אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כולם יודעים שאסור לעשן במטוס. אז למה עדיין יש בו מאפרות?

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
בתעופה לא לוקחים צ'אנסים
זו הסיבה שהתעופה הוא אמצעי התחבורה הכי בטיחותי. כל פיפס נבדק ואם יש ספק קל שבקלים מוצא נגדו חוק פדרלי קשוח שיכול לתת לנוסע קנס של אלפי דולרים ואף מאסר של מספר שנים. לא באמת צריך הרבה דמיון כדי לחשוב איך סיגריה בודדה יכולה לגרום לשריפה במטוס. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שכשאתה בגובה אין לך אפשרות לפתוח חלונות או להזמין צוות כיבוי. מטרת המאפרות בשירותים היא כדי שנוסע שנתפס מעשן יוכל לכבות אותה ולא ינסה להחביא אותה בפח האשפה שמלא בניירות ולעיתים באלכוהול. שריפה בשירותים היא דבר מאד מסוכן, לא בגלל שהנוסע שבתא עלול להילחץ ולמות משאיפת עשן, אלא כי העשן עלול להגיע לתא הנוסעים ושם זה כבר ממש מסוכן. זיכרו- אין דבר כזה להזמין אמבולנס למטוס ואין דבר כזה להזמין צוות כיבוי. מה שיש בצינור המעופף זה מה שיש ואיתו צריך להסתדר. הטיסה מוצגת כאירוע חווייתי ומהנה, אבל בתעכל'ס כל מטוס שעולה לאויר מוגדר כמקרה חירום.
אלחנן חננאלי | 02.04.19
10.
ל-9: אתה סתם מכפיש
בדיוק תואם את מה שכתוב בכתבה.המידע הכלול בלינקים אליהם הפנית אינו סותר את מה שכתוב בכתבה. בסעיף (f) של התקנות אליהן הפנית אפילו כתוב: Smoking is not allowed in lavatories. If smoking is allowed in any area occupied by the crew or passengers, an adequate number of self-contained, removable ashtrays must be provided in designated smoking sections for all seated occupants. בדיוק מה שכתוב בכתבה.
קורא | 10.03.18
8.
במקום לכתוב שטויות, לימדו את הנושא
כמה קל לכתוב שטויות מבלי לטרוח לנסות להבין בכלל על מה מדובר. כמה קל לבוא בטענות לכל העולם ואשתו, או כמו במקרה הזה להכפיש את אל-על או לזרוק בוץ על הרשויות כי המטוסים טסים לנו מעל הראש... נכון שהכתבה מוחזרה מכתבות ישנות מעיתונות זרה והכותב שתרגם, גם לא טרח לבדוק את העובדות או הפרטים, אז למי שירצה טיפה להבין בכלל על מה מדובר ולקרוא את לשון התקנות המחייבות בחוק האמריקאי ותקנות ה FAA המחייבות כל חברת תעופה שרוצה לטוס אל / מ / מעל ארצות הברית, הנה הקישורים לחומר הרלוונטי. קיראו ואם תרצו, תוכלו להגיב בצורה מושכלת https://www.law.cornell.edu/cfr/text/14/25.853 http://fsims.faa.gov/wdocs/policy%20letters/pl-85%20r4%207-5-2012.pdf
אחד שיודע לקרוא | 10.03.18
6.
חבל שלא כותבים על הדברים הקריטיים ולא על דברים זוטרים
מסלול ההמראות של מדינה שלימה מעל ערים רוויות ולאף אחד לא אכפת. השר כץ רוצה רק לגזור סרטים וכנ"ל שר התיירות. מעל לעשרים וחמישה מיליון איש ממריאים מעל ראשינו במשך השנה והשרים עוד לא מצאו את הזמן, המימון והמחשבה לבנות שדות תעופה חלופיים. פשוט חוצפה !
ל | 10.03.18
2.
מאיפה גירדתם את השטות הזו ?
מרבית החומרים הפלסטיים במטוס עומדים בתקן UL94-V0 ואחרים בתקנים דומים כלומר הם לא דליקים ובעלי תכונות כיבוי עצמי. הבידודים על מוליכי החשמל הם לחלוטין לא דליקים ואפילו עמידים בטמפרטורות יחסית גבוהות, חלקם מעל 100 מעלות. מעבר לזה אי אפשר לעשן במטוס בלי שתתגלה אז גם אם זרקת את הסיגריה לפח בשירותים הדייל.ת ישפכו פנימה קצת מים ונגמר הסיפור.
חיים | 10.03.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת