אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפרסום באינסטגרם עובד: הממשל האמריקאי נגד פרסום סמוי ברשת

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
אין קשר להיותו של המוצר כושל או לא
אין קשר להיותו של המוצר כושל או לא (כשלון, ואני לא מדבר על כשלון מסחרי, זה פעמים רבות דבר סובייקטיבי) לזכות שלנו לדעת מתי מדובר בפרסומת ששילמו עליה לבין המלצה שלא טומנת בחובה טובות הנאה מצד היצרן/ספק. הם לא אוסרים זאת, הם רק מתכוונים לדרוש גילוי נאות, כפי שצריך להיות.
Flask | 19.08.16
4.
איזה שטויות.  השוק החופשי עושה עושה זאת לבד
איזה שטויות.  השוק החופשי עושה עושה זאת לבד והרבה יותר טוב. הרי אם המפורסם יקדם מוצר כושל הוא יאבד את אמינותו בקרב לפחות אותו מעריץ שיכול גם להביע את אזכבתו בפומבי מה שיצור אפקט גל. בעידן הרייטינג באינטרנט, ה FTC איבד מהרלוונטיות שלו. אני למשל לא רוכש ממוכרים באי ביי שאין להם רייטניג קרוב למושלם.
Carrot | 07.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת