11. מעניין. נראה שתורת שכבת הגבול לא הייתה מפותחת במיוחד... הגרף קטן וקשה מאוד להבחין בהבדלים בין מטוס צבוע למטוס צבוע ומלוטש- אלה נובעים מתופעות שכבת הגבול, ככל שהשטח חלק יותר, החיכוך בין האויר לחומר הכנף נמוך יותר. (לאופי החומר תרומה נוספת).אילו השתמשו במסמרות עם ראש בעל קונוס הפוך, היו מקבלים שיפור נוסף(גם במטוסים שאינם צבועים...). גם כנפוני קצה כנף זקורים, יכלו לשפר את הביצועים (הקטנת ההתנגדות המושרית) ולא היו גורמים לתוספת עבודה משמעותית בייצור. בכל אופן, מעניין מאוד הסיפור (וכל הסיפורים מסוגו) עד כמה ניצול יתרונות שוליים בשימושים על קצה מעטפת הטיסה עשויים להיות קריטיים. רפי לאופרט | 02.01.23 (ל"ת)
6. וואו, ועוד פעם וואו וואו, אחד הטובים. מתי אתה מארגן הרצאות פרונטליות? אני לוקח את המסקנות מהסרטונים שלך ומיישם אותם בחיים האמיתיים. רן | 03.12.22 (ל"ת)
צבע הקסם: איך זה שמטוס ירוק טס יותר מהר ממטוס כסוף?
11 תגובות לכתיבת תגובה