7. תגובה ל-4 "סטיה אקטיבית בתנאי מזג אויר קשים" הרי מן המפורסמות היא שבכל העולם מזג האויר הינו תמיד אביבי השמש תמיד זורחת, השמים כחולים ואפילו הצפורים מצייצות. לכן, מן הסתם סביר להניח שאין כל סיכוי שהמערכת תפעל בתנאי גשם או ערפל, או שלגים. כרמל | 28.03.19 (ל"ת)
6. יבואן סוזוקי יתחיל עכשיו לייבא מכוניות מהודו או ממלזיה. באופן זה יוכל להמשיך ולהתקין במכוניות סוזוקי מערכות פאסיביות "מוביל-איי"..... עמי | 28.03.19 (ל"ת)
4. אני לא חושב שמדובר במערכות ריגול יותר הגיוני שמדובר במערכות שמזהות סטייה מדפוס נהיגה סביר ומעירות לנהג. הרכב שלי היום הוא בעל מערכת בקרת סטייה אקטיבית (דבר נהדר שצריך להיות בכל רכב), והוא מזהה כשהוא צריך לתקן יותר מדי ואומר לי "לשים ידיים על ההגה". באותה צורה אפשר לזהות האם הנהג עייף ומגיב לאט או מוסח דעת ולא מגיב ולהעיר לו. אהרל'ה | 27.03.19 (ל"ת)
3. סטיה אקטיבית בתנאי מזג אויר קשים האם המערכות האלו יודעות לעבוד גם בתנאי דרך בעיתיים? ערפל? גשם? צריכים מערכת שבאמת תעזור לנהג! דב | 27.03.19 (ל"ת)
האיחוד האירופי: אלו אמצעי בטיחות ברכב שיהיו חובה בשנים הקרובות
8 תגובות לכתיבת תגובה