15. להגיד על פרויקט בישראל שהוא נדחה לשנת 2040, זה שקול לחלוטין לדחייה לשנת 4020. אף אחד שקורא את הידיעה הזאת לא יהיה בחיים בסיום הפרויקט (אם הוא בכלל יבוצע). משה משה | 06.06.19 (ל"ת)
14. מנהרות בחיפה ידחו את חישמול המסילה ותוספת מסילות ב20 שנה הפנטזיות של פרנסי חיפה קשות ולא ישימות תקציב של מליארדים שאין כדי לחפור מנהרה מקבילה למנהרות הכרמל? יצאתם מדעתכם. תושבי הצפון ימשיכו לנסוע לעבודה במרכז ברכבות דיזל מזהמות ואיטיות בגלל פנטזיות שלא ימומשו . מה שטוב עם עמודי חשמל באגמים היפים של שוויץ, חופי הים של איטליה, הולנד, צרפת ובריטניה לא מתאימות לרצועת החוף בחיפה? ממתי ממציאים את הגלגל? תתחילו לעבוד !!!! שמואל | 05.06.19 (ל"ת)
13. ל11 - אתה בטח לא חיפאי. הנמל החדש - אסון זה נמל שיש לו עיר ולא עיר שיש לה נמל. המיזם החדש הזה נולד מהשתלטות סינית על חיפה והרצון של ביבי להכניע את ועד הנמל. מכר נכס אסטרטגי בנזיד עדשים. זיהום סביבה שיתווסף על הזיהום העצום שקיים, שליטה סינית שכבר משפיעה על יחסינו עם האמריקאים. אגב זיהום , תראה כמה שהם שומרים על הסביבה בסין, על אחת כמה וכמה במדינות שהופכות לקולוניות שלהם... חיפאי | 05.06.19 (ל"ת)
11. עיריית חיפה מפריעה לפיתוח הנמל, בגלל התעקשות אגואיסטית שיהיה גם נמל תעופה בתוך העיר עיריית חיפה פועלת בצורה אגואיסטית בניגוד לאינטרס של שאר תושבי מדינת ישראל. ולכן לא צריך למהר לפתח תשתיות בתוך חיפה מכספי המיסים שמשלמים כל תושבי ישראל. מי שנותן, צריך לקבל, ומי שמפריע, לא צריך לקבל. פשוט מאוד. טוב מאוד | 04.06.19 (ל"ת)
10. למנהר את הרכבת מחוף הכרמל ועד חיפה מזרח, בניו יורק זה כבר ככה 80 שנה גם מטרו-נורץ' וגם לונג איילנד ריילרוד ממונהרות במנהטן אחרת היו נחסמים עשרות רחובות ולא היו מאות בניינים אלא גדרות וחסימות. אםמתחנת סבידור לבת גלים ייקח להגיע 30 דקות ומההגנה ועד חיפה מזרח ייקח 50 דקות, יהיה אפשר להעביר עשרות אלפי מקומות עבודה לחיפה לטובת תושבי הצפון. לדעתי עדיף שרכבות מהירות מחיפה לדרום ולירושליים יעברו על מסילת העמק עד יקנעם יחצו את ואדי מילק וימשיכו למסילה מזרחית בשרון עד נתב"ג בלי לגזול מקום מיותר במסילת החוף העמוסה.על החוף רק חיפה תל אביב וחזור. אסף | 03.06.19 (ל"ת)
9. אין יותר גרועים בעולם ממשרד התחבורה ועובדי הרכבת בתוכנית הרב שנתית הבאה יכתבו שלא צריך, כי עד אז כבר יהיו חלליות מעופפות. שוברים את השיא | 03.06.19 (ל"ת)
8. בלתי נתפס? אולי בלתי נתפס שחיפה לא יודעת בעצם מה היא רוצה משירותי הרכבת במאה הקרובה ותוך כדי כך מנסה לרבע את המעגל ולתפוס את המקל משלושה קצוות שונים, תוך כדי פליטת דברים לא קוהרנטיים אודות ײמנהורײ או אולי ײשיקועײ? הנוסע | 03.06.19 (ל"ת)
7. שר התחבורה,ישראל כץ. תתבייש לך.אתה מספר שיקח זמן פשוט עצרת עת העבודה העדפת להשקיע במקום אחר.בירושלים.את הכסף שהחלטת להשקיע בחיפה .עצרת את הפרויקט והעברת את הכסף למקום אחר. תתבייש לך.בהחירות הבאות לא אהחר הליכוד. אתם אכזבתם אותי בגדול.חיפה הרבה שנים לא טופלה ,לא השקיעו בה.עיר ששנים המדינה שמו יד לפיתוחה.העיר התחתית יש בה הרבה פוטנציאל.תיירות רבה רק לפתח. בנתיים העיק התחתית פקק גדול לוקח זמן עד שיוצאים מחיפה.העיר התחתחת פקוקה.כואב לי הלב שאף מהממשלה לא מתייחס או משקיע מחשבה איל לפתח.אתה ישראל כץ תתבייש.יכולת לדחות כמה שנים.אבל לדחות עד המאה ה א.א.חיפה | 03.06.19 (ל"ת)
6. בושה לממשלה איך פרויקט של עשרים קילומטרים לוקח כל כך הרבה זמן למה לענות את העם דואג למחר | 03.06.19 (ל"ת)
5. מה הבעיה? שיעשו מלפני חוף הכרמל עיקוף בחצי עיגול מימין על חיפה ויגיעו ישר למפרץ. קצת מינהור ונגמר הסיפור. ששון | 03.06.19 (ל"ת)
3. זה פשוט ביזיון בלתי נתפס עשרות שנים כדי לעשות פרויקט מסילות?? מי ישמע זו רוסיה הענקית. לא רק השירות ואופן הפעילות של הרכבת פח אשפה, גם הפרויקטים שהיא מבצעת. רמת התשתיות במדינה ורמת הטיפול בהן יותר גרועות ממדינות עולם עשירי אבי | 03.06.19 (ל"ת)
2. יש טעות בכתבה הם ביקשו לדחות ל 2140. שחכתם את ה-1. או שהכתב לא האמין שזו השנה והיה בטוח שזה 2040. או שאולי באמת ביקשו לדחות ל 2040. בזמן שבודקים מהיא השנה הנכונה שאליה בקשו לדחות אפשר להביא חברה סינית ולסגור את העניין בשלוש שנים, לפחות עד שיסגרו על השנה המיועדת. צפוני | 03.06.19 (ל"ת)
1. לא יאומן!!!! יחי מדינת ישראל וישראל כץ! כמה עשרות קילומטרים להכפלה של המסילות לוקח 10 שנים והכפלה בחיפה לוקחת 20 שנה? חחחחחח ישועה מהרכבת לא תגיע. יאללה לנהור לקנות מכוניות ואז ניתקע עוד יותר ממה שאנחנו נתקעים היום בפקקים! יחי מדינת ישראל, יחי שר התחבורע לשעבר, ישראל כץ!!! ק | 03.06.19 (ל"ת)
הרכבת ביקשה לדחות את הכפלת מסילת הרכבת בחיפה לשנת 2040
15 תגובות לכתיבת תגובה