3. איזה חוסר הבנה בסיסי ולקות ראיה עסקית שוק המטוסים בסין הוא בצמיחה עצומה ובמיוחד פלח מטוסי המנהלים ששחקנים רבים מנסים להיכנס אליו. פלח מנהלי החברות שיכול להרשות לעצמו מטוסי מנהלים בסין גדל בצורה מדהימה ויש מעט פתרונות. אין צורך במטוס מנהלים שיטוס טרנס-אטלנטי בסין - רוב הטיסות הן טיסות פנים במרחבי מזרח סין ורק מיעוטם נדרש להגיע למרחקים של יותר מ- 2000 ק"מ. הכותבת פשוט לא יודעת על מה היא מדברת משום שהיא מתרכזת בבחינת התעשיה ולא בבחינת השוק. מדוע מעסיקים חובבים כאלו, את זה קשה להבין. רונן | 20.04.17 (ל"ת)
2. מה בדיוק חדש? בסין מייצרים מזה שנים מטוס בשם צ'נגדו J-10 – המבוסס על מטוס הלביא שפותח ותוכנן ע"י תע"א בישראל. זוהר | 20.04.17 (ל"ת)
1. עדיף להשקיע בנישות ייחודיות חבל להתחרות בענף עם המון שחקנים. בתחום האזרחי רצוי להיכנס לנישות בלי הרבה תחרות ועם ריווחיות גבוהה כמו כלים לא מאויישים ליישומים חדשים וכו' אבי | 20.04.17 (ל"ת)
תע"א במגעים לייצר מטוס מנהלים בשיתוף עם סין
3 תגובות לכתיבת תגובה