10. מעניין לדעת למה לא מדברים על המעורבות של יאנדקס מאוד מפתיע ותמוהה למה לא מדברים על המעורבות של יאנדקס בכל הסיפור ועל המטרה הסופית שלהם שהיא חדירה לשוק הישראלי עם מוניות אוטונומיות ושליחת כל נהגי המוניות הביתה. אסי | 06.11.18 (ל"ת)
9. הכתב לא מבין מה זה פירוש המונח driving policy אינו חוקים ותקנות רגולטוריות אלא מדיניות הנהיגה של הרכב האוטונומי. תומר הדר, כדאי ללמוד לפני שכותבים שטויות ... driving policy | 30.10.18 (ל"ת)
8. יש בעייה קשה. אין התקדמות !!! אני אומר כבר הרבה שנים שרכב אוטונומי מלא יהיה רק עוד 30 שנה ולא עוד 5 שנים. ככל שהזמן עובר אני רואה שאני צודק. לכן חברות הרכב מנסות לייצר באזז תקשורתי . הבעייה שזה אבולוציה שלוקחת לאט. בסוף מגיע לזה וזאת תהיה מהפכת ענק. הרכב יהפוך לשירות במקום מוצר. ציי ענק של מוניות אוטונומיות , אבל זה ייקח הרבה הרב זמן. לא מאמינים לי ? תחשבו על ארי נשר ותכפילו את זה פי 1000 אחד | 30.10.18 (ל"ת)
6. מדינת ישראל מסבסדת את מובילאי על חשבון כולנו התקנה לפיה יש הנחה של 1500 שח לכל רכב ! שיתקין מובילאי היא שוד לאור היום והציבור מסונוור ולא מבין מי דחף את היד לכיס שלו וצפצף לו תוך כדי. כמובן שאין דומה לזה בכל העולם; רק בארץ יכול הפוליטיקאי להחליט שצפצוף עדיף מבלימה אוטונומית (כמו בבקרת שיוט אדפטיבית) וכך עתידו הפיננסי מובטח גם לאחר פרישתו. אה .. ותהייה גם תעסוקת יתר לרופאים קברנים ושמאי רכב. משלם מס אמת | 30.10.18 (ל"ת)
5. אינני סובל תחבורה ציבורית מפני שמעדיף לנהוג ברכבי האישי וללא חברת אחרים מונית עם נהג או מונית אוטונומית "דה סיים שיט" מבחינתי מפני שעדיין אמור לנסוע בחברת עוד נוסעים מה שגם היום לא מתאים לי ולכן מעדיף את הנוחות של רכב פרטי למרות ההוצאות הכרוכות בהחזקתו השנתית. יואב | 30.10.18 (ל"ת)
3. לא קראתי בהודעה על תשלומים פיצויים לנהגים נפגעי דיזלגייט ותשלום פיצויים של 10 מיליארד דולר למדינה על זיהום האוויר. אליהו | 30.10.18 (ל"ת)
1. נראה שהפעם הרגולציות משיגות בהרבה את הטכנולוגיות פעם חשבו שהרובוטים ישתלטו עלינו. בנתיים הרגולטורים משתלטים על כל חלקה טובה. אולי הם הרובוטים? ישראל | 30.10.18 (ל"ת)
מה עומד מאחורי ההצהרה של פולקסווגן ומובילאיי על תשתית לרכב אוטונומי בישראל
10 תגובות לכתיבת תגובה