20. מטוסי מטען ללא טייס חבילה מאמזון באמת לא עושה בעיות לדיילת ולטייס - ולכן מטוסי המטען יהיו ראשונים לעבור לטיסה אוטונומית מלאה עופר | 19.11.22 (ל"ת)
18. אני לא מסכים לדעתך. ראשית, כשאני קורא כתבה אני מניח שלכותב יש דעה אישית אותה הוא כותב. שנית גם חזירים קפיטליסטים מעונינים למקסם רווחים. להבנתי הקברניט התכוון שהמצב הנוכחי עם המחירים הגבוהים הוא לא אופטימלי לאותם חזירים קפיטליסטים והם היו מעדיפים להרוויח יותר עם מחירים נמוכים יותר בתנאים שהיו פעם. משה | 19.11.22 (ל"ת)
15. עוד סיבה נוסעים רבים חייבים לממש זיכויים קיבלו על טיסות שבוטלו בתקופת הקורונה לפני שיפוג תוקפם ולכן מוכנים לשלם כמעט כל סכום. לי | 19.11.22 (ל"ת)
14. מוזר ששכחת נתון נוסף גם בוינג וגם איירבאס לא מצליחים לעמוד בהזמנות שלהן, ומספקות אולי 70%. הן לא צפויות להתגבר על זה לפחות עוד שנה. חברה שהזמינה 30 מטוסים וקיבלה רק 20 נמצאת בבעיה אדריכל הניצחון | 19.11.22 (ל"ת)
13. אין בעיית מטוסים - קוביד שיחרר לשוק החכירה מאות מטוסים בשנתיים הקרובות מרבית חברות התעופה מסודרות מבחינת מטוסים. לא מדוייק | 20.11.22 (ל"ת)
12. תיקון קטן חברות התעופה מטען לא משלמות פחות בגלל שיותר שטייסים דפקו על דלתן בזמן הקורונה חברות תעופה חתומות בחוזה עבודה עם איגוד הטייסים של אותה חברה ואינם יכולות לשחק עם השכר לפי ״מזג האוויר״ כל עובד/טייס חדש שנכנס למערכת משולם לפי החוזה הקיים עופר | 19.11.22 (ל"ת)
9. בעידן של כותבים עילגים ומביכים, אתה צדיק בסדום. כתיבה נהדרת! ממש כיף לקרוא ומעניין מאוד, אפילו שהנושא כאוב ביותר ומשפיע אישית על כולנו. תודה על הכתבה, יישר כוח רמי | 19.11.22 (ל"ת)
8. כתבה בנושא חשוב מאוד וחבל שהקברניט הכניס את דיעותיו האישיות כיון שזה פוגם באכות הכתבה. את עיני צדה פסקה אחת בה הוא כותב שהחברות היו רוצות להוריד מחירים, באמת ? בעולם הקפיטליזם החזירי בו אנו חיים אף חברה לא תוריד מחירים מרצון להיפך היא תנסה תמיד להעלות אותם למקסימום שהלקוח יהיה מוכם לשלם וזו הסיבה העיקרת להתייקרויות. כמובן ששאר הדברים שצויינו תורמים וההתייקרויות בעצמם מתדלקות את האינפלציה. לכן העתיד קודר כי רק מיתון כבד יבלום את ההשתוללות הזו. רוני צפון | 19.11.22 (ל"ת)
7. דווקא כן רוצות להוריד יש תחרות בין החברות - חברה מעדיפה להרוויח פחות על כל כרטיס ולמכור יותר כרטיסים. מחיר זול יותר אומר שתיקח נוסעים מהמתחרים שלך או (לחילופין) המחיר הזול ישכנע מישהו שלא רצה לטוס כי היה לו יקר, כן לטוס. ככל שהטיסות יותר מלאות לחברות יש יותר רווח (הן מרוויחות גם מדברים נוספים חוץ מהכרטיס) אז כן - יותר זול = יותר נוסעים וזה מצב מועדף על חברות התעופה דני | 19.11.22 (ל"ת)
6. !You are one of my favorite journalists here !Hands down some of the most interesting, accurate articles in this newspaper! Keep it going No one | 19.11.22 (ל"ת)
3. תודה, כתבה משעשעת ונכונה, להלן תרמתי בשנקל הטיסות התיקרו ב 30%? זה נורמלי, יש גם אינפלציה. להערכתי התיקרו בהרבה יותר. זה טוב שהתיקרו, תטוסו פחות. אגב, אני משקיע בחברות תעופה, המצב שם על הפנים ההתיקרות לא באה ליידי ביטוי בריווחיות. zer | 19.11.22 (ל"ת)
למה זינקו מחירי הטיסות - ומה יוריד אותם?
22 תגובות לכתיבת תגובה