אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פתיחת קו הרכבת המהיר מת"א לי־ם צפויה להידחות בחצי שנה

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
תחמ"שים טרם תוכננו ובוצעו, החשמול יכול להתבצע רק
תחמ"שים טרם תוכננו ובוצעו, החשמול יכול להתבצע רק לאחר שקבלן המערכות יסיים את עבודותו (שגם הוא באיחור של כשנה), מפלגים לא תוכננו ולא הוזמנו, קיים חוסר תאום מוחלט בין הקבלנים, קיימת בעיה עצומה במנהרות המקשרות הלא יציבות והמסוכנות לאדם, ועוד ועוד . קרי הפרויקט הנ"ל לפי לו"ז המעודכן מתוכנן להסתיים בתחילת 2020 (להרצה), אז שהשר יתעורר או שברכבת ממתינים שהוא יתחלף ואז לא צריך לתת דין וחשבון (במיוחד לאחר שהמנכ"ל התפטר).
Carrot | 26.09.16
38.
בלבול... הצחקתם את סבתא ז"ל. הכל קומבינות מטונפות.
בלבול... הצחקתם את סבתא ז"ל. הכל קומבינות מטונפות. סיפור: ברכבת הקלה בירושלים הקבלן זיהה בחוזה דרישה ל 800 עצים (לדוגמא) ומחיר עלות לעץ הוא 100 ש"ח (לדוגמא). אממה? 'בטעות' היה רשום בחוזה שיש דרישה ל- 8 עצים בלבד. הקבלן כמובן התנפל על הטעות ורשם שמחירו של כל עץ הוא 10000 ש"ח. ככה שהסכום סופי זהה(100*800=8*10000) הבודקים שעברו על החוזה לא ראו בעיה. הסכום הסופי היה נשמע הגיוני. כמובן שאחרי תחילת העבודות התברר שהם חייבים 800 עצים ולא 8, והם חייבים לשלם לקבלן מחיר הזוי פר עץ. אכן, זה לא מריח כמו טעות תמימה.
istarc | 25.09.16
34.
תושבי דרום תל אביב צריכים להגיש תביעות נגד
תושבי דרום תל אביב צריכים להגיש תביעות נגד המדינה ונגד העיריה, על פגיעה אנושה באיכות חייהם ובערך הרכוש שלהם. המסתננים הוכנסו לכאן בניגוד לחוק - אפילו דרכונים אין להם - והעירייה ממשיכה לפעול להשתקעותם ועוזרת להם בכספי מסים ששילמו האזרחים החוקיים ! יש כאן תיק מצוין ! עיריית תל אביב ומדינת ישראל חייבות לשלם וביוקר על המחדל והפשע המגעיל הזה.
Leaf | 25.09.16
26.
אולי כי מישהו קיבל כסף כדי שהחברה הספרדית
אולי כי מישהו קיבל כסף כדי שהחברה הספרדית תזכה ? לא היה ברור שהפרש כ"כ גדול מחברות המתחרות מציב דגל אדום ? כשבדקו את ההצעה של החברה הספרדית והשוו לא יכלו לראות שתכנון אינו כלול בהצעה ה"זולה". זה לא מריח כחלם אלא שחיתות. שווה בדיקה מעמיקה של מבקר המדינה.
Wrench | 25.09.16
22.
חחח חובבנים חוזה ב2 מיליארד ולא הבינו שהם
חחח חובבנים חוזה ב2 מיליארד ולא הבינו שהם גם אחראים על התכנון. החובבים הם כמובן בצד הישראלי שמאוכלס על ידי אוכלי חינם מינויים פוליטיים חפים מכל יכולת ביצועית. בחברה פרטית זה היה מסתיים בפיטורים של הגורמים המשתתפים במו"מ. אבל בחברת השמן מקסטינה יסדר הכל הולך...
Car | 25.09.16
14.
אני ממליץ מאוד לכל מי שמתייחס לפרוייקט חישמול
אני ממליץ מאוד לכל מי שמתייחס לפרוייקט חישמול רכבת ישראל שילמד היטב את הנתונים והמצב העובדתי לאשורו של הפרוייקט ולא יתייחס לחלוטין לנתונים שמוסרים לו לא מרכבת ישראל ולא ממשרד התחבורה, המסולפים לחלוטין. הנושא כלל תלוי בבג"ץ עקב ערעור על פס"ד במחוזי על החברה שזכתה במכרז עקב עיוות תהליכי המכרז ולכן הרכבת מנועה מלהפעיל אותה כלל עד לפסיקת בג"ץ. יתר על כן, לא ניתן להפעיל כל מערכת חשמלית בין תל אביב לירושלים עד שלא תתוכנן ותבוצע מערכת בקרה ותפעול כוללת של רכבת ישראל של לפחות 2/3 מפרוייקט החישמול הארצי כולו ובתכנונה כלל לא הוחל. כדי לחשמל מסילות בין תל אביב לירושלים נדרש להקים 4 תחנות השנאת חשמל החל מרשפון ועד שער הגיא ולחברן למתח עליון בתיאום עם חברת החשמל - אין עדיין לנושא כל תכנון וכל היתר בניה אלא עקרוניים בלבד. וכל המערכות הללו צריכות להוכיח עמידה בתנאי קרינה נמוכים שלא קיימים בשום מקום בעולם ויש להניח שגם במערכת זו לא יעמדו, נותר להמתין ולראות עד כמה "הביצים" של המשרד להגנת הסביבה תהיינה חזקות להוציא צו לרכבת ישראל ולעצור את הפעלת הקו. ויחד עם כל אלו, גם אם יחלו לחפור מחר בבוקר, עצם השלמת התכנון, ההיתרים, הביצוע בשטח, הפעלות הניסיון - לא פחות משנתיים וחצי, כלומר לפני אמצע 2019 אין כל סיכוי.
Cone | 25.09.16
6.
כרגיל מכרז של איקס כסף עולה בסוף פי
כרגיל מכרז של איקס כסף עולה בסוף פי 2 ופי 2 בזמן הביצוע  הכל תוצאה של שחיתות מערכתית ומעטפות שוחד  וקומבינות והכל על חשבון הציבור  כל המכרזים הממשלתיים מסתיימים ככה והציבור משלם עשרות מליארדים כסף עודף שבמקום שילך לרווחת הציבור הולך לשחיתות 
Box | 25.09.16
5.
מועד הסיום המקורי היה אי אז בסביבות 2010.
מועד הסיום המקורי היה אי אז בסביבות 2010. מועד הסיום עד אתמול היה מרץ 2018, ולפני שנתיים היה רבעון 4 2017. יש לציין עם זאת שלא רק הרכבת אחראית לעיכוב, אלא גם משרד האוצר שלא בדיוק הבין למה צריך רכבות באופן כללי (ולמה הוא צריך לשלם על זה), והירוקים, שהיו מעוניינים ככל הנראה בפתרון מבוסס טלפורטציה.
Weights | 25.09.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת