אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המסעדן הראל בלו: "שרונה זו לא מילה גסה"

207 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

206.
תאשים אותנו, למה לא, אבל כדאי שתחפש
בתחילה חשבו כולם ששרונה תהיה תרנגולת שמטילה ביצי זהב, ולכן המחירים היו בזהב ולא בשקלים, הפתיחות היו סלבראיטות, אבל סלבריטאים לא אוהבים לשלם, מי שמשלם זה אנחנו, ואנחנו כבר לא פריארים, באופן כללי המקום כלומר שרונה הפך פרחייה, ובקשר אם כבר הזכרת את סופר יודה, מה אתה רוצה שבשביל קילו עגבניות נרוץ לשרונה ונשלם ביהלומים,
את האשם בעצמך, | 09.01.17
201.
תקראו ותפנימו למתחמים כאלה לא יגיעו בשום רכבת
אף אחד לא אוהב להיגרר למסעדות או למתחם בילוי באוטובוסים בשילוב רכבות צפופות זה לוקח שעות ועוד עם ילדים בכלל סיוט - אולי בסין וסינגפורזה עובד . זה שהמדינה מתעקשת על תחבורה ציבורית רק תעודד הגירה מישראל .
חנייה ושוב חנייה ושוב חנייה ## | 05.01.17
192.
מקווה שאתה מבין את האמת ולא מאמין בשטויות שאמרת
המקום לא מצליח בלי קשר לפיגוע ...קשה ככל שהיה. תל אביבים כבר רגילים לפיגועים . הסיבה שהמתחם לא עובד ולא יעבוד היא תמהיל גרוע של עסקים בשילוב תאבת בצע של בעלי הנכסים ! מחירי שכירות שערורייתים לחוויה שאפשר למצוא בהרבה מקומות אחרים בעיר ! הדבר השני הוא חוסר אותנטיות של המקום . בגלל זה פוקדים אותו אנשים מחוץ לתל אביב ולא תלאביבים . כנ"ל מתחם התחנה ...שנמצא בשכונה שוקקת חיים ...אבל אנשים לא פראיירים ..וילכו עוד שני מטר לסופר באבא ושם יעשו קניות במחיר שפוי .....
יובב | 04.01.17
185.
מקום מגעיל ויקר בטירוף
מי רוצה להגיע למתחם כל כך יקר, מכרו לבעלי החנויות שם חלומות ועכשיו הם מעבירים את הסיוט שלהם ללקוחות. הייתי שם פעם אחת והספיק לי מההתעסקות עם החניה, וכל מקום פשוט משחיל במחירים על קטע פלצני כזה או אחר... וגם סיטארה מקום סתמי ויקר שלא חזרתי אליו מביקור לפני כמה שנים.
אלון | 04.01.17
167.
זה לא המקום הפתוח. פשוט יקר שם מאד.
וכי המסעדן המרואיין לכתבה חמדן. איזה קשקוש אתם פשוט יקרים מאד. אי אפשר לקנות שם כלום. עלאק שוק...מלפפון ב 20 שקל לקילו. עגבניה במבצע ב 25 לקילו. תותים במחירי ריצפה רק 50 שקל ל 100 גרם. רוצים עוד...? חזרתי עכשיו מברצלונה הרבה יותר זול . סטייק אנטריקוט 400 גרם מדהים מהארד רוק קפה ברצלונה 22 יורו. זה 90שקל. במתחם שרונה 150 שקל במבצע. יקירי גם נמל תל אביב מקום פתוח. גם מתחם הרכבת מקום פתוח. לא פיגוע ולא בטיח. תורידו מחירים משמעותית ואז יבואו.
אילן | 03.01.17
162.
עם כל הכבוד, שורנה הוא מקום די סתמי
נכון, הוא נמצא במרכז ומורכב ממבנים היסטוריים בחלקו אבל אין שם שום דבר מיוחד באופן היסטרי. מבחינת מגוון חנויות, דיזנכוף סנטר למשל טוב ממנו. מבחינת מחירים, כל מקום אחר טוב ממנו. מנסים להתהדר כאילו הוא מקום VIP ומתמחרים אותו כך, אבל עם כל הכבוד, אין שם כזו משיכה.
אחד שביקר שם מספר פעמים | 03.01.17
158.
מעניין שהזכרת את הסוהו
כי ההשוואה המתבקשת של שרונה היא לשוק המקורה מתחת ל highline, לא רחוק מהסוהו. שרונה כנראה נוצר בצלמו ודמותו, וגם בברצלונה אכן יש שווקים דומים. אבל ההבדל הוא אותו הבדל: השוק במתחם המקורה בנוי עם שבילים צרים, כך שמספיקים 50 אנשים באזור כדי להביא לצפיפות מחרידה, לעומת המעברים המרווחים בשוק הדומה במנהטן מתחת ל highline. החסכון הזה בתכנון (אפילו אפשר להגיד קמצנות בהשקעה) בסוף מאוד התנקמה בהם, כשאחרי כמה ביקורים פשוט הבנו שהצפיפות גורמת לביקורים בסופ"שים להיות לא נעימים. חבל, הפסד של כולנו.
דן | 03.01.17
154.
יזמים ליצנים
בחיי שגישת המוצר מתה לפני 100 שנים. "הלקוח לא מבין כמה הוא טועה". תמשיכו לכוון למחירים בשמיים, לייצר חויה מנותקת מהסביבה והעיר המקיפה, ותתפלאו למה רק נובורישים (היום כבר לא) - מגיעים לפקוד אתכם. אני הייתי פעם אחת בשרונה, סתמתי את האף מריח הנאדים שעולים מהחשיבות העצמית, ויותר לא אשוב. תתפוצצו.
שי | 03.01.17
145.
איזה תגובות גזעניות, תלאביבים מה יהיה אתכם?
״מלא במשפחות מהפריפרייה וילדים״ ?? וואו ! מתי תצאו מהבועה הזו ? תלאביב לא מעניינת אף אחד והיא לא מרכז היקום . אנשים מהפריפרייה עם ילדים זה אנשים רגילים שיש להם משפחה, משהו שאולי בסיכוי של 0.1 אחוז יקרה גם לכם כשתפסיקו לשחק בכאילו , ואז תצטרכו גם אתם לעבור לשם כדי לקנות איזה שני חדרים. הזויים , הזויים . וגם מתנשאים. פשוט וואו. מחכים ליום שהבועה תתפוצץ וימאס לכם להיות כלומניקים שמתנשאים בזכות זה.
וואנבי | 03.01.17
138.
נו באמת....
לנסות ולשנות מציאות במקום להתאים את עצמך לשוק זו טעות שתעלה לבעלי המסעדות ביוקר. הפתרון כל כך פשוט וכל כך ברור שלא משנה איך תסובבו את זה זה הפתרון היחיד. חניה בחינם או מוזלת ומסעדות/מוצרים/חנויות במחירים שפויים. נכון הישראלים הולכים לכל השווקים השווים באירופה אבל או שאנחנו לא אוכלים שם ורק מבקרים או שאוכלים פעם בשלוש שנים כשאנחנו שם, זה לא מסוג ההוצאה שנשמח להוציא פעם בחודש, למשל....
תל אביבי | 03.01.17
135.
שרונה כותבים עם שין שמאלית ואכן...
מתחם העסקים הזה לא ממש שייך לישראל. שרונה יכולה להשתלב יופי בלונדון, פאריס או ברלין שם הכל פתוח שבעה ימים בשבוע. כאן זה ישראל, כאן יש קודש, כאן יש מלך לעולם ויש מסורת עתיקה. מתחם שפתוח ופועל שבעה ימים בשבוע לא שייך לישראל, ממש לא. אם אנחנו לא נבחר להיות ישראל חיינו כאן לא יהו טובים. אשריך ישראל!
אור כתום | 03.01.17
134.
עוד מיזם שהיה ברור מלכתחילה שייכשל
בארץ בונים מתחמים מפוצצים שלא מתאימים לרמה הכלכלית של האנשים, טוחנים אותם במחירים, ואז מתפלאים לאן האנשים נעלמו. הבעיה הזו נוגעת גם לקניונים. מה משותף? בעלים שלוקחים בוחטות מהעסקים, שבתורם מגלגלים עלויות לצרכנים. לצרכן נמאס להיות פראייר, אז הוא לא קונה פשוט. במקומות שגרתי בהם באירופה, גם מתחמים יוקרתיים הם מתחמים שאדם עם משכורת ממוצעת יכול לעמוד במחירים שלהם בלי להיחנק. המסעדות היקרות פה שממש מגזימות במחיר לוקחות 15-25 יורו לארוחה. 60-100 ש"ח. במקום רגיל משלמים 6-12 יורו לארוחה מלאה כולל שתיה.
ישראלי בחו"ל | 03.01.17
132.
מנותקים נמאסתם
פתחו את שרונה בקול תרועה שהנה מגיע המתחם הבא לתל אביב ו3 שנים אחרי כבר הוא על סף פשיטת רגל, זה היה כל כך ברור. כמו כל המתחמים שנפלו - מתחם התחנה, שוק האוכל בנמל יפו, שוק האוכל בנמל תל אביב ועוד קניונים רבים שיתחילו להפסיד בשנים הקרובות, המחיר הוא שערורייתי של המזון והביגוד בגלל גרידיות של בעלי המתחם. דמי שכירות מופלצים + דמי ניהול שלא ניתנים למשא ומתן מה שגורם לכל הדוכנים הקטנטנים למכור מנות קטנות במחירים יקרים. היית פעם אחת בשרונה, אין לך סיבה טובה באמת לחזור שוב וזאת הסיבה העיקרית.
שרון | 03.01.17
131.
לדעתי חוסר הבנה של השוק - מדובר במקום יקר וצפוף
מנת פסטה מסריחה עולה 40 שקלים עם רמה של שקל וחצי בחו"ל. עוגות חסרות טעם ב 36 שקלים ליחידה, הודית שלטעמי דוחה במיוחד במחיר של 55 שקלים לנת אורז ודומית עוף. על מי אתם עובדים שם בדיוק??? שמח לראות שישראלים הפסיקו להיות פראיירים!
d | 03.01.17
128.
הבטיחו אחד קיבלנו שני
כשהתחילו את העבודות במתחם הובטח מתחם אמנים ואיזורים קהילתיים, בפועל קיבלנו עוד מתחם של מסעדות יקרות וחנויות שאפשר למצוא בעוד 100 קניונים, זה לא מה שתל אביבים מחפשים. המתחם נבנה לתיירות פנים, אנשים מערים אחרות שבאים לבקר בתל אביב. אם היו בונים את מה שהבטיחו ובנוסף פותחים כמה פאבים (לא פלצניים) וכמה מסעדות קלילות אז אולי היו רואים שם את התל אביבים
א | 03.01.17
126.
חחחח פשטתי את הרגל ממזמן ועכשיו אני שורד
פעם היה לי כסף היו לי חיים פשטתי רגל אין כסף אין אשה אין חיים אין כלום אני מרחק נגיעה מהתאבדות לא נשאר בשביל מה לקום בבוקר אני קורא עיתון מנסה לקבל איזו השראה איזו כתבה טובה חדשה טובה ומה אני קורא אני קורא על מליונרים שופתחים מסעדות בשביל מליונרים כדי לעשות עוד כמה מליונים. יש אנשים אין להם אוכל אני לפחות יש לי קצת אוכל ובקרוב גם זה יסתיים. אני רק מנסה לחשוב על דרך לא כואבת להתאבד ומחכה שהוריי ימותו לפני כדי שלא אכאיב להם. ברגע שהוריי ימותו אני מתאבד בוודאות.
אריאל | 03.01.17
116.
שטויות
אין שום ייחודיות למתחם. לא מורגש כל קשר לבסיס ההיסטורי, ואין כמעט אתרי עניין או חנויות מוצלחות. רובו מסעדות פלצניות, שלא צמחו אורגנית, וזה מרגיש כמו עוד קניון יקר, רק עם שבילים, יותר צפוף, ובעיות חניה. כמו מתחם התחנה על גבול ת"א/יפו -- עוד מקום מיותר וחסר אופי שאף אחד לא צריך, לא תל-אביבים ולא מבקרים. חבל על כל אגורה שהושקעו מכספי שלי, משלם מיסים, על "תיכנון" האסון המשמים הזה. להגיד שאפשר היה בקלות בבירות אירופה, שיש להן מתחמים בעלי אופי שצמחו לאורך מאות שנים, זו בדיחה.
אינשם | 03.01.17
114.
ואולי סתם נמאס מפלצנות יקרה???
כן.. הבועה התל אביבית מתרוקנת. לאנשים אין כסף. ובטח שלא למסעדות קונספט שנותנות דוגמיות במחירים מפוצצים. אז כן, נמאס.. מעדיפים פלאפל טוב, חומוס פשוט, המבורגר משפחתי או סתם משהו בפיתה במקום שכל המשפחה אוכלת ביחד במחיר של מנה ראושנה בשרונה
דוה ןיבור בהפוכה | 03.01.17
109.
הבעיה היא ההורים עם הילדים ביום שבת
הבעיה שהמתחם הזה - זה להקיא אחד גדול עם כל הפעילות לילדים ביום שבת וכל ההורים עם הילדים של נמל תל אביב שבאים לשם - זה אוטומטית עושה TURN OFF מטורף לכל התל אביבים הרווקים או הזוגות הצעירים שיבואו להסתובב שם בצורה רומנטית שמתרוצצים לידם זבי חוטם דוחים. עד שלמתחם הזה לא יהיה קהל בוגר יותר, ולא "הורים וילדים" הוא לא יתרומם - ברגע שמגיעים אלייך כל ראשון בת ים עם הילדים שלהם "סימה תביאי את הילדים! איפה האופניים?? תקרא גם לעמית שיראה איזה יופי פה" אז המתחם שרוף מבחינת התל אביבים
שירן | 03.01.17
103.
בתור תל אביבי, אני מתרחק מהמתחם הזה.
הוא מיועד ל״תיירים״ שבאים לבקר בתל אביב. אין אוירה, יותר מידי גימיקים, קצת מגלומניה, יקר מאוד, ולא נוח מבחינת תחבורה (סיוט להגיע לאזור הקרייה באופן כללי). אני מבקר המון בשוק בנמל, שם איכשהו הנוסחא עובדת, בשרונה הייתי פעם אחת ואין לי כוונה לחזור.
אורן | 03.01.17
101.
החניה וגם המחירים לא זולים.
אז למה הם מיתלוננים. להגיד אני לא אשם, זה לא בגללי ולגלגל את הבעיה על מישהוא אחר זה הכי קל. ואולי גם לא נכון. ולא יפתור שום בעיה. תיבדוק עלויות ואז אולי אתה וכל העסקים במיתחם תגיעו להחלטה שצריך לעשות משהוא בעניין . זה שהעלויות שלכם בשכר דירה וכו לא נורמאליים ,זה לא אומר שהלקוח צריך לסבול מיזה.הוא ילך למקום אחר. זה גם צריך המשכיר להבין שבסופו של דבר הוא יעמוד עם חתיכת נדלן רקה כי שום עסק לא יכול להיתקיים שם. זה העיניים הגדולות של כל בעלי העסקים במדינה, גרידיות
מוש | 03.01.17
100.
שמעת על "יוקר מחיה" / צדק חברתי ?
בתקופה של צדק חברתי ויוקר מחייה-פתחת מתחם "שופוני" עם מחירי שחיטה אני גאה בתל אביבים שהדירו רגליהם מהבושה הזו. חבל שאת כל הכסף שהעירייה שפכה שם - לא פתחו מתחם חנייה ענק המאפשר לאיכרים להציע את מרכולתם לתושבים . אבל מי אני שאתן לחולדאי עצות .. אני רק אחד העם.
דג | 03.01.17
95.
פוזה פוזה פוזה
הייתי קונה שם בקצביה, פעם פעמיים שלוש, חשבתי שאולי הייתה טעות אז נתתי צ'אנס, הבשר היה בשר של כלבים ממש, מסריח ויקר ולא שווה שום שקל. המקום כולו בינוני לחלוטין, אבל מחירים מופקעים בטירוף. יש שם כמה דברים נחמדים, אבל מישהו שם התחרפן, יקר רצח ולא שווה ואין חניה, בקיצור פוזה פוזה פוזה!
איתי | 03.01.17
92.
איך בדיוק אני אמור להגיע לשם, ולמה?
כל מי שניסה לחנות שם פעם אחת לא ישכח את החוויה לעולם. כבר עדיף פיגוע. מתאים רק למי שאוהב ללכת ברגל או לנסוע במוניות. ואחרי שהגעת - יש מתחם בחוץ ומתחם בפנים. בחוץ צריך ללכת שני קילומטר בין בניין לבניין רק לגלות שגם בבניין הבא אין כלום. בפנים דחפו דוכן כל חצי מטר עם מעבר של עשרים סנימטר ביניהם שאתה צריך להתחכך במי שבא מולך כדי לעבור. צריך לשלוח לכלא את מי שאישר את תוכניות הבניה האלה.
רוני | 03.01.17
91.
משום מה המתחם שרונה פשוט לא נעים ומשעמם
קשה להסביר את זה, אבל כאחד שאוהב להסתובב הרבה בנמל יפו, נמל ת"א, מתחם התחנה ודיזנגוף סנטר, השרונה ממש לא מושכת אותי - ביקרתי בה מספר פעמים בודדות ולעיתים אני הולך ליד בלי שום עניין להיכנס למתחם. כבר יותר נעים להסתובב בחנויות ומסעדות באבן גבירול וכיכר הבימה הסמוכים.
סבט | 03.01.17
90.
התלאביבים מעדיפים מלא דברים
הכל לפי הטרנד הנוכחי, מה נחשב מגניב ומה לא קול. חבר תלאביבי לא רצה שנלך לנמל כי ״תלאביבים אמיתיים לא הולכים לשם, זה מלא ערסים ותיירים״ . זה לא נתפס איך צמחה כאן בארץ בועה אמיתית של אנשים שלא יודעים שהם בבועה , ובטוחים לגמרי שהם יודעים יותר טוב משאר העם הטיפש מה נכון או לא. ויותר גרוע בטוחים שהם בעיר ״הכי טובה בעולם״ , שזה נכון בהנחה והעולם היה מכיר אותה בכלל מחוץ לברלין.
לולה | 03.01.17
83.
אין לי הסבר לירידה במספר המגיעים.
גם חניה היא לא סיבה טובה כיוון שיש מקומות רבים שאין חניה בסביבתם בתל אביב אבל הם עדיין מפוצצים באנשים. ו חוץ מזה עד הפיגוע גם ללא חניה היה המתחם מפוצץ אנשים. חוצמזה, התחבורה הציבורית לשרונה נוחה גם הפיגוע הוא לא הבעיה, כיוון שידענו פיגועים בעבר אבל מקומות חזרו לתפקד. אין לי הסבר רציונלי. אולי איזה אורח היה לא מרוצה וקילל את המתחם :) אפשר רק לקוות לטוב.
גפן | 03.01.17
71.
המתחם הזה לא נבנה בשביל תל אביבים
המתחם הזה נבנה על איילון, רחוק מכל איזור מגורים משמעותי, הוא כולו מנוכר, פלסטי, מלאכותי לגמרי - למה שמישהו שגר בעיר יירצה לעזוב את אבן גבירול או יודה הלוי או דיזינגוף בשביל המתחם הזה? ובכלל - מה הרעיון של מתחם? מה אנחנו קופים? צריך לשים לנו גדר? מי שרוצה לערבב עסקים מסחר ותנועה של אנשים בכל שעות היום צריך להביא במודל של רחוב אבן גבירול, של דיזינגוף. מתחמים זו דרך נהדרת לייצר שכונות שינה ואיזורי בילוי - אבל זה לא יוצר עיר חיה ופועמת. לתשומת ליבו של המסעדן הייללן.
תהל | 03.01.17
67.
מתחם שרונה
לא נעים להסתובב בחוץ כשחם וכשקר, החנויות רחוקות אחת מהשניה וחלונות הראווה לא בגובה הרחוב. אין את החוויה של לעבור חנות אחרי חנות או מסעדה אחרי מסעדה, להציץ פנימה ולבחור לאן להיכנס. צריך להסתכל במפה כדי למצוא מה שמחפשים. בנוסף שוק שרונה צפוף ויקר. מפתיע שאני לא מגיע?
תל אביבי | 03.01.17
64.
מרשם הבראה
התקווה של המקום היא רק בערי הלווין של תל אביב, ואלו מגיעים עם מכוניות, כך שאם אין חניה אפשר כבר להכריז על המקום כבר מינן. וכדי שזה באמת יצליח חייבים תמהיל של פרופיל הוצאות : לאנשים שרוצים פלאפל ב- 10 שקלים ולכאלה שרוצים ארוחת גורמה ב- 500 ... אם מכוונים רק לסוג אחד של כיס, המקום הולך ומאבד תנועה וחיות, ואף אחד לא אוהב להגיע למקומות מתים. קצת הבנה במנהל עסקים ובניהול מתחמים תציל את המקום.
דודו | 03.01.17
60.
ירקות בשרונה??
האיכות אולי משהו אבל המחירים? באמת נראה לך שמישהו יעשה קניות ירקות הביתה אצלכם? ואז עוד יסחוב אותן לחניה שהוא מצא אלוהים יודע איפה? כשהוא יכול לקנות בסופר ליד הבית או אצל הירקן במחירים שפויים ? המתחם הזה יפה, אבל יקר. יקר בטירוף. בפנים ובחוץ. בדיוק כמו בחו"ל - במקומות בהם עושים רק window shopping..
שרי | 03.01.17
59.
מסעדה ספרדית שמחה?
בתור אחד שטס 6-7 פעמים בשנה לחו"ל ורק במקרה חזרתי אתמול מברצלונה (הקאטלונים יודעים לחגוג את ראש השנה האזרחית !!!) אני מניח שטיילת בברצלונה בלה רמבלס ובטוח בלה בוקרייה . אם אחרי שראית את השוק שם אתה אומר על השוק (אלק שוק) בשרונה שהוא ברמה בינלאומית אז אתה כנראה חושב שהלקוחות שלך מטומטמים... אני לא פלצן , אוהב אוכל טוב מוכן לשלם ולמזלי גם יש לי כסף . אבל אל הייתי מגיע למקום שעושה לי אוכל ישראלי בניחוח בינלאומי (במקסימום) וגובה עליו מחיר של טיסה+פלוס בחול...
שמוליק | 03.01.17
55.
