2. שום דבר לא יעזור נתיבים לתחבורה ציבורית לא מניבים ארנונה לרשות. דירות דווקא כן והרבה. הכסף יענה את הכל ולכן נראה יותר ויותר בניינים ( עם 2 - 3 מכוניות לכל דירה ) ופחות ופחות נתיבי תחבורה ציבורית. אלי | 21.09.23 (ל"ת)
1. אינטרסנטיות צרה הכותב-בסך הכל,מנסה לשווק מרכולתו. הסיסמה הריקה-תחבורה ציבורית-מחויבת בעבוי תכן בחיזוק והטמעה. הורדת השמוש ברכב הפרטי-בדמנו... חיבים,ללא מבחני כלכליות מטופשים,לתגבר,באוטובוסים,בנהגים,במגוון קווים,בתדירויות,בהעדפה לתחץ במסעות הקיימות,באכיפה מאד מאד מהותית,בשעות הפעלה,בקשוריות בין הקווים,בהורדת עלויות השמוש בתחץ. רק אז,האטרקטיביות,היכולות יתגברו וניתן יהיה להפעיל סנקציות נוספות על שמוש ברכב הפרטי. כמובן,שכל אמצעי טכני יעיל ומוכח,לטובת יעול מערכות נהול התנועה,הרמזורים,וכו-ראויות לבחינה וישום. אוריה | 17.09.23 (ל"ת)
הבחירות המקומיות הן ההזדמנות להיחלץ מהפקקים
2 תגובות לכתיבת תגובה