40. הרכבת של ארץ ישראל משנת 1892 127 הרכבת כימת. מר מיכה היקר. עם תישב בשקט ולא תבקש תקציבים לרכש נוסף. אז תישכח מתקצבים ממשרד העוצר. אתה חייב לדרוך להם על הראש. לחפור להם בראש חזק מאוד . אחרת מחבלי העוצר יעשו ממך קירקס . סליחה שאני קצוני. אבל אני מכיר את מחבלי העוצר. 50 שנה של הזנחה מסיבית ברכבת ישראל משנות ה 60 עד 2009. אגף הנחשים התקציבים במשרד העוצר כמה שהו רע. הו סרטן בלב הרכבת. הו נגד הרכבת מקום המדינה תפנים את זה אחרת אתה תסבול כותב לך אזרח שאוהב את הרכבת . מלך הרכבת | 08.11.19 (ל"ת)
39. אם כל הבעיות זה ועד המורכב מערסים ופרחות,זו מכת מדינה הם כמו סרטן שאוכל את הגוף עד שהגוף מת נמרוד | 29.09.19 (ל"ת)
38. בכל העולם מבטלים את הרכבות הקלות ורק בישראל מכניסים בברוקלין הגיעו למסקנה שזה מטורף שיש רכבת שנוסעת באמצע העיר והורידו הכל לתחתית. במנהטן יש רכבת תחתית למעלה ממאה שנה גם בפריז ובלונדון. באמסטרדם מתכננים כבר שנים איך להיפטר מהטראם. ורק שישראל גילו איזה פטנט גאוני. רכבת ענקית שנוסעת באמצע העיר. חולי נפש צדוק | 29.09.19 (ל"ת)
37. גם מנכ״ל קוסם לא יוכל לעשות כלום בחברה ממשלתית רקובה רק מפעיל פרטי יוכל לנהל את מערך הרכבות ביעילות, שהוא מתעלם משיקולי הבוחר ואינו צריך לפתוח קווים הפסדיים כמו רכבת העמק, ולהשקיע באזורי ביקוש יתר, רק מפעיל פרטי לא ייצא בהכרזות פוליטיות השלמנו את הקו לירושלים - אבל עדיין אי אפשר לנסוע בו... ניתוק הרכבת משאב חיוני מידי הפוליטיקאים הוא כורח, וגם מנכ״ל קוסם לא יוכל לעשות בה דבר או חצי דבר, להזיז עיפרון לפני אישור הועד. רון | 29.09.19 (ל"ת)
36. ניהול ! ניהול ! ניהול ! מיכה,על 5 דברים עומדת הצלחה של חברה : ניהול , ניהול , ניהול, ניהול וניהול. כל השאר הם כלים ולא פתרון. מי כמוך יודע זאת. עמיר | 29.09.19 (ל"ת)
35. ל 28 גוף צבאי,באמת? הגוף היחיד שיותר מסואב מרכבת ישראל ומרשות הנמלים הוא הצבא.פנסיות של מיליארדים,תקציב שלאף אחד אין יכולת לעקוב אחריו,חוסר יכולת לבצע תכנית רב שנתית במסגרת תקציב.הצבא כבר שנים מתכונן "למלחמה שהייתה",בדיוק כמו רכבת ישראל.הפתרון הוא להעביר את כל מדינת ישראל,לא רק הרכבת,למודל האמריקאי. כל קבלן או נותן שירות שחורג בזמני אספקה,משיתים עליו קנסות.כאן המודל הפוך.קבלן שלא סיים מחלף בזמן וגורר את העבודות במשך שנים,נותנים לו עוד 20 מיליון שקל רק שיסיים.צריך להג בחוק את סמכויות הועד,ולהקימו מחדש אחד נתניה | 29.09.19 (ל"ת)
34. להקצות 20 אחוז לפחות מתקציב המדינה כל שנה למשך עשו רק כך ידבקו פער מהעולם המערבי ענר | 29.09.19 (ל"ת)
33. פרויקט חרום לאומי מצב התחבורה להסעות המונים מפגר אחורה בעשרות שנים לעומת מדינות העולם המערבי אם רוצים להדביק את הפער ושיהיה מערך הסעות המונים לתפארת המדינה צריכה להקצות משאבים דהינו כסף והרבה יש ליצור תוכנית חירום לאומית ולהתיחס לחשיבות העניין באותה חישיבות של תקציב מערך הביטחון למספר שנים תוכנית חומש או תוכנית לעשור הקרוב שבא פרויקטים יצאו לדרך במהירות על לעניות דעתי יש בעשור הקרוב יש להפנות נתך גדול מתקציב המדינה לשם כך לצורך הדבקת הפער מהעולם וליצור כאן מערך רכבות מודרני אפילו מאוד מתקדם שיהיה מנוף כלכלי אביב | 29.09.19 (ל"ת)
32. לצרה של הרכבת יש שם:אדרעי ושות` קודם תצליח לבטל את ועד העובדים המאפיונרי שהשתלטה על הרכבת ואחר כך תדבר אופטימי תתכונן להלם של החיים | 29.09.19 (ל"ת)
31. רכבת של חובבנים. כל יום ביטולים ועיכובים אחרי 20:00 רכבת פעם בשעה. כאילו שכולם פה עובדי מדינה שב-15:30 כבר הלכו הביתה. בושה. על מה הוא מתגאה פה? אורי | 29.09.19 (ל"ת)
30. אוטובוסים הם פתרון יעיל. יש כבר כבישים. מסלול לאוט מסלול אוטובוס עדיף מגיע גם לשכונות. ותיק פה | 28.09.19 (ל"ת)
29. התשובה בגוף התגובה בדרך כלל מנהלים מושחתים או מסורסים על ידי בעלי אינטרסים במיוחד בארץ זה מכיר את זה וזה מכיר את זה .זה עושה לביתו .זוהי התרבות המושרשת פה .מה עשיתי בשבילי ולביתי ולא למען האחר.חהל שאין לנו פה הרבה כמו האלוף בריק !אין אנשים כאלו עוד.אין רונן | 28.09.19 (ל"ת)
28. היה צריך להגדיר את הרכבת מפעל צבאי ולתת לצבא לנהל את זה ומי שינסה להשבית יישב בכלא על בגידה מןטי | 28.09.19 (ל"ת)
27. מצב חרום מצב התחבורה הוא מצב חרום לאומי.הפקקים מחמירים ועוד כמה שנים נעמוד במקום. שיפור התחבורה יביא גם שיפור במצוקת הדיור על ידי פיזור אוכלוסיה ק | 28.09.19 (ל"ת)
26. תקציב ותראה בתי חולים מתוקתקים ובתי ספר חלומיים בשביל זה לא צריך מנהל מיוחד את זה כל אחד יכול לעשות רוצים מנהל שיוביל לרכבת ללקק את האצבעות לא עם תקציבים מנופחים ועובדים מנופחים למד | 28.09.19 (ל"ת)
24. כסף זו לא הבעיה בפרויקטים ציבוריים. הבעיה היא המנגנונים המושחתים וזמן ביצוע ארוך. Moshe | 28.09.19 (ל"ת)
23. עוד כסף????? כך כמה שאתה רוצה אבל לפני הכל לחקור את קו ירושלים החדש אני בטוח שיש שם שחיתות וגן בכלל ברכבת יוני | 28.09.19 (ל"ת)
21. יעשו לו חיים קשים ויטרפדו הכל, חבורת נוולות שמחזיקה את המדינה בגרון הבעיה היא הוועד | 27.09.19 (ל"ת)
20. רק כשישחקרו אותנו מהוועדים נוכל לראות עסקים פורחים שום גוף בו פועלת ההסתדרות לא יכול להיות יעיל, הגיע הזמן למנוע שביתות בגופים חיוניים למשק. לא יתכן שהעובדים יכתיבו להנהלה ויחליטו מתי בא להם לעבוד. לא יעיל ואפילו לא מוסרי, קבוצה קטנה מעבירה עושר של המדינה לעצמם תוך ניצול מקום עבודתם. די לכפיה של נהסתדרות צריך לקבוע בחוק מקסימום שכר בגופים מאוגדים זה ימנע משכורות ותנאים בלתי נסבלים בו כל פקידה מרוויחה יותר מראש ממשלה, ראו חברת חשמל, רכבת, בנק ישראל ועוד ליצנים שיכורי כח וחסרי מעש. רק לראות מי ראש הועד של הרכבת מסביר הכל, כוחניות יש שכל אין... הסתדרות - אסון למדינה | 28.09.19 (ל"ת)
19. שטויות-לפי הכותרת-מפסידן! אני עכשיו לוקח את הרכבת עם התקציב והפיתוח ומביא אותה ללק את האצבעות. אם ניהול חד מקצועי ומתוקצב...הרכבת היום אם התקציב יכולה להיות בין המובילות בעולם!,בדיוק כמו שחברת החשמל ומקורות כאלו..ואם תקציבים פר נפח תעסוקה קטנים יותר redhead | 27.09.19 (ל"ת)
18. למה צריך לשחרר כסף כדי להעמיד רכבת ? כבר היום הרכבת עומדת. ביזיון !!!!!!!!!!!!!! המגיב | 28.09.19 (ל"ת)
14. תקרא נתחיל בזה, שאם את ה 7 מיליארד הייתם נותנים לשווצרים בהתחלה, היינו מקבלים תמורה טובה פי 2. ומה עם חניות?.. ממש בזיון אני | 27.09.19 (ל"ת)
13. היה שר תחבורה כץ שתחבורה צבורית לא עניינה אותו. כב נקווה שיהיה שר תחבורה שחשיבות התחבורה הציבורית תהיה בראש מעייניו ולא כניעה לבעלי מכוניות פרטיות וכניעה מתמדת לארגוני בעלי המוניות ,כי הם מביאים קולות בפריימריס בליכוד ולא דאגה לציבור ולשחרור הכבישים מהרכב הפרטי בגלל תחבורה ציבורית משופרת למכוניות פרטיות עניינו אותו | 27.09.19 (ל"ת)
12. הגיע הזמן להגדיל מאד תקציב לרכבת כדי לצמצם הפקקים צריך להגדיל מאד את התקציב לרכבת. להוסיף ציוד מסילה במרכז ובעוד מקומות. וגם נתיבי תחבורה מיוחדים לאןטובוסים. רק ככה יחסכו בשעות פקק וזיהום אויר נוראי שהולך וגדל וזיהום המכוניות | 27.09.19 (ל"ת)
11. שוב מינו מקורב שיחררו כסף שעלה פי 2 ממה שהיה צריך לעלות. תביאו חברה בריטית תנו להם לעשות רכבת תחתית ואל תכניסו את כל חברי המרכז ואז פתאום הכל יראה אחרת. תום | 27.09.19 (ל"ת)
10. שחררו כסף אבל לא רק כסף לא יפתור הכל. שירות ושירותיות אינם עניין של כסף אלא של הבנת התפקיד, ההפך מהמצב כיום שהוא התגלמות האטימות . נוסעת | 27.09.19 (ל"ת)
9. רוכבים לא לוקחים את האופניים איתם כי הם פוחדים מגניבות אלא כי הם צריכים ניוד מתחנת היעד ליעד הסופי (the last mile). אם הרכבת רוצה להקל על הרוכבים, שתציע מנוי משולב שמאפשר לאנשים לקחת אופניים מתחנות רכבת ליעדים שלהם ולהחזיר לשם. זה פיתרון לא מאוד ישים (כי אז אופניים כל היום ישבו אצל רוכבים מתחת למשרד) אבל זו הדרך להימנע מעומס בקרונות עצמם. אחרת כל שאפשר לעשות הוא קרונות מיוחדים רק לאופניים, או להעמיס את האופניים על הגג של הרכבת עם מתקנים מיוחדים ASD | 27.09.19 (ל"ת)
8. כמו ביציאת מצרים הבעיה איננה כסף אלא דור המדבר עד שועד העובדים בראשות גילה אדרעי לא יסולק, והגב' תשלח לכמה שנות מאסר, שום כסף לא יבריא את הרכבת החולה. חלומות באספמיה | 27.09.19 (ל"ת)
7. מסי של החברות מנכ״ל אחד התותחים בארץ מקווה שהוועד ברכבת יבין זאת מאחל הצלחה ושנה טובה אורן | 27.09.19 (ל"ת)
6. אם משווים בלי מיסים לרכבת לא מסובסבת, רכב יותר משתלם כלכלית הפתרון האמיתי הוא ברכבים קטנים שתופסים פחות מקום דנדי | 27.09.19 (ל"ת)
5. הפרס על יצירת המצב המתואר הוא תפקיד שר חוץ הגאווה לאומית השר כץ הופעה ראשונה וקבע ביחס לפונלין את האטישמיות הפולנים יונקים עם חלב אימם מדעית עדיין לא הוכח פוליטית לא חכם בלשון המעטה מירי | 27.09.19 (ל"ת)
4. צריך להילחם בעובדים הם לא קובעים שום דבר הם צריכים לבוא לעשות את העבודה שלהם ללכת בסוף היום הביתה ולקבל בסוף החודש משכורת. הם לא צריכים להתערב בהחלטות ממשלתיות. דניאל | 27.09.19 (ל"ת)
3. תשחררו את הרכבת מהנהלת הרכבת ועובדיה ונלקק אצבעות משכורות עתק, בטלה לא סמויה, עובדים מקושרים שלא מסוגלים להבין את תפקידם ובטח לא למלא אותו מהמנכל ועד העובד הזוטר הם משאבת מזומנים "משומנת" שמצליחה לכלות מיליארדים במקום שמיליונים בודדים היו מספיקים. אני מתעב הפרטות. אבל זה אולי במקרה הבודד בו לא קיימת שום אופציה אחרת. יש להפריט את הרכבת הקיימת, יש להפריט את נטע. יש להעביר את ניהול פרויקטי הרכבות למספר חברות מובילות בעולם מגרמניה, צרפת וכד.. תמורה לפיתוח מטרו בכל הערים הגדולות ורישות יתר המדינה. פרויקטי bot יביאו את ישראל לבגרות תחבורתית. משה | 27.09.19 (ל"ת)
2. חישמול במדינה בעלת רמה טכנולוגית כל כך גבוהה לא ייתכן להרים ידיים בפרוייקט חישמול הרכבת . צ.צ | 27.09.19 (ל"ת)
1. רכבת רעננה תל אביב בנו את תחנת רכבת רעננה לפני 4 שנים כולל מסילה לתל אביב ורכבת אין כי אין קרונות בזיון לתושבי השרון שנמצעים בפקקים שמואל | 27.09.19 (ל"ת)
"רק שישחררו כסף, נעמיד רכבת שילקקו את האצבעות"
40 תגובות לכתיבת תגובה