14. אסור לסגור את השדה שדה הרצליה הוא מקום מדהים שמשרת את התעופה הכללית בישראל, יש שם מעל 300 עובדים טכנאים, מדריכי טייס, כבאים, עובדי מגדל פיקוח, עובדי משרדים ועוד בעלי חברות ומטוסים שזהו הבית השני שלהם כבר 50 שנה.. במקום לעזור למפלצת נדל"ן להתעשר בעוד כמה מליונים כדאי לשמר מקום יפה כזה שגם תורם רבות לקהילה בסיורים מודרכים ומרתקים לילדי הסביבה ואף תורם לזה שלא כל שכונת גן רשל וכפר שמריהו יהפכו לפקק אחד גדול. אסף הדר | 17.10.17 (ל"ת)
13. שילמדו בשדות הקיימים ויעבדו ע"פ תמ"א 15 ולא על חשבון הטבע... ושלא יבלבל את המוח המר עו"ד כאילו השדה הזה משמש לטיסות אזרחיות. אז דני... אל תהיה אהבל לדן העילאי והמתנשא | 24.05.17 (ל"ת)
12. מגיבים אהבלים - תלמדו את החומר קודם! ספורט לכמה עשירים מפונפנים? אין לכם מושג, הא? איפה לדעתכן מוכשרים טייסים בארץ? רק בחיל האוויר? איפה הם מתאמנים כדי לשמור על כשירות? איפה לומדים להגדרים מתקדמים כדי לקחת את התחת השמן שלכם להמר בבורגס? תתעוררו! בכל מדינה נורמלית ראשי ערים מתחננים לשדה. פה הורסים הכל לטובת כסף ועוד כסף.. ואו שהמגיבים פה בעלי אינטרס, או שהם משחקים לידיהם של בעלי האינטרסים ברוב טמטומם וחוסר הידע שלהם. אם לא יוכשרו פה טייסים, לא תסעו לוורנה, אלא תשארו בבית מול דה וויס ומסטר שף. גם ככה זה מה שאתם עושים 99% מהזמן. דן | 10.03.17 (ל"ת)
11. להוציא את השדה בדחיפות שדה התעופה בהרצליה חייב לצאת משם. מדובר באחד מאזורי הביקוש המרכזיים במדינה והם גורמים נזק גדול לאפשרות לבנות דירות באזור ביקוש. אף אחת מהעיריות לא רוצה אותם. שימצאו פתרון, אפשר לסיים עם התעופה הכללית עופר | 09.03.17 (ל"ת)
10. במקום להעביר את נתמ"ה (נמל תעופה מזיק הרצליה) ללכיש או לנגב ולאפשר ל 190 נציגי המאיון העליון להפעיל את רכבי ה4X4 750,000+ בכבישי הדרום אנחנו שומעים עשרות שנים זיבולים בלשון המעטה. במאמר זה מתעלה על עצמו עו"ד נתנאל פרץ שמציג משקל שווה לאותם 190 רחפנים מדושני עונג, ול 60 מיליון נוסעי הרכבות כל שנה ההולכים ומתרבים בעקומה חדה. ש.זרח | 09.03.17 (ל"ת)
9. קרקס מתועב. כשבאים להרוס את הטבע, חפשו את הכסף חפשו את המיליונרים בבית הקפה בסוף המסלול. הם הסיבה שכל הקרקס המתועב הזה מתרחש. בעלי ההון לוחצים, המדינה מתיישרת (פתאום התחביב האינפנטילי הזה הפך ל"צורך לאומי"), מעט הטבע שבמרכז הארץ מיועד להתחסל, והתושבים ביישובים הסמוכים וילדיהם מיועדים לסבול. המאבק הזה הוא בדיוק כמו מסלול הגולף שדונלד טראמפ ניסה להקים בסקוטלנד, ונכשל בגלל חוואי אחד עקשן. עמק חפר לא יתקפל. לא יהיה שדה תעופה בעמק חפר! בנקאי | 08.03.17 (ל"ת)
6. את מתי המעט, העשירים והמפונפנים, שעוסקים בתעופה כתחביב לא מעניין שמורת טבע ולא אכפת מהתושבים שסובלים מרעש. הם לא ראו, לא רואים ולא יראו אותי, אותך ואף אחד אחר. חבורה של אגואיסטים, אגוצנטרים וציניקנים. מי צריך את הקשקוש הזה? תשקיעו את הכסף במערכת החינוך, במערכת הבריאות, בקשישי ישראל, ברווחה, בסל התרופות. אני | 08.03.17 (ל"ת)
4. יש מנחת פעיל בראשון מערב ליד השפד"ן למה לא לשדרג אותו ולהפוך לשדה"ת? זה רחוק מאזורי מגורים, יהווה מטרד לחולות ולאזור התעשייה הצמוד אבל עדיין במרכז הארץ על נתיבי איילון. למה אף אחד לא חושב על זה? בני | 08.03.17 (ל"ת)
3. שדה התעופה חיפה בסמוך לפארק הקישון שדה התעופה חיפה יושב על פארק הקישון ועל מתקני חומ"ס. מחיפה | 08.03.17 (ל"ת)
2. Hagan 6 הטייסים הפרטיים האלה יכולים לנסוע קצת יותר רחוק. יש מספיק חלופות. מה יש? לא נוח להם? להרוס שמורת טבע בשבילם? ממש לאאאא !!! Rebecca kahan | 08.03.17 (ל"ת)
1. הצעה הסיבה העיקרית להתנגד לכל התוכניות לשדה תעופה היא רעש. אז אולי במקום להתנגד, להחמיר בכל הנושא של רעש? להכריח אנשים שרוצים להמריא ולנחות בשדות האלו להתקין מערכות יותר מתקדמות של עמעום רעשי מנוע, בטוח שקיימות כאלו. אי אפשר להרוס את החיים של מי שגר במקומות האלו מצד אחד, אי אפשר למנוע טיסות מצד שני. במידה ומישהו מסרב להתקין מערכות כאלו, שיעלו את המיסי נמל לאותו אדם וכך יפצו את האזרחים שחיים בשכנות. כלי טיס | 08.03.17 (ל"ת)
קרבות אוויר: רשות שדות התעופה מקדמת תוכנית משלה למנחת הרצליה
14 תגובות לכתיבת תגובה