אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גפני: "חוק מיסוי דירה שלישית לא יעבור בוועדת הכספים"

259 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

259.
גפני... אף פעם לא אהבתי את הצבוע המבחיל
גפני... אף פעם לא אהבתי את הצבוע המבחיל והמלוקק הזה. חברתי יענו... מה יותר חברתי מהטלת מס על ההון? כל מילה של רחל אזריה זהב ! הורדת כל המיסים על קרקעות שנבנות עבור חסרי דיור מחד, ומאידך הגדלת המס על כרישי הנדל"ן היא הדרך היחידה!!! הבנתה את זה גפני? צבוע נכלולי ועלוב נפש שכמותך. איפה השמאל החברתי? רק כשמשמידים התנחלויות אתם מתעוררים לתמוך בימין?... חבורה של צבועים עלובי נפש.
Cupcake | 27.10.16
256.
ח"כ רחל עזריה  החוק לא צודק !!! הוא
ח"כ רחל עזריה  החוק לא צודק !!! הוא חוק מפלה!!! אם כך שיעשו גם מס על מחזיקי הדירות בעלי ההון האמיתיים שמחזיקים דירות יוקרה !  ושיעשו מס על העשירים . הרי זה מגוחך שאנשים שהשקיעו כספם בדירות קטנות בפריפריה ושזה כל החסכונות שלהם לפנסיה שעליהם מתנפלים  50000 דירות לא יפתרו את מצוקת הגיור ויוקר המחיה 
Scooter | 26.09.16
255.
אז אולי תשלח את אדון כחלון לקורס מזורז
אז אולי תשלח את אדון כחלון לקורס מזורז אצלך? באיזה כלכלה הוא לא מבין -בכלכלה של העלאת נכסיהם של בעלי ההון? הטיעון הזה הוא טיעון שחוק שיש בו ריח התנשאות וגזענות . אתה רוצה להנציח מצב מעוות בה קבוצת בעלי ההון שולטים על כל הנכסים במדינה -אין קשר בין זה לבין מה שאתה קורא לו להבין בכלכלה. מי בדיוק מבין בכלכלה ? ממשלת השמאל בעבר והסתדרות העובדים  שדאגו לפנסיות שמנות לעובדי צה"ל וביזבזו כספי מדינה שיצרו בור עמוק בתקציב שעד היום ביבי לא מצליח לתקן ?
Tree | 23.09.16
253.
נשמע כאילו שר האוצר ענה בעצמו, זה נשמע
נשמע כאילו שר האוצר ענה בעצמו, זה נשמע ממש כמו סיסמא מה שכתבת. על איזו הנחה נוספת אתה מדבר? מאיפה אנשים ממציאים את הסיפורים המצחיקים האלה? האם שמעתם התחייבות משר האוצר שאותם 800 מיליון ש"ח שיכנסו מהקנסות האלה ישמשו למשהו הקשור למחיר למשתכן? או בכלל לטובת מציאת פתרונות נוספים הקשורים למחירי הדיור? תפסיקו לחיות באשליות, אתם פשוט עצומי עיניים. 
Sword | 23.09.16
252.
אני מבין שאדוני יודע מה היא המשכורת החודשית
אני מבין שאדוני יודע מה היא המשכורת החודשית שלי...ידידי, לא אני ועוד רבים כמוני חיים בבועה, אתה ועוד תמימים שכמותך חושבים ומאמינים כנראה שהמדינה לא צריכה לשרת את האזרח בדבר אלא רק האזרחים החיים בה צריכים לשרת אותה. תתעורר ידידי, הרגילו אותך לחשוב שכל מי שיש לו קצת יותר כסף ממה שיש לך בכיס צריך לפתור פה את בעיית הכלל, אני מאוד מזדהה אם אנשים שאין להם דירה ובהחלט חושב שמגיע להם הזדמנות לרכוש דירה במחיר הוגן התואם את השכר במשק אבל הפתרון הוא לא מיסוי על אלה המחזיקים 3-4 דירות, מי שחושב כך הוא אותו אחד שהתייאש מסיפורי הלילה ולילה של שרי האוצר, וכל ממשלות העבר שנבחרו בעשר השנים האחרונות. לא טובת הכלל עומדת מול התומכים החוק זה, הם פשוט מסופקים כמוך מכך שמי שיש לו קצת יותר יספוג מכה בכיס. כמו שכתבתי קודם, ישנם אנשים שרכשו 3 דירות שהשווי שלהם כיום 500 אלף ש"ח ושווי כל הדירות שברשותם אינו עולה שווי של דירה במרכז הארץ ולא דווקא בתל אביב(אולי נתחיל לקנוס מי שידו משגת לקנות דירה אחת ב 5-6 מיליון שקלים?)  הם לא ימותו ברעב אם ימכרו דירה(ולא רמזתי לכך אפילו) אבל כספם יאכל לאט לאט בבנקים אשר נותנים ריבית אפסית על סכומי כסף שכאלה. אז למה שהם יפסידו את כספם אשר עבדו וחסכו אותו בכל ימי חייהם?  מדבריך ניתן להסיק כי אתה מכיר ולמדת את סיפורם של כל בעלי הדירות. או שבטיפשותך פשוט קנית את הסיפור ששר האוצר הליצן מכר לך ואז אפשר להבין מהיכן נובעת עמדתך ואולי פשוט זו צרות עין וקנאה. דע לך ידידי, מדינה אשר אזרחיה משרתים אותה אמורה לשרת את אזרחיה חזרה, פשוט שכחתם את זה . הפתרון היחידי להורדת מחירי הדיור זה שחרור אדמות מדינה במחירים נמוכים ואולי אף אפסיים.  אבל במדינה שמאשרים למשרד התרבות תוספת תקציב של חצי מיליארד שקל לטובת פסטיבלים. ואילו למשרד הבריאות אומרים שאין 250 מיליון שקל לטובת ביטוח סיעודי ואנשים שותקים ולא אומרים דבר, לא מפליא אותי שיש אנשים שחושבים כמוך. צרות עין, כבר אמרנו??
Sword | 23.09.16
251.
צר לי אבל יש בדבריך אחיזת עינים מכיוון
צר לי אבל יש בדבריך אחיזת עינים מכיוון שאף אחד לא חייב אותך לקנות דירה שלישית -יכולת להסתפק ב-2 דירות אם לא רציתי להפסיד את הכסף בריבית האפסית שהבנקים נותנים. מדוע כל בעלי המשקיעים ובעלי הנדל"ן יורדים על כחלון ולא על הבנקים שלא מאפשרים לחוסכים ריבית מספיק גבוהה על תוכניות החיסכון? וחוץ מזה כחלון לא מחייב אותך לשלם מס על דירה שלישית -אתה פשוט יכול למכור אותה ולהרוויח .
Tree | 22.09.16
244.
למה חברת טבע משלמת 4-6% מיסים? כי הם
למה חברת טבע משלמת 4-6% מיסים? כי הם מעסיקים הרבה עובדים ולא רוצים שיקחו את הכסף שלהם מכאן אז נותנים הטבות מס. אותו דבר עם המשקיעים ובעלי הדירות, אם לא יהיו משקיעים לא יהיו דירות להשכרה ואם יקחו מס של 50% על השכרת דירה לא יהיה שווה להשקיע בנכסים ואז מה יהיה? אנשים יגורו אצל ההורים במקרה הטוב או ברחוב במקרה הרע כי המדינה לא תספק דיור ציבורי (כמו שכבר הבנו) ולא לכולם יש הון עצמי לרכוש דירה. אה ו...על משכורת מהעבודה גם בעלי נכסים משלמים מיסים בדיוק כמוך.
Sword | 21.09.16
243.
פשוט בושה וחוצפה מה שהולך במדינה שלנו, ששר
פשוט בושה וחוצפה מה שהולך במדינה שלנו, ששר אוצר יאשים את המשקיעים בעליית המחירים, הוא שכח ש"בעזרת" משרדי הממשלה, רשויות מיסוי המקרקעין, העיריות ומנהל מקרקעי ישראל(ששם בכלל אם אין קשרים קשה לקדם משהו) בעזרת כל אלה הגענו למצב הזה. הבירוקרטיה במדינה הזאת זה פשוט קטסקרופה, היום אם אתה לא מכיר את זה או חבר של זה ואולי גם נותן מעטפות פה ושם(כי לא חסר מושחתים) יקח לך המון זמן לקבל אישור לפרויקט למשל שגם לזה יש השפעה על מחירי הדיור.בא שר האוצר ודרש את המשרד הזה ואת זה כדיי שלא יפריעו לו ולא ישימו לו מקל בגלגלים והלחץ עלה כי עכשיו אין תירוצים אבל בכל זאת הוא מצא את מי להאשים. אז היום זה המשקיעים, לא מזמן זה היה השמאי הראשי והיזמים שיש להם אינטרסים  כשהודיעו שהמחירים לא יורדים. כולם כולם אשמים ומה עם היושבים בראש? איפה הייתם אתם? איפה אתם היום? בואו נאשים את כולם, בא שר האוצר ופשוט מסית נגד 50,000 איש שלדבריו יש להם 3 דירות ומעלה, הם גנבו ממישהו? הכניסו את היד לכיס שלו? שלכם? של מישהו? הם שילמו מיסים כפי שהמדינה דרשה, מס רכישה. האדון היקר שכח לציין שאחוז גבוה מבעליי הנכסים שמחזיקים בדירות הם אנשים שגם אם ימכרו את כל הנכסים שלהם הם לא יוכלו לרכוש אפילו דירת ארבעה חדרים אחת בתל אביב או  ירושלים, אבל הם "עשירים" או "אוגרי נכסים" (כך כינה אותם לא מזמן ה  ....) אני בספק אם האדון היקר לא יודע שחלק מהאנשים האלה פדו את כספי הפנסיה שלהם בשביל לרכוש נכסים על מנת שלא לסמוך על קופות הפנסיה שאיכזבו לא פעם בעבר ואם אינני טועה גם פעם בחסות המדינה(שלא תטעו, גם היום משחקים בכסף שלכם) בנינו, אי אפשר לחיות מפנסיה בכבוד אלא אם היית מהנדס או שר בממשלה. או שישנם אנשים שרכשו בעבר דירות עבור ילדיהם כי הם צפו את הנולד(צריך להעניש אותם?) אני מקווה שאנשים הם לא טיפשים ובאמת חושבים שהם מעניינים את שר האוצר, כל מה שמעניין אותו זה להעביר את האש למשקיעים, הרי הוא הבטיח לכם שיוריד מחירים ובנתיים זה לא מצליח לו אז מחשש לכיסאו החליט להעביר את האש ממנו, זה הרבה יותר קל מלספק את ההבטחות. היום זה קנס על דירות מחר ידפקו לכם בדלת לבדוק כמה טלוויזיות יש לכם או אולי ימציאו קנס על אחזקה של יותר מרכב אחד, זאת רק ההתחלה. כמה פעמים ישבתם בשיחה ושמעתם "אם בעבר הייתי יודע שהמחירים יעלו ככה הייתי רוכש כמה דירות" או "כמה חבל שלא רכשתי דירות כשעוד היו זולות יותר"? אז למה להעניש את אלה שכן קיבלו את ההחלטה הכלכלית הנכונה? כי אתם לא?? 
Sword | 21.09.16
242.
לשיטה שמתאימה לסוג של אנשים כמוך וכמו חבריך
לשיטה שמתאימה לסוג של אנשים כמוך וכמו חבריך המטורפים קוראים אנרכיה .זו שיטה ניהליסטית השוללת כל סוג של משטר מסודר וכופרת גם בקיומו של משטר דמוקרטי . שיטה זו מתאימה למדינות בולשביקיות כמו רוסיה הצארית, שלטונו הידוע לשימצה יוסף סטלין שבו כל מי שמביע דיעה המנוגדת לשלטון מוצא להורג. במפלגת העבודה בתחילת שנות התשעים המשטרה והשב"כ  לסתום פיות של אנשים שהתנגדו לצעדים ( מדינים בעיקר ) של השלטון .קו החשיבה הבולשיביקי שלכם יגרום לכם להשאר באופוזיציה הרבה שנים.
Pin | 21.09.16
241.
יש לי הצעה בשבילך . תתחפש להארי פוטר
יש לי הצעה בשבילך . תתחפש להארי פוטר ותעלים גם את האנשים שהצביעו לליכוד ולכולנו. ממש -מפתיעים אותי כל בעלי 3 הדירות האינטליגנטים בכלכלה שמפגינים פה שיח יותר נמוך משל ילד בטיטול. כול הבכיינים והמקללים למיניהם -צריכים טיפול פסיכאטרי דחוף כי הם בעלי קושי הסתגלותי קשה לאחר שנים בהם היו רגילים לינוק מעטיני מפלגת העבודה בגלגוליה ( גם בקדימה גם מפלגתו של יאיר לפיד היו מתפקדים של העבודה) . יש כמה קצת יותר מפותחים שמנסים להציע הצעות אופרטיביות יותר אבל גם הם לא מבינים שכדי לטפל בגידול הממאיר הזה של פערי השכר ויוקר המחיה בישראל -צריך טיפול שורש עמוק ולא סתימה זמנית.
Pin | 21.09.16
237.
שב בלול, רכב זה לא דיור. דיור זוהי
שב בלול, רכב זה לא דיור. דיור זוהי זכות של כל אזרח לרכוש במחיר שפוי, קל וחומר כשהקרקעות במדינה שייכות למדינה - כלומר לציבור. המדינה ספסרה ומכרה למרבה במחיר ובכך יצרה שוק מטורף ויקר להחריד שמונע רכישת דירה במחיר שפוי. עכשיו כל מי שמחזיק בדירה שלישית ומעלה שיממש (במחיר מקסימום אגב) ויפנה את הדירה. מספיק עם שוק למשקיעים בלבד יש פה דור שלם שלקחו ממנו את האפשרות לרכוש דירה. הבנת? גם אם לא זה בסדר, העיקר תמכור.
Paw | 21.09.16
236.
. לא יכול להיות שאדם ישלם מס על
. לא יכול להיות שאדם ישלם מס על העבודה שלו, על הקניות שלו, על רווחים שלו בשוק ההון, אבל על החזקת דירות מרובות לא ישלם מס. אולי שיהיה מס גם על החזקת הרבה פלאפונים והרבה נעליים והרבה מכוניות?? מה זה השטויות האלו על הכל צרך לשלם מס? לא מספיק רק על המשכורות???
Anchor | 21.09.16
235.
מוזר שלא הבנת.  המס הזה הוא לא מס
מוזר שלא הבנת.  המס הזה הוא לא מס על ההכנסות משכר דירה. אלא מס רכוש על עצם הבעלות על דירה. [מעבר לשתי הדירות הראשונות]. למעשה מדובר בקנס. אז זה מה שכואב לנו. כי בזמנו המדינה דווקא עודדה משקיעים לרכוש דירות, במטרה להגדיל את היצע הדירות להשכרה, אז עכשיו לבוא ולהעניש אותם. ואם מטילים מס על רכוש, אז למה דווקא על דירות. יש אנשים שתכשיט אחד שלהם שווה יותר מדירה, ואת זה לא ממסים. יש מי שמחזיק הון בבנק. על זה לא קונסים אותו. ואם מס על דירות, אז למה לא על פי שוויין? למה על פי מספרן? אז לשאלתך, זה מה שכואב לנו. חוסר הצדק הזה. ואגב, לי אין דירה שלישית, כך שאין שום מניע אישי במה שכתבתי.
Seahorse | 21.09.16
232.
חסרי הבנה בראייה כוללת. בכל מדינה , הנדל"ן
חסרי הבנה בראייה כוללת. בכל מדינה , הנדל"ן הוא קטר הצמיחה  והמיסים הם משקולת הצניחה . אם רוצים לאפשר לצעירים לרכוש דיור בר השגה, יש להתמקד בזאת ולאפשר להם דיור מוזל ע"י הוזלת קרקע יעודית לכך ע"י המנהל ומכרזים לקבלנים ולא ליזמים רודפי בצע. כדי לטפל בבעייה לא צריך להרוס הכל. ברפואה הבינו זאת כבר מזמן.
Elephant | 21.09.16
229.
חוקי מיסוי על דירה שלישית הוא פשוט בדיחה
חוקי מיסוי על דירה שלישית הוא פשוט בדיחה של השר הליצן משה כחלון לגרום לציבור הישראלי להרגיש כיאלו הוא עשה משהו בשביל להוריד את מחיר הדיור אבל השורה התחתונה זה לא יתרום לשום דבר. החוק הזה לא ישנה שום דבר בעבודה שהיום לזוגות צעירים קשה מאוד לרכוש דירה בכלל סכומי העתק. ביום שיתחילו לאשר בניות קלות כמו ברוב העולם כולם יכולו להרשות לעצמם לרכוש בית. הבעיה שהמדינה אוהבת להחזיק את האזרחים קצר ולא לתת להם להתעשר מלבד בעלי ההון הקיימים היום במדינה המגוכחת  שלנו.!