גינדי לא קונה - וגינדי פאלצני לא מתקרב
הבחור שם 7 מליון ש"ח במתחם הוא פשוט חייב שתגיעו כדי שיחזיר את הכסף. החו"ל שווקים מאפשרים אוכל טוב ובמחירים סבירים בארץ הכאילו שווקים האלו מנסים לפשוט לך את העור מהקודקוד עד כפות הרגליים. למה לקנות ירקות (סחורה בינלאומית - פעם ירקות ישראלים היו סחורה בינלאומית) במחירים של בית מרקחת. ככה זה שרונה מרקט של גינדי (שבכלל אני לא מתקרב למשהו שלהם, פשוט זה מפחיד) ושוק צפון של הסלבס ממסטר שף. והגיע הזמן להפסיק להאשים פיגוע שהיה לפני חודשים, לפיגוע יש השפעה זמנית מאוד של כמה ימים
רמי | 03.01.17
48.
איזה ניתוק מהעם. לרוב עמך-ישראל אין כסף.
לכן המסקנה שהם מעדיפים לנגב חומוס על ספסל היא טעות, פשוט שרונה מיועדת לאלפיון עליון מבחינת רמת המחירים וכאלה אין הרבה. עמך-ישראל חוסך בטיפולי שיניים ובעלי העסקים שברובם שבעים ואמידים כ,כ מנותקים ולהוטים אחר הרווחים העצומים שהם פשוט לא מסוגלים להבין. על זה נאמר: שבע לא מבין רעב וככה זה גם ברה"מ שבחרתם ועוד נושאים...
1העם | 03.01.17
45.
לא מגיעה למקומות האלה בלי קשר לפיגוע
שתי בעיות עיקריות: מחירים מהתחת, שאין לי שום עניין לשלם - ולכן ככלל מוותרת על מסעדות, במיוחד הפלצניות (וגם על מלונות בארץ, למשל, אם כבר מזכירים משחטות כסף בולטות). בעיה קשה שניה היא נגישות. בערים אחרות אפשר להגיע למקומות מרכזיים בתחבורה ציבורית נוחה, בעיקר מטרו / רכבת תחתית. כאן התחבורה הציבורית היא בזיון, וברכב פרטי להכנס למרכז הפקוק זה סיוט, אין חניה, והחניונים שוחטים במחיר עוד לפני ששודדים אותך במסעדה.
תל אביבית | 03.01.17
40.
תחושה של פלסטיק
הייתי בשרונה פעמיים-שלוש. לכל החנויות והמסעדות יש מראה של פלסטיק, ולאוכל שטעמתי יש טעם של פלסטיק. שום דבר לא נראה אותנטי, המחירים גבוהים עד שערורייתיים, וממש לא בא לי לחזור לשם. נכון להיום זה כמו המסעדות של אילת: מלכודות תיירים שמתבססות על ביקורים חד פעמיים. אולי לאילת זה מתאים, אבל בעיר גדולה שלא חיה דווקא מתיירות, זו בעיה. אפשר להבין שרמת ההשקעה של בעלי העסק גבוהה, מה שאומר במישרין גביית מחירים גבוהים מהלקוחות, אבל זו ספירלה שבסופה התרסקות.
מקסי | 03.01.17
35.
הפוך- צריך להפחית את ההמולה ולא להגבירה.
לאדם שראיינתם אין מושג מה התל אביבים אוהבים ולכן לא מפתיע שהמתחם אינו מצליח. תל אביבים ותיקים ואמיתיים לא אוהבים את ההמולה והצפיפות הגדולה של המתחם עם המוני הילדים ולכן מעדיפים "לנגב טחינה על ספסל". המתחם המקורה אינו מתוכנן טוב. הוא צפוף ביותר ובשבתות אי אפשר לנשום. באמת מפחיד במקרה של פיגוע או אפילו סתם שריפה. המחירים יקרים בטירוף ובאמת אין כל סיבה להגיע לשם יותר מפעם בחודש.
גלי | 03.01.17
17.
"אחת הסיבות להפסדים שספג המתחם הוא פיגוע הירי"
אולי במקום לראיין מסעדנים, תראיינו מתכנן עירוני שיגיד לכם שכל המתחמים האלה כושלים (ע"ע מתחם התחנה), ואולי נכון פשוט להשקיע ברחוב העירוני הרגיל- לאפשר יותר מסחר ועירוב שימושים, ולא להחביא את המסחר במתחם שמנותק מהעיר. כמו שנאמר- יש למקום הזה בעיית נגישות גבוהה מאוד. תל אביבים נורמלים לא נוסעים ברכב.
סיפורי פוגי | 03.01.17
13.
אל תלינו בחוצות שרונה ואל תבכו בחוצות כלכליסט...
הפעם היחידה שהייתי בשרונה זה בעקבות הפיגוע מתוך סולידריות. עם ישראל לא אוהב פיגועים ומין הסתם גם לא אוהב פיגועים בכיס בצורת חשבון גדול ללא תמורה אמיתית. אין על מה להלין...לקחתם מקום שיכל לשדר סוג של אותנטיות ויצרתם מקום מפלסטיק לסתם כאלו שאין להם בעיה לזרוק כסף...ממש סתם. ככה זה שממתגים מקום להיות איקון לפלצנות....אל תלינו
פלצצת פלצצת תרדוף | 03.01.17
12.
סליחה? אנחנו מדברים על אותו מתחם?
סחורה אולי בינלאומית אבל המחירים מהגלקסיה. מי יכול לקנות שם ירקות? מי יכול לקנות שם משהו חוץ מפיצ'יפקס נחמדים פעם ב כשבאים להסתובב כמו תיירים. יצרתם מתחם שהוא לא חלק טבעי מהעיר, בלי תערובת של מסחר גבוה ונמוך או מסעדות ודוכנים זולים אלא מיקרוקוסמוס קטן לעשירים בלבד. תהנו.
מרב | 03.01.17
11.
הראל בלו מדבר על שרונה כאילו נפתחה לפני חודשיים
כתבה קשקשנית. הפיגוע היה ועבר, והוא לא היה היחידי. זאת לא הבעיה שלכם. הבעיה שלכם זאת תחבורה ציבורית סרוחה, ומחירים גבוהים עבור מנות קטנות ומתנשאות. אנשים לא רוצים להוציא כסף רב עבור מנה קטנה במסעדת "בוטיק", כשכל הבסיס ל-"בוטיק" הוא שהמסעדה מגישה מנות שנעשות על ידי טבח בשנות ה-20 בעבודה זמנית, שמה תאורה חשוכה ונמצאת בתוך בית של משפחה טמפלרית בעבר. אנשים לא רוצים שיתפלצפו עליהם, במיוחד לא במחיר של המשכורת שלהם.
ראליסט | 03.01.17
3.
למה התל אביבית הזו לא באה לקנות שם
אני תל אביבית. לא מהסביבה של שרונה כי אני לא מיליונרית. פעם עלה לי רעיון ללכת לקנות כמה בקבוקי שמן זית בשרונה, כי הרי בשביל זה אתם שם. אז בהלוך לקחתי אוטובוס (הרבה תל אביבים לא אוהבים מכוניות) ובחזור, אחרי שהלכתי את כל הדרך עם הבקבוקים הכבדים והשבירים לרחוב קפלן לתחנת האוטובוס המסכנה שיש שם, והבנתי שהאוטובוס יגיע בשנה הבאה, לקחתי מונית ושמתי את העלות שלה על דמי הלימוד של השיעור בחוסר הנוחות של קניות במתחם שרונה, שמיועד לאוכלוסיה דמיונית של עשירון גבוה עם מכוניות והמון פנאי.
אפרת | 03.01.17
2.
תתחילו לתת תמורה למחיר והלקוחות יבואו
ניסיתי את רוב הדוכנים בשוק. התמורה מעליבה, במחיר של מסעדת יוקרה. 50 מטר מכם יש כל כך הרבה אופציות יותר מתגמלות (כל רחוב הארבעה), אין שום סיבה שמישהו יקנה מכם תמורה קמצנית במחיר מנופח. ולא יעזרו כל הכתבות הקנויות בעולם
עובד בסביבה | 03.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת