12. בוקר, ערב, צהרים, רחוקה ירושלים כבר היה משהו שעשה שימוש בקרון עומד המפוזר מכפר אז"ר | 21.07.19 (ל"ת)
11. גם היום יש קרונות שלא נוסעים... בייחוד על קו בנימינה רחובות/אשקלון נוסע ותיק מפרדס חנה | 18.07.19 (ל"ת)
10. תגובה למשה שאינו מכיר את החומר כל מערכי הרכבת מסוג IC3 שנקנו באיסקה עם MBB (נקנתה אחר כך ע"י בומברדייה), היו חדשים. 7 מערכים ראשונים אכן הובעו מדנמרק עד אשר מפעל רמתא של תע"א התארגן לייצר/להרכיב את כל שאר המערכים באותה עיסקה. לכן כל המערכים בעסקה היו חדשים. לאחר חילופי מנכ"ל ברכבת ישראל החליט מי שהיה ממונה לקנות מספר מערכים ישנים שהיו מוצעים (כמדומני בשבדיה) שלא רק שהיו משומשים הם היו צריכים לעבור התאמה מיוחדת במיוחד במערכת מיזוג האוויר. ליאור | 18.07.19 (ל"ת)
8. טוב שיצאו הקרנועים הללו בעלי מנועי דיזל עיליים מזהמים מאין כמותם. נסו רק לעמוד ליד קרנוע כזה עם כיוון הרוח. פשוט סירחון. בנוסף הם מלאים ג'וקים יהודה | 18.07.19 (ל"ת)
7. תקשורת קלוקלת לקרון בתמונה אין קשר לכתבה.. לא אותה חברה בכלל לידע הכללי אם כבר כתבתם לפחות תדייקו תקשורת מעפנה יוסי בן שמעול | 18.07.19 (ל"ת)
6. בשביל להיות בקרון שלא זז מספיק לעלות לרכבת בשביל להיות בקרון שלא זז מספיק לעלות לרכבת בארכבת | 18.07.19 (ל"ת)
3. מחפשים פראיירים איזה מחירה מטורף אוטובוס ישן יכול לעלות בין 3 ל5 אלף שח 180 זה כמו לבנות בית בגודל שלקרון ומאוד חם בקרון בלי מזגן מוגזם | 18.07.19 (ל"ת)
2. אודי עציון - הקרונועים הוותיקים ביותר ברכבת ישראל, מהסדרה הראשונה שהגיעה בשנת 1992 מדנמרק רק לעדכן את הנכתב ע"י אודי עציון, ולחדד את העובדות: המערכים הללו, שהגיעו בשנת 1992 מדנמרק, הגיעו כבר אז, בגלל מצוקת ציוד נייד ברכבת ישראל, כקרונות מ-ש-ו-פ-צ-י-ם , לאחר שעשו אי אלו מאות אלפי ק"מ באירופה. מערכי קרונות IC3 לא הגיעו לישראל כציוד חדש מהניילון. צא ולמד, הם שירתו כ- 27 בישראל, ולפני כן בוודאות מעל 10 שנים בדנמרק, כך שאנו מדברים על קרונות בני 37-40 שנה לכל הפחות !!!! לא לשכוח את אלו שנדלקו (אש בקרון) במהלך הנסיעה, ראה המקרה דרומית לבית יהושוע.... לא לשכוח !!!! מושיקו מ-חיפה | 17.07.19 (ל"ת)
1. מכירת מערכי IC3? חשבתי שחסר ציוד נוסע לרכבת ישראל כאשר מצד אחד טוענים שאין ציוד נוסע מספיק (קרונות וקטרים) ולכן אין מספיק רכבות ויש צפיפות גבוהה ברכבת אז מדוע מוכרים ציוד שעדיין נוסע? אולי האחזקה שלו יקרה בגלל הגיל אבל עד אשר לא ידיעו מערכים חדשים למה למכור? כנראה שהתשובה נמצאת בניהול כושל של הרכבת הן ע"י הנהלתה והן ע"י משרד התחבורה. ליאור | 17.07.19 (ל"ת)
יש לכם מקום בבית? בואו לקנות קרון רכבת
14 תגובות לכתיבת תגובה