11. השאלה היא לא כמה טובה רמת ה-AI של המכוניות האוטונומיות, אלא - איפה היא ביחס ליכולות אנושיות. גם לנהגים בשר ודם יש שפע מגרעות, ונדמה לי שכולנו נתקלים בהן על בסיס יום-יומי. נהגי מוניות, למשל, אמורים להיות נהגים מקצועיים, ובכל זאת - לרוב הם מהגרועים ביותר על הכביש. עייפות? הסחות דעת? חוסר חשק? זה לא משנה מה גורם להם לנהוג כך. הם בני אדם, וזאת התוצאה. מכונית אוטונומית לא תתנהג ככה, וזה כבר ישפר משמעותית את רמת הבטיחות. הנתון הכי משמעותי כרגע הוא לא מה קרה בתאונה ההיא של אובר, אלא מה יחס התאונות לקילומטר של מכוניות אוטונומיות, ומהו אותו יחס אצל נהגים אנושיים. אם הוא דומה, המצב לא רע בכלל. גג | 06.07.18 (ל"ת)
9. איזה לא מאזינה. בהרשאות הישום פייסבוק מבקשת להקליט צליל. למה היא מבקשת את ההרשאה הזאת? איזה לא מאזינה | 05.07.18 (ל"ת)
7. מחקר מלא חורים לא קראתי את המחקר ואני רק מסתמך על מה שנכתב כאן. גם אם האפליקציה של פייסבוק לא מעלה אודיו לענן, היא עדיין יכולה (תיאורטית.. לא יודע אם הם באמת עושים את זה) לתמלל את האודיו על הטלפון, כלומר להקליט את הסביבה, לחלץ את המילים המעניינות שנשמעו (כמו פיצה), למחוק את האודיו ולשלוח רק את המילים עצמן. מבחינת המהות זו האזנה לכל דבר. אבל בדיקה כמו שתוארה לא תזהה את זה בחיים (ומן הסתם החוק לא סוגר את הפינה הזו). טכנולוגיית AI היום בהחלט יכולה לעבוד על טלפון. איציק | 04.07.18 (ל"ת)
6. פייסבוק מימנה את המחקר, זה מדעי. וחוץ מזה, מי אמר שאי אפשר לעשות אלגוריטם שיודע למי לפנות, כך שכל מחקר יוצא לא משקף. אניהוא | 04.07.18 (ל"ת)
5. רק צוללות, כל אחת בשני מיליארד. השידור לא עובד טוב לעומק הים למי שמזלזל, גם בעפיפונים זילזלנו והם ב 10 שקלים מנקנקים אותנו. כדאי שצהל יתיעל ויהיה גמיש וזריז. גם יתן מענה מהיר יותר וגם יחסוך כסף.. ולכל אלא שאומרים שכן צריך צוללות ושהגנראלים אומרים שצריך, תפעילו את הראש, למה צריך? וגם אל תגידו "תגובה אטומית שניה"... צופה אוויר | 04.07.18 (ל"ת)
4. החשוב ביותר לא להתלהב מהצעות "אהבה" ברשתות החברתיות. תרגיעו. אתם לא יותר סקסיים ברשת. אם נשים לא משתגעות עליכם בחיים האמיתיים ופתאום מישהי שלא שמעתם עליה מעולם פונה אליכם ומפלרטטת, אם זה TOO GOOD TO BE TRUE אז ככל הנראה זאת מלכודת פתיים מסוכנת. אני מקבל הצעות כאלה 50-100 לשבוע. בשביל זה יש מקש DELETE יקי | 04.07.18 (ל"ת)
3. מכוניות אוטונומיות לכבישים סגורים בתכלס - אני עדיין מעדיפה את העירנות של מחשב על פני חוסר העירנות של נהג אנושי - אבל כאשר יש מצבים בלתי צפויים, תאונות קורות. צריך להפריד מפלסים - לוודא שאין הולכי רגל על הכביש וכל כלי הרכב (כולל אופניים ואופנועים) נוסעים לפי כללי התנועה - ואז הרכב האוטונומי יעבוד מעולה. לרוע המזל - מקומות כמו תל אביב לא ממש שמים הולכי רגל בראש סדר העדיפויות - והמדרכות הקיימות פשוט לא עושות את העבודה. יסמין | 04.07.18 (ל"ת)
2. לא מדעי לא חייבים לשלוח אודיאו לשרת אלה לאבד בצד לקוח ולשלוח רק תוצאות או אפילו לבחור בצד לקוח בין כמה אופציות לפירסום אזרח | 04.07.18 (ל"ת)
פייסבוק לא מאזינה לכם דרך הסלולרי, ועכשיו זה מדעי
12 תגובות לכתיבת תגובה