4. תגוב ל-3 אז בשביל זה לא צריך רכב, אפשר לקנות רק מצבר .... מעבר לכך, בארץ כבר אין הבדל בתעריפים בין שעות היממה. אגסי | 16.08.17 (ל"ת)
3. ל-1 אם תטען בשעות בהן הביקוש נמוך, תחזיר לרשת בשעות בהן הביקוש גבוה והתשלום בעבור חשמל יהיה בהתאם לביקוש, תוכל להרוויח כסף. אני כמובן מתייחס לימים בהם לא תסע ברכב. מהנדס חשמל | 16.08.17 (ל"ת)
2. ניסן שיתמקדו קודם בלשפר את הקיים..... קודם שידאגו שבמערכת הניווט שבמכוניות שלה תהיה מפת ישראל, ש nissan connect יעבוד בארץ, שהגיר הרציף שלהם CVT יהי שקט יותר ולא רועש כמו עכשיו, שמערכת הסאונד העלובה תשתפר, שבמכסה המנוע יהיו מוטות הרמה הדראולים, ולא מוט ידני כמו לפני 30שנה, ועוד 1000 פאקים אחרים שקצרה היריעה מלפרט כאן.....אה ואולי שיחליפו גם את היבואן בארץ !!! רוכש מאוכזב | 15.08.17 (ל"ת)
1. קשקוש מקושקש לא ברור איפה ההיגיון פה, אני אטעין את הרכב החשמלי ואח"כ אחבר אותו לגריד כדי להעביר חשמל שהטענתי קודם ??? רכב חשמלי אמור לצרוך חשמל ולא לספק אותו. לא ??? אגסי | 14.08.17 (ל"ת)
ניסאן בוחנת הזרמת אנרגיה ממכוניות חזרה לרשת החשמל
4 תגובות לכתיבת תגובה