אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"רק שישחררו כסף, נעמיד רכבת שילקקו את האצבעות"

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
הרכבת של ארץ ישראל
משנת 1892 127 הרכבת כימת. מר מיכה היקר. עם תישב בשקט ולא תבקש תקציבים לרכש נוסף. אז תישכח מתקצבים ממשרד העוצר. אתה חייב לדרוך להם על הראש. לחפור להם בראש חזק מאוד . אחרת מחבלי העוצר יעשו ממך קירקס . סליחה שאני קצוני. אבל אני מכיר את מחבלי העוצר. 50 שנה של הזנחה מסיבית ברכבת ישראל משנות ה 60 עד 2009. אגף הנחשים התקציבים במשרד העוצר כמה שהו רע. הו סרטן בלב הרכבת. הו נגד הרכבת מקום המדינה תפנים את זה אחרת אתה תסבול כותב לך אזרח שאוהב את הרכבת .
מלך הרכבת  | 08.11.19
38.
בכל העולם מבטלים את הרכבות הקלות ורק בישראל מכניסים
בברוקלין הגיעו למסקנה שזה מטורף שיש רכבת שנוסעת באמצע העיר והורידו הכל לתחתית. במנהטן יש רכבת תחתית למעלה ממאה שנה גם בפריז ובלונדון. באמסטרדם מתכננים כבר שנים איך להיפטר מהטראם. ורק שישראל גילו איזה פטנט גאוני. רכבת ענקית שנוסעת באמצע העיר. חולי נפש
צדוק | 29.09.19
37.
גם מנכ״ל קוסם לא יוכל לעשות כלום בחברה ממשלתית רקובה
רק מפעיל פרטי יוכל לנהל את מערך הרכבות ביעילות, שהוא מתעלם משיקולי הבוחר ואינו צריך לפתוח קווים הפסדיים כמו רכבת העמק, ולהשקיע באזורי ביקוש יתר, רק מפעיל פרטי לא ייצא בהכרזות פוליטיות השלמנו את הקו לירושלים - אבל עדיין אי אפשר לנסוע בו... ניתוק הרכבת משאב חיוני מידי הפוליטיקאים הוא כורח, וגם מנכ״ל קוסם לא יוכל לעשות בה דבר או חצי דבר, להזיז עיפרון לפני אישור הועד.
רון | 29.09.19
35.
ל 28
גוף צבאי,באמת? הגוף היחיד שיותר מסואב מרכבת ישראל ומרשות הנמלים הוא הצבא.פנסיות של מיליארדים,תקציב שלאף אחד אין יכולת לעקוב אחריו,חוסר יכולת לבצע תכנית רב שנתית במסגרת תקציב.הצבא כבר שנים מתכונן "למלחמה שהייתה",בדיוק כמו רכבת ישראל.הפתרון הוא להעביר את כל מדינת ישראל,לא רק הרכבת,למודל האמריקאי. כל קבלן או נותן שירות שחורג בזמני אספקה,משיתים עליו קנסות.כאן המודל הפוך.קבלן שלא סיים מחלף בזמן וגורר את העבודות במשך שנים,נותנים לו עוד 20 מיליון שקל רק שיסיים.צריך להג בחוק את סמכויות הועד,ולהקימו מחדש
אחד נתניה | 29.09.19
33.
פרויקט חרום לאומי
מצב התחבורה להסעות המונים מפגר אחורה בעשרות שנים לעומת מדינות העולם המערבי אם רוצים להדביק את הפער ושיהיה מערך הסעות המונים לתפארת המדינה צריכה להקצות משאבים דהינו כסף והרבה יש ליצור תוכנית חירום לאומית ולהתיחס לחשיבות העניין באותה חישיבות של תקציב מערך הביטחון למספר שנים תוכנית חומש או תוכנית לעשור הקרוב שבא פרויקטים יצאו לדרך במהירות על לעניות דעתי יש בעשור הקרוב יש להפנות נתך גדול מתקציב המדינה לשם כך לצורך הדבקת הפער מהעולם וליצור כאן מערך רכבות מודרני אפילו מאוד מתקדם שיהיה מנוף כלכלי
אביב | 29.09.19
20.
רק כשישחקרו אותנו מהוועדים נוכל לראות עסקים פורחים
שום גוף בו פועלת ההסתדרות לא יכול להיות יעיל, הגיע הזמן למנוע שביתות בגופים חיוניים למשק. לא יתכן שהעובדים יכתיבו להנהלה ויחליטו מתי בא להם לעבוד. לא יעיל ואפילו לא מוסרי, קבוצה קטנה מעבירה עושר של המדינה לעצמם תוך ניצול מקום עבודתם. די לכפיה של נהסתדרות צריך לקבוע בחוק מקסימום שכר בגופים מאוגדים זה ימנע משכורות ותנאים בלתי נסבלים בו כל פקידה מרוויחה יותר מראש ממשלה, ראו חברת חשמל, רכבת, בנק ישראל ועוד ליצנים שיכורי כח וחסרי מעש. רק לראות מי ראש הועד של הרכבת מסביר הכל, כוחניות יש שכל אין...
הסתדרות - אסון למדינה | 28.09.19
13.
היה שר תחבורה כץ שתחבורה צבורית לא עניינה אותו. כב
נקווה שיהיה שר תחבורה שחשיבות התחבורה הציבורית תהיה בראש מעייניו ולא כניעה לבעלי מכוניות פרטיות וכניעה מתמדת לארגוני בעלי המוניות ,כי הם מביאים קולות בפריימריס בליכוד ולא דאגה לציבור ולשחרור הכבישים מהרכב הפרטי בגלל תחבורה ציבורית משופרת
למכוניות פרטיות עניינו אותו | 27.09.19
9.
רוכבים לא לוקחים את האופניים איתם כי הם פוחדים מגניבות
אלא כי הם צריכים ניוד מתחנת היעד ליעד הסופי (the last mile). אם הרכבת רוצה להקל על הרוכבים, שתציע מנוי משולב שמאפשר לאנשים לקחת אופניים מתחנות רכבת ליעדים שלהם ולהחזיר לשם. זה פיתרון לא מאוד ישים (כי אז אופניים כל היום ישבו אצל רוכבים מתחת למשרד) אבל זו הדרך להימנע מעומס בקרונות עצמם. אחרת כל שאפשר לעשות הוא קרונות מיוחדים רק לאופניים, או להעמיס את האופניים על הגג של הרכבת עם מתקנים מיוחדים
ASD | 27.09.19
3.
תשחררו את הרכבת מהנהלת הרכבת ועובדיה ונלקק אצבעות
משכורות עתק, בטלה לא סמויה, עובדים מקושרים שלא מסוגלים להבין את תפקידם ובטח לא למלא אותו מהמנכל ועד העובד הזוטר הם משאבת מזומנים "משומנת" שמצליחה לכלות מיליארדים במקום שמיליונים בודדים היו מספיקים. אני מתעב הפרטות. אבל זה אולי במקרה הבודד בו לא קיימת שום אופציה אחרת. יש להפריט את הרכבת הקיימת, יש להפריט את נטע. יש להעביר את ניהול פרויקטי הרכבות למספר חברות מובילות בעולם מגרמניה, צרפת וכד.. תמורה לפיתוח מטרו בכל הערים הגדולות ורישות יתר המדינה. פרויקטי bot יביאו את ישראל לבגרות תחבורתית.
משה | 27.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת