13. כל עוד לטייס תהיה מגבת בקוקפיט שלו הוא לא יצטרך לדאוג מלויתנים שנופלים מהשמיים! bot | 01.07.23 (ל"ת)
9. הסיבה שמכבים מכמ כדי שאדי דלק לא יוצתו מההספק הגבוה של שידור המכמ. לגבי AI- ברור שמחשב יבצע את התדלוק יותר טוב מטייס אנושי. צריך רק להגיע לשם. טייסוס | 01.07.23 (ל"ת)
6. זה פרה-היסטוריה. אפילו המתכננים של האף 35 לא הבינו למה יש בו טייס אנושי שמכביד על משימות המטוס סתם והופך את המטוס סתם למפלצת כבדה ומגושמת. המטוסים הצבאיים היום הם לא מאוישים, לא גדולים, לא מהירים ולא זוללי דלק. | 30.06.23 (ל"ת)
5. תוסיפו טכנולגיית רחפנים לצינור כמו סל התדלוק במקום להסתפק בהגאים או תמרונים מסוכנים, אם יוסיפו מנועים קטנים ופרופלורים של רחפן משוכלל יהיה קל יותר לתמרן את צינור התדלוק באופן אקטיבי שיקי | 30.06.23 (ל"ת)
3. האמריקאים לא יודעים לספור? למה אין סדר מיספרי במטוסים אמריקאים? למשל f86 בשנות ה50 וf14 בשנות ה70 אלון | 30.06.23 (ל"ת)
2. כי ב-1962 הוחלט בארה"ב על שיטה חדשה ואז הספירה התחילה מחדש והיא הספירה שאתה מכיר היום. השיטה הישנה נכשלה כי לצי היתה ספירה משלו למטוסיו ולחיל האוויר היתה ספירה משלו למטוסיו. ב-1962 הממשל החליט על ספירה חדשה שתכלול את כל מטוסי ארה"ב, גם של חיל האוויר (כמו אף 16 למשל) וגם של הצי (כמו אף 18 למשל). | 01.07.23 (ל"ת)
סלואו צמוד בשש מאות קמ"ש: איך מתדלקים מטוס באוויר?
16 תגובות לכתיבת תגובה