Elephant | 21.09.16
228.
בגלל זה אנחנו צריכים שינוי דחוף בשיטת הממש..
בגלל זה אנחנו צריכים שינוי דחוף בשיטת הממש.. עקב חוסר משילות וסיעות מגזרים שעוסרות בסחטנות וחמדנות. אנחנו רוצים משטר נוסח סינגפור שיחליט ואז יבצע.  הדמוקרטיה הקואליציונית עם עושקי כנסת נוסח גפני פשטה מזמן את הרגל.. הכנסת לא מתפקדת והממשלה בנויה על סחיטה באיומים. נמאס לציבור. 
Bone | 21.09.16
225.
המס אינו צריך להיות ׳סכום קבוע׳ (1500₪) אלא
המס אינו צריך להיות ׳סכום קבוע׳ (1500₪) אלא אחוז מס מסויים מהכסף שבעל הדירה מרוויח מהשכירות. כך שישלם יותר מס ככל שהוא לוקח דמי שכירות גבוהים יותר. 1500₪ זה סכום ׳ביניים׳ שקל לבעל הבית לגבות מהדיירים. או לחילופין לרשום את הדירות שלו על שם בן/בת הזוג /הילדים וכו׳
Rocket | 21.09.16
224.
אני באמת מנסה להבין איך אנשים הם כל
אני באמת מנסה להבין איך אנשים הם כל כך פתאיים, שר האוצר היקר שלכם נשען על רפורמת הסלולר עד היום. מכר לכם שיחות בזול והפכתם אותו למושיע, מחירי הדירות לא ירדו בעקבות החוק המטופש הזה והאמת, שגם לא מעניין אותו אם הם ירדו, מה שמעניין אותו זה שצרי העין יראו שלוקחים מבעלי הנכסים עוד כסף, כי אין דבר יותר שיותר כיף מלראות כשלוקחים ממי שיש לו כשלך אין, הרי אם היו מעניינים אותו המחירים לפחות היה מצהיר שאותם 800 מיליון שח שיכנסו מהקנס הזה(כן, זה קנס על אותם החלטות נכונות שאנשים קיבלו) ילך לטובת דיור ציבורי או מכירת קרקעות בזול אז מילא אבל תחלמו על זה...אתם לא מעניינים אותו ולא הילדים שלכם מעניינים אותו, הכיסא הוא מה שמעניין אותו ובעזרת הקנס הזה הוא קונה מצביעים שאין להם דירה, שתיים או שלוש...שלא תחיו באשליות, היום הקנס הזה הוא של אותם בעליי שלוש דירות ומעלה, מחר ימצאו כבר קנס אחר בשבילכם...כי צריך לממן איכשהו את גחמות השרים היקרים. ובעלי ההון האמיתיים...הם ימשיכו לקבל תספורות על הגב של כולנו.
Guitar | 21.09.16
218.
אני לא מתעלק על אף אחד, לא דורש
אני לא מתעלק על אף אחד, לא דורש מאף אחד כלום משלם מיסים כחוק ברוך השם אין תלונות, מי שמתעלק זה אתם צרי העין עזובי הקיר שבוכים ומקטרים כל היום  לכו תעבדו במקום לילל ולבכות על מר גורלכם,רובין הוד שלכם מגבעת אולגה גם לא יתן לכם דירה בחינם
Pretzel | 20.09.16
217.
 גפנימשה גפני מיתפלא איך כחלון העביר את חוק
 גפנימשה גפני מיתפלא איך כחלון העביר את חוק המסוי של 3 דירות בועדת השרים בלי אהמושחטיםף מיתנגד 1  אז אני יודע פשוט חילק כופתאות לכל השרים המושחטים בכדי יצביעו בעד החוק בושה שזו כנסת ושרי ישראל גפני הייה חזק מול המושחטים יישר כח השם איתך
Pretzel | 20.09.16
213.
למה כל הציבור משלם 35% עד 50% מס,
למה כל הציבור משלם 35% עד 50% מס, ובעלי הדירות משלמים 10%? אינני יודע מתי התקבל החוק המטופש הזה. בעלי דירות צריכים לשלם על הכנסתם בדיוק כמו כל הכנסה אחרת ! גפני נגד מסים על דירה שלישית - כי לדעתו (השגויה) זה יפגע בחרדים. הוא חושב שחרדים ששוכרים דירות - ישלמו יותר. וחרדים שמשכירים דירות - ישלמו יותר מס. הכל אצלו סובב סביב החרדים.
BandAid | 21.09.16
208.
חברה אין יותר אשכנזים ספרדים דתיים חילוניים החשיו
חברה אין יותר אשכנזים ספרדים דתיים חילוניים החשיו גברת עזריה אומרת זוגות צעירים שאוספים שקל לשקל       נגד המשקיעים החזקים שאוספים דירות ,מה זה אם לא תחילתה של מלחמת אזרחים? גזענות חדשה נולדה. תודה רבה לך כחלון היקר זה בדיוק מה שעם ישראל זקוק לו בתקופה הנוכחית 
Tag | 20.09.16
204.
ובבחירות הקרובות צריך לתמוך בחבר הכנסת משה גפני
ובבחירות הקרובות צריך לתמוך בחבר הכנסת משה גפני ויהדות התורה שעמד איתן בדעתו ולא נתן למשה כחלון לעשות ככל העולה על רוחו ולעשוק ולגזול את בעלי הדירות וטירפד את המהלך של האדם הנבזה הזה משה כחלון ועל כך צריך להודות לו ולהוקיר לו תודה שתמך בנו בעלי הדירות ,יישר כוח משה גפני 
Pretzel | 20.09.16
203.
יש ביטוי שנקרא "קוזק נגזל" או לחלופין "הגונב
יש ביטוי שנקרא "קוזק נגזל" או לחלופין "הגונב נגנב פטור". רוב בעלי 3 הדירות הם אנשים שנהנו מפריבליגיות שלטוניות או עסקו במקצועות חופשיים המנצלים את מצוקתם של מעמד הבינים ( אין הכוונה למצביעי יאיר לפיד שמרויחים 20000 אלף ש"ח בחודש) ומתחת לו .כעת מה שמנסה מפלגתו של כחלון לתקן את העיוות הזה. לכן כל טענה כלפי כחלון על גזל זה כמות טענה של שודד שטוען ששדדו אותו ( קוזק נגזל). לגבי הטענה שהמדינה מעודדת נתמכות ובזבוז -זה ממש לא נכון מכיוון שביבי יזם לפני מס' שנים את חוק פנסיה חובה ( יש לי ביקורת עליו אבל לא בדיון זה). אם יהיה לכל ההיסטרים מספיק סבלנות -הם יבינו שהחוק הזה הוא לטובתם כי תמיד אפשר להוסיף תיקונים לחוק בהמשך ואולי הוא רק חוק זמני לצורך תיקון המצב הבלתי נסבל שזוגות צעירים במצוקה כלכלית בגלל שהם משלמים שכר דירה מטורף.
Tree | 20.09.16
202.
שחררו  אותנו   מנטליות המיסים   על נדלן
שחררו  אותנו   מנטליות המיסים   על נדלן ותוריד ו   את המיסים .  רק אך ורק הורדת מיסים   תוריד את מחירי הנדלן .  כל השאר   זה   עוד שיטות   לסחוט   מיסים ממי שעבד עמל   וחסך.  המדינה   מעודדת   את האזרחים להיות נתמכים. מעודדת   להתבטל לבזבז   ולא לחשוב   על מחר. לעבוד   לחסוך   לחשוב על מחר   נחשב לפשע. מי שעשה   זאת רוצים   עכשיו   להלאים לו רכוש. פשוט גזל. כל הכבוד לגפני   שלא   נותן   לזה יד  
Clover | 20.09.16
199.
גפני אדם נהור אדם יישר דרך ולא עקום
גפני אדם נהור אדם יישר דרך ולא עקום כמו כחלון העקום והגזלן שנותן שוחד  לעזובי הקיר  בכדי שיתמכו בו אבל כחלון אפס לא כל יום פורים הרי כולם יודעים שנכסתה לכנסת בזכות רפורמת הסוללר אבל טמבל העבל פלאפון זה לא דירה ינעל בית ועוד פעם העבל יצאת טמבל
8Ball | 20.09.16
196.
אם אתה כזה מוצלח לך תתעלק על חוץ
אם אתה כזה מוצלח לך תתעלק על חוץ לארץ ותרכוש שם מצידי אלף דירות. במדינה שלנו יש חוקים ואין חזירות. כחלון נבחר בבחירות דמוקרטיות ולכן גם החזרזירים שלא בחרו בו צריכים לקבל זאת ולא לקלל אותו. אתם צריכים פסיכיאטר שיסביר לכם שאתם לא בשלטון וזה שנצמדתם לעטיני השלטון בעבר לא מקנה לכם פריבילגיות ברכישת דירה היום. זה לא שכחלון המציא את הגלגל אלא שהגלגל היה מעוות וצריך עתה לנסות לישר אותו.
Tree | 20.09.16
195.
תפסיקו לבכות ותתחילו לשלם מיסים על כל הנהנתנות
תפסיקו לבכות ותתחילו לשלם מיסים על כל הנהנתנות שלכם-אתם עושקים בשכר דירה גבוה את הציבור החלש ואתם מעזים להתלונן? . חלק גדול ממשכירי הדירות חיים על חשבונם של אנשים קשיי יום שצריכים להסתפק בשכר של 5000-6000 על מנת שמשפחת החזרזירים שהצביעו יאיר לפיד ובוז'י מעונינים לשמר את הרמה הגבוהה בה הורגלו. ולגבי הטענה של מס רכישה על מכוניות -שיגידו תודה שגם על זה לא הטיל כחלון מס רכישה כי לדעתי צריך להטיל מס על כל משפחה שמחזיקה יותר מ-2 מכוניות. אני מסכים שצריך לתקן את החוק שגם שויי הדירה יבוא כפרמטר משוקלל בחישוב המס -אבל עצם העובדה שאף צדיק לא הציע זאת מראה בדיוק איזה חברות אינטרסנטית חצופה ומושחתת מתנפלת על השר כחלון.
Tree | 20.09.16
190.
אולי את הדמגוגית האמיתיתי? את מציעה דבר נכון
אולי את הדמגוגית האמיתיתי? את מציעה דבר נכון וזה להאשים את הבנקים בשחיתות אבל את לא מתכוונת באמת כי את מתפרנסת מהם ואת יודעת כיצד אני יודע ? מכיון שלא שמעתי בעבר  את מצביעי יאיר לפיד שביקשו להגביל את ההשתוללות של הבנקים בצורה חוקית אלא תמיד העדיפו לתקוף את ביבי ואת כחלון. אתם חושבים שהציבור מטומטם כי אתם חושבים שיש לכם מונופול על ניהול הכלכלה במדינה.
Tree | 20.09.16
189.
היטל השבחה ברעננה (נוה זמר) - חצי מליון
היטל השבחה ברעננה (נוה זמר) - חצי מליון ש"ח לכל דירה! בתוספת עלויות פיתוח והיטלים ואגרות. השמאי אחיקם ביתן מושך את העיריה באף בשומות עתק. העיריה מגישה ערר על שמאים מכריעים, מסרבת לתת פטור מהיטל השבחה למי שמתחייב לגור בדירה שיבנה (לפי סעיף 19) על אף פסיקת בי"מ עליון, ועובדת בקצב של צב בחוסר מקצועניות ובעצלות. ככה בונים דירות בישראל. ובאמת, מדוע להתאמץ לבנות דירות אם אפשר לגבות מס על דירה שלישית? 
Bulb | 20.09.16
188.
כחלון שקרן. חברתי מהתחת. אם כחלון הרמאי היה
כחלון שקרן. חברתי מהתחת. אם כחלון הרמאי היה חברתי היה מוריד מיידית את עלות הקרקע והמיסים על דירות. מדירה בעלות 1.6 מליון 900 אלף הם עלות קרקע ומיסים. כחלון עושק את הזוגות הצעירים. את השקרים שלו שיספר לחבר שלו מימן מחבורת גזלני הגז
Candy | 20.09.16
183.
מה כואב? חוסר הצדק - שאזרחים חסרי פנסיה
מה כואב? חוסר הצדק - שאזרחים חסרי פנסיה רכשו בעמל רב דירות מצ'וקמקות בחיפה ובאזורים זולים אחרים יידרשו לשלם מס ואילו מי שרכש פנטהאוז בת"א במאה מיליון שקל פטור. למה? ככה. מי שלא רואה את הגזל שעומד מאחורי המס הזה, מס הרכישה ההזוי ועוד רגע גם מס השבח ההזוי וזה עוד מעל כל המיסים האחרים ההזויים לא מבין היכן הוא חי.
Controller | 20.09.16
179.
לחברת הכנסת רחל עזריה. אין לך מושג על
לחברת הכנסת רחל עזריה. אין לך מושג על מה את מדברת. אולי מר כחלון יטיל מס על מי שיש לו שתי מכוניות? למה לא, אולי המכונית השנייה מיועדת לזוגות צעירים שאין להם מכונית? או שלא יכולים לרכוש מכונית זולה? ואם כבר להטיל מס רכישה - מדוע שלא יטיל מס רכישה בשיעור של 50% כי אז משקיעים לא ירכשו דירה כלל. כחלון רוצה להטיל מס על נכסים שנרכשים לאחר ששולם עליהם מס מלא. והאם במקרה שאדם רוכש שתי דירות מעבר לדירה שבו הוא מתגורר על מנת להעניק אותם לילדיו. האם לא מגיע להם דירה? אז הוא מטיל מס על דירה שלישית. ומדוע רק על דירה שלישית? אולי מס החל מהדירה הראשונה ואז בעלי הדירות ימכרו אותם לזוגות צעירים, והמבוגרים יישארו ללא דירה. אדון כחלון לא יצליח להעביר את החוק בוועדת הכספים. יש ח"כ גפני שיעמוד על המשמר. אם אדון כחלון רוצה להוציא דירות לשוק לזוגות צעירים, שיעניק פטור ממס שבח על כל מכירת דירה החל מהדירה הראשונה. מה שרוצה אדון כחלון הוא לגבות מס. הכי קל לגבות מס מנכסי נדל"ן. יושב אדון כחלון וחושב איזה מס על דירות הוא יכול להטיל. כנראה מר כחלון אינו ישן בלילה וחושב על איזה סוג מס להטיל. הצבעתי לכחלון בבחירות האחרונות ולא עוד. בבחירות הבאות יעלם כחלון עם כל חבורת כולנו. 
Toast | 20.09.16
175.
כחלון אתה אידיוט ודמגוג אני יכולה להגיד לך
כחלון אתה אידיוט ודמגוג אני יכולה להגיד לך שאני קונה עכשיו דירה ראשונה במאמצים רבים. אנחנו בתהליך כה חודשים. לפני כמה חודשים קיבלנו הצעה עקרונית למשכנתא שמאז עלתה חמש פעמים!!! במאות אלפי שקלים הבנקים שוחטים אותנו בריבית ללא רחמים וכל הזמן מעלים את הריביות ולא מוכנים להתמקח בשקל! אתה בכלל עושה משהו לרסן אותם??? לא! כי כל מה שמעניין אותך זו הכותרת בעיתון
Plane | 20.09.16
172.
חברת הכנסת עזריה, מתוקף היותה  חברת מפלגת כולנו,
חברת הכנסת עזריה, מתוקף היותה  חברת מפלגת כולנו, חייבת לצדד בבוס שלה כחלון.אינני מבין מדוע לא להקליד את מספרי הזהות של אזרחי המדינה ולראות את כל בעלי הדירות המשתמטים מתשלום מס הכנסה של עשרה אחוז. למה לא להעלות את המס ל15 אחוז למשל.האם ניתן להשוות תושב  שרכש מספר דירות כשעלות כל דירה היא , נניח 400אלף שקלים, לאדם  שיש לו , נניח דירה או שתיים, כשכל דירה ערכה מיליונים רבים.כמו מגדלי אקירוב, מגדלי יו וכו.ואלה לא ישלמו כלל מס.
BottleOpener | 20.09.16
161.
תתחילו להכניס למוח שכחלון מרמה את כולכן ,
תתחילו להכניס למוח שכחלון מרמה את כולכן , מס על דירה שלישית יגרום אך ורק להגדלת הכנסות ממס מהמדינה. מי שיפגעו זה אותם אנשים שמשלמים שכירות. ברגע שמשקיעים יראו שהשכירות עולה הם ילכו וירכשו שוב דירות וחוזר חלילה. הפיתרון פשוט , הפשרת קרקעות וביום אחד נותנים ל 100000 איש דירות , או אוסרים על רכישת דירה 2 בישראל. שימו לב כולכם לדבר הבא : תקישו מגוריט בגוגל , מדובר בקרן ריט עם פטור ממס רכישה אשר תרכוש את כל היצע הדירות ולמעשה שוב תעלה את מחיר הדירות. אישרו מצד אחד פטור ממס רכישה לקרן ריט , והעלו את המס לאנשים פרטיים שזה מקור פרנסה לרובם. בקיצור הכסף עובר לחברים של כחלון זה הכל מהציבור המסכן והפשוט
Palmtree | 20.09.16
155.
גפני שתלכך לאלף אזעזל כלב במקום לעזור לזוגות
גפני שתלכך לאלף אזעזל כלב במקום לעזור לזוגות הצעירים אתה נגדנו חכה חצי מנדט לא תקבל עם לא תעביר את זה כחלון תמשיך ואל תפחד כול העם איתך מבטיחים יישר כוח מס 25 אחוז ויותר הכי צודק וחברתי לחזירים וגפני אתה חזיר כמו המשקעים
Wheel | 20.09.16
152.
גפני לא יכול לעשות כלום לקואלציה יש רוב
גפני לא יכול לעשות כלום לקואלציה יש רוב בוועדה ואם מישהו מהליכוד יכשיל את המהלך הציבור לא ישכח ולא יסלח נבוא איתם חשבון החוק יעבור עם גפני בלי גפני  מי יכול לעצור את כחלון שנלחם בחברות הסוללר והלוביסטים שלהם הוא אוכל את גפני כמו עד חתיכת עבמבבר
Snow | 20.09.16
151.
תשמעו את הסיפור שלי: קיבלתי   דירה בירושה
תשמעו את הסיפור שלי: קיבלתי   דירה בירושה  ולא היה לי כוח לטפל בה. הדירה רחוקה ממקום מגוריי אין לי כוח לתקן אין לי כוח להתעסק עם שוכרים. אמרתי לעצמי זה זמן טוב המחירים גבוהים אמכור וכשהם שלי ירצה להתחתן אתן לו את הכסף. אבל אז התחילו המיסים של כחלון. מס שבח בוטל . אמרתי לעצמי אם ארצה אולי לקנות שוב יהיה מס רכישה עשרה אחוז.  מלא מלא מיסים בקניה במכירה. החלטתי לא למכור. עם כל הכאב ראש הזה של הדירה לא מוכרת
Clover | 20.09.16
146.
אז מה היה לנו פה טוקבקיסטים נואשים שמפרגנים
אז מה היה לנו פה טוקבקיסטים נואשים שמפרגנים אחד לשני אבל ישלמו מס על דירה שלישית כי כחלון אמר  טוקבקיסטים נא להתפקד כחלון עובד למען הציבור נצביע לו ברגליים  אספני הדירות אפלו לא מנדט אחד  כחלון מטפל גם במעלימי המס גם ביוקר המחיה גם במחירי הדיור גם בפנביות הוא לא מחממם כיסא הוא בא לעבוד בשבילנו זה סופרטנקאר מגבעת אולה 
Snow | 20.09.16
140.
נכון. ויותר מזה, למה לא להטיל מס על
נכון. ויותר מזה, למה לא להטיל מס על ריבוי תכשיטים? על ריבוי תכניות חיסכון? על ריבוי יתרות עו"ש, ועל ריבוי מזומן בתוך המזרון?  ממש לפני כמה ימים קראתי על משפחה שמתקוטטת על ירושה שכוללת תכשיט בשווי 6 מיליון דולר, [!!!!!!!!!!!!!!!!!], ותארו לכם, חוק ריבוי נכסים לא יחול על הנכס הזה. אז ל"זוג הצעיר" שמגיב כאן בקללות, - אולי תמצאו כתובת אחרת להשתלחויות שלכם.
Seahorse | 20.09.16
131.
אסתי -אני מסכים אתך רק על דבר אחד
אסתי -אני מסכים אתך רק על דבר אחד והוא שכחלון לא צריך לגמגםכנגד הביריונים שמכריזים בראש חוצות שאם החוק שהוא מציע יעבור בכנסת -הם יעלו את שכר הדירה לשוכרים.  על חוצפה כזאת אסור לשר האוצר לשתוק והוא צריך להבהיר להם שלא כדאי להם להעלות כי יש מס פרוגרסיבי גם על שכר הדירה.
Tree | 20.09.16
129.
תשמעו את הסיפור שלי:  קיבלתי  דירה  בירושה  ולא
תשמעו את הסיפור שלי:  קיבלתי  דירה  בירושה  ולא  היה  לי  כוח  לטפל  בה. הדירה רחוקה  ממקום  מגוריי  אין  לי  כוח  להתעסק  עם  שוכרים  אין לי כוח ואמרתי   אמכור ואשתמש בכסף כשהבן יתחתן. להתעסק עם בעלי   מקצוע .  אבל אז התחילו  המיסים  של  כחלון .  מס שבח  בוטל  מס רכישה עשרה אחוז. חשבתי שאם ארצה לקנות שוב נכס המיסים  מטורפים .  אז ירדתי מזה ואני ממשיכה להשכיר   את הדירה. בתקוה   שהמים יתבטלו  
Clover | 20.09.16
128.
אתה לא צריכה להרגיש רע בזה שאת לא
אתה לא צריכה להרגיש רע בזה שאת לא קונה דירה אבל בטווח הארוך תביני שאת והרבה שכמותך שוגים כי אתם משלמים כסף ולא מחזירים את ההשקעה. אולי כחלון לא יצר חוק הכי מושלם אבל היוון מצוין -המטרה היא שבעוד בערך כ5 שנים שתסיימי את לימודיך -יהיה לך היכולת לרכוש דירה . את קונה את המניפולציה הזולה הזו של המשכירים שיעלו לך את מחיר השכ"ד אבל זה רק כדי להסית אותך כנגד כחלון שרוצה את טובתך.  זה בדיוק כמו שבעלי מפעלים מאיימים להעביר את המפעל בחו"ל אם יוטלו עליהם מיסים . הם לא מתכונים באמ לעבור כי זה כמו לירות לעצמם כדור ברגל כי בחו"ל מי יסתכל עליהם בכלל ( גם אם יעלו מחירים -זה שוק חופשי ואת יכולה לחפש דירה זולה יותר -הרי בכל מקרה זו לא דירת קבע )
Tree | 20.09.16
126.
שוכרת   גאה. אני סטודנטית. מה יש לי
שוכרת   גאה. אני סטודנטית. מה יש לי לקנות דירה עכשיו .  בעזרת השם אחרי החתונה.  בינתיים אני שוכרת ועד שהממשלה לא בנתה דירות להשכרה שכחלון לא יתערב ויגרום לעליית מחירים. הבעיה היא לא המשקיעים הבעיה שחסר דירות להשכרה יש הרבה ביקוש וזה מעלה לי את השכירות. אגב לדעתי גם כל המיסים האלה גם סתם מייקר ים את הדירות
Clover | 20.09.16
125.
לכל הטוקביקסטים ההיסטרים מאימת המס ,שלום! ברצוני להרגיע
לכל הטוקביקסטים ההיסטרים מאימת המס ,שלום! ברצוני להרגיע אתכם שאתם בידיים מושחתות טובות ויש הרבה בעלי אינטרסים בכנסת ומחוצה לו  שינסו לטרפד את החוק הזה. דבר שני הצחיקה אותי המגיב שטען שיש הרבה שוכרים שלא רוצים לקנות דירה . למה הם לא רוצים ? כי הם כל כך מיואשים ממחירי הדירות שאפילו החוק שכחלון מנסה להעביר לא עושה עליהם רושם ובצדק . החוק הזה צריך להיות רק פסיק במלחמה כנגד השחיתות הפושה לה בארץ וצריך הרבה חוקים נוספים כגון  הורדת יוקר המחיה,הורדת שיעור מס הבריאות המטורף , העלאת מס' ימי החופשה השנתיים לעובדים וכד'. כל הצעקנים פה מתעלמים מהעובד השכיר קשה היום שבקושי גומר את החודש עם שכר עלוב של 5000-6000 ש"ח וצריך לכלכל משפחה עם מחירי המזון המאמירים.
