168. תחבורה ציבורית אם משרד התחבורה יהפוך את התחבורה הציבורית למשהו יעיל ושמיש, אנשים אולי יתחילו להשתמש בה. בוביאנסקי | 20.07.19 (ל"ת)
167. אפשר לסמוך על פנגו בקטעים האלה נשמע פרוייקט מעולה, הלוואי וזה יצליח וישפר את מצב הפקקים, זה כבר בלתי נסבל כל יום! אורי | 18.07.19 (ל"ת)
166. ניתן להגביל את השעות של המשאיות ל23:00-5:00 אז פותרים את הבעיה יועץ תחבורה ללא השכלה בתחום | 18.07.19 (ל"ת)
165. תעבירו את המשרדים מחוץ לעיר ליד כביש 4 .ותעשו אותו 6 מסלולים.יחי טמטום הפקידים. ארץ ללא שכל | 18.07.19 (ל"ת)
164. שני מנדל, גיוס עלוב של נתיבי אילון.. אי אפשר לעבוד איתה הפרויקט נידון לכישלון מוחץ ברק | 18.07.19 (ל"ת)
163. נתיבי איילון דואגים רק לתושבי מדינת תל אביב, חיפה היא פריפריה ולכן היא לא חשובה, כך חושבים המנהיגים, לצערינו הרב. אורי | 17.07.19 (ל"ת)
161. מה עם כביש 6? כביש בתשלום שמפוצץ בשעות העומס. טירוף מוחלט. לאסור כניסה של משאיות בשעות העומס !!! משה | 17.07.19 (ל"ת)
160. לחץ בתחבורה עשרות פעמים רשמתי לשר התחבורה שיש לי רעיון גאוני בלי השקעה להוריד את העומס מהכבישים אף אחד לא מתיחס זה הזוי שלאף אחד ממש לא איכפת אפילו אולי לשמוע ,,,,,, מוטיקו | 17.07.19 (ל"ת)
158. ראשית, פרות פולטות פי אלף יותר co2 אז הטיעון לזהום האוויר בגלל רכבים הוא חלש. 2. כשיתחילו מעשים מגונים בנשים וילדות וחסרי ישע בגלל נסיעה משוטפת עם זרים, או חו"ח חטיפות של אנשים... נראה שתגיד שעדיף ליסוע בפקקים. צריך לעשות את איילון דו קומתי לתגובה 156 | 17.07.19 (ל"ת)
157. הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה SAM-.WAY הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה למי שחשוב/ת לו העתיד של הילדים, הסביבה , והמחר יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת. מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם SAM-.WAY אנחנו הרי נוסעים כולנו ביחד "באותה הדרך" בעזרת אפליקציית SAM-.WAY אנחנו מודעים לסביבה, לעתיד ילדינו ,ולגודש בכבישים אז מהיום לא רק מדברים אלה עשים ומורידים את אפליקציית שיתוף התחבורה ומשתמשים בפתרון הכולל והחינמי לנסיעה משותפת לאנשים, וסחורות. קדימה לנסיעה משותפת אכפטניק | 17.07.19 (ל"ת)
156. תעשו שינוי בכבישים. תרחיבו כביש 4 ל 6 מסלולים. מחר פקידים עצלנים. כביש 4 3 מסלולים ולא 6 . פשע לאומי. למה המסחרי והמשרדי לא עובר להיות בצידי כביש 6. ולא תקוע במרכז ת"א . שכל יהודי קטן. יחי הראיס. טמטום ישראלי | 17.07.19 (ל"ת)
155. תגובה ל148 מוזמן להציע את הפתרון לחברה המבצעת- https://www.facebook.com/pg/AyalonHighways/posts/?ref=page_internal | 17.07.19 (ל"ת)
154. פנגו יודעים מה זה מה שקורה זה חניון באיילון כל בוקר. אני בעד כל מה שיכול לעזור. נחמני | 17.07.19 (ל"ת)
152. פיתרון עקום בגלל חשש פוליטי הפיתרון המתבקש הוא לגבות כסף על שימוש באיילון בשעות השיא וזה חל על כולם, אגרת גודש. בגלל חשש פוליטי יצרו תמריץ עקום ומסובך של התחשבנות מוזרה, לשלם ולא לגבות, גיא | 17.07.19 (ל"ת)
151. נתיבי איילון רק קנסות כבדים על בעלי המשאיות . הפתרון שמציעים הוא בזבוז כספי הציבור , לא צריך שום גופים ואירגונים , להוריד את המשאיות מאיילון סימון | 17.07.19 (ל"ת)
150. נתיבי אילון אני מציע למשרד התחבורה דבר פשוט והוא תנו לנהגי המשאיות משעה 4 וחצי בבוקר לעבוד עד השעה 3 בצהריים ונגמר הסיפור של משאיות בגבישים של נתיבי אילון טל | 17.07.19 (ל"ת)
149. הייטקיסטים מפונקים מפוצצים את איילון הבעיה שלנו במדינה היא שכל חברה העניקה לעובדים שלה רכבים שלא חושבים פעמיים לנסוע עליו לבדם לעבודה. כמות הרכבים עם נהג אחד שפוקדת את איילון מידי יום ביומו היא מטריפה. למען הסר ספק, אני עובד בחברת הייטק עם שני רכבים פרטיים בבית. האחד משמש את אשתי אשר צריכה לצאת מוקדם ועובדת במקום ללא גישה לרכבת. השני נשאר בבית. אני נוסע ברכבת מונע פקקים ומצמצם זיהום. דודי | 17.07.19 (ל"ת)
148. יש פתרונות הרבה יותר פשוטים.... 1. להעביר את אספקת הסחורות ללילה. כך זה מתבצע בארה"ב - המשאיות מגיעות בלילה ופורקות את הסחורות לעסקים. 2. להאיץ את בניית התשתית של התחבורה הציבורית ולוודא שהיא מגיעה בזמן, מגיעה בדכיפות, נקיה, מסודרת ומציעה אלטרנטיבה ראויה מבחינת זמני הגעה, עלות ונוחות. 3. לספק תמריצים לנוסעים בצורת פטור ממס, הנחות, בונוסים וכדומה... לקניית כרטיסי נסיעה בתחבורה הציבורית אייל - ארה"ב | 17.07.19 (ל"ת)
147. למה לשלם למשאיות? פשוט אל תאפשרו כניסה שלהן לאילון הרעיון של הניסוי יפה. אבל למה צריך ניסוי? פשוט אל תאפשרו כניסת משאיות בשעות העומס וזהו. למה לחכות לשנת 2020? בני | 17.07.19 (ל"ת)
146. מסכים לחלוטין עם 130 צריכים לעודד אספקת סחורות בשעות הלילה. אין צורך שמשאיות יהיו על הכבישים בשעות היום. לגבי מכוניות פרטיות - התשובה היחידה זה תחבורה ציבורית עם החזר של הוצאות הנסיעה. בארה"ב כל עובד זכאי לקבל עד 250 בחודש פטור ממס כלאמר העובד מפריש את הסכום הזה לחשבון חסכון מיוחד פטור ממס. הוא/היא יכולים להשתמש בכסף שנצבר רק לתחבורה ציבורית אייל | 17.07.19 (ל"ת)
145. אין סיכוי אם לא יבנו מסלולים ניפרדים לרכב מיסחרי ורמת התחבורה הציבורית תגיע לזו שהיתה נהוגה בעולם לפני 20 שנה אין לה לתוכנית סיכויים ו חבלז. לוי | 17.07.19 (ל"ת)
144. יד אחת עלק מנסה להוריד גודש יד שנייה מעודדת קניית רכבים חדשים והגדלת מיסים כפולים ומכופלים. על מי אתם באים לעבוד? משה | 17.07.19 (ל"ת)
143. הזיהום פסיכי אנשים לא שמים לב הזיהום עלה משמעותית טמטום כי עסקים מחכים בבוקר. צריך פתרון מתואם. אובר אובר אובר אובר אובר אובר יוריד עומס וזיהום ופקקים ותאונות וחניות | 17.07.19 (ל"ת)
142. אם רק היה אפשר להגיע עם קוקינט לעבודה... במקום זה אני נוסע עם רכב רק כי אני מפחד להידרס ח | 17.07.19 (ל"ת)
140. עדיף שיקדמו אופניים חשמליים שיעשו שבילי אופניים, שיורידו את המגבלות ויפסיקו לרדוף אותם. א | 16.07.19 (ל"ת)
138. אולי נתחיל בלהוריד את הטרקטורים שבכלל נוסעים שם באופן לא חוקי נתחיל עם הדברים הקטנים שהמדינה לא מסוגלת לאכוף תוצר | 16.07.19 (ל"ת)
137. הפתרון הוא לא תחבורה ציבורית חינם - צריך תחב"צ יעילה, נקיה, מהירה ונוחה צריך לשכנע אנשים שיהיה להם נוח בתחב"צ. שהם יוכלו לעבוד, ללמוד ולנוח בזמן הנסיעה. שיהיה להם מקום פנוי ונקי לשבת. שיהיה סדר, ושקט ושיטור בקרון ושיהיה בזמן, בדיוק, ומהיר. בשביל כל זה עם ישראל ינטוש את המכונית מומחה מאמריקה | 16.07.19 (ל"ת)
135. רק קנסות אל תתמרצו עם כסף, תנו קנסות למי שנוסע בשעות מסוימות, זה הרבה יותר יעיל עומרי | 16.07.19 (ל"ת)
134. הניסוי האמיתי הניסוי האמיתי שנעדה פה תחת תחפושת משכנעת הוא - מה אזרחי המדינה מוכנים לעשות תמורת כסף . אזרח | 16.07.19 (ל"ת)
133. רוצים לעודד תחב"צ? חינם בגוש דן בשעות הבוקר והערב אם יהיה חינם לנסוע בתחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב (רמת גן, חולון, בני ברק, תל אביב, בת ים, פתח תקווה, הרצליה) בין השעות 06:30-09:00 ובין 17:00-19:00 אז אנשים רבים יעדיפו לוותר על רכבם הפרטי. רצוי גם לשפר את התחבורה, לעשות קוי אורך ורוחב (כגון קו 4 או 5 בת"א), לתאם זמני הגעה כדי להקל על המעבר בין קוי האוטובוס... לצמצם קוים שנוסעים על אותו מסלול אבל להגדיל את תדירות האוטובוסים הקיימים... תל אביבית | 16.07.19 (ל"ת)
131. תתחילו עם קרית הממשלה בירושלים לשם מעבירים את כל יחידות הממשלה מת.א הכולל את מקום מושבו של משרד התחבוקה מוש | 16.07.19 (ל"ת)
130. כמה טימטום ויש פיתרון הרבה יותר זול וטוב @ כנהג משאית שמשקלה 14990 אסור לי לעבור בנתיבי איילון יעשו טוב אם במקום לעשות את הדבר הלא חכם הזה ייתגמלו את העסקים שבמקום שייקבלו סחורה בשעות הבוקר (7 או 8 בבוקר ) ייפעלו המחסנאים בשעות הלילה (ברשתות הגדולות) ככה תחולק רוב הסחורה בלילות ורוב משאיות חלוקה ייסיימו בשעות הבוקר וייעלמו מהכבישים אז במקום לתגמל עשרות אלפי נהגים ייתגמלו כמה מאות מחסנאים והחיסכון בדלק ובשעות העבודה יהייה רב לצאת מהקופסא זה לא כואב רק להפעיל את המוח אלעד | 16.07.19 (ל"ת)
129. שינוי חשיבה במעבר חצייה. לתת זכות קדימה לרכב במעבר חצייה ולא להולך הרגל שזורק את עצמו לכביש.זה ימנע הרבה תאונות במעבר חצייה שווה לנסות אליהו | 16.07.19 (ל"ת)
127. עוד קשקוש עוד קשקוש מבית היוצר של שר התחבורה, שמבקום להשקיע בתחבורה ציבורית, מהירה, זולה וממרכזי הערים, מעדיף קומבינות לשעה שלא יצלחו יובל | 16.07.19 (ל"ת)
124. עם כץ וסמוטריץ אין מצב שמשהו יעבוד את נזקי נתניהו נראה עוד הרבה שנים אחרי שהזקן הזה ילך לישון..אל פאצו נתניהו ...אחחח יוסי פולין | 16.07.19 (ל"ת)
121. אולי תתנו תחבורה ציבורית בחינם? כמי שנוסע רק בתחבורה ציבורית כל חיי, וגרתי בהרבה מאד מקומות בכל הארץ, אני חייב לומר שכל עוד האנשים שמחליטים איך תראה התחבורה בארץ, הם אנשים שנוסעים ברכב פרטי, אז לא יהיו פתרונות לעולם, כי החשיבה שלהם לא נכונה. לצערי לא מתייחסים לאזרח הפשוט ולחוכמת ההמונים, רוצים תמיד לסבך את החיים הכל כך פשוטים ולהנחית עלינו רעיונות הזויים וכל כך מסובכים. אוטובוס כל עשר דקות בתוך העיר ובין הערים זה הפתרון, וכולם ינטשו את הרכבים וישתמשו בהם רק בשבתות וחגים. עודד | 16.07.19 (ל"ת)
119. יש לי ניסוי בשבילכם!!!! שבילי אופניים!!!! אמיתיים, רציפים, עם התאמה לצמתים גדולות, וחיבור לתחנות הרכבת. כמות הרוכבים תוכפל או תשולש, כמות הנפגעים תיפול. כל מחקר אפשרי שבדק הגיע למסקנה שככל שיש יותר שבילים יש יותר שימוש! והסיכוי לפגיעה של אינדיבידואל נופל! קובי השפוי | 16.07.19 (ל"ת)
118. תחבורה ציבורית במקום לפתח תחבורה ציבורית נוחה ויעילה ושאטלים אל תחנות הרכבת ממקומות שונים בעיר ומתחנות הרכבת לאזורי התעשיה, עושים טלאי הפוך. עשיה למראית עין. כתוב באחת השורות שיש משאיות שלא יכולות לשנות את זמני המסלול שלהן בגלל זמני חלוקה נוקשים ולכן ייסבלו מהקנס. חלם זה כאן ישראל | 16.07.19 (ל"ת)
117. הפתרון הוא רק תחבורה ציבורית יעילה וזמינה מאוד הפתרון הוא רק תחבורה ציבורית יעילה וזמינה מאוד ב | 16.07.19 (ל"ת)
116. למה לא משתפים חברות גדולות שישנו את זמני תחילת העבודה? ושוב, העובדים נדפקים. דני | 16.07.19 (ל"ת)
115. הגיע הזמן לחבר את רמת חי"ל לכביש 4 2.5 שעות ברכב כל יום, או 4 ברכבת מהשפלה נמאסי | 16.07.19 (ל"ת)
114. ביזבוז כסף . מי שרוצה מודלים שעובדים שיפסיק לבנות מגדלי משרדים בת"א רמת גן צריך אזורי תעסוקה גדולים צמוד לערים אחרות .צמוד לראשון לציון , לרחובות , לוד , רמלה , רעננה כפר סבא, נתניה - מה שיש עכשיו זה ממש לא מספיק . לא צריך יותר להתעקש בטיפשות תכנונית לבנות פה מדינת תל אביב וערים לשינה מסביב לה . במקביל צריך לחפור מתחת לאיילון 3 נתבים רכב למי שלא רוצה להיכנס בכלל לעיר תל אביב אלא להמשיך לדרכו לערים אחרות אבל חייב לעבור באיילון כעורק ראשי ומתחבר ל 431 ו 531 ותקוע בפקק אחד | 16.07.19 (ל"ת)
111. הפיתרונות ברורים - לא ברור למה מנסים להמציא מחדש את הגלגל אגרת גודש בערים, ובעיקר תחבורה ציבורית, תשתיות נורמאליות לאופניים (לא קשקושים על מדרכות, ולא שבילים שפתאום נגמרים בתוך עץ, אלא נתיב ייעודי על הכביש, עדיף באמצע הכביש ולא ליד המכוניות החונות), ושוב תחבורה ציבורית - ברגע שתגיע יותר מהר בתח"צ מאשר בפרייבט אז למה שתיקח את הפרייבט?? באירופה זה עובד יופי, רק בארץ מנסים להמציא מחדש את הגלגל במקום לעשות עבודה כמו שצריך. חי באירופה | 16.07.19 (ל"ת)
110. למי שהגיב ל 68 - כנראה שאתם לא נוסעים באוטובוסים באזור השרון בחברת מטרופולין בקו 29 אפשר גם אפשר לשלם בכסף לנהג וממש לא חייבים רב-קו. נסיעה פנימית עולה 5.90 שקלים, כך שצריך לקבל עודף מעשרה שקלים. רק שתדעו. חוץ מזה תחבורה ציבורית באמת על הפנים. ב | 16.07.19 (ל"ת)
109. זה לא פתרון, זה הממשלה עושה את עצמה כאילו היא מחפשת פתרון. חברות הייטק שוכרות היום משרדים ליד תחנת רכבת, לדוגמא החברות הרבות ששכרו משרדים ליד עזריאלי, כי העובדים שלהן שמחים להגיע לעבודה ברכבת, במקום רכב פרטי. הפתרון הוא: * להוסיף מסילות על איילון, כולל על חשבון נתיבים לרכב פרטי. * רכבת תחתית ל*כל* אורך המסלול. * תחבורה ציבורית 24/7 בתדירות גבוהה. * לתעדף תחבורה ציבורית ברמזורים כדי לקצר את זמן הנסיעה. מהנדס תוכנה, תל אביב | 16.07.19 (ל"ת)
108. מה לגבי הנחות משמעותיות לדו גלגלי? אונסים במיסים וביטוחים והציוד וכל המסביב עולים הון, למה לא לפרגן למי שסובל בחום ואינו תופס חניה? שי | 16.07.19 (ל"ת)
107. לפתרונות שבאמת עובדים נא לפנות לקופנהאגן, כרונינגן (בהולנד) ואמסטרדם פחות חניות, פחות כבישים, יותר שבילי אופניים, יותר מיתון תנועה (רחובות של 30 קמ"ש), יותר נתיבי תחבורה ציבורית. אנשים עוברים מרצונם לאופניים ולתחבורה ציבורית. דוד | 16.07.19 (ל"ת)
105. גם אבא של מיג'ור מיג'ור חי מ"לא לגדל כותנה" תמריץ על לא לנסוע בכביש זה מגוחך. איך יודעים אם מתמרצים מישהו שאכן נמנע מנסיעה או מישהו שלא התכוון לנסוע שם מראש? בסוף הם ישלמו לחצי מדינה - אני למשל כל יום לא נוסעת באיילון, והכביש ישאר צפוף כשהיה. אורי | 16.07.19 (ל"ת)
104. ל51, אתה בטוח? פנגו? אלו שגנבו מאנשים כסף בשיטת מצליח על שירות שלא ביקשו? אחד שנכווה | 16.07.19 (ל"ת)
103. אם היתה תחבורה ציבורית נורמלית זה היה תמריץ לא לנהוג באיילון וב"נורמלית" אני מתכוון גם ליישר קו עם הנורמה בכל העולם - תחבורה ציבורית בסופ"ש ובחגים. ערן | 16.07.19 (ל"ת)
101. מי שנוסע שישלם נסעת בעומס תקבל דרישת תשלום הבייתה אלה אם כן ברכב שלך היו לפחות 3 אנשים. לבד תשלם 2X עם נוסע אחד תשלם X ובא לציון גועל אמת | 16.07.19 (ל"ת)
100. אין שכל אין דאגות זה בטוח.. במקום להגביל את כניסת הרכבים הפרטיים לתל אביב לעשות עוד חניוני חנה וסע עם שירות שאטלים ולהשקיע בתחבורה ציבורית. הם עושים את הטמטום הזה. אני מניח שאת חוק הכלים השלובים הם לא מכירים.. בובי | 16.07.19 (ל"ת)
99. בהתחלה מקבלים "תקציב". לאחר מכן כבר נשלם. בהתחלה מקבלים "תקציב". לאחר מכן כבר נשלם. משה | 16.07.19 (ל"ת)
97. ל87 אז אתה מגדיל את הצפיפות הבלתי נסבלת גם ככה ברכבת ומאלץ אותי להוציא את הרכב מהחניה אמיר | 16.07.19 (ל"ת)
96. לא נראה לי שמישהו יראה שקל מהמדינה. ממתי המדינה מתמרצת ומשלמת לאנשים. בטח ימצאו סיבות לא לשלם רונית | 16.07.19 (ל"ת)
95. כביש למיוחסים? להפוך את כביש איילון אגרה, כך תוכלו לממן את גחמות השר המבולבל התורן, אורח | 16.07.19 (ל"ת)
93. שרפו לנו חצי מיליארד שקל בשביל ניסוי עם תוצאות ידועות מראש! תוצאות הניסוי ידועות! יש מס גודש בהמון מדינות בעולם וזה סיפור הצלחה! לא חבל על כל הכסף שנשרף?!?? 4500 שקל ל-100 אלף איש! בזבוז מטורף!! במקום זה היו לוקחים מס גודש לפי עומס וזהו! מהכסף שהיו מכניסים היו מורידים מיסים על דלק וזהו! שלומי | 16.07.19 (ל"ת)
92. חמד 75 הפיתרון הוא אחד להשקיע את כל הכסף בתחבורה ציבורית נוחה זמינה ואמינות המשיכו בפרוייקטים כמו חניון שפירים נכון שהוא מוצלח לפי מספר המכוניות שחונות במקום עוד חניונים ועוד שטלים טל ניסים | 16.07.19 (ל"ת)
90. במקום לפתור את הבעיה, מנסים להסיט אותה, על חשבון כספי המיסים, תחבורה ציבורית ! זה הפיתרון יחד איתה גם פיתוח תשתיות, רמזורים חכמים בנוגע לתחבורה 1) סינכרון זמנים ואמינות 2) מניעת כניסה של אנשים מסריחים לתחבורה הציבורית 3) רכבת תחתית אור | 16.07.19 (ל"ת)
89. קבלו חיסכון בשכירת יועצי כלכלה התנהגותית חיצוניים: תחבורה ציבורית יעילה וחינמית למרכזי התעסוקה מכל אזור ממנו מגיעים עובדים בתדירות גבוהה מאוד בשעות ההגעה והעזיבה כולל הורים שלוקחים ומחזירים ילדים. עדיפות לתחבורה ציבורית בנת"צים וברמזורים. דן חסכן | 16.07.19 (ל"ת)
88. לא הייתי מוכן שישימו מכשיר מעקב ברכב שלי באף מחיר! זה מגעיל שאנשים ישימו משדר שיעקוב מתי הם נוסעים בכביש... זכותם שלהם - אבל אני לא הייתי רוצה לחיות ככה. מושיק | 16.07.19 (ל"ת)
85. כי אם אני ידידותי לסביבה ונוסע בכלל ברכבת במקום להעמיס עוד קצת את האיילון מגיע לי קנס בצורת כספי המיסים שלי, שילכו "לתמרץ" איזה אהבל כדי שיואיל בטובו להשאיר את המכונית בחניה איפושהו ולא יעמיס את האיילון? נו, ברור | 16.07.19 (ל"ת)
84. מטרו (לא רכבת קלה) זה הפתרון היחיד גוש דן רק ילך ויהיה יותר צפוף ויותר פקוק. מטרו (לא רכבת קלה) 100% תת קרקעי. הוא הפתרון היחידי בשביל להגיע בזמן סביר מנקודה A לנקודה B. כל נקודה בגוש דן צריכה להיות במרחק הליכה של 400 מטר מתחנת מטרו וכל מרכז עיר בשפלה והשרון צריך להיות מקושר לרשת המטרו. חייבים להתחיל לעבוד על זה כבר עכשיו. יוסי | 16.07.19 (ל"ת)
81. יופי עכשיו יהיו פקקים לא רק בשעות העומס 1. הגבלת גיל הנהיגה 2. שינוע סחורות דרך רכבות משא ודרך הים.. ולא משאיות שזזות 2 קמש 3. אכיפת נתיב שמאלי (נתיב עקיפה!!) 4. עוד נתיבים לתחבורה ציבורית 5. תחבורה ציבוריתתתתתתת ליאור ש | 16.07.19 (ל"ת)
79. הבעחה באיילון היא לא הכמות באיילון דרום הבעיה המרכזית הינה היציאה שמאלה ל 20 דרום. אין הכוונה וכיוון נהגים בשילוט מתאים לכל ארך הדרך. תעלו רחפן ביציאות ותבינו באיילון צפון הבעיה היא ב 2 מקומות חבצלת השרון צמצום הנתיבים מ 3 ל 2 בכביש החדש איילון צפון וכביש 2 צמצום הנתיבים מ 6 מסלולים ל 3. כל הניסיונות יהיו זריקת כסף. עדיף שמשרד התחבורה יקצה כסף ליצירת נתיהי נסיעה נוספים. 535 | 16.07.19 (ל"ת)
78. איפה בדיוק יסעו המשאיות בכביש 4????? בשש פקוק ועמוס ארבע פקוק מגרש חניה בבוקר ובערב אה אולי יסעו בים?? כן אולי יבקשו מנהגי משאיות לא לצאת לבילויים עם המשאית בשמונה בבוקר ? איתי | 16.07.19 (ל"ת)
76. לא הבנתי כלום מי הנהגים שהשתתפו בזה? זה בהתנדבות? למה למישהו להתנדב לזה? בתום השנה מקבלים את הכסף שנשאר אם הצלחת לא לבזבז אותו? ממש לא ברור מה התמריץ בזמן הניסוי.. יובל | 16.07.19 (ל"ת)
75. פגיעה חמורה בפרטיות לא מספיק שהם עוקבים אחרי הנסיעות של משתמשי התחבורה הציבורית עכשיו גם מצאו שיטה של פראיירים לראות את הרגלי הנסיעה ולעקוב אחרי מיקום הרכב בכל רגע נתון. הטכנולוג | 16.07.19 (ל"ת)
74. רעיון מעולה לביזבוז כספי ציבור - כל הכבוד על המאמץ, וכשרון ההמצאה המפותח שר התחבורה ושרפת כסף | 16.07.19 (ל"ת)
73. תורידו את ה0מאלנים המתנחלים מהנתיב השמאלי הפקקים מתעצמים מנהגים התקועים בנתיב השמאלי, כאשר משטרת ישראל תתחיל לפעול נגגם, רוב הפקקים יעלמו כלא היו. וכן, זה פחות פופוליסטי מלעצור על מהירות קרמר | 16.07.19 (ל"ת)
72. ניסוי אחר, השתלת מוח לאזרחים לקראת 17 לספטמבר שיצביעו למי שמעניין אותו האזרח ולא כדי למלט מישהו מהכלא אורי | 16.07.19 (ל"ת)
71. אין על נסיעה עודף מ10 שקל. מי שאין לו רב קו צריך לרכוש חד פעמי שעולה יותר מ10 שקל. אין נסיעה בלי רב קו. 68 סיפור מצוץ מהאצבע | 16.07.19 (ל"ת)
70. הפתרון שאנשים יעבדו יותר מהבית או ממשרדים משותפים ליד הבית. זה הפתרון היחידי לטרגדיה הזו שנקראת כבישים בארץ. מספיק שכל עובד יעבוד יום אחד בשבוע מהבית וזה יוריד את העומס ב 20 אחוז יצירתיות | 16.07.19 (ל"ת)
69. משרד התחבורה לא שמע על תחבורה ציבורית מוכנים להוציא כסף על הזזת נהגים אבל חס וחלילה שלא יהיה אוטובוס בסופ"ש (גוואעלד!) . | 16.07.19 (ל"ת)
68. רק שלשום המתנתי בתחנת האוטובוס לקו 29 של מטרופולין מול מפעל טבע בכ"ס השעה היתה 16:55 ועל הצג הופיע עוד 4 דקות להגעת האטובוס. בהמשך הופיע עוד 2 דקות ואחר כך סימן החץ שהאוטובוס כבר בתחנה. לא אטובוס ולא נעליים. החץ המשיך להופיע עד שעה 17:30 ורק ב 17:32 הגיע האוטובוס לתחנה. אני נוסע מזדמן ואין לי רב קו. נתתי לנהג 10 שקלים והנהג השיב שאין לו עודף. ביקש שאמתין והוא יחזיר לי בהמשך הנסיעה. לא דובים ולא עודף, כי אין לנהג כסף קטן. מטרופולין הרוויחו עוד כמה שקלים על הנסיעה שלי. בינתיים האוטו חזר מתיקון ואני מבין היום למה אנשים לא מעוניינים בתחב"צ. פשוט ביזיון א | 16.07.19 (ל"ת)
67. לא יעזור כלום כל עוד לא יבינו את הדבר האלמנטרי שתחבורה ציבורית זה שירות בסיסי כמו חשמל ומים זורמים וצריכה לפעול 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. תארו לכם שהיו סוגרים את זרם החשמל והמים מדי שבת וכל המעוניין בהם היה צריך להחזיק מיכלית וגנרטור או לשלם סכום מופקע על משלוח של כמה בקבוקים או סוללות מיוחדות לרשת החשמל הביתית (ע"ע נהגי המוניות). NLO | 16.07.19 (ל"ת)
