12. ל9 מה הבעיה להיחגר בשכיבה...? יש חגורות מיוחדות אבל גם בלי זה בלי בעיה אפשר להיחגר שאתה נשכב על שלושה מושבים כיום במטוס מכ | 16.04.18 (ל"ת)
11. מראה על מגמה כלשהי בנוגע למזוודות? אני מניח שהרעיון בא כתוצאה משינוי בהתנהגות הנוסעים בכל הנוגע למזוודות.. יותר ויותר טסים עם טרולי, יותר נוסעים לחופשות של כמה לילות בודדים.. הגיע הזמן לשבור את המוסכמות גם בעיצוב הפנים של המטוס וזה לא חייב להיות לרעה. אפשר לנצל ככה חלקים הוספים, להוסיף נוסעים לטיסה ואולי להפחית בטווח הרחוק עוד את מחיר הכרטיס. אבל אולי אני אופטימי בן | 15.04.18 (ל"ת)
10. בשיתוףמשרד הבריאות הפרויקט אינו מיועד לנוסעים רגילים, אלא נועד לשפר את תנאיהם של מטופלים השוכבים במסדרונות בתי החולים בארץ. בקרוב יועברו מטופלים אלה למטוסים החדשים, אל מיטות תא המטען, ויטוסו הלוך ושוב לאמריקה. בלי לרדת. זה ייצא יותר זול מיום אשפוז בבית חולים, וגם האוכל סביר. כל הכבוד על היוזמה. Omessi | 14.04.18 (ל"ת)
9. אפשר לחשוב... כסף למחלקת עסקים בקושי יש לנו.. אז שלא נדבר על מחלקה ראשונה או "מחלקת המיטות" עני | 12.04.18 (ל"ת)
8. כנראה שזה מיועד לרעיון חדש למחלקות מחלקה ראשונה, פרמיום ביזנס, ביזנס, פרמיום אקונומי, אקונומי, פרמיום קרגו, קרגו, פרימיום קצה כנף, קצה כנף... מחלקה חדשה | 12.04.18 (ל"ת)
7. ביבי בתגובה, הורתי לאלעל להזמין מטוסי אייבוס על חשבון משלם המיסים הפרייאר אחד שיודע | 12.04.18 (ל"ת)
4. המשפט האמיתי הוא "שיפור חוויית הנוסע הוא רכיב מפתח כיום ביקור תעריף הטיסה לבודדים" שחף | 12.04.18 (ל"ת)
איירבוס מציגה: מיטות לנוסעים בתא המטען
14 תגובות לכתיבת תגובה