Tree | 20.09.16
123.
כחלון הולך הביתה בבושת פנים ויפה שעה אחת
כחלון הולך הביתה בבושת פנים ויפה שעה אחת קודם משה גפני יישר כח אל תיתן  לאדם שפל אדם חמדן וגזלן לעשוק אזרחים שלא פשעו ולא חטאו ורק בגילל שרוצה לעשות רוחים פוליטים על חשבון משכירי הדירות שנם  משלמים מס כחוק של 10 אחוז יישר כח
Pretzel | 20.09.16
114.
כי אתה פרייאר שאתה משלם שכירות .מה שכחלון
כי אתה פרייאר שאתה משלם שכירות .מה שכחלון מנסה לעשות והחזירים שהם בעל ההון ממפלגתו של יאיר לפיד ברובה וחלקם ממפלגתו של בוז'י -לא מעונינים לאפשר לך לקנות דירה כי הסידור הזה הרבה יותר משתלם להם. ברגע שיהיה מס הם יאלצו למכור את הדירה ואז פחות אנשים יגורו בשכירות . אם כחלון לא בסדר זה רק מפני שהוא מהסס ולא מייצר לובי חזק על מנת להעביר את החוק הזה שבוודאי שמצריך תיקונים שונים כדי שלא יעלו את שכר הדירה לשוכרים אבל הוא חייב להעשות ( אם כחלון היה חובבן ולא רציני כפי שטוענים מתנגדיו הוא היה מעלה מס כבר בדירה השנייה אבל הוא יודע שזה יפגע ברוב האוכלוסיה וובתבונתו הבין שמי שמחזיק בדירה שלישית הוא ברוב המקרים רכש אותה להשקעה ולא למגורים)
Tree | 20.09.16
109.
אם לכחלון היה יותר שכל הוא היה בודק
אם לכחלון היה יותר שכל הוא היה בודק מראש ובשקט האם חברי הקואליציה שיושבים בעמדות מפתח תומכים במס ההזוי הזה שלו ורק אז הוא היה מתחיל לדבר בפומבי על הנושא. ההתנהלות החובבנית של כחלון סתם גרמה לזה שאצל חלק מהאנשים דמי השכירות עלו בגלל מס שבכלל לא יעבור.
Boomerang | 20.09.16
108.
תחזרי להצביע יאיר לפיד -למה מה חשבת? שכחלון
תחזרי להצביע יאיר לפיד -למה מה חשבת? שכחלון ייצג את מעמד הבינים של ת"א רבתי שבמקרה הרע מרוויחים רק 20,000 אלף שקל בחודש ואין להם מספיק כסף לנסיעה השנתית השלישית לחו"ל. מעמד הבינים זה לא כאלה שבבעלותם 3 דירות ולכן אני שמח בשביל כחלון שאנשים כמוך עוזבים אותו.
Tree | 20.09.16
107.
שיעשה כמו שרון   שיבנה מלא   ורק
שיעשה כמו שרון   שיבנה מלא   ורק ככה   המחירים   ירדו. ויש שלא בנה   דירות ציבוריות   להשכרה   שיעזוב   אותנו   בשקט   ולא יגרום   לעליית מחירים .  כי   לי   לא מתאים   לקנות  בשלב   זה בחיי   דירה .  ועם המיסים   שלו הוא   רק מביא   לזה שהם עולים. יישר כוח גפני ! העם   כולו   איתך! !
Clover | 20.09.16
106.
אז מה היה לנו בימים האחרונים?  - גילינו
אז מה היה לנו בימים האחרונים?  - גילינו שכחלון לא מצליח לעמוד ביעד של התחלות הבנייה שהוא הציב לעצמו,  - גילינו שכחלון רוצה לחסל את המדד של השמאי הממשלתי כי הנתונים שלו לא נוחים לו פוליטית, - גילינו שהמס דירות של כחלון מחושב לפי נוסחה שמתעלמת מהשווי האמיתי של הדירות ככה שאנשים יצטרכו לשלם מס גבוה יותר ללא הצדקה, - גילינו שכחלון לא בדק מול חברי הקואליציה האם הם בכלל תומכים במס החדש שלו לפני שהוא הכריז בכל מקום שזה 100% יעבור. כחלון מספק לאתרי החדשות בלי סוף חומרים שמאפשרים להם להציג אותו באור מגוחך. הוא צריך להופיע בארץ נהדרת בתור החיקוי של עצמו. 
Boomerang | 20.09.16
102.
התחתנו מבוגרים. לי דירה, לבעלי דירה ולשנינו דירה
התחתנו מבוגרים. לי דירה, לבעלי דירה ולשנינו דירה משותפת. על השתיים המושכרות אנחנו משלמים מס כחוק. עכשיו נרשום אותן על שם שני הילדים ואף אחד מאיתנו לא ישלם מס כי על כל אחת בנפרד לא נגיע לסף המס, אבל נעלה את השכירויות בכ"ז.  תודה כחלון ! אתה גאון! 
Palmtree | 20.09.16
98.
אולי כל המתקיפים את כחלון שמדברים על שכל
אולי כל המתקיפים את כחלון שמדברים על שכל וגרוע יותר על יצוג העם יואילו בטובם לחשוף את מקום מגוריהם,בכמה דירות הם מחזיקים ומה משלח ידם. רק בשביל לסבר את האוזן ולהראות מינימום של אינטגריטי -אני רוצה לראות שלא מדובר בסוכני נדל"ן ,בעלי מקצועות חופשיים וכדומה . אני אנסח את זה במילים יותר בוטות : מי אתם לעזאזל שתקבעו לעם איזה מדיניות כלכלית נכונה לו ,העם בחר בכם בקלפי או בכחלון?
Tree | 20.09.16
97.
חסר  דירות  הן   להשכרה   והן לרכישה
חסר  דירות  הן   להשכרה   והן לרכישה  ומה כחלון   עושה? קזינו הימורים   למשתכן  והעלאת   מיסים שרק מעלה  את המחירים   כמו שמן למדורה .  הפתרון הוא פשוט: ביטול כל המיסים על הנדלן ולבנות לבנות. כמו שעשה  שרון  בשנות  השמונים  עם  העלייה  הגדולה  מחבר  העמים  אז הגיעו מליון עולים והוא בנה במסות   ומחירי הדירות היו זילנד הזול. אבל התפקיד גדול על כחלון בכמה מידות והצעדים מביא לעליית   מחיר   הנדלן
Clover | 20.09.16
94.
קצת חשיבה אסטרטגית ולא שליפות פופוליסטיות מהמותן....הפתרון הגדול
קצת חשיבה אסטרטגית ולא שליפות פופוליסטיות מהמותן....הפתרון הגדול נמצא בשליטת המדינה(צריך ללמוד איך שרון קלט כאן מיליון עולים),במקום לשחרר קרקעות ולתמרץ קבלנים עם לוחות זמנים מתעסקים בהצהרות ריקות לציבור...
Coffee | 20.09.16
86.
חוק ההסדרים זה כלי לא דמוקרטי שיצרו אותו
חוק ההסדרים זה כלי לא דמוקרטי שיצרו אותו בעבר כדי להתמודד עם משבר אבל פוליטיקאים התאהבו בו ולכן הם ממשיכים להשתמש בו. למעשה לוקחים כמות גדולה של חוקים חדשים, תיקוני חקיקה ורפורמות וקושרים אותם ביחד על מנת שחברי הכנסת יצביעו עליהם כאילו מדובר בדבר אחד.  במשטר דמוקרטי זה לא תקין שחברי כנסת יצטרכו להצביע בעד דברים שהם לא תומכים בהם על מנת להעביר דברים שהם כן תומכים בהם. כחלון עושה פה שימוש בכלי חקיקה פסול על מנת להעביר מס שיש עליו ביקורת ציבורית רבה. טוב יעשה גפני אם הוא יעצור אותו. 
Boomerang | 20.09.16
85.
אתה כל כך גאון וצדיק שאתה דואג לאנשים
אתה כל כך גאון וצדיק שאתה דואג לאנשים מעוטי יכולת. אתה הזוי כי לכמה אשנים יש דירה + 2 דירות בירושה וחוץ מה זה אם הטוקבקיסטים שיורדים על כחלון היו הגונים ולא חזירים -הם היו מבקשים שיטילו על בעלי הדירות מס פרוגרסיבי כלומר ככל ששווה הדירה גבוה יותר כך המס יהיה גבוה יותר אבל את החזירים לא מעניין צדק חברתי וההוכחה לכך שהם משתשמים רק בשפת האיומים ( "אם תעבירי את החוק אנחנו נעלה את שכר הדירה לשוכרים" ) וזה רק מחזק את העובדה שכחלון אולי לא הציע את החוק הכי מושלם אבל נגע בדיוק בנקודה חברתית כאובה שהיא כמו אש בקצה קוצים ( אני לא רוצה לומר עוול זועק לשמיים של חוסר שיויון ).
Tree | 20.09.16
77.
לכל רפי השכל שתומכים במיסוי דירה שלישית כדאי
לכל רפי השכל שתומכים במיסוי דירה שלישית כדאי להבין שמספיק שבבעלותכם דירה אחת בלבד כדי שתהיו מועמדים ריאלים להיכלל בקטיגוריה של בעלי שלוש דירות,ביום שתקבלו בירושה חלק מדירה שהורישו לכם הוריכם ועוד חלק מדירה שהורישו   הורי בן או בת הזוג שלכם ,אז אל תתלהבו כל כך ממס,שיפגע בסופו של דבר בכל משפחה בישראל,ושלא יספרו לכם שמדובר ב50000 בעלי דירות בלבד!
Fan | 20.09.16
73.
זה הזמן שעליך להבין איפה מקומך!!!!!! המבין יבין
זה הזמן שעליך להבין איפה מקומך!!!!!! המבין יבין  אלק שר חברתי, אין לנו צורך במנהיג מפלג, מסכסך, סותם פיות, ולא מבין בכלכלה וחשבון , שעושה כל כך הרבה נזקים בתקופה כל כך קצרה, אל תכניס את היד שלך לכיס שלי, יכולת להוציא למשל חוק שכל משקיע שמוכר דירה לחסר דירה יהיה פטור ממס שבח,ככה הרבה היו נהנים , כיום מה זה ההגרלה הזו. אחד צוחק כי זכה והשני בוכה ונשאר מיואש וחסר דירה. וגם מי שזכה בדירה במחיר למשתכן למה שישר יקבל דירת 4 חדרים חדשה עם מרפסת שמש מחסן ו2 חניות , מה הפינוק הזה ? אפילו לי אין דירה כזו. בנוסף למה שלא תמסה את בעלי הוילות והטירות של כל המקורבים שלך , הרי על שטח הטירות והאחוזות אפשר לבנות הרבה דירות , אבל אתה רוצה לפגוע באזרח שכל חייו פעל על מנת לדאוג לעתידו ולא ליפול על המדינה. תתבייש 
Grapes | 20.09.16
71.
כדי להמחיש את מצב שוק הנדל"ן וכמות המשקיעים
כדי להמחיש את מצב שוק הנדל"ן וכמות המשקיעים בשוק ,רק בסביבה האישית שלי מספר חברים מהמעמד הביניים כולם בעלי בתים פרטים באזורי ביקוש ,משכנו את הבתים שלהם לקחו מהבנק משכנתה חילקו את הסכום לשנים וקנו 2 דירות להשקעה כאשר שכר הדירה מכסה את המשכנתה ,התופעה כל כך נרחבת בחברה כולם הפכו להיות משקיעי נדל"ן לפני מספר שנים עזרתי לזוג צעיר בחיפוש דירת 3 חדרים בראשון לציון ,על כל דירה שראינו התמודדנו עם כ 10 אנשים נוספים שבאו לקנות דירה להשקעה , הזוג הצעיר היה בנחיתות מול המשקיע ,למשקיע עוד 80000 ש"ח במחיר הם סה"כ 24 חודשי שכירות ,ולזוג הצעיר פשוט אין .חבר שעוסק בתחום (מלווה משקיעים מאיתור נכס ועד שיפוצו כולל מכרז למשכנתה ) אמר לי שמס הרכישה של 8 אחוז הוא בדיחה עבור המשקיע הממוצע ,אבל מס רכישה של 20 אחוז היה בולם את השוק דעתי האישית שצריך להוציא את המשקיעים מהשוק ע"י מיסוי כבד מאוד על משקיעי הנדל"ן עד שהכלכלות יחזרו לסביבת ריבית של 3 אחוז ,ואז ניתן לבטל את הגזרה אין סיבה שדירת 3 חדרים קומה 4 ללא מעלית תימכר ב 1.2 מליון ש"ח , פשוט התרגום הוא תרגום של תשואה האם שכר הדירה יכסה את המשכנתה . אני מעדיף שהרכוש שלי יהיה שווה פחות וילדי יוכלו לקנות דירה בסכום הגיוני ,ולכל המגיבים שהדור מפונק ועצלן ,אף אחד לא מבקש דירות חינם אבל כמו כשאני רכשתי את הדירה הראשונה שלי ב כ 90000 דולר וזה היה כ70 משכורות ממוצעות אין סיבה שילדי ירכשו את הדירה הראשונה שלהם במחיר מופקע של כ140 משכורת ,וזאת בשם התשואה השנתית של משקיעי הנדל"ן.
Submarine | 20.09.16
69.
מה זה ? כל החזירים יצאו מהחורים? רק
מה זה ? כל החזירים יצאו מהחורים? רק לפני כמה שנים היתה פה מהפכה חברתית?  ההוכחה היא שכל השמאל הם פוליטיקאים זולים שלא מענינים אותם כלום מלבד ההון של עצמם. דווקא שלראשונה כחלון עושה מהלך חיובי -במקום לשבח אותו -מגנים אותו אבל זה טוב כי אחרי ההתבהמות של ראשי מפא"י בשנות החמישים אתם ממשיכים לא לאכזב ומשמרים את מקומכם באופוזיציה לעוד הרבה שנים. מי מעלה את מיחר הדירות לשוכרים? אותם חזירים שמזוהים עם יאיר לפיד ובוז'י הרצוג.
Tree | 20.09.16
64.
גפני כל הכבוד לך אתה אחד האנשים השפויים
גפני כל הכבוד לך אתה אחד האנשים השפויים והמבינים שלא צריך לתת לכחלון המנובל להשתולל עם מס של שלוש דירות מס הזוי שרק פחלון המנוול  יכול עם נערי האוצר שלא מבינים מהחיים שלהם כלום ורוצים לדפוק אנשים מבוגרים שבזיעה רבה רכשו או ירשו מההורים דירות ופחלון עינו צרה ורוצה לנגוס בנו אפילו שילדינו גרים בדירות הקטנות ההכנסה מהפנסיה נמוכה וגם ההכנסה מהדירות בקושי מסימים את החודש ומס זה אם יוטל חלילה יעלה את מחיר השכירות ורק יפגע אני אצביע לך בבחירות הבאות ולמפלגתך אפילו שאני חילונית שנה טובה ותודה רבה ושהשם ינקום בכחלון אמן
Processor | 20.09.16
62.
כתבה מכלכליסט לאחר שמחירי הבתים בסינגפור זינקו לרמות שיא,
כתבה מכלכליסט לאחר שמחירי הבתים בסינגפור זינקו לרמות שיא, נקטה הממשלה בצעדים לצינון השוק. כעת מתגלה כי לצעדים האלה היתה השפעה גדולה מהצפוי: מכירות הבתים החדשים ירדו ב-2014 לרמה הנמוכה ביותר מזה שש שנים, וגם המחירים ירדו, לפי נתונים שפרסמה רשות הפיתוח העירוני. ב-2014 נמכרו 7,557 דירות בלבד, קצת מעל למחצית ממספר היחידות שנמכרו בשנה הקודמת. בדצמבר נמכרו 230 יחידות בלבד – הנתון החודשי הנמוך ביותר מאז ינואר 2009. מומחים אמרו למגזין "גלובל פרופרטי גייד" כי ההגבלות על משכנתאות וצעדים נוספים שננקטו לריסון הספקולנטים הם הגורמים העיקריים לירידה. מחירי הבתים ירדו ב-6% ב-2014, אך להערכת המומחים הם לא ימשיכו לרדת. ממשלת סינגפור הציגה מאז 2009 הגבלות על רוכשי בתים מקומיים וזרים כדי לרסן את הספקולנטים בשוק הנדל"ן. הוטלו מגבלות על משכנתאות, מסי הרכוש הועלו והסכום המינימלי הנדרש כמקדמה על רכישת בית שני הועלה ל-25% לעומת 10%. עם זאת, רוב הסינגפורים עדיין חשים כי מחירי הבתים גבוהים מדי. בסקר שערך אתר הנדל"ן פרופרטי גורו אמרו 60% מהנשאלים כי המחירים גבוהים מדי, ו-70% אמרו כי על הממשלה להמשיך בצעדים לצינון שוק הנדל"ן.
