אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

45 דקות נסיעה ב-4.5 דולר. איך זה יכול להיות כלכלי?

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אובר
הכתב טוען. שהתשלום יהיה באשראי. ברגע שמכוניות פרטיות יהפכו למכוניות בתשלום הציבור יתרגל להרים יד לפריווטים ולשלם במזומן כל פריווט שיעבור בכביש עם נהגים חדשים או עבריינים יעצור לנוסעים יגבה תשלום במזומן וכך המדינה תפסיד מיסים, והנוסעים יסתכמו בביטחונם
קובי | 31.10.19
4.
יש סיבה שיש רגולציה על מוניות
בישראל אובר יכולה להיכנס רק כתחליף לתחנת מוניות. ביטוח הרכב של רכב פרטי לא מכסה נסיעות בתשלום. רוצה להיות רכב הסעות? שלם על ביטוח ורישוי רכב הסעות כולל כל החובות שנידרשות מרכב כזה. נכון להיום אם אדם רוצה הסעה או שהוא פונה לתחנת המוניות הקרובה להזמין מונית (לך תדע איפה זה ומה המספר) או שהוא עוצר מונית חולפת, או שהוא מזמין את המונית דרך אפליקציה שיש לה חוזים עם הרבה מאוד נהגי מוניות - וכך הוא לא מסתבך עם חיפוש תחנת מוניות, תשלום חנהג וכו'. לגבי רכב אוטונוצי-למה שתקנה רכב כזה?? רכבים אוטונומיים יהיו בעיקר של חברות גדולות וישמשו כמוניות (תחזוקת צי גדול משתלמת יותר ולכן המודל של בעל רכב בודד משכיר את רכבו לנסיעות פחות הגיונית). האם אחת החברות הגדולות האלה תהיה אובר? לא בטוח, אין ממש סיבה שכך יהיה - אבל אולי.
אבי | 05.08.17
1.
פודקאסט רדוד וחסר תוכן
ללא ספק, אתם קבוצה על אנשים ללא הבנה כלשהיא בתחום. אם לא הבנתם שאובר כפלטפורמת ההיצע והביקוש יכולה להיות רווחית, אז עזבו אתכם מעיתונות כלכלית. נניח שבעוד x שנים מהיום לויקי יש רכב אוטונומי (זה הרבה יותר קרוב ממה שאתם מדמיינים), ויקי נוסעת לעבודה וחזרה ומשתמשת ברכב כשעה ביום. אם בשאר הזמן היא "תשאיל" אותו לאובר ותרוויח על זה כסף (אבל פחות מנהיגה) האם לא תעשה זאת? זה מודל אחד מני רבים, לאיך להפוך את אובר לרווחית, מדובר על זה כבר שנתיים - תתעדכנו. לגבי הביקורת על המנכ"ל - הוא היה פשוט מנהיג לטוב ולרע, ושילם מחיר. אבל מי אתם שתעבירו עליו ביקורת? גילוי נאות - עבדתי באורב בין 2013-2015 התקופה היפה בחיי המקצועיים
אבו חסן | 03.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת