31. הוא הולך הביתה .... יש לו בית חדש הוא הולך הביתה .... יש לו בית חדש בתל מונד, בנתה אותו דניה סיבוס, המון חדרים, הסורגים לא יצאו כלכך יפים, וגם הבגדים בארון רק כתומים Fries | 10.09.16 (ל"ת)
30. בענף הבניה תוך חמש שנים. ואחר כך מתפלאים בענף הבניה תוך חמש שנים. ואחר כך מתפלאים שחסרות דירות. משהו פה רקוב, ו ב ע נ ק ! Carrot | 10.09.16 (ל"ת)
29. כשתאגיד הורג, הוא משלם קנס אבל לא הולך כשתאגיד הורג, הוא משלם קנס אבל לא הולך לכלא (קחו, למשל, את פרשת זיוף הפליטות של פולקסווגן). כשיש לו כח נגד הרגולטור, הוא גם מגונן על האחראים (בארה"ב תבעו את המהנדסים, ובאירופה - ממש לא). בקיצור: הפשע משתלם, בממוצע (אם אתה תאגיד). Carrot | 10.09.16 (ל"ת)
28. לפטר 10,000 משגיחי כשרות , עלוקות על תקציב לפטר 10,000 משגיחי כשרות , עלוקות על תקציב המדינה , ולגייס בשכר אלפי משגיחים לאתרי הבנייה בעיקר שיעברו גם קורסים מתאימים ושיהיה פיקוח יום יומי על כל האתרים בארץ ועל כל המיפגעים כולל נפילת פועלים מהגובה כמו קונפטי במסיבות . Hammer | 10.09.16 (ל"ת)
27. אופס, קבל תיקון. מערכת התגובות הזו גם היא אופס, קבל תיקון. מערכת התגובות הזו גם היא דפוקה. Carrot | 10.09.16 (ל"ת)
26. סיפורה של מדינה ב 4 מספרים : פיקוח סיפורה של מדינה ב 4 מספרים : פיקוח על ביטוח פנסיה .......... 180 עובדים " " בריאות המזון........... 140 " " " אתרי בנייה...............17 " " " כשרות ................... 18,000 " Hammer | 10.09.16 (ל"ת)
25. והוא עוד יושב על כסא המנכ"ל מדינה פח והוא עוד יושב על כסא המנכ"ל מדינה פח אשפה Planet | 10.09.16 (ל"ת)
22. לכאורה...לא אתפלא אם ימשיך לשמש מנכ"ל... הכל מושלם לכאורה...לא אתפלא אם ימשיך לשמש מנכ"ל... הכל מושלם אצלו חוץ מתקלות פה ושם (לא משמעותי)....... Magnet | 09.09.16 (ל"ת)
21. תיקון 1 היו מתייעצים עם ממוחית בתחום 2 תיקון 1 היו מתייעצים עם ממוחית בתחום 2 הפועלים יעבדו עם כובעי מגן Seahorse | 09.09.16 (ל"ת)
20. לפי השאלות של חברי הוועדה רואים שהם לא לפי השאלות של חברי הוועדה רואים שהם לא מבינים שאין קשר בין בטיחות לקריסת בנין אז עדיף שהיו עם אנשים התחום כמו שהם מתייעצים עם יועצי תקשורת לסייפא אם כל הפועלים יעבדו כובעי מגן רתמות בטיחות וכן הלאה הבניין לא היה קורס? Seahorse | 09.09.16 (ל"ת)
19. הקריסה היא לא של חניון, אלא של ענף הקריסה היא לא של חניון, אלא של ענף הבניה בישראל. טכנולוגיה משנת 1967 (למה להשקיע כשהעבודה זולה?) ניהול לא מקצועי בעליל (כי אין תחרות ממשית בשוק) וחפיפניקיות ישראלית (לזה, באמת, לא צריך תרוצים). Dice | 08.09.16 (ל"ת)
18. יש להתייחס לאחראים לקריסה כאל רוצחים לכל דבר, יש להתייחס לאחראים לקריסה כאל רוצחים לכל דבר, ובהתאם לכך העונש. Bee | 08.09.16 (ל"ת)
16. מי שראה את הכתבה על התאונה הקודמת של מי שראה את הכתבה על התאונה הקודמת של אותה חברה היה יכול להבחין כיצד ניסו המטומטמים להניח קורה ארוכה וכבדה מאוד על גבי בסיסו של עמוד תומך בקוטר שלחלוטין אינו מספיק! Goggles | 08.09.16 (ל"ת)
15. החפיפניקיות הישראלית והעדר אכיפה בעיקר זו הבעייה. ברמת החפיפניקיות הישראלית והעדר אכיפה בעיקר זו הבעייה. ברמת המדינה כדאי להקים ועדת בדיקה רב משרדית שתגיש המלצות לממשלה, ללמוד ממדינות עם תרבות משמעת חוק סדר ואכיפה. תנחומי כמו כל עם ישראל למשפחות האסון, כולנו אחים וחובתנו לשמור אחד על השני במסגרת חוק יציבה ויעילה. Palmtree | 08.09.16 (ל"ת)
13. מדניה סיבוס נשאר רק השם מהנדסי ביצוע צעירים מדניה סיבוס נשאר רק השם מהנדסי ביצוע צעירים (ילדים) ללא ניסיון שעלותם קטנה. הכל כדי לחסוך כסף. טעות בסיסית של ביצוע תקרה מיקשית ללא ראשי עמוד (פיטריות/ כותרות) , כי פשוט שכחו מזה. לא ברור אם המתכנן או המבצע. כאשר יש באתר מהנדס ביצוע עם ניסיון וכמובן מנהל פרוייקט וכמובן כאשר הם עורכים סיור באתר לפני יציקות ולא מסתגרים במשרד הממוזג כפי שאמור להיות , הם יכולים לעלות על הבעיה גם אם מתכנן הקונסטרוקציה טעה, לפנות אליו שיבדוק את עצמו לפני ביצוע היציקה . Snow | 08.09.16 (ל"ת)
12. התשובה שלך זו התשובה.היום כל החישובים הסטטים נעשים התשובה שלך זו התשובה.היום כל החישובים הסטטים נעשים על ידי מחשבים נבדקים עשרות פעמים כשאין מספיק תבניות מוספים תוספות לבטון כמו סופר פלייטזייזר שמקשה את הבטון אך לא מייבש זה יוצר צדקים נימיים לא נראים.אינני מהנדס.גינזבורג אולי למד הנדסת בניין גם הוא בטוח לא מהנדס הקניון קרס בגלל רשלנות לא כשל הנדסי.כשל ניהולי.החקירה צריכה להתחיל מרמת הפועל. קל להגיע לאמת. Goggles | 08.09.16 (ל"ת)
11. הקונסטרוקציה תוכננה ע"י מהנדס אושרה ע"י מהנדס והפרויקט הקונסטרוקציה תוכננה ע"י מהנדס אושרה ע"י מהנדס והפרויקט נוהל ע"י מהנדס - והמבנה התמוטט בדיוק כמו בורסאי. אין פיקוח כלל על מהנדסים. Bee | 08.09.16 (ל"ת)
10. חבורה של חובבנים אתם לא מבינים כלום כולל חבורה של חובבנים אתם לא מבינים כלום כולל התקשורת ,מה קשור מהנדס?! אדריכל ?! בסוף הכל הניסיון מדבר !!!! הכל הבל הבלים כולן חכמים לדבר שמגיעים למעשים מתקפלים דניה סיבוס חברת בניה מס' 1 במדינה נקודה AirBalloon | 08.09.16 (ל"ת)
9. כשל מוסרי הנקרא "תאוות בצע"! מנכ"ל שאינו מבין כשל מוסרי הנקרא "תאוות בצע"! מנכ"ל שאינו מבין בכלל מה הבעיה לבנות בקרקע כזו הפקיד אדריכל על הפרויקט כדי 'לחסןך 2-3%', לדבריו. ומי מינה את המנכ"ל? טייקון שמבין רק בהשמדת-ערך. כשיהיו חולים, חלילה, האם יפנו לרופא שמבין ברפואה כמו שהם בקיאים בבניה? Pizza | 08.09.16 (ל"ת)
8. מה הקשר בכלל לבטיחות בעבודה??? וגם מנהל פרויקט מה הקשר בכלל לבטיחות בעבודה??? וגם מנהל פרויקט לא חייב להיות מהנדס. אבל בכל פרוייקט בסדר גודל כזה יש מהנדס ביצוע, שהוא נמצא כל הזמן בפרויקט יחד עם מנהל עבודה. Corn | 08.09.16 (ל"ת)
7. לפרק תבניות עמודים אחרי מספר שעות מהיציקה זה לפרק תבניות עמודים אחרי מספר שעות מהיציקה זה לא כשל הנדסי , זה טימטום ניהולי , מה זה ? אין שכל ? יש תקן 466 שקובע זמנים לתבניות וכו׳ ,ידידי , החיפזון מהשטן , לא כשל הנדסי . Flask | 08.09.16 (ל"ת)
6. עם כל הכבוד אדריכל לעולם לא יכול להחליף עם כל הכבוד אדריכל לעולם לא יכול להחליף מהנדס . למהנדס מקצועי יש פרספקטיבה והכשרה שונה . Magnet | 08.09.16 (ל"ת)
5. חצוף.אתה מנכ"ל בושה וחרפה.בערוץ 2 אמר חברתנו שופרא חצוף.אתה מנכ"ל בושה וחרפה.בערוץ 2 אמר חברתנו שופרא דשופרא Butterfly | 08.09.16 (ל"ת)
4. שמישהו יבדוק את הכמות תביעות נזקי גוף ורכוש שמישהו יבדוק את הכמות תביעות נזקי גוף ורכוש בפוליסות של דליה סיבוס..... Fries | 08.09.16 (ל"ת)
3. הגיע הזמן שהמנכל"ים במדינה יתנו את הדין על הגיע הזמן שהמנכל"ים במדינה יתנו את הדין על מחדליהם. Butterfly | 08.09.16 (ל"ת)
1. שחצן. זה הולך לעלות לו כלום, אלא אם שחצן. זה הולך לעלות לו כלום, אלא אם כן מישהו יקח את העניינים לידיים ויאשים אותו במחדלים. הביצוע, התכנון, והמחדלים בשטח גרמו לקריסה. אדם כמוהו מנוסה בבניה צריך היה לדעת שזה הולך לקרוס. Fries | 08.09.16 (ל"ת)
מנכ"ל דניה סיבוס: "קריסת החניון - עקב כשל הנדסי ולא בטיחות"
31 תגובות לכתיבת תגובה