אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על לא תוכל לשנות את השמים הפתוחים - רק את עצמה

84 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

84.
מה הפלא שאלעל קורסת?
1. בזמן שכל החברות סביבה מורידות מחירים, אלעל ממשיכה לספק מחירים גבוהים בהרבה ממחיר השוק 2. אלעל מעדיפה להעסיק טייסים חמדנים, חזירים, מחיל האוויר במחיר מופקע, בעוד שבשאר החברות מעסיקים טייסים יותר צנועים 3. רמת השירות באלעל נמוכה בהרבה מרמת השירות בחברות אחרות. צוות הדיילות עושה לך טובה שבכלל מתייחסים אליך, והטייסים בכלל חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, ואתה צריך לומר להם תודה שהם בכלל הסכימו להטיס אותך 4. הציבור הישראלי הפסיק לקנות את הלוקשים של אלעל בכל הנוגע לבטחון. חברות אחרות נותנות בטחון טוב
ישראל | 23.03.19
81.
נותנים לחלב לשמור על השמנת
אל על גונבת כל שנה עשרות מליונים מתקציב הבטחון שמשולם עלידי הממשלה ללא בקרה או פיקוח אמיתי כל פעם שקבט או ע קבט עובד החברה לכאורה נוסע לחול למשימה אל על דואגת לכרטס לו את הערטחס הכי יקר (כרטיס עסקי פחות מ 5 ימי שהות ) ומי שמשלם ביד רחבה זה המדינה עשרות מליונים מוזרמים לאך עך דרך תקציב זה כל אגף המטענים באל על מחול לארץ אין לו הצדקה כליץ ללא סיבסוד הבטחון ... כדי שמישהו יתעורר אחד שיודע
יועץ משפטי לממשלה  | 18.03.19
78.
אין מנוס מקריסת החברה
אף חברה תפעולית לא תעמוד בעלויות שכר של 100 אלף בחודש לכל אחד מ600 הטייסים. זה לא גוגל ולא אפל. יש לאפשר ליהירים להקריס את החברה ולחפש לעצמם עבודה בלואו קוסט אח''כ. יהיה חבל לאבד את עשרות כרטיסי החינם למשפחה בשנה, ועוד עם שדרוג חינם לביזנס קלאס. אבל כך עובדת הכלכלה. אולי יקום איירליין חרדי לקו ניו יורק עם תפוסה מלאה בימים ראשון עד חמישי, ללא מערכות בידור ועם דיילי איסוף חיתולים. בטוחני שלפחות חלק מטייסי אל על לשעבר ימצאו שם עבודה. השאר ימצאו עבודה בשתי חברות לואו קוסט שיטוסו גם בשבת. בהצלחה
נוסע מתמיד לשעבר | 17.03.19
75.
גורם אחד לא הוזכר
גורם אחד לא הוזכר בכתבה, והוא אבדן אמון הציבור בחברה עקב השביתות והעיצומים המרובים, המטוסים המיושנים והעובדה שבמקרים רבים, למרות שנרכש כרטיס של אל-על במחיר גבוה מזה של חברות "חסך", אל-על חוכרת מטוסים של חברות קטנות מחו"ל על צוותיהם. גם זה לא בדיוק מילוי הציפיות של ציבור הנוסעים, ולכן הוא מרבה להדיר רגליו מאל-על. כשמדברים על אבדן נתח שוק, זהו גורם משמעותי.
שלמה תמיר | 17.03.19
65.
אין פלא.
אל על היא אחת מהחברות היקרות בעולם והשירות .... ממש לא משהו. לי יש נוסע מתמיד של אל-על ואני כמעט לו טס איתם כי המחיר בד"כ גבוה מאוד ביחס למתחרים וגם הם כל הזמן מקמבנים. למשל...רצינו לטוס למלגה בקיץ הסתבר שאל-על לא מאפשרים ניצול נקודות לרכישת הכרטיס כי הם תיחמנו את הלקוחות ומפעילים את הטיסה כסאן-דור ואילו כרטיס למלגה בעולה 50% יותר מאשר אליטליה. 480$ במקום 320$, אז בשביל 160$ לנוסע נעצור לשעה ברומא והדרך תיקח שעתים יותר . החשבון הוא שזה לא ממש נורא ו-4 שעות שנותנות לנו חיסכון של 320$ זו ממש מציאה נטו 40$ לשעה לכל אחד.
