84. מה הפלא שאלעל קורסת? 1. בזמן שכל החברות סביבה מורידות מחירים, אלעל ממשיכה לספק מחירים גבוהים בהרבה ממחיר השוק 2. אלעל מעדיפה להעסיק טייסים חמדנים, חזירים, מחיל האוויר במחיר מופקע, בעוד שבשאר החברות מעסיקים טייסים יותר צנועים 3. רמת השירות באלעל נמוכה בהרבה מרמת השירות בחברות אחרות. צוות הדיילות עושה לך טובה שבכלל מתייחסים אליך, והטייסים בכלל חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, ואתה צריך לומר להם תודה שהם בכלל הסכימו להטיס אותך 4. הציבור הישראלי הפסיק לקנות את הלוקשים של אלעל בכל הנוגע לבטחון. חברות אחרות נותנות בטחון טוב ישראל | 23.03.19 (ל"ת)
83. השבוע חזרתי באל על. חברה עלובה שירות עלוב גם בהלוך וגם בחזור מדיה לא עהד כלום. הכיסא של אישתי קרוע. שמיכות מסריחות. . הבטחון מזיינים את השכל . לחברה הזו אין זכות קיום. ליבלה | 19.03.19 (ל"ת)
81. נותנים לחלב לשמור על השמנת אל על גונבת כל שנה עשרות מליונים מתקציב הבטחון שמשולם עלידי הממשלה ללא בקרה או פיקוח אמיתי כל פעם שקבט או ע קבט עובד החברה לכאורה נוסע לחול למשימה אל על דואגת לכרטס לו את הערטחס הכי יקר (כרטיס עסקי פחות מ 5 ימי שהות ) ומי שמשלם ביד רחבה זה המדינה עשרות מליונים מוזרמים לאך עך דרך תקציב זה כל אגף המטענים באל על מחול לארץ אין לו הצדקה כליץ ללא סיבסוד הבטחון ... כדי שמישהו יתעורר אחד שיודע יועץ משפטי לממשלה | 18.03.19 (ל"ת)
79. יורים לעצמם בשני הרגלים יש לאלעל כמות לא מבוטלת של נוסעים בדרגת פלטינה (מקנית טיסות ולא מפלייכארד) שמאסו בחברה בגלל ההתיחסות לנוסעים כמוהם ואת התוצאות כולם יראו ברבעונים הבאים זיו | 17.03.19 (ל"ת)
78. אין מנוס מקריסת החברה אף חברה תפעולית לא תעמוד בעלויות שכר של 100 אלף בחודש לכל אחד מ600 הטייסים. זה לא גוגל ולא אפל. יש לאפשר ליהירים להקריס את החברה ולחפש לעצמם עבודה בלואו קוסט אח''כ. יהיה חבל לאבד את עשרות כרטיסי החינם למשפחה בשנה, ועוד עם שדרוג חינם לביזנס קלאס. אבל כך עובדת הכלכלה. אולי יקום איירליין חרדי לקו ניו יורק עם תפוסה מלאה בימים ראשון עד חמישי, ללא מערכות בידור ועם דיילי איסוף חיתולים. בטוחני שלפחות חלק מטייסי אל על לשעבר ימצאו שם עבודה. השאר ימצאו עבודה בשתי חברות לואו קוסט שיטוסו גם בשבת. בהצלחה נוסע מתמיד לשעבר | 17.03.19 (ל"ת)
76. נו??? אז כדאי ללקק לחרדים??? אין הכנסות??? עכשיו גם בחינם לא יחזרו אליכם הנוסעים. שבענו מרורים מכם. לודה. תמשיכו לגדל פאותצושטריימל על המטוסים שלכם. יוסי | 17.03.19 (ל"ת)
75. גורם אחד לא הוזכר גורם אחד לא הוזכר בכתבה, והוא אבדן אמון הציבור בחברה עקב השביתות והעיצומים המרובים, המטוסים המיושנים והעובדה שבמקרים רבים, למרות שנרכש כרטיס של אל-על במחיר גבוה מזה של חברות "חסך", אל-על חוכרת מטוסים של חברות קטנות מחו"ל על צוותיהם. גם זה לא בדיוק מילוי הציפיות של ציבור הנוסעים, ולכן הוא מרבה להדיר רגליו מאל-על. כשמדברים על אבדן נתח שוק, זהו גורם משמעותי. שלמה תמיר | 17.03.19 (ל"ת)
74. ebitda אמור להיות רווח לפני פחת וכן ריבית, מיסים והפחתות ולכן לא אמורים להוריד ממנו את הפחת | 17.03.19 (ל"ת)
71. טיסים כמה עובדות חשובות מי שמנהל את החברה סה הטיסים.הטיסים עדיין חושבים שהם עדיין בשרות המדינה.חברה שמשלם פרוטקשין לטיסים אין לה מקום בשוק תחרותי.צריך לפרק אותם ולהקים חברה חדשה בלי הסכם קיבוצי שכל טיס מרוויח כמו מנכל של חברה גדולה חיים כהן | 17.03.19 (ל"ת)
70. אותי מפליא שלחברה יש בכלל הכנסות עדיין 1. אף פעם לא יוצאים בזמן. איחרתי קונקשיין בגללם. 2- מבחינתם לקוח חרדי עדיף על חילוני והרבה יותר עדיף מאישה. 3- החברה היא חברה היסתדרותית עם כנפיים. 4- צריכים להקים תת מותג "אייר בני ברק" כדי להצליח עם חילונים מיכה אלי | 17.03.19 (ל"ת)
68. כול התגובות נכונות אי אפשר להגיד לאף נוסע את לא צודק אל על חייבת שיפור הם בדרך פשוט לפיטורים ופשיטת רגל הם לא מחוברים לא לשוק ולא לשירות חד משמעית שרון | 17.03.19 (ל"ת)
67. יחס בלתי נתפס בין כמות העובדים לצי המטוסים הקטן + התחייבויות בגין רכש... לא צריך יותר מזה | 17.03.19 (ל"ת)
66. והסיבה העיקרית - זו בעצם החברה של החרדים - כל השאר לא מעניינים - שירות גרוע - חברה פח!! פנינה | 17.03.19 (ל"ת)
65. אין פלא. אל על היא אחת מהחברות היקרות בעולם והשירות .... ממש לא משהו. לי יש נוסע מתמיד של אל-על ואני כמעט לו טס איתם כי המחיר בד"כ גבוה מאוד ביחס למתחרים וגם הם כל הזמן מקמבנים. למשל...רצינו לטוס למלגה בקיץ הסתבר שאל-על לא מאפשרים ניצול נקודות לרכישת הכרטיס כי הם תיחמנו את הלקוחות ומפעילים את הטיסה כסאן-דור ואילו כרטיס למלגה בעולה 50% יותר מאשר אליטליה. 480$ במקום 320$, אז בשביל 160$ לנוסע נעצור לשעה ברומא והדרך תיקח שעתים יותר . החשבון הוא שזה לא ממש נורא ו-4 שעות שנותנות לנו חיסכון של 320$ זו ממש מציאה נטו 40$ לשעה לכל אחד. חיים | 17.03.19 (ל"ת)
63. למרות נאמנות מוחלטת, ואהבה ענקית לאל על, השנה, החברה הצליחה להשניא עצמה עלי! לקוח אל על | 17.03.19 (ל"ת)
61. אל על חברה פח שהדבר שמצטיינת שעיקר בטייסים זחוחים שדופקים את הציבור כבר שנים רבות ובשירות הגרוע בעולם. רב הישראלים יהיו מאושרים כשהחברה תסגר יוסי | 17.03.19 (ל"ת)
60. העכבר מתנהג ומתנהל כאילו היה ממותה... כל כך הרבה עובדים ? ז המזכיר את ימיה שחיתות משנות השבעים והשמונים....שום דבר לא השתנה ב DNA של החבה הזו ורק הישראלי הממוצע עדיין חשוב שיהא חבתר תעופה לאומית הכי הכי הכי בטוחה בעולם. ועל ז המשלם המסים הישראלי תורם לאל על 170 מליון מכיסו. שביט | 17.03.19 (ל"ת)
59. אלעל , תחזיקו מעמד.5 חברות לאו קוסט כבר נסגרו. במקביל תתחילו להחליף את הטייסים בטייסים שרוצים לעבוד ולא רק לסחוט את החברה רני | 17.03.19 (ל"ת)
58. הפתרון היחידי לאל על זה מה שעשו לרשות השידור, לסגור ולפתוח מחדש, לפטר את כל העובדים ולשכור מחדש רק את מי שרוצים. תראו איזה פלא קרה לתאגיד, מרשות שידור מיושנת ועלובה הפכו תוך שנה לרשת שידור מודרנית מתקדמת ומצליחה. דן | 17.03.19 (ל"ת)
57. נמאס מהם טס רק בלואו קוסט במילא לא תחרותיים בשום פרמטר. אין סיבה לטוס איתם יקר ואין שירות | 17.03.19 (ל"ת)
56. שיתחילו בלדאוג לשירות איחורים, ביטולים וזלזול בנוסעים. הדבר היחיד שמחזיק אותם בחיים זה שהטיסות (כשהן יוצאות) הן ישירות צ | 17.03.19 (ל"ת)
55. איזה השכמה שמישהו ירדים את החברה הגרועה הזו. להרדים לא לקנות עם הכל הפיטורים אבי | 17.03.19 (ל"ת)
52. הבטחון באלעל היה נכון לשנות ה70 וה80 היום זה מיותר כל שדות התעופה מאובטחים בכבדות יאיר לא לפיד | 17.03.19 (ל"ת)
51. הביקורת על אל אל מוצדקת . הבעיה שתוכנית הבראה לא תשנה את שורשי הבעיה... בעידן הלאו קוסט הנוסע מחליט האם הדגש הוא המחיר או ״חבילת השרות״ . אל על נמצא בתחתית הסקלה בכל הנוגע לאיכות של ״ חבילת השרות״ ( צי המטוסים, איכות המושב , אוכל , מערכות בידור וכד׳)ככלל אל על קרובה יותר ברוב הפרמטרים לחברות לאו קוסט כמו איזי ג׳ט , ההבדל הוא שמחירי אל על הרבה יותר יקרים. עד שלא יוחלט איפה החברה על סקלת ״ חבילת השרות ״ אין להתפלא שנתחי שוק של אל על יעברו לחברות לאו קוסט, או חברות כמו טרקיש שמתמחרות את הכרטיס בהגינות. פנסיונר שטס הרבה | 17.03.19 (ל"ת)
50. טיסות בשבת חלק ניכר מהעלויות של אל על הן העלויות הקבועות של צי המטוסים. אבל הצי עומד 14% מהזמן. אף חברה בעולם לא יכולה לעמוד בכך. עדיף לאל על לוותר על נתח השוק אצל החרדים (ולהקטין את נתח השוק עוד יותר), אבל כך תוכל לעבור לריווחיות. רן | 17.03.19 (ל"ת)
48. הבעיה של אל-על שהיא קורצת לציבור החרדי כל הזמן, ציבור שעושה הרבה רעש וריגשי על היותו יהודי ומיוחד אבל עם כל הכבוד לרעש בסך הכל פלוץ נפוח מקבוצה מאוד קטנה. אל-על לא מדברת אל הזרים שבאים לארץ, היא לא מדברת אל הרוב החילוני בארץ. כל עוד אל-על תמשיך להעסיק טייסים שלא רוצים לטוס, להתחשב בחרדים שלא באמת איכפת להם איך הם משתגרים לירושלים ובדיקה בטחונית שלא רלוונטית היא תמשיך לצאת מאוחר לחזור מאחור ולהיות מאחור. פרדריק | 17.03.19 (ל"ת)
47. אל על נחטפה כבר לפני שנים על ידי הטייסים וועד העובדים כעת היא כמו "מטוס ללא טייס" כי אף אחד לא יכול להתמודד עם המצב עד שהחברה תתרסק לגורמים .התיאור המדוייק | 17.03.19 (ל"ת)
46. שתקרוס! את "חכמי חלם" ניתן להוציא במהדורת "אל על" וגם את "מצעד האיוולת" שפירט החלטות היסטוריות שהביאו לאבדון. קחו למשל את "טיסות השבת." "אל על" אומרת שהיא לא טסה בשבת, אבל האמת היא שהיא לא מטיסה נוסעים בשבת ואילו מטוסיה כן טסים בשבת, ריקים! בחצי השנה האחרונה כאשר טיסות מניו יורק התעכבו בימי ששי והיה חשש שלא יצליחו להגיע לנתב"ג לפני כניסת השבת, הן נחתו באירופה והשאירו את שומרי השבת בבתי מלון עד צאת השבת. ואז שלחו מטוסים מיוחדים להטיסם ארצה...ואילו לגבי שאר הנוסעים שלא שמרו שבת, שלחו במיוחד מטוסים להביאם לישראל תחת קוד "כאילו" של סאן דור ...כל הטסה כזו עולה כ $200,000. ומה עשו חכמי חלם? המטוסים עימם הגיעו הנוסעים עד אירופה, המשיכו לישראל ריקים....כי "אל על" לא טסה בשבת....ראיתי כבר מעשים מטומטמים! החרדים לא יפסיקו לטוס ב"אל על" כי מארה"ב הטיסות הישירות של "דלתא" ו"יונייטד" יקרות הרבה יותר, ואצל "הגויים" התנהגות כמו של החרדים ב"אל על" תוריד אותם מיד מהטיסה. אני מופתע גם מהעובדה שהמדינה מממנת את הוצאות הבטחון. למה? כדאי לשקול בג"צ בענין. "אל על" היא חברה פרטית ומטעמי אפליה ושיוויון אין מקום לכך. נוסע לשעבר | 17.03.19 (ל"ת)
44. ההנהלה באל על הביאה זאת על עצמה שרות גרוע איחורים בלי סוף שביתות מעכשיו להרגע כרטיסים יקרים הטייסים מתעקשים על שכר מופקע מה שיביא לקריסה יישארו עם מטוסים ללא נוסעים חבללל דודי | 17.03.19 (ל"ת)
43. אל על מחזיקה מח' בינוי ונכסים עם מנהל בינוי, מהנדסים, אדריכלים בעלות מטורפת ליחס הכספי של הפרוייקטים אותם הם עושים. חברות הרבה יותר גדולות לא מחזיקים אפילו בנאדם אחד שמתעסק בבינוי. רוצים לבנות או לשפץ? לוקחים חברת ניהול פרוייקטים בעלות של 4% מהפרוייקט והם מתפעלים את כל הפרוצדורה ישירות מול סמנכ"ל התפעול. כל כך פשוט, כל כך זול. דודי | 17.03.19 (ל"ת)
39. לחברה אין סיכוי וזה רק עניין של זמן עד שתקרוס בכל מדד, העלויות של כ"א למטוס הן מהגבוהות בענף ולא ניתן לצמצם משמעותית את מספר העובדים בגלל ועד לוחמני. עמי | 17.03.19 (ל"ת)
37. מלל רב מיותר וטרחני שאין בו משום מאומה ואף זאת בלשון המעטה ההפסדים מקורם בראש וראשונה, באבדן מאסיבי של לקוחות מחמת השירות הגרוע (בלשון המעטה) האיחורים החוזרים ונשנים, ובמיוחד בשל הכניעה המבישה והמתמשכת לחרדים שהופכת את חווית הטיסה לסיוט ואף זאת בלשון המעטה. המשך צלילה מוצלח | 17.03.19 (ל"ת)
36. החברה הזויה שלא מותאמת לרכישה באינטרנט - הוספת מזוודה 40$ לכיוון התמצאות לא ברורה, מחירים לא אטרקטיביים, חוסר בקווים והבנת השוק. אם לא יתאימו את עצמם במהירות לצרכים המודרנים הם יעלמו- לדעתי יגלו ש"רוח" התמיכה בחברות ממשלתיות יעלמו והציבו רלא יסבול את המשך מימון החברה. לדעתי | 17.03.19 (ל"ת)
34. באליטליה הטייסים יושבים בסוף המטוס ומה קורה פה ? כל מ”קושר ״ מקבל יחס של מלך ...... ? אדום בעיר | 17.03.19 (ל"ת)
33. אל על היא חברת התעופה של החרדים בלבד,שתקרוס לא טסים יום וחצי בשבוע כי החרדים לא מרשים ורוצים להישאר תחרותיים? פחחח אלון | 17.03.19 (ל"ת)
31. ניהול ניהול ניהול מציע להתחיל מ"שם". מנהלים שאינם מבינים דבר וחצי דבר בתעופה אזרחית. מנהלים שנשאים על אדי חנופה והלשנה היפטייה | 17.03.19 (ל"ת)
30. די נו באמת זאת לא חברה ציבורית זאת חברה ממשלתית שיודעת שהממשלה לא תיתן לה להסגר יש שם חמולות של עובדים עם בני עובדים ובני בני עובדים שנמצאים בוועדים כמו האחזקה או האקדמאים די כבר עם הקשקוש הזה חיים | 17.03.19 (ל"ת)
29. השנה הכי טובה בתעופה ואלעל בהפסדים די עם הבכי אלעל לא מנסה להתחרות ולא עוברת שינוים .יותר מידי צופרים למשפחות העובדים שיפרסמו כמה אלעל מפסידים על הטיסות חינם הם נותנים לחצי מדינה . שמחזיקים משרה באלעל על בסיס של טיסה בחודש כדי לקבל את הטיסות וחניה בשדה והנחה בדיוטי ומה עוד ..... גם חברת חשמל לא מרויחה כסף כי שמחלקים ויודעים שיש מי שישלם אז אין באמת בעייה שי | 17.03.19 (ל"ת)
28. מועדון הנוסע המתמיד מנכל החברה מר אוסישקין שגה שגיאה חמורה בכך שסגר את מועדון הנוסע המתמיד ולקוחות היוקרה ( שבממוצע הכניסו לאלעל 20-100 אלף דולר בשנה כל אחד ) ולקוחות היוקרה עברו למתחרים . הדבר יבוא לידי ביטוי החל מחודש אפריל . אפילו עדכון התכנה שבואינג תוציא למניעת ירידת אף המטוס לא ימנעו את צלילת אלעל מיכל | 17.03.19 (ל"ת)
27. הבטחון באל אל הוא רווח ולא הפסד אלעל מתמחרת את הוצאות הבטחון מהגבוה והמדינה משלמת, אלעל נהנת מההפרשים. מה גם שחלק מ"ההוצאות" הן למעשה הכנסות כמו כרטיסים להטסת אנשי בטחון בין הארץ לחו"ל במטוסי אלעל (מזכיר שהמדינה משלמת 97.5 אחוז). אא | 17.03.19 (ל"ת)
26. אולי תתחילו להשקיע בי ? וואלה רק גאון יכל לדרדר את החברה שרוב תושבי הארץ היו מוכנים לשלם יותר . הצפיפות הבלתי נסבלת פרוטקציות , אוכל התנשאות ...... אולי תתחילו לרווח את הכסאות , מעט תשומת לב לאוכל , ודיילות עם סבלנות לעם הזה . ותראו איך שכולם חוזרים איך אתם לא מבינים את זה ? אדום בעיר | 17.03.19 (ל"ת)
25. איפה כל הטייסים שגזרו קופון עצום על רווח של 6 מ' בשנה שעבר? העיקר השביתו את החברה וגרמו לה נזק עצום. דגכ | 17.03.19 (ל"ת)
24. טיפול שורש אלעל החליטה אסטרטגית להיות חברת נישה של הדתיים והחרדים. בשל כך אלה זוכים אצלה להעדפה, היא מדירה חילוניים (ובעיקר חילוניות) וטסה רק חמישה וחצי ימים בשבוע (ללא תמיכה בלקוחות שרוצים לטוס לחו"ל לסופי שבוע). כל זה בצירוף היותה החברה הכמעעט הכי מאחרת בעולם, בפועל חברת לוטו קוסט (שירות ואוכל), שירות קרקע מתנשא ושירות לקוח לא זמין, אה כן - ושיא גינס בצפיפות. אם הדירקטוריון וההנהלה ימשיכו בשביעות העצמית הנוכחית התרסקותה בטוחה. וישמן ישורון | 17.03.19 (ל"ת)
23. שכר מנופח לטיס שלמד טיסה חצי שנה טיס לומד טיס בחול חצי שנה. אל על משקיעה בו עשרות אלפים ובנוסף מקבל משכורת יותר מרופא בכיר .בנוסף פינוקים לו ולכל המשפחה מה קורה לאל על. בזבזנות שבאה על חשבון הלקוחות יעל | 17.03.19 (ל"ת)
22. שאלה... האם יש מצב שבסוף אל על תתפקד רק עם טייסים? נגיד, כל שנה יפטרו כ 100 עובדים, ככה בקטנה, מה זה לעומת ה 6000 שיש. אבל יוסיפו 25 טייסים במקום, ממש כמו בכתבה. לאחר כמה שנים של דיאטה מוזרה כזו, יהיו רק טייסים בחברה וכולם יהיו מרוצים. כמו בבדיחה על הדג שהרגילו אותו לחיות מחוץ למים. כל יום הוציאו לו מהאקווריום רבע כוס מים, עד שהתרגל לחיות בלי. השואל | 17.03.19 (ל"ת)
21. אל על בעיתות חירום חשוב לנו שאל על תשרת אותנו כחברה ישראלית . בדרך כלל בטיסה עם אל-על הדיילת נחמדה ושירותית גם אם ישנם נוסעים עצבנים מעייפות וטרדות היא מחייכת ומסבירה. כשטסתי לאו קוסט עם חברה שונה נתקלתי בבעיית שפה שלא היתה לי באל-על ...מביך... חיים כהן | 17.03.19 (ל"ת)
20. מספיק עם האגדה שאלעל לא טסה בשבת חלק מהמטוסים של אלעל טסים בשבת תחת סאן-דור , מצד שני בשבת צריך לשלם יותר לטייסים ולצוות האוויר 250 % , אז לא בטוח שאלעל תרוויח מעבודה מלאה בשבת. משה | 17.03.19 (ל"ת)
19. אל על תשרוד רק עם תטוס 24/7 יצאתי בטיסה מהארץ בשבת וחזרתי בשבת וטסתי עם בריטש איירווז . אם אל על היו טסים בשבת יתכן והייתי טס אתכם א | 17.03.19 (ל"ת)
17. הכתבה מרמזת שאל-על בדרך לפשיטת רגל... ההתנהלות של אל-על כושלת. יש לה יותר מדי הוצאות והיא לא מסוגלת להתאים את עצמה לתחרות. להערכתי אל על תפשוט רגל, כל עובדיה יפוטרו ונכסיה (מטוסים וקווי טיסות) יימכרו לחברות אחרות, תוך עדיפות לישראייר וארקיע שימלאו את התפקיד ההסטורי של אל על כחברת תעופה לאומית. ב.ק. | 17.03.19 (ל"ת)
15. אל- זל מזה כעשר שנים מתנזר ממנה לאחר אירוע לא נעים שחווינו באתונה לאחר טיול איים ארוך . סיום מגעיל לטיול נהדר. המזוודות נבדקו ונפרקו ונבדקו פעמיים זאת כי עניתי באופן אנטיפאתי לבודק. לדבריו : " מסדר נוסף ". בזמנו היינו בני 50 +... אשתי ואני. לפיכך נשבענו. לא עוד. אנו טסים מכל הממוצע. ככל שאני בודק אין הפסד כספי מולם הואיל ומחיריהם גבוהים תמיד ( אבל תמיד ) מול אחרים. מה גם שסיימנו טירונות מזמן ואין בדיקות מגעילות (ועוד בעברית..) אצל אחרים. מי שטס איתם , מגיע לו מור | 17.03.19 (ל"ת)
14. הבעיה של אלעל זה השכר שהם משלמים לעובדים במיוחד לטייסים משכורת של טייס ממוצע בעולם המטוסים גדולים נעה סביב ה35 אלף חודשי 10% מהטייסים שנמצאים בטופ מרוויחים כ57 אלף שזה השכר הגבוה רק אצלנו הם מקבלים סביב ה100 ועוד בוכים על שעות העבודה הקשות שלהם מפונקים הרי כל החברות הזרות משלמות את אותן ההוצאות פר טיסה, הן קונות את אותו הדלק, המטוסים שלהם לא יותר זולים, מרביתם חדשים מאוד ההוצאות הנלוות של אלעל מוגזמות טיסת אלעל לאירופה הצוות לא חוזר ישר לארץ, נשארים לישון לילה, כל לילה כזה עולה הרבה כסף, בשאר החברות המטוס חוזר מיד, אין הוצאות מיותרות אני | 17.03.19 (ל"ת)
13. שיקצצו היכן שצריך שיבדקו היטב את הנעשה בבבתי המלאכה של ציוד קרקע, את מנהלי העבד כי ימלוך, ואת השותפויות הסמויות של מנהלי העבודה בציוד וחומרי החברה.. לא הכל זה טייסים ודיילות מושון | 17.03.19 (ל"ת)
12. פשיטת הרגל קרובה... מדובר בחברה פרטית שאנחנו מממנים אותה... אם החברה הזאת לא מסוגלת לקיים את עצמה שתסגור את השאלטר... זו כבר לא חברת התעופה הלאומית של ישראל ואין פה סנטימנטים. השירות גרוע... מה אפשר לצפות מישראליות עם אף למעלה שמישהו לימד אותם שדיילת זה מקצוע יוקרתי... האוכל - פח... זה שהם מחליפים שף כל שנתיים לא ממש עושה את העבודה... המחיר - בשמיים לעומת חברות אחרות... המטוסים - צי ישן עם כמה מטוסים בודדים חדשים... אז למה שמישהו יטוס באל על ? בגלל הרומנטיקה שזו חברה ישראלית? את הישראליים זה כבר לא מעניין. אם אל על לא שמה לב... הישראלים פיתחו אנטי לאל על ... אותו אנטי שיש להם כלפי רכבת ישראל רק שלעומת רכבת ישראל ...לישראליים יש אלטרנטיבה לאל על ... והם מצביעים ברגליים. אם אל על לא תתחיל להפנים מהר את המצב... 2022 תהיה שנת הקריסה... זד | 17.03.19 (ל"ת)
11. אחרי כל השביתות של הטייסים על חשבוננו? שתסגר החברה החרדית הזו, בכיף. הנוסע הלא מתמיד | 17.03.19 (ל"ת)
10. טיסות בשבת חברת תעופה לא יכולה להרוויח אם היא טסה רק 5.5 ימים בשבוע. צי מטוסים שמושבת עקב הפחד לאבד את הנוסעים הדתיים עולה המון כסף. על אל על לשקול מחדש אם היא רוצה לטוס בשבת או לא. נכון שבטווח קצר היא תאבד חלק מהנושאים הדתיים אך בטווח ארוך הם יחזרו אליה כי רק אל על מרשה להם להתנהג בטיסות כמו שהם מתנהגים. אלכס א. | 17.03.19 (ל"ת)
9. טיסה טסתי שבוע שעבר מאירופה לישראל 6 מקומות פנויים במחלקת עסקים ששימשו את הדיילים למנוחה ולא הוצעו חו"ח לנוסעים עם כרטיס זהב לשאלה אם אפשר מנה צימחונית נינזפתי על כך שלא הזמנתי מראש ואפילו לא טרחה ליבדוק לא חולקה שתיה קרה וחמה למעט בקבוק מיים ולא עברו עם עגלת הדיוטי המון דיילים שהיו עסוקים בעצמם ולא בלקוחות ככה אין סיכוי להיתחרות שאולי | 17.03.19 (ל"ת)
8. חסכנות תמוהה באל על טסתי לרומא במחיר רגיל כולל מזוודה וארוחה.הארוחה היתה סנדוויץ קר ללא בחירת מילוי.ככה החברה חושבת לאגור נוסעים נאמנים.לאחר כ 4 חדשים טסתי שוב לרומא והפעם באליטליה.הוגש לי ארוחה כשרה למהדרין לפי בקשתי.הכרטיס באליטליה היה זול בכ 20 אחוז מאל על.שוב.כך חושבת אל על ליצור מאגר נוסעים נאמנים גק | 17.03.19 (ל"ת)
7. לעו"ד ר, כשתהיה במצוקה זו החברה היחידה שתדאג לך החברות הזרות לא סובלות את הנוסע הישראלי, ואני לא מדבר על נוסעי השוקולד למינהם, אלא נוסעים רגילים , קבועים וסביר להניח אתה אחד מהם. הישראלים טרחנים ויש להם דרישות, לא מוכן לשלם על משקל עודף, רוצים לשבת בקדמת המטוס הכי קרוב לטייס, כאילו יש הבדל בין המושבים, למעט אלו שיש ועליהם ואתם לא מוכנים להוציא שקל כדי שלא תצא פרייר. ישראלי | 17.03.19 (ל"ת)
6. הייתי רוצה לראות נתונים על כמות טיסות. בגלל הלואו קוסט השוק כולו גדל בצורה אדירה ולכן חלקה של אלעל בשוק פחות מעניין. יותר למעניין לראות האם החברה צמחה כמותית וכספית בהשוואה לעצמה. תותי | 17.03.19 (ל"ת)
5. מה כבר ההבדל בין אלעל ללואוקוסט גם באלעל אין ארוחה ואין שתיה חמה. מושבים עולים כסף וכנ"ל מזוודה אז לפחות שיהיו באותו המחיר ולא יקרים יותר אלי | 17.03.19 (ל"ת)
3. תגובה ל-1 שלום ר, מפנה תשומת הלב לסעיף 1 בכתבה ביחס להוצאות הביטחון, לפיו המדינה מסבסדת 97.5% מהוצאות הביטחון השנתיות. אלו הסתכמו בשנה שחלפה ב-175 מיליון דולר, כך שהחלק של אל על מתוך הסכום הזה הסתכם בכ-4.4 מיליון דולר. יניב רחימי | 17.03.19 (ל"ת)
2. רק אתמול העדפתי לשלם הרבה יותר לטיסה בלי אל על. עד כדי כך אני סולד מהם הכתבה הזו לא מראה את התמונה האמיתית. אילולא מימון המדינה ל"מערך הביטחון" חברת אל על היתה קורסת מזמן. מערך הביטחון של אל על זה הבולשיט הכי גדול ומיותר במדינה הזו. איש לא צריך את הבדיקות האלה בחו"ל בהוצאה אדירה, שכן ברוב הטיסות ארצה אין כזה מנגנון ביטחון. אל על למעשה חיה מהכספים האלה של המדינה וכך היא יכולה לתת שירות ברמה 0 ועדיין לשרוד בשוק תחרותי. יש להפסיק עם הטמטום הזה של מערך הבודקים הבטחוניים שעולה למשלם המיסים מיליארדים לתת ולחברה המחורבנת הזו לקרוס אחת ולתמיד. אני בחיים לא אעלה לטיסה שלהם ואעדיף לשלם הרבה יותר, כפי שעשיתי ממש אתמול, רק כדי לא לסבול מהחוצפה של הטייסים הישראלים המשביתים את הטיסות השכם והערב (כמו גם משאר התרגילים שעושה החברה הזו בחוצפה בלתי רגילה). תבדקו.. אל על נאלצת להוריד את מחיריה אל מתחת למחירי חברות אחרות בהן אין מערך בטחוני, ועדיין אנשים מעדיפים לא לטוס איתם. מה עוד יש לומר!! עו"ד ר | 17.03.19 (ל"ת)
אל על לא תוכל לשנות את השמים הפתוחים - רק את עצמה
84 תגובות לכתיבת תגובה