אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אין עוד מוצר שהורג מיליון איש מדי שנה, וממשיכים למכור אותו"

95 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

85.
הרעיון הוא יפה על הנייר וזה נחמד משאית
הרעיון הוא יפה על הנייר וזה נחמד משאית נוסעת 100 קילומטר לכאורה ללא נהג  וכו:  וכאן יש את השאלה הכלכלית והיא שאלת העלויות ורק היא החשובה בנושא הזה כי זה מה שמעניין את בעלי העסקים וכאן לדעתי עלולה להיות בעיה לא קטנה במערכות האלה . מכיוון שהן צריכות מערכות תמיכה שעולות הרבה כסף . וחברה שנוסעת 14 שעות או יותר שמה שניים או שלושה נהגים וזה עולה לה הרבה יותר זול . 
a1a1 | 01.11.16
73.
מת על כל אותם טוקבקיסטים שרק יודעים לקטול...
מת על כל אותם טוקבקיסטים שרק יודעים לקטול... וואלה יש פה סיפור הצלחה! גם אם הטכנולוגיה עדיין לא מושלמת, חברה שבתוך שנה נמכרת בקרוב ל700 מיליון דולר זה מדהים כי זה אומר שהרעיון שלהם מבריק והטכנולוגיה שלהם מתקרבת בצעדי ענק לשלמות.  נכון, יש עוד הרבה עבודה על המוצר המשוגע הזה, ואני בתור הייטקיסט שמבלה לא מעט זמן באוטו ואוהב לנהוג, יכול להעיד שהדבר הזה הוא פשוט גאונות לשמה אם וכאשר הוא ימומש לחלוטין אחרי אינספור בדיקות ומבחנים.  נכון, יש רכבים פרטיים שמחנים את עצמם ויש כבר רכבים כמו הגוגל-קאר שכבר יודע להסיע אנשים ממקום למקום בלי פעילות של אף אחד מיושבי הרכב, אבל קצת פרגון לאנשים שפאקינג מקדמים את העולם, מייעלים אותו ובשורה התחתונה די הופכים אותו לירוק יותר ובטוח יותר לכולנו. 
Beer | 31.10.16
69.
צפיתי בהרצאה.  חלש מאד.  אין כאן שום דבר
צפיתי בהרצאה.  חלש מאד.  אין כאן שום דבר חדש.  הסטטיסטיקות ידועות כבר הרבה שנים ואם זה מה שיש לו להציג, אז כנראה שאין לו מה להגיד על הטכנולוגיה.  להגיע למצב שהמשאית כמעט מתהפכת מצביע על חוסר הבנה משווע במה זו מכונית.  זה לא רק המצלמות וחיישני לייזר וזה לא רק התוכנה שיודעת לעקוב אחרי מסלול במהירויות יחסית נמוכות לקצב שינוי המסלול.  החדשות הטובות הן שהשוק פתוח לטכנולוגיות אמיתיות.  
Cloud | 31.10.16
67.
הרבה רעש וצילצולים כאשר אחרים כבר עשו לא
הרבה רעש וצילצולים כאשר אחרים כבר עשו לא פחות.  לקחת משאית גדולה שנוסעת במסלול אחד על כביש חלק זו כבר לא חוכמה גדולה.  תרגילי היחצנות עם הובלת בירה זה יפה לקהל הרחב אבל לא מראה על ניצחון טכנולוגי כלשהו.  אמר את זה גיל פרט (עכשיומ בטויוטה) שכולם פותרים את הבעיות הקלות.  משאית בתנאים שהיא נוסעת היא בעיה קלה.  שיהיה בהצלחה, אבל עם פחות רעש ויותר טכנולוגיה.  
Cloud | 31.10.16
66.
ומה המענה של הנהג הממוצע לדברים האלו כיום? 