66. אה אז רק בשביל למנוע פקקים צריך לעודד עסקים שניתן לעבוד מהבית? או תוספת של שקל תשעים לעובד אם הוא מגיע עם עוד עובד לעבודה. או שהעסקים יתעסקו בתחבורה "ציבורית" לעובדי החברה, היא תהיה הרבה יותר יעילה מתחבורה ציבורית של המדינה כי היא יותר ספציפית ודינמית. איך עסק מנטר לדוגמא עובדי HelpDesk שעובדים מהבית? אותם עובדים כמו בחברות התקשורת, סלולר, אינטרנט וכו. עובדים צעירים בני 20 שמתחלפים כל הזמן ובגיל הזה קצת עם פחות אחריות? מבחינה טכנית אפשר לתת לעובדים הנ"ל לעבוד מהבית. אבל אולי תציעו לעסקים פתרונות למשל איך לנטר שהעובדים באמת עובדים מהבית? ואגב, היתה כתבה ממזמן שאני לא זוכר בדיוק את תוכנה אבל אמרה שישראל במקום נמוך מבחינת עבודה מהבית עקב קשיים בירוקרטים מלמעלה (לא זוכר בדיוק איזה חוקים או נהלים המדינה דורשת שמקשה למעסיק לתת לעובדים לעבוד מהבית). אז אולי גם תחקרו את הנושא הזה? ואחרי שתחקרו את הנושא הוא יפתר בעוד עשור או שתים כי ככה זה עובד בארץ משום מה... שחר2 | 16.07.19 (ל"ת)
65. לא הבנתי- כיום נתיבי איילון אוסרים כליל על נסיעת משאיות כבדות בתחומם בשעות הבוקר המוקדמות וזה לא עוזר.. אז מה בדיוק זה יתרום ?? יהודה | 16.07.19 (ל"ת)
64. בקיצור על אילו שעות מדובר ? ומקווה שברור לכולם שלאחר הבונוס יבוא הקונוס לכולם שזה תשלום על עצם הנסיעה. בהתחלה לקחו כסף על מים שבאים מהטבע (של כולנו) אח"כ בכביש ..רק על כביש 6 רק על נתיב מהיר ותיכף על עצם הנשימה המזוהמת בכביש....וכלום לא הולך לשיפור ובטח לא לתחבורה ציבורית יעילה, נוחה וזולה. רחל | 16.07.19 (ל"ת)
62. הפתרון- לקחת נתיב למסילה הרביעית באיילון, ולא ההיפך! למה למישהו לנסוע להרצליה ברכבת, כשאין אפילו יציאה מהתחנה לכיוון הרצליה הפיתוח, אלא צריך לעשות סיבוב של קילומטר וחס וחלילה שיהיה צל על הגשר. מתעללים בנוסעי התחבורה הציבורית יפעת | 16.07.19 (ל"ת)
61. הרכבת הקלה הרסה את כל איזור המרכז עובדה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תכנון לקוי מאין כמותו כל איזור המרכז בכל שעה שהיא בלתי נסבל!!!!!!!!!! רכבת תחתית רכבת קלה או איך שתקראו לה לא תעזור כאן . הזנחה פושעת של שרי התחבורה למינהם . בונים מחלף שמספיק בדיוק לשנה כי לא צופים את העומס !!!!!! מוסיפים נתיב אחד המקום 3 . תלמדו מהגרמנים איך לעשות מחלפים!!!!!!! תחבורה ציבורית פה זוועתית ולא עושים כלום לשנות אותה!!!!!!!! בקיצר משתינים עלינו בקשת אלי | 16.07.19 (ל"ת)
60. תעשו כמו בכביש 4 מערכת אוטובוסים באיילון שמקשרת חולון בת ים ראשלצ תא בנתיב המהיר BRT אזרחית | 16.07.19 (ל"ת)
58. אוגוסט זה הזמן שאין פקקים גם ככה גם ככה אין באוגוסט פקקים אז מה יציג הניסוי הזה צריך לעשות את הניסוי שחוזרים מהחופש בתקופות העמוסות כרגיל המדינה לא חושבת לפני שעושה האזרח | 16.07.19 (ל"ת)
55. פקוק כל הזמן אתמול נסעתי באיילון בשעה אחת וחצי בצהריים, היה פקוק מחולון ועד לארלוזורוב נהג | 16.07.19 (ל"ת)
53. שלא תטעו לרגע: אחרי שהניסוי "יצליח" - כולנו נשלם אלפי שקלים על הזכות לנסוע בכביש ברכב שלנו (כאילו עכשיו לא מספיק) - והממשלה תקח מיליארדים מהאנשים בשנים הבאות. אין דברים חינם - מלבד גבינה במלכודת עכברים. אא | 16.07.19 (ל"ת)
52. למה אוגוסט? למה מנסים את הניסוי בחודש אוגוסט? החודש בו יש הכי מעט פקקים בשנה! אני לא בטוח שהניסוי יצליח לשקף את המציאות המרה של הפקקים אלי | 16.07.19 (ל"ת)
51. רק בתל אביב יש סגנית המטפלת בתחבורה ואינה עושה כלום, פרט לפייסבוק שתי קדנציות ועכשיו השלישית - 0 שיפור תנועה וחניה בעיר ולהיפך נזקים בכול מקום! וגב מיטל להבי כבר 8-9 בתפקיד סגן ראש עירייה , עושה רק יחסי ציבור לעצמה . קברה את תושבי יפו בשדרות ירושלים שיבשה את החיים לאורך יפת והפכה את החיים של 50000 תושבי יפו לגיהינום בכול הקשור לנידות. עד היום קיבלה הגברת 40000 ש"ח לחודש 12 חודשים בשנה לאורך 8 שנים. 3 מיליון שמונה מאות אלף ש"ח שכר!!! ועוד 50% עלות לשכה עוזרים רכב מזכירות ועלויות מעביד. אני החלטתי אם מרצ שודדת ת הקופה הציבורית באמצעות נציגים כאלה ! אני מצביע לליברמן שם התל אביבי | 16.07.19 (ל"ת)
50. אם פנגו ופוינטר בפנים זה טוב שתי חברות שמבינות עניין ומכירות את הנהגים טוב טוב. ניצן | 16.07.19 (ל"ת)
49. מה זה תכנית ראיליטי? עד שלא תהיה תחבורה ציבורית ראויה אף אחד לא יחליף את הרכב שלו!!! גם אם תתנו לי 10000 שקל בשנה מענק אני לא אוותר על הרכב שלי בשום סיכוי!!!! זה פשוט לא שווה את זה. בחום המטורף פה או בחורף שיורד גשם וקר הדבר האחרון שאני יעשה זה לשוטט ברחוב ולחפש איך להגיע לעבודה או לכל מקום שאני צריכה. והאמת גם אם היתה תחבורה ציבורית נוחה לא הייתי מוותרת על הרכב אפילו יום בשבוע!! כי אין שום סיבה שאעשה את זה. איכות חיים זה נקרא- תפנימו!! כמה שטויות | 16.07.19 (ל"ת)
48. לסגור את החברה הזו ביזבוז אדיר של כספי ציבור רק רכ רכבת תחתית מתחת לכל גוש דן תציל את המדינה ואת כל המרכז כל השאר בזבוז אדיר של כסף חבל על כל הכבישים הנוספים שסוללים ובונים. תום | 16.07.19 (ל"ת)
47. עד שלא יופעלו כאן רכבות ורכבות-תחתיות כמקובל במערב, הכבישים יהיו תקועים James Watt | 16.07.19 (ל"ת)
46. עובדים עלינו!!! אין אלטרנטיבה כל עוד לא תהיה תחבורה ציבורית יעילה. הגיע הזמן לסלול בישראל כבישים דו מפלסים ונתיבי איילון הם המתאימים ביותר. בנוסף לכך, מרבית נתיבי הכניסה/יציאה מהאיילון לערי גוש דן אינם מתוכננים נכון ומהווים צווארי בקבוק. שוקי | 16.07.19 (ל"ת)
44. אפשר פשוט לפזר מסמרים בכבישים שמובילים לאיילון זה גם יוריד את העומס באיילון בוב הבנאי | 16.07.19 (ל"ת)
42. הכל רק כדי לדחות את הכץ המדינה הזאת תעשה הכל רק כדי לדחות פתרונות כמו של רכבת תחתית ומונורייל על עמודים. מה יעזרו כל הכבישים האילו אם הריבוי הטבעי של הישראלים הוא סופר גבוה. כל כמה שנים הם יצטרכו לבנןת עוד ועוד מחלפים וכבישים. יגאל | 16.07.19 (ל"ת)
37. עוד פתרונות הפיכת נתיבים רגילים לנתיבי תחבורה ציבורית בשעות העומס. באוזרי תעשייה, לארגן הסעות של כמה חברות לפי אזורים. לתת הטבות לחברות ולעובדים אשר יבחרו לנסוע בהסעות. לאפשר עבודה מהבית. יש הרבה עובדים שיכלו לעבוד מהבית. כל אלה היו מסיימים את בעיית העומס בכבישים. גיא | 16.07.19 (ל"ת)
36. לבנות מונורייל עילי מרכבת בני-ברק ל-bbc בני-ברק ולרמת החייל. ואולי גם לבורסה. מני | 16.07.19 (ל"ת)
35. לתמרץ נהגים בכסף...כי יש לנו עודף כסף והמדינה בכלל לא בגרעון... זה כאילו שדרישות הקבלה לתפקיד מקבל החלטות במדינה ההזויה הזאת זה שלא יהיה לך מוח... אישש | 16.07.19 (ל"ת)
34. אפשר בקלות לפתור!תחבורה ציבורית כמו בארצות העולם הנאור ו70% מהרכבים יורדים מהכביש איל | 16.07.19 (ל"ת)
33. החלם הישראלי במיטבו, אין שכל אין דאגות או שהדאגות קטנות יותר. תעשו תחבורה ציבורית יעילה והנה פתרון אמיתי לבעיה. אבל זה לוקח יותר מקדנציה של שר, ואיזה שר ישקיע בזה את הקדנציה שלו ? והרי לנו בעיה שכנראה תישאר פה עוד שנים רבות. אזרחשנמאס לו משחיתות | 16.07.19 (ל"ת)
32. כל עוד אין תחב"צ בישראל 24-7-364 לא יהיה פיתרון !!! כי חייבים להחזיק אוטו במקביל לאי זמינות תחב"צ. דן, נהג אגד | 16.07.19 (ל"ת)
28. וואו, 375 ש"ח שלמים כל חודש? אתם רציניים? ועוד בסוף הרי הנהג יישאר בלי כלום ביד אבל הוא יאכל קילומטראז' על הרכב בשביל זה איזה ניסוי מטומטם אייל | 16.07.19 (ל"ת)
27. נחמד...אבל צריך כביש עילי ורכבת מעל איילון אין ברירה אחרת. כל הניסויים האלה נחמדים...אבל זה לא יפתור את הפקקים כי איילון לא מותאם לכמות הרכבים היום. גם כביש 531 במחלף כפר שמריהו...נבנה עם שני מסלולים. חיים בשנת 1980 פה. יש צווארי בקבוק במחלף השלום ומחלף וולפסון עם שני מסלולים וזה מה שמביא לפקקי הענק האלה בכל שעות היום. אם פעם איילון היה פנוי בין 11:00-14:00.....היום הוא פקוק כל הזמן כל היום. חובה כביש עילי מעל אין ברירה. מה אנשים לא ייסעו לעבודה? אין תחבורה ציבורית טובה לא יעיל | 16.07.19 (ל"ת)
26. הפוך גוטה לא לתת תמריצים אלא לגבות קנסות. ליהודים כואב כאשר צריך להכניס יד לכיס ולשלם. אלי | 16.07.19 (ל"ת)
23. הוספת תחנת רכבת מול אסותא רמת החייל ע״י הקמת רציף זעיר שניתן לעלות ממנו לרכבת רק דרך קרון אחד ינכה את תל אביב צפון מזרח, איילון, כביש התערוכה , פנחס רוזן מאלפי כלי רכב הנכנסים לרמת החייל, איזור ההיטק ואסותא . השקעה קטנה- רווח עצום פתרון להוריד אלפי מכוניות | 16.07.19 (ל"ת)
22. שטויות שלא פותרות את הבעייה המהותית במקום לזרות חול בעיני הציבור - תתקימו חניונים גדולים ליד תחנות הרכבת, תוסיפו רכבות מהירות בשעות העומס וככה תעבירו אנשים מנסיעה ברכב פרטי לתחבורה ציבורית המצב כיום הוא שכבר משעה 08:00 !!! אין מקומות חנייה בתחנות הרכבת. אין מספיק רכבות הרכבות איטיות ולכן אין שום הגיון לעבור לנסוע ברכבת , כאשר ברכב פרטי לוקח אותו הזמן מהבית ועד למשרד. משרד התחבורה והעומד בראשו נכשלו בענק בנסיון לפתור את עומסי התנועה. כי הדרך שלהם זה לשפוך עוד אספלט ( שרק עושה טוב לקבלני הכבישים ) אבל לא באמת פותר את עומסי התנועה. צביקה | 16.07.19 (ל"ת)
21. בושה שקר גדול אני יוצא בשעה 06 מצפון תל אביב למקום העבודה לאורך איילון יש 4 משאיות בלבד לאורך הנתיב תבדקו אותי זה הכל ספין בושה דור | 16.07.19 (ל"ת)
20. איילון זה כלום ביחס לכביש 4-גהה שחררו את הפקק בבר אילן שקיים בכל שעות היממה, 12 בצוהריים פקוק שם,בין 8 בבוקר ל 9 בערב פקוק שם,איילון זה גוזל ביחס לסיוט האמיתי שקוראים לו גהה -כביש 4 הוא הפקוק ביותר בארץ!!! י | 16.07.19 (ל"ת)
16. שימו לב, זהו שלב ראשון לפני כניסת כבישי האגרה לממשלה יש רצון להפוך את כל כבישי הארץ לכבחשח אגרה ואנחנו הנהגים נשלם על פי מספר קילומטרים שהרכב נסע. הצעת החוק הוגשה וזהו ככל הנראה תהליך התחלתי. בליליוס | 16.07.19 (ל"ת)
15. אולי ננסה ניסוי אחר.. ותנסו לבחור ממשלה שהאזרח הרגיל כן מעניין אותה, ולא רק חרדי מבית שמש או מתנחל ממעלה זמבורה? אלא סתם חילוני שגר בפתח תקווה, רמת גן או תל אביב... וממשלה שלא רק עסוקה בלהציל את הראש שלה מהכלא אלא עסוקה בלשרת את האזרח הפשוט שבחר בה.. בואו נעשה ניסוי כזה.. אוקיי? מתחילים ב 16.9.2019. איציק | 16.07.19 (ל"ת)
14. 4500 שקל לשנה? לא מדגדג בארנק.. חבל על הזמן מי יתאמץ כלכך בשביל פחות משכר חודשי לשנה שלמה ט | 16.07.19 (ל"ת)
13. הניסוי יעלה לפחות 45 מליום וזה לפני הוצאות שאר ההוצאות. בכסף הזה אפשר לשפר אץ התחבורה הציבורית, במקומות מסוימים אפילו להזמין הסעות מיוחדות ... במקום זה אנחנו משחררים כסף לפתרון שאין בו צורך. סריי | 16.07.19 (ל"ת)
12. חבל שבמשטרה לא מודעים לחוקים שוטרי תנועה בנתיבי איילון טוענים כי לא קיים איסור על משאיות לנסוע באיילון בשעות העומס פשוט הזיה ששוטר תנועה לא יודע את החוקים ולא אחג אלא כמה נהגת | 16.07.19 (ל"ת)
10. כל הפתרונות מגוכחים ללא אלטרנטיבה של תחבורה ציבורית צחוק כמו כל דבר שהממשלה הזו עושה | 16.07.19 (ל"ת)
7. ניסוי באוגוסט? ניסוי באוגוסט? חופש גדול איילון יחסית פנוי בחודש זה ואז יגידו שהניסוי הצליח ארז | 16.07.19 (ל"ת)
6. אף אחד לא אוכף את איסור נסיעת המשאיות באיילון. נוסעות חופשי וגם בנתיבים השמאליים. נהג מיואש | 16.07.19 (ל"ת)
5. כבר היום אם מנסים לרדת לאיילון משבעת הכוכבים גם ב-11 וב-12 פקוק אין היום שעות לפקקים באיילון, זה פשוט כל היום. נהיה זוועה לנסוע באיילון. ניסוי שמועד לכישלון | 16.07.19 (ל"ת)
4. אולי יעשו ניסוי באי הקצעת נתיב לתחבורה הציבורית? ויבנו נתיב נוסף באוויר? כך בדיוק כל הניסויים האלה הרבה דיבורים הקצעת כספים במקום לעשות את הנדרש - תחבורה ציבורית 24/7 ורכבת תחתית לא רכבת קלה. כן זה עולה כסף אבל אין דרך אחרת. ליאור | 16.07.19 (ל"ת)
3. פתרונות טיפשיים לבעיה פשוטה. שיפור תחבורה ציבורית!!!!! אני נוסע לעבודה ברכב חצי שעה רק כי בתחבורה ציבורית אני צריך להחליף 3 אוטובוסים וזו אורכת שעה וחצי. אין פרופורציות בין זמן הנסיעה ברכב פרטי לתחבורה ציבורית, אין יעילות, תדירות נמוכה, אין קווים אטרקטיביים לתחנות מרכזיות. מישהו | 16.07.19 (ל"ת)
2. מחזיק רכב ליסינג, שהמשכורת שלו בד"כ מעל 200 אלף שח בשנה באמת מתרגש מ4500 ש"ח האלו, שנתית? נסו משהו משמעותי, ותזדרזו עם שישה קווי מטרו שהיו צריכים לקום כבר לפני עשור. יוני | 16.07.19 (ל"ת)
1. סבתא שלי שגרה בשלומי נרשמה לניסוי כבר 30 שנה לא הגיעה ברכב שלה לאזור תל אביב, מה אכפת לה לקבל 4,500 שקלים אורי | 16.07.19 (ל"ת)
שלום למשאיות: הניסוי שיפנה את נתיבי איילון
169 תגובות לכתיבת תגובה