חיים | 17.03.19
60.
העכבר מתנהג ומתנהל כאילו היה ממותה...
כל כך הרבה עובדים ? ז המזכיר את ימיה שחיתות משנות השבעים והשמונים....שום דבר לא השתנה ב DNA של החבה הזו ורק הישראלי הממוצע עדיין חשוב שיהא חבתר תעופה לאומית הכי הכי הכי בטוחה בעולם. ועל ז המשלם המסים הישראלי תורם לאל על 170 מליון מכיסו.
שביט | 17.03.19
51.
הביקורת על אל אל מוצדקת . הבעיה שתוכנית הבראה לא תשנה את שורשי הבעיה...
בעידן הלאו קוסט הנוסע מחליט האם הדגש הוא המחיר או ״חבילת השרות״ . אל על נמצא בתחתית הסקלה בכל הנוגע לאיכות של ״ חבילת השרות״ ( צי המטוסים, איכות המושב , אוכל , מערכות בידור וכד׳)ככלל אל על קרובה יותר ברוב הפרמטרים לחברות לאו קוסט כמו איזי ג׳ט , ההבדל הוא שמחירי אל על הרבה יותר יקרים. עד שלא יוחלט איפה החברה על סקלת ״ חבילת השרות ״ אין להתפלא שנתחי שוק של אל על יעברו לחברות לאו קוסט, או חברות כמו טרקיש שמתמחרות את הכרטיס בהגינות.
פנסיונר שטס הרבה | 17.03.19
48.
הבעיה של אל-על
שהיא קורצת לציבור החרדי כל הזמן, ציבור שעושה הרבה רעש וריגשי על היותו יהודי ומיוחד אבל עם כל הכבוד לרעש בסך הכל פלוץ נפוח מקבוצה מאוד קטנה. אל-על לא מדברת אל הזרים שבאים לארץ, היא לא מדברת אל הרוב החילוני בארץ. כל עוד אל-על תמשיך להעסיק טייסים שלא רוצים לטוס, להתחשב בחרדים שלא באמת איכפת להם איך הם משתגרים לירושלים ובדיקה בטחונית שלא רלוונטית היא תמשיך לצאת מאוחר לחזור מאחור ולהיות מאחור.
פרדריק | 17.03.19
46.
שתקרוס!
את "חכמי חלם" ניתן להוציא במהדורת "אל על" וגם את "מצעד האיוולת" שפירט החלטות היסטוריות שהביאו לאבדון. קחו למשל את "טיסות השבת." "אל על" אומרת שהיא לא טסה בשבת, אבל האמת היא שהיא לא מטיסה נוסעים בשבת ואילו מטוסיה כן טסים בשבת, ריקים! בחצי השנה האחרונה כאשר טיסות מניו יורק התעכבו בימי ששי והיה חשש שלא יצליחו להגיע לנתב"ג לפני כניסת השבת, הן נחתו באירופה והשאירו את שומרי השבת בבתי מלון עד צאת השבת. ואז שלחו מטוסים מיוחדים להטיסם ארצה...ואילו לגבי שאר הנוסעים שלא שמרו שבת, שלחו במיוחד מטוסים להביאם לישראל תחת קוד "כאילו" של סאן דור ...כל הטסה כזו עולה כ $200,000. ומה עשו חכמי חלם? המטוסים עימם הגיעו הנוסעים עד אירופה, המשיכו לישראל ריקים....כי "אל על" לא טסה בשבת....ראיתי כבר מעשים מטומטמים! החרדים לא יפסיקו לטוס ב"אל על" כי מארה"ב הטיסות הישירות של "דלתא" ו"יונייטד" יקרות הרבה יותר, ואצל "הגויים" התנהגות כמו של החרדים ב"אל על" תוריד אותם מיד מהטיסה. אני מופתע גם מהעובדה שהמדינה מממנת את הוצאות הבטחון. למה? כדאי לשקול בג"צ בענין. "אל על" היא חברה פרטית ומטעמי אפליה ושיוויון אין מקום לכך.
נוסע לשעבר | 17.03.19
43.
אל על מחזיקה מח' בינוי ונכסים עם מנהל בינוי, מהנדסים, אדריכלים
בעלות מטורפת ליחס הכספי של הפרוייקטים אותם הם עושים. חברות הרבה יותר גדולות לא מחזיקים אפילו בנאדם אחד שמתעסק בבינוי. רוצים לבנות או לשפץ? לוקחים חברת ניהול פרוייקטים בעלות של 4% מהפרוייקט והם מתפעלים את כל הפרוצדורה ישירות מול סמנכ"ל התפעול. כל כך פשוט, כל כך זול.
דודי | 17.03.19
37.
מלל רב מיותר וטרחני שאין בו משום מאומה ואף זאת בלשון המעטה
ההפסדים מקורם בראש וראשונה, באבדן מאסיבי של לקוחות מחמת השירות הגרוע (בלשון המעטה) האיחורים החוזרים ונשנים, ובמיוחד בשל הכניעה המבישה והמתמשכת לחרדים שהופכת את חווית הטיסה לסיוט ואף זאת בלשון המעטה.
המשך צלילה מוצלח | 17.03.19
36.
החברה הזויה שלא מותאמת לרכישה באינטרנט - הוספת מזוודה 40$ לכיוון
התמצאות לא ברורה, מחירים לא אטרקטיביים, חוסר בקווים והבנת השוק. אם לא יתאימו את עצמם במהירות לצרכים המודרנים הם יעלמו- לדעתי יגלו ש"רוח" התמיכה בחברות ממשלתיות יעלמו והציבו רלא יסבול את המשך מימון החברה.
לדעתי | 17.03.19
29.
השנה הכי טובה בתעופה ואלעל בהפסדים
די עם הבכי אלעל לא מנסה להתחרות ולא עוברת שינוים .יותר מידי צופרים למשפחות העובדים שיפרסמו כמה אלעל מפסידים על הטיסות חינם הם נותנים לחצי מדינה . שמחזיקים משרה באלעל על בסיס של טיסה בחודש כדי לקבל את הטיסות וחניה בשדה והנחה בדיוטי ומה עוד ..... גם חברת חשמל לא מרויחה כסף כי שמחלקים ויודעים שיש מי שישלם אז אין באמת בעייה
שי | 17.03.19
28.
מועדון הנוסע המתמיד
מנכל החברה מר אוסישקין שגה שגיאה חמורה בכך שסגר את מועדון הנוסע המתמיד ולקוחות היוקרה ( שבממוצע הכניסו לאלעל 20-100 אלף דולר בשנה כל אחד ) ולקוחות היוקרה עברו למתחרים . הדבר יבוא לידי ביטוי החל מחודש אפריל . אפילו עדכון התכנה שבואינג תוציא למניעת ירידת אף המטוס לא ימנעו את צלילת אלעל
מיכל | 17.03.19
26.
אולי תתחילו להשקיע בי ?
וואלה רק גאון יכל לדרדר את החברה שרוב תושבי הארץ היו מוכנים לשלם יותר . הצפיפות הבלתי נסבלת פרוטקציות , אוכל התנשאות ...... אולי תתחילו לרווח את הכסאות , מעט תשומת לב לאוכל , ודיילות עם סבלנות לעם הזה . ותראו איך שכולם חוזרים איך אתם לא מבינים את זה ?
אדום בעיר | 17.03.19
24.
טיפול שורש
אלעל החליטה אסטרטגית להיות חברת נישה של הדתיים והחרדים. בשל כך אלה זוכים אצלה להעדפה, היא מדירה חילוניים (ובעיקר חילוניות) וטסה רק חמישה וחצי ימים בשבוע (ללא תמיכה בלקוחות שרוצים לטוס לחו"ל לסופי שבוע). כל זה בצירוף היותה החברה הכמעעט הכי מאחרת בעולם, בפועל חברת לוטו קוסט (שירות ואוכל), שירות קרקע מתנשא ושירות לקוח לא זמין, אה כן - ושיא גינס בצפיפות. אם הדירקטוריון וההנהלה ימשיכו בשביעות העצמית הנוכחית התרסקותה בטוחה.
וישמן ישורון | 17.03.19
22.
שאלה...
האם יש מצב שבסוף אל על תתפקד רק עם טייסים? נגיד, כל שנה יפטרו כ 100 עובדים, ככה בקטנה, מה זה לעומת ה 6000 שיש. אבל יוסיפו 25 טייסים במקום, ממש כמו בכתבה. לאחר כמה שנים של דיאטה מוזרה כזו, יהיו רק טייסים בחברה וכולם יהיו מרוצים. כמו בבדיחה על הדג שהרגילו אותו לחיות מחוץ למים. כל יום הוציאו לו מהאקווריום רבע כוס מים, עד שהתרגל לחיות בלי.
השואל | 17.03.19
17.
הכתבה מרמזת שאל-על בדרך לפשיטת רגל...
ההתנהלות של אל-על כושלת. יש לה יותר מדי הוצאות והיא לא מסוגלת להתאים את עצמה לתחרות. להערכתי אל על תפשוט רגל, כל עובדיה יפוטרו ונכסיה (מטוסים וקווי טיסות) יימכרו לחברות אחרות, תוך עדיפות לישראייר וארקיע שימלאו את התפקיד ההסטורי של אל על כחברת תעופה לאומית.
ב.ק. | 17.03.19
15.
אל- זל
מזה כעשר שנים מתנזר ממנה לאחר אירוע לא נעים שחווינו באתונה לאחר טיול איים ארוך . סיום מגעיל לטיול נהדר. המזוודות נבדקו ונפרקו ונבדקו פעמיים זאת כי עניתי באופן אנטיפאתי לבודק. לדבריו : " מסדר נוסף ". בזמנו היינו בני 50 +... אשתי ואני. לפיכך נשבענו. לא עוד. אנו טסים מכל הממוצע. ככל שאני בודק אין הפסד כספי מולם הואיל ומחיריהם גבוהים תמיד ( אבל תמיד ) מול אחרים. מה גם שסיימנו טירונות מזמן ואין בדיקות מגעילות (ועוד בעברית..) אצל אחרים. מי שטס איתם , מגיע לו
מור | 17.03.19
14.
הבעיה של אלעל זה השכר שהם משלמים לעובדים
במיוחד לטייסים משכורת של טייס ממוצע בעולם המטוסים גדולים נעה סביב ה35 אלף חודשי 10% מהטייסים שנמצאים בטופ מרוויחים כ57 אלף שזה השכר הגבוה רק אצלנו הם מקבלים סביב ה100 ועוד בוכים על שעות העבודה הקשות שלהם מפונקים הרי כל החברות הזרות משלמות את אותן ההוצאות פר טיסה, הן קונות את אותו הדלק, המטוסים שלהם לא יותר זולים, מרביתם חדשים מאוד ההוצאות הנלוות של אלעל מוגזמות טיסת אלעל לאירופה הצוות לא חוזר ישר לארץ, נשארים לישון לילה, כל לילה כזה עולה הרבה כסף, בשאר החברות המטוס חוזר מיד, אין הוצאות מיותרות
אני | 17.03.19
12.
פשיטת הרגל קרובה... מדובר בחברה פרטית שאנחנו מממנים אותה...
אם החברה הזאת לא מסוגלת לקיים את עצמה שתסגור את השאלטר... זו כבר לא חברת התעופה הלאומית של ישראל ואין פה סנטימנטים. השירות גרוע... מה אפשר לצפות מישראליות עם אף למעלה שמישהו לימד אותם שדיילת זה מקצוע יוקרתי... האוכל - פח... זה שהם מחליפים שף כל שנתיים לא ממש עושה את העבודה... המחיר - בשמיים לעומת חברות אחרות... המטוסים - צי ישן עם כמה מטוסים בודדים חדשים... אז למה שמישהו יטוס באל על ? בגלל הרומנטיקה שזו חברה ישראלית? את הישראליים זה כבר לא מעניין. אם אל על לא שמה לב... הישראלים פיתחו אנטי לאל על ... אותו אנטי שיש להם כלפי רכבת ישראל רק שלעומת רכבת ישראל ...לישראליים יש אלטרנטיבה לאל על ... והם מצביעים ברגליים. אם אל על לא תתחיל להפנים מהר את המצב... 2022 תהיה שנת הקריסה...
זד | 17.03.19
10.
טיסות בשבת
חברת תעופה לא יכולה להרוויח אם היא טסה רק 5.5 ימים בשבוע. צי מטוסים שמושבת עקב הפחד לאבד את הנוסעים הדתיים עולה המון כסף. על אל על לשקול מחדש אם היא רוצה לטוס בשבת או לא. נכון שבטווח קצר היא תאבד חלק מהנושאים הדתיים אך בטווח ארוך הם יחזרו אליה כי רק אל על מרשה להם להתנהג בטיסות כמו שהם מתנהגים.
אלכס א. | 17.03.19
9.
טיסה
טסתי שבוע שעבר מאירופה לישראל 6 מקומות פנויים במחלקת עסקים ששימשו את הדיילים למנוחה ולא הוצעו חו"ח לנוסעים עם כרטיס זהב לשאלה אם אפשר מנה צימחונית נינזפתי על כך שלא הזמנתי מראש ואפילו לא טרחה ליבדוק לא חולקה שתיה קרה וחמה למעט בקבוק מיים ולא עברו עם עגלת הדיוטי המון דיילים שהיו עסוקים בעצמם ולא בלקוחות ככה אין סיכוי להיתחרות
שאולי | 17.03.19
8.
חסכנות תמוהה באל על
טסתי לרומא במחיר רגיל כולל מזוודה וארוחה.הארוחה היתה סנדוויץ קר ללא בחירת מילוי.ככה החברה חושבת לאגור נוסעים נאמנים.לאחר כ 4 חדשים טסתי שוב לרומא והפעם באליטליה.הוגש לי ארוחה כשרה למהדרין לפי בקשתי.הכרטיס באליטליה היה זול בכ 20 אחוז מאל על.שוב.כך חושבת אל על ליצור מאגר נוסעים נאמנים
גק | 17.03.19
7.
לעו"ד ר, כשתהיה במצוקה זו החברה היחידה שתדאג לך
החברות הזרות לא סובלות את הנוסע הישראלי, ואני לא מדבר על נוסעי השוקולד למינהם, אלא נוסעים רגילים , קבועים וסביר להניח אתה אחד מהם. הישראלים טרחנים ויש להם דרישות, לא מוכן לשלם על משקל עודף, רוצים לשבת בקדמת המטוס הכי קרוב לטייס, כאילו יש הבדל בין המושבים, למעט אלו שיש ועליהם ואתם לא מוכנים להוציא שקל כדי שלא תצא פרייר.
ישראלי | 17.03.19
2.
רק אתמול העדפתי לשלם הרבה יותר לטיסה בלי אל על. עד כדי כך אני סולד מהם
הכתבה הזו לא מראה את התמונה האמיתית. אילולא מימון המדינה ל"מערך הביטחון" חברת אל על היתה קורסת מזמן. מערך הביטחון של אל על זה הבולשיט הכי גדול ומיותר במדינה הזו. איש לא צריך את הבדיקות האלה בחו"ל בהוצאה אדירה, שכן ברוב הטיסות ארצה אין כזה מנגנון ביטחון. אל על למעשה חיה מהכספים האלה של המדינה וכך היא יכולה לתת שירות ברמה 0 ועדיין לשרוד בשוק תחרותי. יש להפסיק עם הטמטום הזה של מערך הבודקים הבטחוניים שעולה למשלם המיסים מיליארדים לתת ולחברה המחורבנת הזו לקרוס אחת ולתמיד. אני בחיים לא אעלה לטיסה שלהם ואעדיף לשלם הרבה יותר, כפי שעשיתי ממש אתמול, רק כדי לא לסבול מהחוצפה של הטייסים הישראלים המשביתים את הטיסות השכם והערב (כמו גם משאר התרגילים שעושה החברה הזו בחוצפה בלתי רגילה). תבדקו.. אל על נאלצת להוריד את מחיריה אל מתחת למחירי חברות אחרות בהן אין מערך בטחוני, ועדיין אנשים מעדיפים לא לטוס איתם. מה עוד יש לומר!!
עו"ד ר | 17.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת