5. הבעיה היא שינויים. אם מניחים את הפסים באותה טמפרטורה (גבוהה) הם כבר התפשטו מראש. הבעיה קשה יותר בארצות כמו רוסיה או סין. יש שם מקומות עם -40 בחורף ו +40 בקיץ. חוץ מזה, באפריקה זה בעיה פעוטה יחסית. נוסעים...ואם הפסים מתפרקים, הדיקטטור מקבל שוחד חדש והחברה הזרה בונה מחדש. גם בישראל יש דיקטטור שסידר לחברה זרה בשם טיסנקרופ 6 (שש) צוללות ללא הסכמת מערכת הבטחון. ל-40 | 23.05.19 (ל"ת)
2. קיימת סכנה מוחשית של נסיעה מהירה על פסים חמים שעשויים לשנות פרופיל לכן כפי שנהוג מטעמי בטיחות מגבילים את מהירות הנסיעה. במקרים קיצוניים ובטפרטורה שעולה על כ60 מעלות , עוצרים לגמרי את נסיעת הרכבת מחשש לירידה מהפסים. בוני | 23.05.19 (ל"ת)
1. חח כאילו שיש משהו שלא משבש את תנועת הרכבות חום קור או סתם יום רביעי חביב הם אחלה סיבה לעוד איחור ASD | 23.05.19 (ל"ת)
השיבושים ברכבות עקב גל החום: הסרו מגבלות המהירות
5 תגובות לכתיבת תגובה