אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה הנת"צים במדינת ישראל ריקים?

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
נרתים בין עירוניים....
למה לחרטט?התחבורה הציבורית,מאז ומעולם נחשבת לנטל כלכלי נורא במדינה. אין כמעט שר תחבורה אחד,שרצה במשרד בכל מאודו והיה עם נתוני רקע מתאימים ומקצועיים. האוצר-ראה ורואה,במסוי הרכב הפרטי-אלמנט חיוני,בתקציבי המדינה-לדורותיהם. אין נהגים!! אין אוטובוסים!! אין תדירויות אפילו במקדמי מילוי נמוכים וברוב שעות היממה,שיהוו מערכת זולה,אמינה,והנותנת שרות כוללני ומשולב. למה לקוות,בשטויות חלקיות-שהן שיצילו המערכת???? "מומחים"-היו אמיצים,אמיתיים והציפו-במלא הפירוט והנתונים העובדות הצרכים ,כך,שהמוני העם יבינו ויצאו לרחובות-גם בנושא זה!!!
ישעיהו.ר. | 13.04.23
4.
כתבה נחמדה. מסקנות מפגרות!
בישראל יש משהו יחודי שלא קיים בכדור הארץ. בישראל התחב"צ נוסע כ 15% פחות זמן מאשר בעולם המערבי/מזרחי/צפוני ודרומי. כל זמן שהישראלי יהיה תלוי במכונית בסופי שבוע וחגים אזי הישראלי יצטרך מכונית. כשזה יפתר ביחד עם שיפור התחב"צ הכל יהיה סבבה אבל בגלל שזה לא יפתר אזי חברות בינלאומיות לא מתעניינות יותר מדי בהתמודדות על מכרזים של מדינה שלא מתפקדת 24 שעות בשבוע ועוד כמה פעמים מהדבר הזה בשנה וכך גם העלויות של הפעלת כל דבר ואי האפשרות לתקן כבישים ומסילות בזמן הזה הופך אותנו לתופעה עולמית יחודית.
יריב נחשון | 11.04.23
3.
חשבון פשוט
הנת"צים אינם ריקים בגלל שהאוטובוסים "תקועים" בערים. לא משנה כמה זמן יזדחל האוטובוס בתוך העיר, עדיין הוא יתפוס את הנת"צ הבין עירוני אותו פרק זמן. השינוי יכול לבוא מהגדלת מספר הנסיעות הבןי עירוניות ולא מקיצור זמנים. זה דורש שיפור משמעותי של התחבורה הציבורית ושכנוע של הנוסכים לוותר על רכב פרטי (למשל היטלי גודש ואיסור כניסה למרכזי ערים)
חשבונאי מתחיל | 11.04.23
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת