אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אובר מתקפלת מול רשות שדות התעופה: לא תאסוף נוסעים מנתב"ג

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
די לסחיטה והעושק בזכות משרד התחבורה, אין תחבורה
די לסחיטה והעושק בזכות משרד התחבורה, אין תחבורה ציבורית אלטרנטיבית יעילה לשדה התעופה, כל עוד שמחירי הנסיעה במונית הדר מופרז ולא ידוע, ועושים עליך פוזות, ימשכו הנוסעים לחפש אלטרנטיבות לשירות ובצדק, יש לפרסם בשלטים מחירון אחיד וברור בכמה שפות לנוסעים ליעדים בארץ. כשאני צריך מזמין מונית לשער היוצאים במחיר הוגן, לא בא לי לשלם לסחטנים.
Scissors | 01.09.16
33.
מצב הזוי ולא תחרותי . מדוע אני יכול
מצב הזוי ולא תחרותי . מדוע אני יכול לנסוע עם מחונית אחרת . מה זה הזיכיון . מדוע לא לפתוח לתחרות פתוחה עם כל מונית . אלא רש"ת מרוויחה מכל מונית . ממתי נמל התעופה אינו חופשי לכל אדם . הכל כסף ולא ישר . הציבור משלם עבור המונופול של רש"ת .מישהו חייב לעצור את עושק הציבור לטובת מעטים הנהנים מהמס המוזר הזה 
ChefHat | 01.09.16
32.
רשות שדות התעופה גוף רע  שצריך לפרק כמה
רשות שדות התעופה גוף רע  שצריך לפרק כמה שיותר מוקדם יותר טוב. הסעות בתוך הנמל לחניות ולטרמינל אחד באוטובוסים ישנים וצפופים כמו בהמות  ובתדירות נמוכה.מחירי אוכל ושתיה מטורפים. אין אפשרות להגיע לרכבת עם עגלה למזוודות. והכי חשוב אין סרטים לגזור אז שר התחבורה גם לא שם.
Quill | 01.09.16
24.
by השרלטנות חוגגת שם בשדה נהגי מוניות עצלנים
by השרלטנות חוגגת שם בשדה נהגי מוניות עצלנים ושקרנים לא מוכנים להרים לנוסעים מבוגרים את המזוודות שלהם לתא המטען פשוט אומרים אנחנו לא מרימים ...יש לנו בעיות  גב... ומדובר על קבוצה של נהגים לא אחד ולא שניים,זמנכם עבר... הובר סופו של דבר יקח לכם את הפרנסה אם תמשיכו כך... בושה וחרפה
Radio | 01.09.16
22.
מחירי המוניות בישראל נקבעים ע"י משרד התחבורה והם
מחירי המוניות בישראל נקבעים ע"י משרד התחבורה והם אחידים (נהג יכול לקחת פחות, אם הוא רוצה, אבל לא יותר). מוניות "הדר" מחוייבות למחירים האלה כמו כל חברת מוניות אחרת כך שמי שרוצה יכול לדעת בדיוק מה עלות הנסיעה. המחירון מתפרסם באתר משרד התחבורה אך הוא בלתי שמיש (קובץ PDF מצולם וארוך) אך רשות שדות התעופה מיחשבה אותו באתר שלה כך שניתן בקלות לדעת מה העלות. כמובן שמי שרוה מונה הנהג חייב להפעיל אותו ואם נהג מסרב בתוקף יש לרשום את פרטיו ולהתלונןף הן ברשות שדות התעופה (יש באתר מייל) והן במשרד התחבורה. אם לא תתלוננו לא יהיה שום שינוי. לגבי הסכם הבלעדיות. הסכם כזה מחוייב המציאות שכן, לצערינו, רמת הפיקוח על המוניות בישראל בעייתית והחובות של בעלי המוניות לא ברורים. במקומות רבים בעולם הרשות הממונה על המוניות (שם בד"כ מדובר על רשות עירונית או איזורית ולא ארצית) מחייבת את כל המוניות לספק שירות לשדה התעופה (ומקומות אחרים כמו תחנות רכבת, בתי חולים ועוד) כשלכל מונית יש ימים בהם היא מחוייבת להמתין בשדה התעופה, דבר שפירושו אפשרות להמתנה ארוכה ללא נסיעה, בכדי ליצור מצב שתמיד יהיו מוניות מוכנות לשרת את הנוסעים. בישראל אין חובה כזו מהרשות המפקחת (משרד התחבורה) ולכן רשות שדות התעופה חייבת לדאוג לזה באופן עצמאי ע"י חתימה על חוזה עם חברת מוניות שתמורת ההתחייבות לספק תמיד כמות מסויימת של מוניות שימתינו בשדה דורשת, ובצדק, בלעדיות. אם מוניות מתחרות יוכלו לספק שירות שלא הוזמן מראש לנוסעים זה יצור תחרות לא הוגנת שכן בעוד שנהגי "הדר" מחוייבים להמתין בשדה, בין אם יש או אין נוסעים, מוניות אחרות מגיעות רק אם יש להם עבודה ואם אין ממשיכות לעבוד במקומות אחרים. מה שכן, רשות שדות התעופה חייבת לדאוג לתחליפים ראויים ולהפעיל קווי אוטובוס מיוחדים שפועלים כל יום (כולל שבתות וחגים) לת"א ואפילו לירושלים. בעבר היה קו כזה לת"א אך הוא הופסק.
Quill | 01.09.16
12.
רשות שדות התעופה חולבת את עם ישראל. קודם
רשות שדות התעופה חולבת את עם ישראל. קודם כל לקחו ממשלם המיסים מיליארדי שקלים לבנות את שדה התעופה, ואחר כך עשו חוזים דרקוניים עם חברות שמאפשר להם לחלוב אותנו בכל פעם שאנחנו עוברים בשדה התעופה. רשות שדות התעופה מנסה למקסם כל הכנסה על חשבוננו, כאילו אנחנו לא הבעלים והמממנים שלהם מלכתחילה.  תנסו להזמין מונית הדר עם כסא לתינוק נראה אתכם!
Hammer | 01.09.16
11.
כל תייר שמגיע(לא ברור למה) למדינה, יודע דבר
כל תייר שמגיע(לא ברור למה) למדינה, יודע דבר אחד - הדבר שמייצג "בגאון" את מדינתו - נהגי מוניות נוכלים!!!! יש לנו מוניטין כמו היינו מדינת עולם שלישית, אחד אמר לי שנהגי המוניות בישראל גרועים יותר מנהגי מוניות בבוקרשט ותאמינו לי הוא לא טועה עד מתי?????
ELICOHEN | 01.09.16
9.
אם כבר מעניקים זיכיון בלעדי לחברת מוניות לפעול
אם כבר מעניקים זיכיון בלעדי לחברת מוניות לפעול בשדה תעופה, אי אפשר לדאוג שתהיה חברה נורמלית, שנהגיה לא יעשקו, לא ירמו ולא יעבדו בעיניים על נוסעים (במיוחד תיירים), שידברו ויתנהגו בצורה מכובדת ולא כמו בבונים מפארק הקופים, שלא יעשנו במונית (וגם לא ישאלו "אכפת לך אם אעשן?" תוך כדי שהם דוחפים את הסיגריה לפה ומקרבים אליה מצית) ולא יסריחו מסיגריות וזיעה?? מהרגע שיורדים מהמטוס ופוגשים בנהגי "הדר" בא לך להקיא ולחזור לחו"ל.
Turtle | 01.09.16
8.
מוניות הדר של נתב"ג זו אחת החברות הכי
מוניות הדר של נתב"ג זו אחת החברות הכי לא הוגנות בישראל. הם מרמים במחיר, הם מתנהגים בצורה לא הוגנת. ואין ספק שאין אחד מהטסים הקבועים שמשתמש בשירותים שלהם. מי שמשתמש במוניות הדר זה בעיקר תיירים שאין להם מושג מה קורה פה. או ישראלים פראיירים שחושבים שזה כייף לשלם יותר פי שתיים שלוש בשביל לנסוע במוניות הרשמיות של נתב"ג. בדיוק כמו אלה שממלאים עגלות בדיוטי פרי בלי לוודא אם המחיר באמת יותר זול ממה שמוכרים בארץ.
Ducky | 01.09.16
1.
לאובר אין נהגים יש חפרים שגונבים נוסעים בנתבג
לאובר אין נהגים יש חפרים שגונבים נוסעים בנתבג אובר תעשה סיבוב על הנהגים ותיזרוק אותם לכלבים תחזרו לתחנות הישנות יעלו וצאו לדרך חדשה גם גט טקסי הפכה לבדיחה לא מסוגלת לספק יום עבודה רק האחוזים מענינים אותה גוזלים את פרנסת הנהגים 
Toast | 01.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת