אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה יציג שורה של מגה-פרויקטים ב-30 מיליארד שקל

110 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

108.
גשר ישיר ממחלף גהה / אם המושבות ישירות לגבעת שמואל ומשם ל ב"ב
צומת קוקה קולה עם 50 מטר עד הרמזור ,זה מתכון לפקק שנמשך לפעמים עד מורשה . לצומת הזאת בת שני נתיבים מנסים להגיע דרך 4 מסלולים בגהה וסותמים את התנועה . גם הכניסה הפיראטית לתחנת הדלק מעמיסה על גהה הפתרון כניסה לב"ב דרך גבעת שמואל ,פתרון שמתאים גם בשבת . לא יתכן שבצומת כזאת תקבץ התנועה לב"ב ,רמת גן ,גבעת שמואל .
ערן | 18.07.17
107.
מה עם כביש 4 מראש הנקרה לעין המפרץ ??!!
תקועים כל בוקר וכל אחרה"צ הפקקים בלתי נגמרים שמתגברים מדי שנה ללא כל מענה . ממשיכים לבנות ולאכלס בצמוד לכביש אך לא נותנים פתרון לעומסים בכביש . בשעות הבוקר לוקח כשעה לחצות את הקטע המדובר .זה אבסורד שמזניחים ככה את הצפון . מבקש להתייחס לעניין ברצינות .
גבריאל | 19.07.17
106.
הממשלה מציפה הארץ במכוניות (בגלל המסים), מה שמחייב עוד כבישים
למירוץ המטורף הזה של כבישים אחרי מכוניות, אין סוף. וזה כמובן בא על חשבון השטחים הירוקים ועל חשבון הבטיחות בכבישים. הרבה צפיפות זה הרבה לחץ ומתח. ובמקום לחשוב על שבילים לרוכבי אופניים ועוד פתרונות הגיוניים, שאפשר להביא מהעולם המתקדם, הופכים המדינה לארץ של כבישים ובטון
ארץ של בטון | 18.07.17
99.
איזו מדינה מטמטמת - עוד כבישים במקום תחבורה ציבורית יעילה
מה עם מסילה רביעית באיילון שתפתור את בעיית תדירות הרכבות מדרום? רכבת מאשדוד לת"א נוסעת 50 דקות 35 ק"מ. ביטלו רכבת מירה בגלל העומס. מה עם רכבת תחתית מטרופולין גוש דן? (קידום קוים נוספים) איפה בעולם המערבי ראיתם מטרופולין בגודל של גוש-דן ללא רכבת קלה? באדיסבבה יש כבר מטרו. פשוט לא יאומן עד כמה סדרי העדיפויות מעוותים.
רז | 17.07.17
96.
מיסים מיסים....
כמה מיסים גובה מאיתנו המדינה? מס בריאות /מס משכורת / מס על מזון/ על מוצרים לבית /על רכב על ביטוח /על זכיה בלוטו /על עיזבון....ואת כל הכסף הזה אתם לוקחים ומשקיעים אותו בעוד כבישים ועוד מנהרות ועוד רכבות......לא חארם חנקתם אותנו....תשאירו משהו... ובסוף צריך לקנות גם בית ב 2מליון ש"ח....
Xxxx | 17.07.17
92.
העיקר לאשר תוכניות ולגזור סרטים (ולגזור גם קופה על הדרך)
זה הרי לא הגיוני שמשרד התחבורה לא מבין מה צריך לעשות כדי לפתור את בעיית הפקקים. נכון לא הגיוני? זה כל כך פשוט- המטרה היא להוריד את כמות המכוניות בכבישים. העובדה שהמשרד עושה בדיוק את ההפך (עוד כבישים- עוד מכוניות-עוד פקקים) מוכיחה שהם פשוט חבורת מושחתים שמחפשים לעשות כותרות ולהגדיל את הכיס. עוד יותר לא ברור זה איך הבבונים שמצביעים להם לא רואים את זה. לשמחתי יגיע עידן שבו הממשלה עושה למען הציבור ולא למען עצמה. אבל זה יקרה אחרי מפלה נוראית של המדינה הזאת. מאות אלפים יפגעו ללא אפשרות להשתקם.
תום | 17.07.17
91.
חיבור כביש 6 לעיר הבהדים. (צומת שוקת -לעיר הבה"דים)
אינני מבין כיצד 45 ק"מ של כביש בשטח פתוח ללא שטחים פרטיים שמצריכים פיצוי עולה מיליארד שקל . כלומר 22.5 מליון שקל לק"מ אספלט .האספלט עשוי זהב או זפת ?. מבקר המדינה אתה כבר יכול להתחיל לבדוק. היום הודיעו על כץ אחד בדרך לבית המשפט, אז הנה השני.
ללא שם | 17.07.17
89.
ככל שהפרויקט גדול יותר השחיתות גדולה יותר!
הרי כל הפרוייקטים שעלו ועולים מיליארדים לא מצליחים להקל על העומס. למדינה יש אינטרס שאנשים יקנו ויסעו ברכבים = מס. זו דרך גביה קלה כי התרגלנו. אבל אף אחד לא עוצר וחושב על טובת האזרח או חס וחלילה טובת כדור הארץ. אז אל תמחו כפייםלשרים החכמים כי בסופו של דבר המניעים שלהם הם לא טובת הציבור או בטחון המדינה כפי שראינו
משה | 17.07.17
85.
תחבורה ציבורית וכבישים עיליים
אנחנו עומדים להילחם את המלחמה של אתמול. סעו לסין ותראו איך מיליוני אנשים נעים מנקודה אחת לשניה במהירות ובעלות מצחיקה. סלילת כבישים - מרבית הכבישים בסין באויר!. אין צורך בישור ומילוי וחציבה. פשוט מניחים עמודים, מעליהם מותחים קורות, והופה, יש כבישים בזמן קצר ובלי פגיעה , לא בנוף ולא בבעלי החיים. שימוש דו מפלסי - על אותו השטח בונים 2 קומות, התחתונה לכיוון אחד והעליונה לכיוון השני וחוסכים אדמה יקרה. רכבות - גם בינעירוניות וגם תחתיות - בכל מקום ולכל כיוון בתזמון קצר ומהיר ובעלויות נמוכות תנועה בעיר - קטנועים (בעיקר חשמליים) מוגבלי מהירות, חוסך נפח בכבישים, חוסך חניה, חוסך זיהום אויר, חוסך רעשים. יש להם עוד עשרות פתרונות. כיום, בעיית התנועה בדרכים גדולה וחמורה מבעיית הדיור. תנועה ממקום למקום בטווח של 30 ק"מ, לוקחת לפעמים שעה וחצי. אנשים מגיעים תשושים לעבודה, מרוטי עצבים ובמתח עצום. פלא שהם בכלל מתפקדים לאחר מכן. אותו הסיפור בדרך חזרה הביתה. היכן זמן לרגיעה? לטיפול בילדים? לשעות הפנאי? העיקר, סעו בזהירות, כחוק, ואל תתפעלו את הנייד בזמן הנהיגה.
יצחק | 17.07.17
79.
ישראל כ"ץ אחראי
למות מאות אנשים ולפציעת אלפים כל שנה. בכל דמוקרטיה נורמלית הוא כבר היה עף מזמן. במקום ללמוד ממדינות מפותחות איך מורידים את כמות התאונות (תאורה בכבישים, נתיבים מופרדים, תחבורה ציבורית, נתצ"ים, וכיוב'), הוא מעדיף לקדם קבוצות אינטרסנטים (כמו נהגי המוניות). מצב פשוט נורא אין מה לדבר!
עובד אדמתו | 17.07.17
70.
ב 30 מיליארד אפשר לפתור את ניידות האזרחים ל 50 שנה - אבל מה יקדם פוליטיקאים?
1)כבישים מקומיים + עירוניים מסוימים: לרכב פרטי ואוטובוסים (ללא שינוי מהיום). 2)כבישים בינעירוניים, אזוריים, ארציים, ורוב העירוניים - כל כניסת רכב פרטי בעלות 500ש"ח לנסיעה בודדת, אוטובוסים מסובסדים ב 80% בתדירות פי 5 מהיום (ויישאר עוד עודף מה 30מיליארד ותשלומי ה 500ש"ח בפרטיות). + תזמון רמזורים אלחוטי לפי הרכב ציבורי המתקרב לצומת. חיסרון - פוליטיקאים לא יוכלו לגזור סרטים. - אבל אזרחים יוכלו להגיע מכל נקודה לכל נקודה בישראל במהירות 40קמ"ש עד 120 קמ"ש.
תקוע בקופסת מתכת | 17.07.17
69.
למגיבה 44
את בטח מהמרכז, נכון? את יודעת שבניו יורק (סיטי) יש בערך 8.5 מיליון תושבים על שטח שהוא הרבה פחות מעשירית מדינת ישראל? אין כאן בעית צפיפות, יש בגוש דן צפיפות. וצפיפות פותרים לאו דווקא בהגבלת ילודה, יותר בכיוון של תחבורה ציבורית. ופה אני מסכים. גם אם כל רחוב בשכונה הכי שקטה היה 4 נתיבים, זה לא היה פותר את הבעיה. רכבת, אופניים, נתצ"ים. שמעת? כץ? אז נכון שאתה רוצה את המיסים של הדלק והמכוניות והפקקים, אבל לפחות אל תחרטט אותנו שאתה רוצה לטובתנו.
ירבו | 17.07.17
63.
הפקק בכביש 1 בצומת לטרון
יש דרך מאד פשוטה וכמעט ללא עלות לפתרון פקקים שנוצרים בדרך מלאכותית. דוגמא לכך הוא הפקק שנוצר פעמיים ביממה בצומת לטרון בכיוון ירושלים. הפקק נוצר כתוצאה משילוב כביש מספר 3 לכביש 1, לשני הנתיבים הקיימים כיום, במהירות נמוכה. בכביש 1 באיזור הזה יש שוליים רחבים שמאפשרים הוספת נתיב שלישי, שיאפשר שילוב הרכב שמגיע מכביש 3 , בנוחות, וללא סתימת 2 הנתיבים הקיימים היום. למעשה ניתן להוסיף נתיב שלישי מצומת ענבה עד שער הגיא כי השוליים הימניים רחבים לכל אורך הכביש. פניתי בעניין גם למשרד התחבורה וגם לנתיבי ישראל, אבל בשני המקומות התעלמו מפנייתי. אין לי ספק שמצב דומה קיים גם במקומות אחרים. אני קורא לכולם להקים קול צעקה על ביזבוז המשאבים הנורא. אם יש מישהו שיכול להקים בפייסבוק קבוצה, לתיעוד כל המקומות הדומים,לצורך לחץ על משרד התחבורה, יבורך
שמוליק | 17.07.17
61.
ואיפה תחבורה ציבורית איפה?!
דיי !, נמאס מהפקקים, לא רוצים להיות תקועים ברכב ! רוצים תחבורה ציבורית שנוכל להנות מהנסיעה ולהתעסק עם דברים אחרים חוץ להזהר שלא יחתכו אותנו בפקק ושלא נכנס ברכב לפני ! דייייייייייייייייייייייייייי תן תחבורה ציבורית הולמת ובשבת כדי שנזרוק את הרכב !#%@
בעל רכב | 17.07.17
58.
כבישים..כבישים ורכבות לשום מקום
אולי משרד התחבורה יתחיל בתחבור ציבורית אמיתית??? כזאת שבונה רכבת תחתית גם בחיפה. כזאת שמקדמת את הרכבת התחתית של ת"א. אוטובוסים בתדירות גבוהה יותר ופחות דחוסים. תחבורה ציבורית בשבת... או שהכל כלכלת עסקנים שמקבלים קופונים מכל ה- 30 מליארד...?...
שאלת תם | 17.07.17
55.
30 מיליארד שיכלו לשמש להקמת תחבןרה ציבורית למופת
בכלל, אלמלא כל המושחתים והפניית מיליארדים לשטחים הכבושים, ישראל הייתה יכולה להיות מדינה בה מוצע טיפול רפואי והשכלה גבוהה בחינם וברמות גבוהות. אז היא באמת הייתה ראויה להיקרא אור לגויים. בתכלס מדובר במדינה פח שברגע שמסירים את האיפור רואים כמה שהיא מכוערת!
סליחה שאיני מוחה כפיים | 17.07.17
53.
להוזיל רכב היברידי ולחייב איבזור בטיחות גבוה לכולם
לא יתכן שיבואנים מנפנפים בתג המחיר הזול כשבתחתית הפרסומת בוער "איבזור בטיחותי 0" . ואם אתה רוצה שלאזרחים יהיה כסף לנסוע לעבודה ונופש (תיירות פנים), לחבר הפריפריה אז תדאג שרכבים שעושים 800 ק"מ על טנק דלק ואינם מזהמים מדי (היברידים למיניהם לרוב) יזכו להנחת מיסוי נוספת, את המזהמים (14-15) תייקר ובהרבה למען הדורות הבאים
רן | 17.07.17
51.
במקום להשקיע בתחבורת המונים כמו שצריך
(ולא רק ברכבת ישראל!) תדאגו שיהיו כמה שיותר מסופי אוטובוסים ורכבת קלה, שהרכבות הקלות בכל המטרופולינים יתממשו ויתפתחו לרשתות אמיתיות (ולא סתם קו אחד מסכן), שעובדי התחבורה הציבורית יתוגמלו בהתאם לתפקידם החשוב ויקבלו בטחון תעסוקתי, שיפותחו רשתות נתיבי אופניים... אבל במקום זה משרד התחבורה ממשיך לרוץ על פתרונות שהתאימו ללפני 40 שנה. אסון!
אסון אסון | 17.07.17
47.
עם כל המיסים שגובים ועוד משתפים את המגזר הפרטי??!! את מי אתה מנסה לקדם שר התחבורה????
בכל התכניות הגרנדיוזיות לא היה אפילו זכר קטן ואפילו לא קידום אחד של נושא התחבורה למגזר הערבי והנגשתם למקומות העבודה ולמרכזים התעשייתיים.... לעובדים ערבים לוקח בממוצע פי2-3 להגיע למקום העבודה מאשר עמיתו היהודי, ואל תתפלאו שאנחנו נוסעים כמו משוגעים כדי להספיק לפנסה שלנו. רק נזכרים בנו אם צריך להחרים מאיתנו אדמות לקדם פרוייקטים אלו כמו כביש 6 בזמנו, אין אף מחלף וכניסה ליד יישוב ערבי אחד
ערבי | 17.07.17
46.
גם מגה פרוייקטים לא יפתרו את בעיית הצפיפות בישראל
בגלל שאנחנו מתרבים בקצב שאין דומה לו בעולם המערבי - בגלל מצוות "פרו ורבו", בגלל לקחי השואה, בגלל קיצבת ילדים נדיבה - הגיע הזמן לעצור ולחשוב על המדינה הצפופה והקטנה שלנו - מה יהיה בעוד עשרים-שלושים שנה? הרי לא נוכל לזוז בכלל ממקום למקום, גם עם אלף מחלפים ועם אלף גשרים !!!!!!! עד כה שזה לא נעים - הגיע הזמן לחשוב על תכנון ילודה !!!!!!
רות יחזקאלי | 17.07.17
35.
מעברים אקולוגים
אני מאוד מקווה, אם כל התיכנונים היפים והמרשימים, את בעלי החיים שגם הם רוצים מעבר בין שמורות ואזורים פתוחים אחרים. מיבן 65 הגשרים האקולוגים שצריך דחוף לעשות למען חיות הבר בארצינו הקטנטונת, נבנו רק חמישה ועוד אחד בבניה. זה סבבה לגמרה כבישים והכול פשוט שיחשבו גם על העתיד של חיות הבר בארצינו.
ליאל | 17.07.17
34.
"עתיד" נוסח שנות ה- 70'
במשרד התחבורה יושבים חטייארים שעדיין מנסים לממש את ה"חזון" של שנות ה- 70', עם כבישים ומחלפים עד האופק, בזמן שהעולם המערבי כבר מזמן (20 שנה) בהיפוך מגמה. הנה דוגמאות לאימפוטנציה של משרד התחבורה: א. פרויקט הרכבת לאילת: אולי שפיכת הכסף הכי מטורפת שמשרד התחבורה הציע. זה יעלה עשרות מיליארדי שקלים, ולא יפתור שום בעיה תחבורתית רצינית. כמות הנוסעים ברכבת הזאת ביום אחד תהיה בערך מה שהקו לירושלים יסיע בארבעים דקות, והעלות - פי כמה. יותר זול לסבסד טיסות לעשרים שנה קדימה. ב. ושיא השיאים של הרשלנות של משרד התחבורה: היעדר מסילה רביעית לרכבות באיילון. זה צוואר הבקבוק שדופק את כל תדירות הרכבות במדינה, מנהריה ועד באר שבע ואשקלון. ואין אפילו פרויקט עם לוח זמנים! עוד לא התחילו בכלל!! וכשיתחילו, זה ייקח עשר שנים, ועד אז גם זה לא יספיק. על הפאשלה הזאת חתום ישראל כץ. הוא מצטלם ליד כל מיני מחלפים ומנהרות בפריפריה, כשצוואר הבקבוק האמיתי הוא בתל אביב. אבל לך תצטלם ליד חנוכת פרויקט שעולה מיליארדים בתל אביב, ותסביר למצביעי הליכוד הנבערים שזה בכלל פרויקט עבור הפריפריה.
א | 17.07.17
23.
לא יבנו תחבורה ציבורית.
בונים כבישים במקום תחבורה ציבורית כי הרכב הפרטי והדלק זה מקור הכנסה עצום למדינה ולמקורבים שלהם, יבואני הרכב. כשאתם קונים אוטו, אז אתם קונים לפחות שניים. אחד לכם, אחד למדינה. כשאתם ממלאים דלק, אתם משלמים פי 2.5 משאר העולם. למה? המדינה רעבה ויצחק תשובה חבריו רעבים. נראה לכם שיוותרו על תרנגולת שמטילה כל כך הרבה ביצי זהב? אז בונים איזו רכבת פרברים קטנה וחמודה באזור תל אביב אבל השקעה אמיתית בתשתיות של התחבורה הציבורית? לא. גם לא יהיה. נכון, זה באינטרס של האזרחים, אבל כפי שגילינו מזמן, האזרחים זה הדבר הפחות חשוב במדינה הזאת.
איש מרכז | 17.07.17
16.
נסיעה מהירה ובטוחה......
כל הכבוד לשר כ"ץ בולדוזר אמיתי עושה מהפכה בכבישים מה שלא עשו 70-שנה.....לכל המלעיזים תחבורה ציבורית שכחו שכל שנה עולים לכבישים 330,000 מכוניות חדשות ואם לא יסללו כבישים ומחלפים כל המדינה תהפוך למגרש חנייה טוב עושה השר שחושב על העתיד ומפתח את התשתיות באופן מואץ ......ומי שרוצה לנסוע בתחבורה ציבורית שיעשה זאת ......ולא לכפות על רוב העם לנסוע בתחבורה ציבורית!!!!!
גואל | 17.07.17
5.
מה עם הצפון
מהן התכניות שלכם לגבי כביש עוקף נהריה בצפון , לאף אחד לא אכפת שנסיעה של 12 ק"מ מכפר מסריק לנהריה לוקחת שעה של פקקים כל יום לכל כוון ????? לאף אחד לא אכפת שבקטע כביש של כ-2 ק"מ בין צומת כברי לנהריה יש בשנה עשרות פצועים והרוגים בגלל שיש מסלול אחד לכל כוון ללא גדר הפרדה בניהם ?????? מה לעזאזל עם הצפון מה אנחנו אזרחים סוג ב' אנחנו לא משלמים מסים ????
אדי | 16.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת