18. שלוקחים חמש פאונד לאדם יש כסף ומניע להעסיק שלוקחים חמש פאונד לאדם יש כסף ומניע להעסיק עוד אנשים בבדיקת דרכונים. רווח חדש לשדות התעופה. ברור שהם יעסיקו עוד אנשים שיהיה להם סיבה כלכלית לעשות את זה. לנוסע הרגיל תעמוד ההחלטה לפי התור לשלם או לא, בהתאם באורך התור ורצונו באותו רגע.. גם עכשיו לפחות באמריקה לנוסעי מחלקה ראשונה יש אפשרות לתור מקוצר עכשיו ליותר נוסעים יהיה אותה אופציה בלי העלות הגבוהה(או מסובסדת) של כרטיסים יקרים. BandAid | 12.09.16 (ל"ת)
17. פתרון גרוע ביותר. כל עמדה מסוגלת לטפל ב פתרון גרוע ביותר. כל עמדה מסוגלת לטפל ב X דרכונים בשעה. ההפרדה לתור בתשלום לא תשנה את זה, ולכן בלי העלאת מספר העמדות (שאינה קשורה בכלל לתוכנית), כמות הדרכונים המטופלים לכל העמדות תישאר כשהיתה או תרד (אם וכאשר יהיו דקות שבהן אף אחד לא יעמוד בתור בתשלום). המשמעות היא שמי שמסוגל לשלם אולי יעמוד קצת פחות, אבל על חשבון מי שלא מסוגל לשלם. מכיוון שמדובר על סכום די נמוך (עבור ציבור הטסים) ויש סיכוי טוב שאחרי כמה חודשים יושג מחדש שיווי משקל לפיו כולם עומדים שוב בדיוק באותם תורים - אבל משלמים 5 פאונד על התור שפעם עמדו בו בחינם... homeless1984 | 12.09.16 (ל"ת)
16. לישראלים אין יותר תור לדרכונים בישראל. עם דרכון לישראלים אין יותר תור לדרכונים בישראל. עם דרכון ביומטרי עוברים מיד. Anchor | 11.09.16 (ל"ת)
15. המאגר של נתב"ג זו מערכת פנימית בלבד שאינה המאגר של נתב"ג זו מערכת פנימית בלבד שאינה מקושרת לשום דבר ואין אליה גישה מבחוץ. זאת בניגוד למאגר המתוכנן שאמור להיות ארצי ולהיות מקושר לגורמים רבים. Umbrella | 11.09.16 (ל"ת)
14. התור הארוך בישראל לצ'ק אין הוא רק באל התור הארוך בישראל לצ'ק אין הוא רק באל על Corn | 11.09.16 (ל"ת)
12. פתרון יצירתי מאין כמוהו. עכשיו חצי אם לא פתרון יצירתי מאין כמוהו. עכשיו חצי אם לא רוב הנוסעים ישלמו 5 ליש"ט (לא הון תועפות) וייצרו עומסים ותורים חדשים של אלה ששילמו. מזכיר את כביש 6. משלמים בשביל להימנע מרמזורים ועומסים בכבישים הרגילים ובסוף נתקעים בעומסי תנוע בין קסם לנשרים ביחד עם חצי מהמדינה. Rocket | 11.09.16 (ל"ת)
11. דאעש גם רוצה לקצר תורים...לקצר אותם לתמיד דאעש גם רוצה לקצר תורים...לקצר אותם לתמיד Glasses | 11.09.16 (ל"ת)
10. ולמי שלא יודע מחיר אגרת נמל בהיתרו האיון ולמי שלא יודע מחיר אגרת נמל בהיתרו האיון היא 100 דולרים!!!! זה מה שמייקר כל כך את כרטסי הטיסה לנמל התעופה המזעזע הזה Blowdryer | 11.09.16 (ל"ת)
9. 6 שנים עם הכרטיס והעולם לא נחרב. תהיה 6 שנים עם הכרטיס והעולם לא נחרב. תהיה רגוע , וחוץ מזה כשאתה נכנס לארצות הברית ממילא לוקחים לך טביעת אצבע אז מה תעשה? לא תסע לארצות הברית בחיים ? Apple | 11.09.16 (ל"ת)
8. הבעיה בנתב"ג היא לא ביקורת דרכונים כמו שהיא הבעיה בנתב"ג היא לא ביקורת דרכונים כמו שהיא הבידוק הראשוני וההמתנה לצ'ק אין. תורים של למעלה משעה בימים העמוסים. Wheel | 11.09.16 (ל"ת)
7. זה תור זה. לפני שבוע חזרתי מיוון. כלומר זה תור זה. לפני שבוע חזרתי מיוון. כלומר "אירופה". התור בהלוך היה של כ- 40 דק' וחשבתי לעצמי "קורה". בחזור אותו דבר גם תור ארוך ואולי אף יותר מ "רק" 40 דק'. אז המצב בארץ ממש לא נורא, אפשר ללכת לבידוק ביומטרי ולחסוך זמן. אין לנו על מה להתלונן. אגב, זה לא שהיו מליון תיירים ביוון, פרוט פתחו רק 2 דלפקים. ChefHat | 11.09.16 (ל"ת)
6. אני מכיר לא מעט אנשים שנמנעים לטוס דרך אני מכיר לא מעט אנשים שנמנעים לטוס דרך הית'רו רק בגלל התורים. בכניסה לאנגליה ... בביטחון ובכל מקום שאפשר לעשות תור. לא יודע אם תורים מקוצרים בתשלום יעזרו אבל משהו הם צריכים לעשות שם. Carrot | 11.09.16 (ל"ת)
5. עכשיו רק נשאר לך לדמיין למי מוכרים את עכשיו רק נשאר לך לדמיין למי מוכרים את הפרטים שלך Hammer | 11.09.16 (ל"ת)
4. הם חייבים לעשות משהו לגבי זה, כי בזמן הם חייבים לעשות משהו לגבי זה, כי בזמן האחרון התורים איומים ונוראים בהית'רו. Button | 11.09.16 (ל"ת)
3. לי יש כבר מספר שנים את הכרטיס הביומטרי לי יש כבר מספר שנים את הכרטיס הביומטרי של הביקורת דרכונים . לא מחכה בתור , פשוט ניגשים למכונות ותוך חצי דקה גג אתה כבר בירידה לדיוטי פרי ... Apple | 11.09.16 (ל"ת)
2. טוסו לאחד מאיי יוון מהארץ.. תקנאו בביקורת הדרכונים טוסו לאחד מאיי יוון מהארץ.. תקנאו בביקורת הדרכונים שלנו. Flame | 11.09.16 (ל"ת)
1. נוסע הרבה בתקופות הלחוצות ולא ראיתי פעם אחת נוסע הרבה בתקופות הלחוצות ולא ראיתי פעם אחת שמחכים יותר ממספר דקות עד לביקורת הדרכונים. בזבוז הזמן האמיתי, הלחץ והתור הארוך הוא במסירת המזוודות שאותו יש ליעל. Scooter | 11.09.16 (ל"ת)
יוזמה בבריטניה: רוצים לעקוף את התור לביקורת דרכונים? שלמו 5 ליש"ט
19 תגובות לכתיבת תגובה