אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הטייקון מאחורי עסקת איירבוס: "כולם יעברו למודל לואו־קוסט"

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
על מה הוא מדבר? נסיעת 750 ק"מ ממרסי לפריז
ברכת TGV נמשכת שעתיים וחצי ועולה במקרה הגרוע 50 יורו לכיוון ועוצרת במרכז פריס (ממרכז מרסיי). טיסה מקבילה גם אם תעלה במקרה הכי טוב 50 יורו יוצאת מנמל תעופה במרסיי שנמצא מחוץ לעיר , שעה וחצי מינימום כדי לעלות לטיסה, טיסה של שעה וחצי, הגעה לנמל בפריז נמצא מחוץ לפריז ועוד חצי שעה עד היציאה מנמל. כך שגם אם המחירים יהיו קרובים זמן הנסיעה הכולל יהיה לפחות כפול. ואין בכלל המ להשוות את הנוחות בין ני האמצעים. הפיתרון של אירופה הוא המשך שכלול הרכבות המהירות ולא טיסות זולות ולא נוחות.
BBB | 17.11.17
13.
הלוואי ויפשטו את הרגל
כשהכל נמדד בדולרים וסנטים, כולל בטיחות, טיסה הופכת מהנאה לסיוט. טסתי ברייאנאייר, ואני לא אטוס איתם שוב, גם אם אצטרך להשאר בבית. זו חויה שאדם נורמלי לא צריך לעבור. יחס גועל נפש, הוצאת כספים במרמה, ובנוסף לכל, בטיסה עצמה מקיפים אותך בזבנים ואנשי מכירות המנסים למכור לך כרטיסי חיש-גד. עדיף להשאר בבית.
ישראל | 16.11.17
11.
מודל אלטרנטיבי
זה לטוס בחברות גדולות אבל עם עצירת ביניים. לא תמיד נעים במיוחד עם ילדים אבל שההפרש במחיר הוא פי 2 ומעלה גם האישה הבינה שעדיף לשדרג את המלון מאשר לשלם סתם על טיסת לואו קוסט יקרה וישירה. במקום זה טסנו עם לופטהאנזה עפ עצירה של שלוש שעות במינכן. לא נעים אבל לא אסון גדול. היה שווה לחסוך 7000 שקל.
אני | 16.11.17
4.
לואוקוסט באירופה זה עוד בסדר.
לעלות על אוטובוס מעופף לשעה זה סביר, זול ויעיל. לעלות על אוטובוס מעופף ל5 שעות, כשמתייחסים אליך כמו זבל, כולם דוחפים את התיקים הענקיים שלהם למדפים מיניאטורים ואפילו סנדוויץ' אתה לא מקבל, זה עינוי. כל פעם שעשיתי לואו קוסט לישראל רציתי למות.
לחילחיחלי | 16.11.17
2.
קשקשן וספסר
אם הוא מדבר שטויות??? יש גבול לקצב הצמיחה - אנשים לא חייםב מטוסים ולא נעים כלה זמן ליעדי חופשה ואנשי עסקים ממילא לא עושים שחבון ובצדק. הם רוצים לטוס בנוחיות (םרט לכמה חברות ישראליות קמצניות שחוסוכות על הנוחיות המינימלית של העובד הנוסע ) אז את הכסף איירבוס ובואינג לא יראו מהר וייתקעו עם מאות מטוסים חצי גמורים במחסנים או מקרוקעים במדבריות מעלי אבק. כפי שכתב מספר 1 ברגע שבאירופה יתחילו להוריד עלויות נסיעה בכבת ובאוטובוסים למרחקים בינוניים המטוסים ימריאו פחות למרחקים קצרים .
קומט | 16.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת