19. בטריות בעברית סוללות למה לכתוב עברית קלוקלת, לכתוב בטריות לא עושה את הכותב ארופאי יוסי | 20.08.18 (ל"ת)
18. גם את השם של המיזם שלהם גנבו יחד עם כספי הלקוחות, חבורת אפסים שלא מסוגלים ליצור כלום בעצמם לאומי הגנבים | 15.08.18 (ל"ת)
17. שכחתם שאלון מאסק אמר שהוא על סף פריצה טכנולוגית ושהטסלה רודסטר, רכב שקטן כמעט בחצי מהModel S יגיע עם 620 מייל על טעינה אחת. (1000 ק״מ). אז כנראה נשאר רק שנתיים עד לפריצת דרך הבאה, ומשם, הדרך של הסינים להעתקה קצרה מאוד. אביה | 15.08.18 (ל"ת)
16. פריירים לנצח בטח שתהיה תחרות גדולה וכל שבועיים ממציאים מכשיר חדש .תעשיית הסלולר בעולם ראו שמשתלם לייצר מכשיר אנדרואיד בערך בגודל "5.5 ולמכור לנו אותו במחיר של טלוויזיה אנדרואיד "70 .וכל המטומטמים עומדים בתור ודוחפים כדי לקנות .למה אין פסיכיאטר בתור? יש הרבה עבודה . דור | 15.08.18 (ל"ת)
15. סוללות כמוצר אסטרטגי המוצר המתוחכם ביותר לא יפעל ללא מקור אנרגיה. השקעות בפיתוח סוללות חובקות עולם אך ההתקדמות איטית ואין צפי לקפיצות מדרגה. טוב תעשה ממשלת ישראל עם תחזק ותשקיע יותר בתחום הזה באוניברסיטאות ופיתוח הידע באמצעות הקמת סטרטאפים ומאוחר יותר חברות ייצור בישראל שמואל דה לאון | 15.08.18 (ל"ת)
14. ל-9: אל יתהלל חוגר כמפתח פיתחתם טכנולוגיית הטענה שעדיין לא עברה טבילת אש אמיתית ואינה פרקטית לשימושים בקנה מידה גדול. ביום שבתחנת טעינת מכוניות חשמליות יצטרכו להטעין כמה רכבים בעזרת הטכנולוגיה שלכם, רשת החשמל של עיר שלמה תקרוס. בכתבה מדובר על פיתוח סוללות חדשות שיחזיקו תקופה ארוכה, לא על טעינה מהירה יותר או פחות. אלון | 15.08.18 (ל"ת)
13. והכי חשוב,נשק!! רובוטים ניידים לשימושים בשדה הקרב שיחליפו חיילים!!הסוללות מעקבות את החזון הזה. את זה שכחתם | 14.08.18 (ל"ת)
12. היפנים ממש לא זריזים עם כל הכבוד ליפנים, ויש הרבה, הם לא מה שהיו פעם. הדור שפעם היה חדשני עכשיו הזדקן ונהיה שמרן. הסינים והקוריאנים הם המובילים כיום כי יש שם הרבה צעירים רעבים עם שכל ומוטיבציה. היפנים זקנים ו "שבעים" מדי בשביל לעמוד בתחרות מולם... אני | 14.08.18 (ל"ת)
11. אני נוהג עבור אובר וליפט ויש לכם טעויות התופעה שאתם מציינים קורה בעיקר בעקבות שינוי שיטת התשלום מלפני כשנתיים. אובר מציגה ללקוח מחיר בתחילת הנסיעה וזה המחיר הסופי שהנוסע ישלם. לנהג לעומת זאת אובר משלמים לפי מרחק וזמן. התוצאה: פעמים רבות נהגים רואים שאובר שילשלו לכיסם הרבה יותר יחסית למודל הקודם של חלוקה. ולכן - נהגים התחילו לקחת דרכים ארוכות בכוונה וכך גורמים לאובר לגרוף הרבה פחות מהנסיעה ולעיתים גם להפסיד. הנהגים מפרסמים תוצאות חריגות בפורום הייעודי ומתגאים בהן. קוראים לזה מילקינג - חליבה של אובר. ניו יורק | 14.08.18 (ל"ת)
8. חבל שדן בכלכלה ולא בטכנולוגיה בעניין המוניות - הכותב חושב שהפתרון לשכר הנמוך של הנהגים הוא רגולציה. הזוי. רגולציה רק פוגעת בשוק ובציבור הרחב שאינו נהגי מוניות. במקום זה צריך לבטל את הרגולציה הקיימת, להילחם בוועדי המוניות ולאפשר שוק חופשי. מישהו | 14.08.18 (ל"ת)
7. המירוץ הוא לא בסוללה אלא ביעילות הנצילות! אם לאפטופ יצרוך כמות חשמל כל כך מזערית שיוכל לעבוד יומיים על סוללת אצבע אחת זאת המהפכה האמיתית! אבי | 14.08.18 (ל"ת)
6. לא בטוח שיש עתיד לסוללות: הבעיה הגדולה של הסוללות זה המשקל, סוללה מקבילה ל60 קילו בנזין צריכה לשקול בערך 700 קילו! החלופה הטובה ביותר כנראה זה המימן, שהוא לא מוגבל טווח, אנרגיה נקייה, ותדלוק מידי. החיסרון של המימן, אפס תשתיות קימות כל מה שצריך זה לקבל החלטה אמיצה ואסטרטגית ברמה גלובלית, על תחנות כוח לא מזהמות שיפיקו מימן. רון | 14.08.18 (ל"ת)
5. "הסוללה" הבאה קיימת כבר 50 שנה או יותר. ארה"ב לא רוצה לשחרר אותה לציבור כלכך מהר עד שלא יגמרו עתודות הנפט והפחם המזהמים, אחרת כלכלת העולם תקרוס תוך יממה. ועוד סקופ קטן - כשישחררו את ההמצאה, לא יצטרכו יותר את חברת חשמל. אחד שראה | 14.08.18 (ל"ת)
4. גם בישראל, תדרשו לקבל קבלה כדי לעצור את המונה, כי בחיוב באשראי "מושכים" את הנסיעה אזרח | 14.08.18 (ל"ת)
2. זאת בדיוק הסיבה שבגללה צריך למכור את כל הגז שלנו ביום שבו טכנולוגיית הסוללות תתקדם מספיק - שום מדינה בעולם לא תשתמש בגז כדי לייצר חשמל. חשמל ייצרו מהשמש ע"י תחנות תרמוסולאריות והסוללות יוכלו להחזיק מעמד שבועות, לא שעות ולא ימים, כך שלעולם לא תהיה בעיה של חוסר חשמל בלילה או הפסקות חשמל בגלל עננים. מתי הנס הזה יקרה? 10-20 שנה. אז יש לנו בדיוק מספיק זמן להיפטר מכל הגז לפני שזה קורה! כל עוד הוא שווה משהו. | 14.08.18 (ל"ת)
מלחמת הסוללה: טכנולוגיית בטריות כגביע הקדוש של המעצמות
19 תגובות לכתיבת תגובה