אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך נוחתים על נושאת מטוסים?

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
בלתי אפשרי לבצע נחיתה אוטומטית
ולא רק בגלל התקשורת שמהווה דווקא את הסעיף הכי בטוח במערכת וכן אפשר להגיע היום ל100% בגלל הטווח הקצר. הבעיה נעוצה באינסוף גורמים שמשתנים ללא הרף ושמשפיעים על הנחיתה והאלגוריתמיקה שצריכה לתכנן ולהתחשב בכל זה. מוח האדם הרבה יותר חזק ביכולת האינטואיטיבית להתחשב בכל זה ולהגיב במהירות ובמדויק מאשר לכתוב את התוכנה לכך
יובל | 13.05.23
6.
התשובה היא בעיקר מפני שלא צריך.
ה"אוטומציה" (על מלא) כבר כאן, ובגדול. מדובר, כמובן בכטב"מים, (כטמ"מים בחלק מהמקרים), אבל, אחרי שביטלנו את הצורך בטייס בקוקפיט, גם די ביטלנו את הצורך בנושאת מטוסים. כטב"מים יכולים לשהות 48 שעות באויר, ולהגיע מבסיסים קרקעיים אמריקאים לכל מקום בעולם כאשר המפעילים עושים משמרות בקרון ממוזג. לכן תפקיד נושאות המטוסים מצטמצם למקרים בהם חייבים טייס אנושי, ואם הוא קבר קיים, הוא יכול לטפל בנחיתה. אבל הנחיתות במטוסים של היום למרות שאינן אוטומטיות ב 100%, יש בהן מידה רבה של אוטומציה שעוזרת לטייס (למשל מצערת אוטומטית שקיימת ובשימוש ב F35). והנחתת מטוס קרב היום היום על נושאת מטוסים, היא משימה הרבה פחות מלחיצה ממה שהיתה לפני 20 שנה.
 | 13.05.23
3.
הוא לא מיועד לנושאות מטוסים אמריקאיות.
למרות שהיו כמה נחיתות הוכחת יכולת. נדמה לי שהצי הבריטי משתמש בו (כתחליף להארייר) מפני שנושאות המטוסים הבריטיות קטנות מדי לביצוע המראה ונחיתה "רגילים". המניפה שמאפשרת נחיתה אנכית לא באה בחינם, היא פוגעת פגיעה ניכרת במעטפת הביצועים של המטוס בשאר הפרמטרים. (זמן טיסה, יכולת נשיאת חימוש)
 | 13.05.23
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת