אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שלום למשאיות: הניסוי שיפנה את נתיבי איילון

169 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

157.
הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה SAM-.WAY
הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה למי שחשוב/ת לו העתיד של הילדים, הסביבה , והמחר יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת. מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם SAM-.WAY אנחנו הרי נוסעים כולנו ביחד "באותה הדרך" בעזרת אפליקציית SAM-.WAY אנחנו מודעים לסביבה, לעתיד ילדינו ,ולגודש בכבישים אז מהיום לא רק מדברים אלה עשים ומורידים את אפליקציית שיתוף התחבורה ומשתמשים בפתרון הכולל והחינמי לנסיעה משותפת לאנשים, וסחורות. קדימה לנסיעה משותפת
אכפטניק | 17.07.19
149.
הייטקיסטים מפונקים מפוצצים את איילון
הבעיה שלנו במדינה היא שכל חברה העניקה לעובדים שלה רכבים שלא חושבים פעמיים לנסוע עליו לבדם לעבודה. כמות הרכבים עם נהג אחד שפוקדת את איילון מידי יום ביומו היא מטריפה. למען הסר ספק, אני עובד בחברת הייטק עם שני רכבים פרטיים בבית. האחד משמש את אשתי אשר צריכה לצאת מוקדם ועובדת במקום ללא גישה לרכבת. השני נשאר בבית. אני נוסע ברכבת מונע פקקים ומצמצם זיהום.
דודי | 17.07.19
148.
יש פתרונות הרבה יותר פשוטים....
1. להעביר את אספקת הסחורות ללילה. כך זה מתבצע בארה"ב - המשאיות מגיעות בלילה ופורקות את הסחורות לעסקים. 2. להאיץ את בניית התשתית של התחבורה הציבורית ולוודא שהיא מגיעה בזמן, מגיעה בדכיפות, נקיה, מסודרת ומציעה אלטרנטיבה ראויה מבחינת זמני הגעה, עלות ונוחות. 3. לספק תמריצים לנוסעים בצורת פטור ממס, הנחות, בונוסים וכדומה... לקניית כרטיסי נסיעה בתחבורה הציבורית
אייל - ארה"ב  | 17.07.19
146.
מסכים לחלוטין עם 130
צריכים לעודד אספקת סחורות בשעות הלילה. אין צורך שמשאיות יהיו על הכבישים בשעות היום. לגבי מכוניות פרטיות - התשובה היחידה זה תחבורה ציבורית עם החזר של הוצאות הנסיעה. בארה"ב כל עובד זכאי לקבל עד 250 בחודש פטור ממס כלאמר העובד מפריש את הסכום הזה לחשבון חסכון מיוחד פטור ממס. הוא/היא יכולים להשתמש בכסף שנצבר רק לתחבורה ציבורית
אייל | 17.07.19
137.
הפתרון הוא לא תחבורה ציבורית חינם - צריך תחב"צ יעילה, נקיה, מהירה ונוחה
צריך לשכנע אנשים שיהיה להם נוח בתחב"צ. שהם יוכלו לעבוד, ללמוד ולנוח בזמן הנסיעה. שיהיה להם מקום פנוי ונקי לשבת. שיהיה סדר, ושקט ושיטור בקרון ושיהיה בזמן, בדיוק, ומהיר. בשביל כל זה עם ישראל ינטוש את המכונית
מומחה מאמריקה | 16.07.19
133.
רוצים לעודד תחב"צ? חינם בגוש דן בשעות הבוקר והערב
אם יהיה חינם לנסוע בתחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב (רמת גן, חולון, בני ברק, תל אביב, בת ים, פתח תקווה, הרצליה) בין השעות 06:30-09:00 ובין 17:00-19:00 אז אנשים רבים יעדיפו לוותר על רכבם הפרטי. רצוי גם לשפר את התחבורה, לעשות קוי אורך ורוחב (כגון קו 4 או 5 בת"א), לתאם זמני הגעה כדי להקל על המעבר בין קוי האוטובוס... לצמצם קוים שנוסעים על אותו מסלול אבל להגדיל את תדירות האוטובוסים הקיימים...
תל אביבית | 16.07.19
130.
כמה טימטום ויש פיתרון הרבה יותר זול וטוב @
כנהג משאית שמשקלה 14990 אסור לי לעבור בנתיבי איילון יעשו טוב אם במקום לעשות את הדבר הלא חכם הזה ייתגמלו את העסקים שבמקום שייקבלו סחורה בשעות הבוקר (7 או 8 בבוקר ) ייפעלו המחסנאים בשעות הלילה (ברשתות הגדולות) ככה תחולק רוב הסחורה בלילות ורוב משאיות חלוקה ייסיימו בשעות הבוקר וייעלמו מהכבישים אז במקום לתגמל עשרות אלפי נהגים ייתגמלו כמה מאות מחסנאים והחיסכון בדלק ובשעות העבודה יהייה רב לצאת מהקופסא זה לא כואב רק להפעיל את המוח
אלעד | 16.07.19
121.
אולי תתנו תחבורה ציבורית בחינם?
כמי שנוסע רק בתחבורה ציבורית כל חיי, וגרתי בהרבה מאד מקומות בכל הארץ, אני חייב לומר שכל עוד האנשים שמחליטים איך תראה התחבורה בארץ, הם אנשים שנוסעים ברכב פרטי, אז לא יהיו פתרונות לעולם, כי החשיבה שלהם לא נכונה. לצערי לא מתייחסים לאזרח הפשוט ולחוכמת ההמונים, רוצים תמיד לסבך את החיים הכל כך פשוטים ולהנחית עלינו רעיונות הזויים וכל כך מסובכים. אוטובוס כל עשר דקות בתוך העיר ובין הערים זה הפתרון, וכולם ינטשו את הרכבים וישתמשו בהם רק בשבתות וחגים.
עודד | 16.07.19
119.
יש לי ניסוי בשבילכם!!!! שבילי אופניים!!!!
אמיתיים, רציפים, עם התאמה לצמתים גדולות, וחיבור לתחנות הרכבת. כמות הרוכבים תוכפל או תשולש, כמות הנפגעים תיפול. כל מחקר אפשרי שבדק הגיע למסקנה שככל שיש יותר שבילים יש יותר שימוש! והסיכוי לפגיעה של אינדיבידואל נופל!
קובי השפוי | 16.07.19
118.
תחבורה ציבורית
במקום לפתח תחבורה ציבורית נוחה ויעילה ושאטלים אל תחנות הרכבת ממקומות שונים בעיר ומתחנות הרכבת לאזורי התעשיה, עושים טלאי הפוך. עשיה למראית עין. כתוב באחת השורות שיש משאיות שלא יכולות לשנות את זמני המסלול שלהן בגלל זמני חלוקה נוקשים ולכן ייסבלו מהקנס. חלם זה כאן
ישראל | 16.07.19
114.
ביזבוז כסף . מי שרוצה מודלים שעובדים שיפסיק לבנות מגדלי משרדים בת"א רמת גן
צריך אזורי תעסוקה גדולים צמוד לערים אחרות .צמוד לראשון לציון , לרחובות , לוד , רמלה , רעננה כפר סבא, נתניה - מה שיש עכשיו זה ממש לא מספיק . לא צריך יותר להתעקש בטיפשות תכנונית לבנות פה מדינת תל אביב וערים לשינה מסביב לה . במקביל צריך לחפור מתחת לאיילון 3 נתבים רכב למי שלא רוצה להיכנס בכלל לעיר תל אביב אלא להמשיך לדרכו לערים אחרות אבל חייב לעבור באיילון כעורק ראשי ומתחבר ל 431 ו 531 ותקוע בפקק
אחד  | 16.07.19
111.
הפיתרונות ברורים - לא ברור למה מנסים להמציא מחדש את הגלגל
אגרת גודש בערים, ובעיקר תחבורה ציבורית, תשתיות נורמאליות לאופניים (לא קשקושים על מדרכות, ולא שבילים שפתאום נגמרים בתוך עץ, אלא נתיב ייעודי על הכביש, עדיף באמצע הכביש ולא ליד המכוניות החונות), ושוב תחבורה ציבורית - ברגע שתגיע יותר מהר בתח"צ מאשר בפרייבט אז למה שתיקח את הפרייבט?? באירופה זה עובד יופי, רק בארץ מנסים להמציא מחדש את הגלגל במקום לעשות עבודה כמו שצריך.
חי באירופה | 16.07.19
109.
זה לא פתרון, זה הממשלה עושה את עצמה כאילו היא מחפשת פתרון.
חברות הייטק שוכרות היום משרדים ליד תחנת רכבת, לדוגמא החברות הרבות ששכרו משרדים ליד עזריאלי, כי העובדים שלהן שמחים להגיע לעבודה ברכבת, במקום רכב פרטי. הפתרון הוא: * להוסיף מסילות על איילון, כולל על חשבון נתיבים לרכב פרטי. * רכבת תחתית ל*כל* אורך המסלול. * תחבורה ציבורית 24/7 בתדירות גבוהה. * לתעדף תחבורה ציבורית ברמזורים כדי לקצר את זמן הנסיעה.
מהנדס תוכנה, תל אביב | 16.07.19
93.
שרפו לנו חצי מיליארד שקל בשביל ניסוי עם תוצאות ידועות מראש!
תוצאות הניסוי ידועות! יש מס גודש בהמון מדינות בעולם וזה סיפור הצלחה! לא חבל על כל הכסף שנשרף?!?? 4500 שקל ל-100 אלף איש! בזבוז מטורף!! במקום זה היו לוקחים מס גודש לפי עומס וזהו! מהכסף שהיו מכניסים היו מורידים מיסים על דלק וזהו!
שלומי | 16.07.19
84.
מטרו (לא רכבת קלה) זה הפתרון היחיד
גוש דן רק ילך ויהיה יותר צפוף ויותר פקוק. מטרו (לא רכבת קלה) 100% תת קרקעי. הוא הפתרון היחידי בשביל להגיע בזמן סביר מנקודה A לנקודה B. כל נקודה בגוש דן צריכה להיות במרחק הליכה של 400 מטר מתחנת מטרו וכל מרכז עיר בשפלה והשרון צריך להיות מקושר לרשת המטרו. חייבים להתחיל לעבוד על זה כבר עכשיו.
יוסי | 16.07.19
79.
הבעחה באיילון היא לא הכמות
באיילון דרום הבעיה המרכזית הינה היציאה שמאלה ל 20 דרום. אין הכוונה וכיוון נהגים בשילוט מתאים לכל ארך הדרך. תעלו רחפן ביציאות ותבינו באיילון צפון הבעיה היא ב 2 מקומות חבצלת השרון צמצום הנתיבים מ 3 ל 2 בכביש החדש איילון צפון וכביש 2 צמצום הנתיבים מ 6 מסלולים ל 3. כל הניסיונות יהיו זריקת כסף. עדיף שמשרד התחבורה יקצה כסף ליצירת נתיהי נסיעה נוספים.
535 | 16.07.19
68.
רק שלשום המתנתי בתחנת האוטובוס לקו 29 של מטרופולין מול מפעל טבע בכ"ס
השעה היתה 16:55 ועל הצג הופיע עוד 4 דקות להגעת האטובוס. בהמשך הופיע עוד 2 דקות ואחר כך סימן החץ שהאוטובוס כבר בתחנה. לא אטובוס ולא נעליים. החץ המשיך להופיע עד שעה 17:30 ורק ב 17:32 הגיע האוטובוס לתחנה. אני נוסע מזדמן ואין לי רב קו. נתתי לנהג 10 שקלים והנהג השיב שאין לו עודף. ביקש שאמתין והוא יחזיר לי בהמשך הנסיעה. לא דובים ולא עודף, כי אין לנהג כסף קטן. מטרופולין הרוויחו עוד כמה שקלים על הנסיעה שלי. בינתיים האוטו חזר מתיקון ואני מבין היום למה אנשים לא מעוניינים בתחב"צ. פשוט ביזיון
א | 16.07.19
67.
לא יעזור כלום כל עוד לא יבינו את הדבר האלמנטרי
שתחבורה ציבורית זה שירות בסיסי כמו חשמל ומים זורמים וצריכה לפעול 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. תארו לכם שהיו סוגרים את זרם החשמל והמים מדי שבת וכל המעוניין בהם היה צריך להחזיק מיכלית וגנרטור או לשלם סכום מופקע על משלוח של כמה בקבוקים או סוללות מיוחדות לרשת החשמל הביתית (ע"ע נהגי המוניות).
NLO | 16.07.19
66.
אה אז רק בשביל למנוע פקקים צריך לעודד עסקים שניתן לעבוד מהבית?
או תוספת של שקל תשעים לעובד אם הוא מגיע עם עוד עובד לעבודה. או שהעסקים יתעסקו בתחבורה "ציבורית" לעובדי החברה, היא תהיה הרבה יותר יעילה מתחבורה ציבורית של המדינה כי היא יותר ספציפית ודינמית. איך עסק מנטר לדוגמא עובדי HelpDesk שעובדים מהבית? אותם עובדים כמו בחברות התקשורת, סלולר, אינטרנט וכו. עובדים צעירים בני 20 שמתחלפים כל הזמן ובגיל הזה קצת עם פחות אחריות? מבחינה טכנית אפשר לתת לעובדים הנ"ל לעבוד מהבית. אבל אולי תציעו לעסקים פתרונות למשל איך לנטר שהעובדים באמת עובדים מהבית? ואגב, היתה כתבה ממזמן שאני לא זוכר בדיוק את תוכנה אבל אמרה שישראל במקום נמוך מבחינת עבודה מהבית עקב קשיים בירוקרטים מלמעלה (לא זוכר בדיוק איזה חוקים או נהלים המדינה דורשת שמקשה למעסיק לתת לעובדים לעבוד מהבית). אז אולי גם תחקרו את הנושא הזה? ואחרי שתחקרו את הנושא הוא יפתר בעוד עשור או שתים כי ככה זה עובד בארץ משום מה...
שחר2 | 16.07.19
64.
בקיצור על אילו שעות מדובר ? ומקווה שברור לכולם שלאחר הבונוס יבוא הקונוס לכולם שזה
תשלום על עצם הנסיעה. בהתחלה לקחו כסף על מים שבאים מהטבע (של כולנו) אח"כ בכביש ..רק על כביש 6 רק על נתיב מהיר ותיכף על עצם הנשימה המזוהמת בכביש....וכלום לא הולך לשיפור ובטח לא לתחבורה ציבורית יעילה, נוחה וזולה.
רחל | 16.07.19
61.
הרכבת הקלה הרסה את כל איזור המרכז עובדה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תכנון לקוי מאין כמותו כל איזור המרכז בכל שעה שהיא בלתי נסבל!!!!!!!!!! רכבת תחתית רכבת קלה או איך שתקראו לה לא תעזור כאן . הזנחה פושעת של שרי התחבורה למינהם . בונים מחלף שמספיק בדיוק לשנה כי לא צופים את העומס !!!!!! מוסיפים נתיב אחד המקום 3 . תלמדו מהגרמנים איך לעשות מחלפים!!!!!!! תחבורה ציבורית פה זוועתית ולא עושים כלום לשנות אותה!!!!!!!! בקיצר משתינים עלינו בקשת
אלי | 16.07.19
51.
רק בתל אביב יש סגנית המטפלת בתחבורה ואינה עושה כלום, פרט לפייסבוק
שתי קדנציות ועכשיו השלישית - 0 שיפור תנועה וחניה בעיר ולהיפך נזקים בכול מקום! וגב מיטל להבי כבר 8-9 בתפקיד סגן ראש עירייה , עושה רק יחסי ציבור לעצמה . קברה את תושבי יפו בשדרות ירושלים שיבשה את החיים לאורך יפת והפכה את החיים של 50000 תושבי יפו לגיהינום בכול הקשור לנידות. עד היום קיבלה הגברת 40000 ש"ח לחודש 12 חודשים בשנה לאורך 8 שנים. 3 מיליון שמונה מאות אלף ש"ח שכר!!! ועוד 50% עלות לשכה עוזרים רכב מזכירות ועלויות מעביד. אני החלטתי אם מרצ שודדת ת הקופה הציבורית באמצעות נציגים כאלה ! אני מצביע לליברמן
שם התל אביבי | 16.07.19
49.
מה זה תכנית ראיליטי?
עד שלא תהיה תחבורה ציבורית ראויה אף אחד לא יחליף את הרכב שלו!!! גם אם תתנו לי 10000 שקל בשנה מענק אני לא אוותר על הרכב שלי בשום סיכוי!!!! זה פשוט לא שווה את זה. בחום המטורף פה או בחורף שיורד גשם וקר הדבר האחרון שאני יעשה זה לשוטט ברחוב ולחפש איך להגיע לעבודה או לכל מקום שאני צריכה. והאמת גם אם היתה תחבורה ציבורית נוחה לא הייתי מוותרת על הרכב אפילו יום בשבוע!! כי אין שום סיבה שאעשה את זה. איכות חיים זה נקרא- תפנימו!!
כמה שטויות  | 16.07.19
37.
עוד פתרונות
הפיכת נתיבים רגילים לנתיבי תחבורה ציבורית בשעות העומס. באוזרי תעשייה, לארגן הסעות של כמה חברות לפי אזורים. לתת הטבות לחברות ולעובדים אשר יבחרו לנסוע בהסעות. לאפשר עבודה מהבית. יש הרבה עובדים שיכלו לעבוד מהבית. כל אלה היו מסיימים את בעיית העומס בכבישים.
גיא | 16.07.19
27.
נחמד...אבל צריך כביש עילי ורכבת מעל איילון
אין ברירה אחרת. כל הניסויים האלה נחמדים...אבל זה לא יפתור את הפקקים כי איילון לא מותאם לכמות הרכבים היום. גם כביש 531 במחלף כפר שמריהו...נבנה עם שני מסלולים. חיים בשנת 1980 פה. יש צווארי בקבוק במחלף השלום ומחלף וולפסון עם שני מסלולים וזה מה שמביא לפקקי הענק האלה בכל שעות היום. אם פעם איילון היה פנוי בין 11:00-14:00.....היום הוא פקוק כל הזמן כל היום. חובה כביש עילי מעל אין ברירה. מה אנשים לא ייסעו לעבודה? אין תחבורה ציבורית טובה
לא יעיל | 16.07.19
22.
שטויות שלא פותרות את הבעייה המהותית
במקום לזרות חול בעיני הציבור - תתקימו חניונים גדולים ליד תחנות הרכבת, תוסיפו רכבות מהירות בשעות העומס וככה תעבירו אנשים מנסיעה ברכב פרטי לתחבורה ציבורית המצב כיום הוא שכבר משעה 08:00 !!! אין מקומות חנייה בתחנות הרכבת. אין מספיק רכבות הרכבות איטיות ולכן אין שום הגיון לעבור לנסוע ברכבת , כאשר ברכב פרטי לוקח אותו הזמן מהבית ועד למשרד. משרד התחבורה והעומד בראשו נכשלו בענק בנסיון לפתור את עומסי התנועה. כי הדרך שלהם זה לשפוך עוד אספלט ( שרק עושה טוב לקבלני הכבישים ) אבל לא באמת פותר את עומסי התנועה.
צביקה | 16.07.19
15.
אולי ננסה ניסוי אחר..
ותנסו לבחור ממשלה שהאזרח הרגיל כן מעניין אותה, ולא רק חרדי מבית שמש או מתנחל ממעלה זמבורה? אלא סתם חילוני שגר בפתח תקווה, רמת גן או תל אביב... וממשלה שלא רק עסוקה בלהציל את הראש שלה מהכלא אלא עסוקה בלשרת את האזרח הפשוט שבחר בה.. בואו נעשה ניסוי כזה.. אוקיי? מתחילים ב 16.9.2019.
איציק | 16.07.19
3.
פתרונות טיפשיים לבעיה פשוטה. שיפור תחבורה ציבורית!!!!!
אני נוסע לעבודה ברכב חצי שעה רק כי בתחבורה ציבורית אני צריך להחליף 3 אוטובוסים וזו אורכת שעה וחצי. אין פרופורציות בין זמן הנסיעה ברכב פרטי לתחבורה ציבורית, אין יעילות, תדירות נמוכה, אין קווים אטרקטיביים לתחנות מרכזיות.
מישהו | 16.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת