18. משהו מוזר לי רק על הרצפה הגוף מחזיק את הכנפיים ואילו באוויר הכנפיים מחזיקות את הגוף אז למה צריך תומכות? שישימו גלגלים בקצה הכנפיים עם מקלות כמובן שיתקפלו לתוך הכנף אפצי | 02.04.23 (ל"ת)
16. Except they put the fuel in the wings That's the reason for the current design and the reason transatlantic flight is possible. Where will they put the fuel now with paper thin wings No one | 20.03.23 (ל"ת)
15. גם אם מחיר הכרטיס ירד בעלי החברות יורידו אותו מעט מאוד ויכניסו את כל הכסף לכיס שלהם עפרוני | 19.03.23 (ל"ת)
14. המנוע נמצא ממש ליד החלונות של הנוסעים. בטח יהיה יותר רעש לנוסעים, מאשר בתצורה הנוכחית. אגב, נרמז בכתבה שיהיה יותר קשה לנחות עם המטוס הזה. תודה על הכתבה | 17.03.23 (ל"ת)
11. תעופה חשמלית תודה על הטור המדהים הזה תוכל בבקשה לעשות סרטון על אנרגיה ירוקה ותעופה - מה המצב של זה? כמה מטוס מזהם? האם השתפרנו בשנים האחרונות? מה הקושי בלבנות מנוע סילון חשמלי? ג | 17.03.23 (ל"ת)
8. מאה שנה טסים במהירות זהה צריך לעבור לתפיסה חדשה של מהירות משולשת ממהירות היום כלים יש טכנולוגיה יש רצון אין …. חבל Gadi | 17.03.23 (ל"ת)
6. תודה ושלוש הערות כרגיל מאמר מעניין בשפה ברורה וענינית; -תודותי כנף עליונה (כדי לאפשר מנוע גדול מהסיבות הטרמודינמיות הברורות) יאפשר ראות טובה יותר. אין כנף שמסתירה לחצי מהנוסעים את הראיה. כנף תחתונה שתוסיף עילו? -לא כל כך. רעיון הכנף הפולה לשיפור עילוי הוא טעות מחשבתית ששוה מאמר בפני עצמו. הכנף שבסיסיה הוא לחץ גבוה מתחת ונמוך מעל (לקבלת עילוי) סותר את הכנף הכפולה כי הלחץ הנמוך מעל הכנף התחתונה משרה לחץ נמוך בכנף העליונה. -זרמי מערבולת בין הכנפיים. שיקלול מרחקים מימדים יביא לפשרה מיטבית. כמו תמיד בחיים הפשרה היא האופטימום. אכן הוזכרו מנועי מניפה פתוחים. טרמודינמית הם יעילים ובעלי גרר נמוך. לא לשכוח שמנוע "גדול" מעלה את הגרר ולכן שוב יש למצוא את הפשרה המיטיבית. מנוע ללא "מעטפת", מקטין גרר ומעלה יעילות. שוב יש חסרונות (חלון עבודה צר -תחום עבודה יעיל מוגבל יותר וחוסר יכולת לבלום עם המנוע בנחיתה). אני בטוח שבואינג יעשו עבודה נהדרת והאירופאים, כדרכם, יעתיקו ויעשו עבודת העתקה משובחת דומה. ישראל | 18.03.23 (ל"ת)
5. רייט תמכו בין כנף תחתונה לעליונה . קצת קשה להגיד שהם המציאו את זה למרות שהם המציאו הכול בטיסה תומכות אצל האחים | 18.03.23 (ל"ת)
4. עולם התעופה הוא מאד שמרני ולא הרפתקני ולכן הצורה הזאת לא תתממש מחוץ למעבדות הניסויים. אולי רק למטוסים הפרטיים הקטנים של המיליארדרים הצורה הזאת תתממש, אבל לגדולים לא. צורת המטוסים בעתיד תישאר זהה לצורה הנוכחית אבל המנועים יילכו וישתפרו. הם יהיו יותר ויותר חסכוניים בדלק ואפילו יהיו היברידיים עם דלק+חשמל מסוללות. גם גוף המטוסים יהיה יותר ויותר קל עם חומרים חדשים שיפותחו בעתיד. | 18.03.23 (ל"ת)
3. מזל טוב! 50 שנות פיתוח, תגבורת מנאסא - וקיבלת איליושן רוסי בקרוב: הפנטגון מפתח סמובר! תודה על הכתבה, נהדרת כרגיל עם struts מהמאה ה 19 | 18.03.23 (ל"ת)
2. שילמתי אתמול $120 הלוך למונית מנתבג לבאר שבע אז כן. הטיסה היתה פחות או יותר במחיר של מונית לשדה. דני | 18.03.23 (ל"ת)
טיסה במחיר של מונית לשדה: הכירו את מטוס העתיד של בואינג
18 תגובות לכתיבת תגובה