Submarine | 20.09.16
55.
כחלון הגנב , מציג את המשקיעים כעושקים לנרות
כחלון הגנב , מציג את המשקיעים כעושקים לנרות שזה ממש לא נכון , עובדים קשה משלמים משכנתאות ובסוף הוא מחליט לגנוב אותנו ועוד ברישיון .אני רואה את חסרי הדיור עטים על המשקיעים (בעידוד כחלון )כאילו שהמקיעים  אשמים. כחלון כישלון הוא נכשל גם במשרד התקשורת (הפכנו למדינה מפגרת באיכות הרשתות ) שיעזוב אותנו בשקט
Helmet | 20.09.16
53.
גפני זה הבזיון הכי גדול שיש במדינה. להשוות
גפני זה הבזיון הכי גדול שיש במדינה. להשוות את המס בנדל"ן הוא לא מוכן - קרי ישאר אפיק מועדף לספקולנטים ואספנים. גם להוריד מיסים הוא לא מוכן - הוא במו ידיו טרפד את מע"מ 0 של לפיד. ככה נראת חזירות. תבדקו גם איך הוא הפך להיות הלוביסט הכי גדול של חברות הגז. דתי בלי אלוהים
Bottle | 20.09.16
45.
א. שיתחילו להוציא מכרזים על קרקעות ובמאסה של
א. שיתחילו להוציא מכרזים על קרקעות ובמאסה של 70-80 אלף יחידות בשנה  ב.  שיעבירו חוק שמי שזוכה בקרקע ממכרז מדינה , מחוייב להגיש בקשות להיתר ולבנות תוך 3 שנים ממועד הזכיה ואסור לו לסחור בקרקע ולהעביר עליה בעלות נוספת!  וכמו כן הוא מחוייב למכור את הדירות במחיר שישאיר ליזם לכל היותר 15-18% רווח מעלות הפרויקט , ונתון לפיקוח ולשמאי ממשלתי עפ"י דוח אפס , כדי שהמספרים בדו"ח לא יהיו מצוצים מהאצבע .  זה הפתרון היחידי !!!!!!!! כל דבר אחר משול לקומבינה זולה  אחד מהתחום ..
Submarine | 20.09.16
35.
גפני מקווה שאתה תשמור על האניטרסים של כולם
גפני מקווה שאתה תשמור על האניטרסים של כולם ותעצור את החוק המטופש הזה.  החוק יעזור ל60 אלף זוגות מהמעמד הביניים אבל יפגע במעמד החלש, במעמד בינייים (שלא ב60 אלף זוגות צעירים) וכמובן בעשירים הוא לא פוגע. (הם לא מחזיקים ב3 דירות ב500 אלף) הם מחזיקים ב3 דירות שכל אחת מעל 2 מיליון בשבילם המס יהיה חצי אחוז.  איך אנשים לא מבינים במי החוק פוגע?? 
Sailboat | 20.09.16
34.
שימו לב, אם מישהו ירש שליש דירה בשלוש
שימו לב, אם מישהו ירש שליש דירה בשלוש דירות אז לפי שר המסים כחלון הוא טייקון! חבר'ה, תקראו את התזכיר חוק שנמצא באינטרנט של מס ריבוי דירות. מי שיש לו אפילו שליש בעלות בשלוש דירות צריך לשלם את המס הזה של כחלון. גפני מציל פה אנשים מהטירוף של כחלון. 
Boomerang | 20.09.16
30.
הבעל הבית שלי טען שהוא כבר הרבה שנים
הבעל הבית שלי טען שהוא כבר הרבה שנים לא עלה שכר דירה. ואחרי בדיקה ביד2 אכן כול הדירות כמעט באלף שקל יותר ממה שאני משלם. למראות שאני נכנסתי רק לפני שנתים. אני משלם 3800 דירה 3 חדרים ברמת גן שכונת הגפן למי שלא מאמין מוזמן לבדוק. המחירים היו לפני שנתים לפחות ב400-800 שקל פחות אצלי בשכונה האא ובעל הבית שלי אין לו 3 דירות לפי מה שאני יודע יש לו שנים
Planet | 20.09.16
26.
רק במדינה משוחתת כמו ישראל... ארגוני שמאל וחרדי
רק במדינה משוחתת כמו ישראל... ארגוני שמאל וחרדי בועדת הכספים שאמורים לייצג את האינטרסים של המעמד הנמוך -למעשה מייצגים את האינטרסים של בעלי ההון. לכל השדים והרוחות -באיזה זכות אנשים מחזיקים ב-3 דירות? אולי גפני התבלבל במונח "זכות אבות" ? מה עם ערך הצדקה ,"לא תעשוק שכיר ועני מאחיך "? איפה ההסתכלות הכוללנית על צרכי הכלל? אני מסכים שיש לכל אדם זכות שווה לקנות מוצר אבל כשמדברים בקרקע למגורים או כל ענין של פיקוח נפש -אין לאף אדם זכות על זולתו ומצידי שיהיה איש עסקים הכי טוב בעולם -אם הוא רוצה להתעשר שיקנה נכסים בחו"ל ולא בארץ.
Tree | 20.09.16
20.
מי היה מאמין... ההצלה תבוא ממפלגה חרדית. אולי
מי היה מאמין... ההצלה תבוא ממפלגה חרדית. אולי כן יש אלוהים (: אם גפני יעצור את המס זה יהיה טוב לכולם, גם למשכירים וגם לשוכרים. המס הזה, אם הוא יעבור, יגולגל בחלקו לשוכרים ובחלקו ייספג ע"י המשכירים. זה סתם יעלה את מחירי השכירות וכולם היו סובלים מזה. המס הזה זו לא הדרך להוריד את מחירי הדיור. 
Boomerang | 20.09.16
10.
טוב שיש עדיין כמה אנשים חכמים ושפויים בכנסת
טוב שיש עדיין כמה אנשים חכמים ושפויים בכנסת לעצור את הלייצנים שמקבלים כסאות ולא מבינים מימינם ושמאלם, טמבלים בגרוש, גם קקלון שמח שגפני נתן לו סולם לרדת מהעץ שטיפס עליו,קחלון כדאי שתחפש לך משהו שיתאים ליכולות שלך , ושלום על ישראל.
Teepee | 20.09.16
8.
פתאום האספנים תומכים בגפני שגם הוא מגן על
פתאום האספנים תומכים בגפני שגם הוא מגן על האברכים מעלימי המס רק אתמול פרסמו אברך שהעלים 1.36 מליון מ - 7 דירות ומחסנים בטח אתם מפחדים שיגעו לכם בפרת המזומנים טוב שמס הכנסה גם נכנס לעניין כמה כסף שחור לא ממוסה יש בשוק השכריות עם כל הפיצולים 
Snow | 20.09.16
4.
אתה תתמוך בעל כרחך. המטרה של החוק הזה
אתה תתמוך בעל כרחך. המטרה של החוק הזה היא לפנות את השטח לקרנות השקעה של מקורבים. הקרנות האלה כבר קיבלו הבטחה להנחה במיסוי ובמחיר הקרקע. גם נמצא להם סידור בדמות עסקת בעלי עניין בו חברה פרטית של המנהלים תהיה חברת הניהול של הבניינים באופן בלעדי, וכנראה תוכל לגבות סכומים מופקעים. ומי משקיע גדול בקרנות האלה? גמח"ים לקניית דירות של חרדים. הם כבר יתקשרו אליך ויורו לך לתמוך בחוק. הכל קומבינה, ומי כמוך מבין בקומבינות ותומך בהן כשהן לטובת הציבור שלו.
Radio | 20.09.16
2.
כל הכבוד גפני,כל מילה חקוקה בסלע,כחלון רוצה רק
כל הכבוד גפני,כל מילה חקוקה בסלע,כחלון רוצה רק כסף ולעשוק את האנשים שעבדו כל חייהם כדי לקנות נכסים שיעזרו להם בעתיד,3 דירות בבאר שבע לא שווה דירה אחת במרכז,שלא נדבר שזה לא יעזור לבעיית הדיור אלא רק יקשה על השוכרים,כחלון תעשה טובה למדינה לך הביתה,הרסת את מיפלגת כולנו,בחירות הבאות מיתרסקת
Hat | 20.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת