אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אני עונה על מיילים כל יום כל היום, חוץ מיום כיפור"

59 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
מיקרוסופט אתם מזלזלים וזה עולה המון כסף!!
אם מיקרוסופט היתה סוף סוף מטפלת בבעיה הלא נגמרת בוינדוס, אשר מונעת מהמחשב להכנס למצב שינה, או שמונעת ממנו לחזור בבטחה ממצב שינה, אז הההמממווןן חשמל היה נחסך. אבל איפה.. אין לכם ראש או כסף בשביל הכאב ראש הזה.. אל תגידו יש פתרון. אני עובד בזה עשרים שנה.. מתקנים-הופ-מתקלקל. מתקנים-הופ-עדכון כפוי - שוב אין סליפ . מעצבןןן
י | 01.02.18
37.
המישרה רחוקה מאוד מלהיות מנכ"ל. זה ניהול מכירות מקומי.
בלי לפגוע בגברת שלי לנצמן... משום מה, דורות של מנהלי המכירות של מיקרוסופט בישראל קראו לעצמם מנכ"ל. הם בראש פירמידת המכירות בישראל, אבל זה רחוק מאוד ממנכ"ל של חברה. בהיררכיה של מיקרוסופט הם אפילו לא סמנכ"ל זוטר (ויש הרבה מאוד כאלה).
מספיק להתימר | 01.02.18
30.
אם היא כל היום במיילים מתי היא בדיוק מנהלת? מחלת המיילים במקום העבודה!!!
מנהל שכל היום עסוק בטפל ולא בעיקר מצבו גרוע יותר מאחרון עובדיו. אני בטוח שהיא לא מכירה עשירית מעובדיה וזה כבר סימן למנהלת גרועה .במקום לנהל היא עסוקה בלענות. בזבוזי זמן בישיבות מטופשות וכו.......זה המצב היום של רוב המנהלים , מבלבלים את המוח שנתיים שלוש ועוברים לחברה הבאה ולעולם לא באמת משיגים כלום חוץ ממשכורת.
אבי | 01.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת