8. רואים שאתה לא מעודכן בנושא של טסלה אין מודל 3 ב 35000 . הם לקחו פיקדון ממאות אלפי אנשים בשביל זה ולא מכרו אחת כזאת עד היום. מודל 3 נמכרת המחירים של 50000-60000 ואם רואים את ההפסדים של החברה הם צריכים להעלות את המחירים ל 90000-110000. מאסק עושה דברים טובים לעולם אבל הוא חתיכת נוכל. תגובה ליוסף | 03.03.19 (ל"ת)
7. תגובות הזויות באמת ללא קשר למציאות. מאסק יצר מציאות של מכוניות חשמליות, יצרניות רבות בונות מ.ח. כתוצאה מטסלה. הקרינה הממומצאת (אבקת חשמל?) השראה חשמלית, לא בטוח מזיקה, זיהום אויר מסיבי מהמכוניות בנזין מזיק בהחלט. בשני הרבעים האחרונים טסלה הרוויחה, די בגדול. מודל 3 כעת ב35 אלף דולר, זה לא מאד יקר, בטח לא יחסית למכירה התפעול, חסכון בנזין, בטיחות - טסלה היא המכונית הבטוחה ביותר מאז ומעולם, ועוד ועוד. ההתנגדות אולי יזומה ע"י חברות אנרגיה ומכוניות, הלובי שמרעיל את העולם שנים וכו' יוסף | 02.03.19 (ל"ת)
5. נו היכן אלו שצועקים מדוע טסלה לא מדיעה לישראל... הכותרת אומרת הכל... נכון כרגע יש לטסלה בעיות לוגיסטיות עם רכיבים של טסלה 3. כך שאל תצפו שהרכב הזה יגיע בקרוב לישראל. מה עוד שמחירו הוא יקר ממחירי רכבי ביניים בצפון אמריקה (כגון אקורד, קאמרי וכולי). המחיר קרוב יותר למחירי כניסה של מכוניות יוקרה בארה"ב (כגון אקורה, אינפיניטי, לקסוס וחלק מדגמי הגרמניות). כך שאם יגיע לישראל תצטרכו להיפרד מ-300K ש"ח לפחות. שלא נדבר על כך שבין נתוני היצרן לנתונים בשטח יש הבדלים משמעותיים. ישראלי שפוי | 02.03.19 (ל"ת)
4. טסלה=טרגדיה שסופה ידוע מראש. גם הפנטזיונר מי שמנסה להפוך חוברות קו יקס ל ציאות תוך חמש שנים יגמור בלי שמישהו יזכור אותו קומט | 01.03.19 (ל"ת)
3. קרינה אין עתיד מכונית שעלולה לגרום למחלות כאבי ראש חזקים ומחלות קשות. עוד אין מחקרים גם הסיגריות נחשבו בהתחלה לא מזיקות מצבר גדול כמו בחשמליות עלול לגרום נזקים קשים יבין | 01.03.19 (ל"ת)
1. העיקר בשבילו זה להיות סלב. במקום למכור פטנטים לחברות רכב, במקום לעבוד בשקט, במקום להתרכז בפרוייקט אחד.. הוא מצייץ כל היום כאחרון נואשי הלייקים. וזה דווקא מצליח לו.. Cool guy עלאק תחבורן | 01.03.19 (ל"ת)
טסלה תרשום הפסד ברבעון הראשון; הכריזה על גרסה מוזלת של מודל 3 במחיר של 35 אלף דולר
9 תגובות לכתיבת תגובה