10. אובר מה עם נהגיי המוניות שקנו זכות ציבורית ב 240 אלף שקל. ומה יהיה עם העבודה שלהם. לא להיות פרזיטים כל אחד והעבודה שלו. לא צריך להשלים הכנסה על חשבון נהגיי המוניות גם ככה העבודה שלהם קשה ומרוויחים שכר מינימום בהתאם לשעות העבודה שלהם. איציק | 17.03.17 (ל"ת)
9. מעלה הרבה סימני שאלה אני לא מופתע שהזמינו אותו.. בכל מקרה, ככה או ככה, בין אם חוקי או לא, יהיה להם קשה מאוד לפרוץ לשוק כשגט טקסי די בשליטה מוחלטת בכל התחום של הנסיעות בארץ.. אלי | 12.03.17 (ל"ת)
8. די לכפייה של משרד התחבורה לא מספיק אתם מנציחים את הפשע של חוסר תחב"צ בשבת עכשיו גם פוגעים באובר מאור | 10.03.17 (ל"ת)
7. משרד התחבורה צודק בארץ יש חובה; רישיון הסעת נוסעים, מונית, אוטובוס ייחוד מקצוע לנהג מונית שמשקיע הון במספר המונית וביטוחים מוגדלים (בניו יורק זה עולה פי 4) הדלק בארץ הופך את הכל ללא כלכלי. אובר לא מספר שבערים גדולות ופקוקות אובר ממש לא משמעותי פתח לסכסוכים ומי שיעשה בזה שימוש יכול להיות סוטה או אדם מורשע בפלילים או לאומני בלי פיקוח. יש בארץ חובת קורס וחובת טסט ספציפי נסיעות שיתופיות אסורות נקודה. כל דבר אחר הוא כסות לילד כאפות שממנכ״ל בארץ מקצוע לכלומניקים על חשבון נהגי מוניות. יניב | 10.03.17 (ל"ת)
6. משרד התחבורע כשאין בשבת תחבורה תן לאוברx צאנס מונופול של 100% מס = רוע בהתגלמותו לאזרח ארנון | 09.03.17 (ל"ת)
5. בישראל יש חוק ביטוח חובה המכסה את הנפגע ע"י רכב החוק ייחודי לישראל ומבוסס על אי אשמה. כלומר לא משנה אם הנפגע אשם בתאונה הוא יקבל פיצוי. ברוב מדינות העולם נפגעי גוף הם חלק מפוליסת צד ג' המבוססת על רשלנות של הפוגע. אם הנפגע אשם לא יקבל פיצוי, יש לו חלק ברשלנות יקבל פיצוי חלקי. רכב המסיע נוסעים בתשלום חייב בביטוח מתאים אחרת הנוסעים לא יקבלו פיצוי מחברת הביטוח. כל עוד לא שונה החוק אובר לא תוכל לפעול בישראל. אחד שמבין... | 09.03.17 (ל"ת)
4. שר התחבורה עושה הכל כדי שבעיית הפקקים לא תיפתר משקיע בעוד רכבות וכבישים בפריפריה כדי שכולם יתקעו בפקק אחד גדול בגוש דן ובמרכזי הערים הצפופות. מה שצריך זה תחבורה שיתופית!!!!!! אלון | 09.03.17 (ל"ת)
3. קרא היטב את הכתוב כאן והגיע הזמן שאדוני יפנים 1. אין במדינת ישראל תחבורה ציבורית. נקודה. 2. עלות דלק, ביטוח, ומחירי הרכבים מהגבוהים בעולם. 3. למה לוויז מותר ולאובר לא ? 4. מה נסגר איתך אדוני ? תן לאנשים לעשות carpooling, תן לאזרחים המסכנים לנשום כבר. אדוני שר התחבורה | 09.03.17 (ל"ת)
2. מדהים איך משרד התחבורה ממלא את תפקידו - הערמת קשיים על פתרונות תחבורה יעילים וחדשניים שלא כפופים לבירוקרטיה ממשלתית מסואבת. כמובן הכל רק לטובת הנוסעים המסכנים, וללא תלות בלובי נהגי המוניות בליכוד. פלמוני | 09.03.17 (ל"ת)
משרד התחבורה הזמין את מנכ"ל אובר ישראל לברור: האם החברה מסיעה אנשים בניגוד לחוק
11 תגובות לכתיבת תגובה