ומה המענה של הנהג הממוצע לדברים האלו כיום?  פוטנציאלית מערכת ממוחשבת יכולה לנתח הרבה יותר גורמים בזמן יותר קצר - לשים לב לשמן ומכשולים לפני שאדם היה שם לב ולשתף את המידע עם המחשב של המכונית שמאחור.  כמה נהגים יכולים להגיב בזמן אפסי, בקאורדינציה מושלמת, בצורה מדוייקת ובקור רוח מוחלט בסיטואציה קיצונית שאף פעם לא חוו?
Sword | 31.10.16
59.
לכל חובבי המכונית האוטונומית... אתם זוכרים כמה פעמים
לכל חובבי המכונית האוטונומית... אתם זוכרים כמה פעמים המחשב שלכם גמגם, נתקע, עשה משהו שכלל לא התכוונתם שיעשה.. או חס וחלילה גם קרס? מספיקה מכונית אחת שהמחשב שלה יהסס לרגע על כביש מהיר של 5 או 6 נתיבים ותקבלו את תאונת הדרכים של המאה..... ושלא יספרו שלכם שהמערכת לא יכולה להכשל!
BandAid | 31.10.16
46.
טעות בידך, ליאור רון. תרופות הורגות הרבה יותר
טעות בידך, ליאור רון. תרופות הורגות הרבה יותר אנשים בשנה. ההבדל הוא שכאשר רכב פוגע/הורג, הדבר ברור במיידית. לעומת זאת בתרופות לוקח זמן רב לפעמים, עד שמזהים גורם וסיבה. ומה עם סכינים? אלו לא "הורגים שממשיכים למכור"? ומה עם אלכוהול? ואני גם משוכנע שמספר לא מבוטל של תאונות שקשורות לכלי רכב "שממשיכים למכור" בכלל נגרמות ע"י אלכוהול. הרי גם המשאית שלכם, לפחות ע"פ הכתבה, היתה צריכה להתמודד עם נהגים שיכורים. אז מה דעתך להכנס לפיתוח שיביא לפתרון גם בתחום השתייה (ולאו דווקא בהקשר של תאונות דרכים)?!
Processor | 31.10.16
44.
כל מערכת מתוכננת עם כמות נפילות סבירה, על
כל מערכת מתוכננת עם כמות נפילות סבירה, על פי שיקולי עלות תועלת. מחשב אישי לא מריץ מערכות מצילות חיים ולכן המתכננים שלו ושל התוכנות מרשים לעצמם לצאת לשוק עם כמות באגים מסויימת שלא תעצבן יותר מדי את הלקוח. יש כבר היום מחשב ברכב שתוכנן ל-0 נפילות. גם המערכת נהיגה אוטונומית תתוכנן ל-0 נפילות. כמובן שימשיכו להיות תאונות דרכים בגלל אירועים לא צפויים או כאלה שלא ניתן למנוע, אך יהיו פחות מאשר אצל נהג אנושי, שלרוב מסתכל על הסמרטפון במקום על הכביש.
Pumpkin | 31.10.16
43.
בחרתם משאית כי יהיה מי שיקנה- כל החברות
בחרתם משאית כי יהיה מי שיקנה- כל החברות תובלה יחסכו המון כסף כי הן לא יצטרכו לשלם לנהגים ולא יהיה צורך בקבינה שמייקרת מאד את כלי הרכב, הדלק שייחסך גם יגרום לחברות לרכוש משאית ממוחשבת. לא עשיתם את זה בגלל עניין התאונות דרכים והזיהום- אל תשקר
Glasses | 31.10.16
39.
תרגיעו.  כל הכבוד אבל OTTO לא המציאו את
תרגיעו.  כל הכבוד אבל OTTO לא המציאו את הגלגל וגם לא את הנהיגה האוטנומית. אם נבדוק את ההמצאה של OTTO נגלה שהדרך להפיכתה למוצר מסחרי בטוח לשימוש עוד ארוכה, לא בכדי הוציאו את המשאית לנהיגה ב1 בלילה ולא בשעות עומס. כשמבקשים למכור לציבור מוצר ולגייס הון כדי להמשיך לפתח המצאה הכל ורוד, כאשר נגמר הכסף של המשקיעים והחברה מתפרקת מגלים שהדרך למוצר מסחרי ואמין הייתה עוד ארוכה.  בהצלחה ל OTTO עיני לא צרה בהם, אבל לא להיסחף.
Cherries | 31.10.16
32.
זה עוד רחוק ,רחוק מאוד! בתעופה האוטומציה קיימת
זה עוד רחוק ,רחוק מאוד! בתעופה האוטומציה קיימת כבר הרבה שנים והולכת ומשתכללת ועובדה שמטוסים מתרסקים לפעמים כתוצאה מתקלות האוטומציה. הבעיה שהצוותים של היום ,כל כך סומכים על האוטומציה ,שהם איבדו את יכולת ההטסה הבסיסית ואיתה את היכולת להציל את המטוס ונוסעיו וזה נאמר בארהב ע"י ה ntsb,כלומר מחשבים כן יכולים לטעות ולגרום לתקלות ואינם תחליף למוח האנושי לפחות לא בעת הזאת.
Tree | 31.10.16
20.
מסוכן מאוד , סתכלו על הפלפונים שלכם כמה
מסוכן מאוד , סתכלו על הפלפונים שלכם כמה תקלות יש להם וכמה עידכוני גרסאות משבשים שם ישומיים ועוד  שלא לדבר על תקלות באתרי אינטרנט תקלות ומחשבים שלא עובדים אם זה בגלל בעיות חומרה ואם זה בעיות תוכנה  , שלא לדבר על כמה דברים חשמליים מתקלקלים לכם ברכבים הכי חדישים כולל מרצדס  של היום נו אז משאית ללא נהג על הכביש ? השתגעתם לגמרי !!
Planet | 31.10.16
10.
נגיד שאפו כשבאמת תהייה לו מכונית אוטונומית עם
נגיד שאפו כשבאמת תהייה לו מכונית אוטונומית עם רישיון לנסוע בכביש, ולא מכוניות עם קרוז קונטרול פלוס. כרגע הוא יזם שמתאר את העתיד, היו וישנם עוד מאות כמוהו, רובם לא פגעו.. אני שומר את השאפו שלי למדענים והיזמים שהביאו תוצאות ולא עתידות
Car | 31.10.16
7.
ליאור היקר, ייתכן ואתה איש מבריק בתחומך אבל
ליאור היקר, ייתכן ואתה איש מבריק בתחומך אבל קצת פיות בתחומים אחרים. סיגריות, אלכוהול, תאונות עבודה, רעב ועוד, כל אלו הורגות מליונים (כל אחת בנפרד) בשנה. אז לפני שאתה מגייס דוגמא לטובת הצידוק המסחרי לטמבלים ששילמו מאות מליוני דולרים למוצר שלכם (טוב ככל שיהיה) צא ולמד את העובדות! 
Toast | 31.10.16
4.
הרכב האוטונומי הוא כמו להמציא סוס שלא צריך
הרכב האוטונומי הוא כמו להמציא סוס שלא צריך לחרבן - ולהכריז שבקרוב נשים קץ למטרד הריח - בעידן שבו כבר היו רכבים ראשונים. הרכב הפרטי סופו להיעלם. יהיו רק מוניות ואוטובוסים שיתופיים אוטונומיים אבל לא רכבים פרטיים אישיים אוטונומיים. למעשה בעלות על רכב תהפוך ברוב הערים למיותרת וכבר היום 60-70 אחוז מתושבי הערים משתמשים רק בתחבורה ציבורית. יש כבר היום רכב אוטונומי שיתופי - קוראים לו "מונית". הוא מאפשר לך לשבת ולעבוד בלי לנהוג. גאוני לא?
Wrench | 31.10.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת