אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טיסה במחיר של מונית לשדה: הכירו את מטוס העתיד של בואינג

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
תודה ושלוש הערות
כרגיל מאמר מעניין בשפה ברורה וענינית; -תודותי כנף עליונה (כדי לאפשר מנוע גדול מהסיבות הטרמודינמיות הברורות) יאפשר ראות טובה יותר. אין כנף שמסתירה לחצי מהנוסעים את הראיה. כנף תחתונה שתוסיף עילו? -לא כל כך. רעיון הכנף הפולה לשיפור עילוי הוא טעות מחשבתית ששוה מאמר בפני עצמו. הכנף שבסיסיה הוא לחץ גבוה מתחת ונמוך מעל (לקבלת עילוי) סותר את הכנף הכפולה כי הלחץ הנמוך מעל הכנף התחתונה משרה לחץ נמוך בכנף העליונה. -זרמי מערבולת בין הכנפיים. שיקלול מרחקים מימדים יביא לפשרה מיטבית. כמו תמיד בחיים הפשרה היא האופטימום. אכן הוזכרו מנועי מניפה פתוחים. טרמודינמית הם יעילים ובעלי גרר נמוך. לא לשכוח שמנוע "גדול" מעלה את הגרר ולכן שוב יש למצוא את הפשרה המיטיבית. מנוע ללא "מעטפת", מקטין גרר ומעלה יעילות. שוב יש חסרונות (חלון עבודה צר -תחום עבודה יעיל מוגבל יותר וחוסר יכולת לבלום עם המנוע בנחיתה). אני בטוח שבואינג יעשו עבודה נהדרת והאירופאים, כדרכם, יעתיקו ויעשו עבודת העתקה משובחת דומה.
ישראל | 18.03.23
4.
עולם התעופה הוא מאד שמרני ולא הרפתקני ולכן הצורה הזאת לא
תתממש מחוץ למעבדות הניסויים. אולי רק למטוסים הפרטיים הקטנים של המיליארדרים הצורה הזאת תתממש, אבל לגדולים לא. צורת המטוסים בעתיד תישאר זהה לצורה הנוכחית אבל המנועים יילכו וישתפרו. הם יהיו יותר ויותר חסכוניים בדלק ואפילו יהיו היברידיים עם דלק+חשמל מסוללות. גם גוף המטוסים יהיה יותר ויותר קל עם חומרים חדשים שיפותחו בעתיד.
 | 18.03.23
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת