אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהבוקר: 3,300 מעובדי קבוצת כלל ביטוח שובתים

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
הנהלה מנותקת שדואגת רק לעצמה ולחברי מגדל לשעבר
אדון איזי, לשעבר מנכ"ל מגדל, הביא לכלל את כל החבורה שלו ממגדל, דאג להם למשכורות ובונוסים שמנים, בעוד שלעובדים הותיקים זרק פירורים. לפני כחצי שנה הביא את קלמן מהפניקס ככלב שמירה שימנע מחתימת הסכם חדש עם הועד. רק רציתי להזכיר לך שאת ההישגים שהחברה השיגה, הכל בזכות אותם עובדים שאתה לא מצמצץ לעברם, עובדים קשה שעות, שורפים שעות בפקקים כדי להגיע למגדל השן אותו בחרת להעביר אותנו ואתה יושב בקודקודו והעוזר שלך אנשים קשה עורף. תתעוררו ,העובדים הם הבסיס של כלל, ובלעדיהם לא תוכל להנות מהשמנת.
ורד | 19.06.17
38.
כאחת שניתה בעולם הזה 26 שנים מצדיעה לכם
חברות הביטוח הם סווטשופס מ06:30 בבוקר עובדים, מפיקים, נותנים שרות בכל תחום תוך שעות מטורפות, כולל ימי מבצעים, סוף יודש, לפני גביה ועוד. המנהלים מרוויחים הון! העובדים בקושי 5000-6000, העבודה קשה תוך מתח גדול, נדנוד בלתי פוסק צצד החתמים ראשח הצוותים ומנהלי האגפים שמצפים שהעובד/ת יטפלו במליון משימות בתוך אין ספור מערכות בבת אחת רבים מהעובדים עובדים מול שני מסכי מחשב, מול 3 ויותר מערכות, און ליין ומערכות הגיבוי ותיוק והworkflow. זה מטורף, אין תגמול ראוי והוא אפילו משפיל, שעות גלובליות וחוסר עידוד
חגית | 19.06.17
35.
רציתי לכתוב "איך גלגל מתהפך לו" אך למבוטחים אין שום חדש
כולכם מתעסקים בשלכם וזה בסדר. איך הציבור ובעיקר מבוטחי כלל יתמכו בכם? כשהיה נוח לכם ממשתם את תאוות הבצע של הבעלים והתחשבתם במבוטחים. כלל גם מבטחת את ביטוח הבריאות של חברי קופת חולים וכבר רוצים להעלות את הפרמיה במאות שקלים גם בעלי כרטיסי הכסף הזהב היהלומים ומה לא עוד , סחטתם את המבוטחים ועתה צריך לשלם עוד יותר. בין היתר זה היה עבור המשכורות שלכם והבונוסים. על כל זאת כלל ביטוח על הפנים איפה אתם ואיפה הראל???....(לא שהם טובים יותר אך יש ניהול)
ח.ג. | 18.06.17
25.
כל הכבוד לוועד יישר כח ��������
חבל שההנהלה מנותקת מעובדיה ודואגת רק לשמן את כיסם של מנהלים בכירים ומקורבים, במו ידיהם הם הורסים כל חלקה טובה שעוד נשארה בחברה העלויות בגין השמירה והעקשנות עולים הרבה יותר מאשר הגעה להסכמות קחו דוגמא מחברות מובילות במשק עובדים מאושרים =חברה מצליחה ומובילה
אני  | 18.06.17
24.
מצחיק אותי שכולם תמיד צועקים וועד ובסוף הוועד דופק אותם
הגיע הזמן שישימו גבולות להיסתדרות ולוועדים .... חלאס אם הללכת ראש בקיר נגד החברה כשאתה בעצם את כלי בשימוש ההיסתדרות ... היחידים שעלולים להפסיד משהוא במאבקים האלה הם העובדים נושאים המישרות בהיסתדרות רוכבים על הגב שלכם בדרך לעוד קבוצת אנשים שניתן לשתות מהם דמי היסתדרות פר חודש .... אם כבר וועד אז וועד שנלחם למען העובדים ולא וועד שתלוי בהיסתדרות המושחתת
משה | 18.06.17
20.
הנהלה חסרת אחריות המונעת על ידי אגו פצוע
הדרישות הכלכליות של הוועד זולות יותר מננזקי השביתה. עיקשות החברה מונעת בעיקר ע"י האגו הפצוע של המשנה למנכל מר שמעון קלמן. קלמן שניהל את המו"מ בחברת הפניקס מול וועד צעיר וחסר ניסיון והביא לחתימת חוזה מצויין להנהלה, הגיע כהבטחה לחוזה דומה בכלל ביטוח. כשהתברר לו שהוועד ב"כלל" יותר חזק ממה שציפה לו נבהל שהנה הוא עומד לפתוח את דרכו בכלל כאכזבה. זהו מקור ההיתעקשות חסרת האחריות של ההנהלה. וזה מה שיביא לנזק הגדול לחברת כלל. אם איזי כהן יתעשת בזמן יש סיכוי לתיקון. אבל גם לו יש אגו ברוך השם
עובד | 18.06.17
6.
עובדי כלל-והפנסיה שלי בכלל
פתאום אתם צריכים להתאגד נגד החברה, היכן אתם כשכלל מתעללת במבוטחיה הקשיחים, כשהמלצתם על תכניות פנסיה שעשקו את המבוטחים עם עמלות רצחניות, היכן הייתם כאשר השתנו תנאי הביטוחים הישנים ולא המלצתם לחוסכים לשנות את הפוליסות שלהם? אז חברתם לסיסמא "לכל כלל יש כלל-לעשוק את המבוטח". היה לי בכלל ביטוח מנהלים 99.9% הוני (ללא פנסיה). נשארתי אתם גם כשעברתי עבודות. בתחילה היו לי סוכנים שיכולתי להתייעץ אתם. עם הזמן צמצמה כלל את הסוכנויות עד שיצרו תור בטלפון לקביעת מועד לשיחה טלפונית עם יועץ שלא היה מוסמך לשנות דבר ולפגישה עם יועץ מוסמך הוציאו את הנשמה עד שקבעו פגישה וגם פספסו לי את המועד הקובע בעת שינוי תנאי הפוליסות ההוניות. אחר 14 שנות צבירה בקשתי לדעת מה גובה הפנסיה שאקבל לקח לכם 9 חודשים לתת לי תשובה: 1300 ש"ח ברוטו!!! עכשו נראה לי שאתם אוכלים מרורים מההנהלה שבשמה האכלתם מרורים את ציבור החוסכים. איני רוצה ברעתכם לבי אתכם אך היכן לבבכם מול ציבור המבוטחים???....
ג. ח. | 18.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת