אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יש לכם מקום בבית? בואו לקנות קרון רכבת

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
תגובה למשה שאינו מכיר את החומר
כל מערכי הרכבת מסוג IC3 שנקנו באיסקה עם MBB (נקנתה אחר כך ע"י בומברדייה), היו חדשים. 7 מערכים ראשונים אכן הובעו מדנמרק עד אשר מפעל רמתא של תע"א התארגן לייצר/להרכיב את כל שאר המערכים באותה עיסקה. לכן כל המערכים בעסקה היו חדשים. לאחר חילופי מנכ"ל ברכבת ישראל החליט מי שהיה ממונה לקנות מספר מערכים ישנים שהיו מוצעים (כמדומני בשבדיה) שלא רק שהיו משומשים הם היו צריכים לעבור התאמה מיוחדת במיוחד במערכת מיזוג האוויר.
ליאור | 18.07.19
2.
אודי עציון - הקרונועים הוותיקים ביותר ברכבת ישראל, מהסדרה הראשונה שהגיעה בשנת 1992 מדנמרק
רק לעדכן את הנכתב ע"י אודי עציון, ולחדד את העובדות: המערכים הללו, שהגיעו בשנת 1992 מדנמרק, הגיעו כבר אז, בגלל מצוקת ציוד נייד ברכבת ישראל, כקרונות מ-ש-ו-פ-צ-י-ם , לאחר שעשו אי אלו מאות אלפי ק"מ באירופה. מערכי קרונות IC3 לא הגיעו לישראל כציוד חדש מהניילון. צא ולמד, הם שירתו כ- 27 בישראל, ולפני כן בוודאות מעל 10 שנים בדנמרק, כך שאנו מדברים על קרונות בני 37-40 שנה לכל הפחות !!!! לא לשכוח את אלו שנדלקו (אש בקרון) במהלך הנסיעה, ראה המקרה דרומית לבית יהושוע.... לא לשכוח !!!!
מושיקו מ-חיפה | 17.07.19
1.
מכירת מערכי IC3? חשבתי שחסר ציוד נוסע לרכבת ישראל
כאשר מצד אחד טוענים שאין ציוד נוסע מספיק (קרונות וקטרים) ולכן אין מספיק רכבות ויש צפיפות גבוהה ברכבת אז מדוע מוכרים ציוד שעדיין נוסע? אולי האחזקה שלו יקרה בגלל הגיל אבל עד אשר לא ידיעו מערכים חדשים למה למכור? כנראה שהתשובה נמצאת בניהול כושל של הרכבת הן ע"י הנהלתה והן ע"י משרד התחבורה.
ליאור | 17.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת