אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למרות אזהרת לופטהנזה: באל על רוצים את לקוחות היוקרה שלה צילום: צביקה טישלר

למרות אזהרת לופטהנזה: באל על רוצים את לקוחות היוקרה שלה

יום אחרי שסוכני הנסיעות הוזהרו על ידי מנכ"ל חברת התעופה הגרמנית, שלא להעביר מידע אודות הלקוחות של החברה, יוצאת אל על במבצע ממוקד מטרה - לקוחות היוקרה של לופטהנזה

26.02.2009, 13:31 | יסמין גיל

אל על "קורצת" שוב ללקוחות היוקרה של חברות התעופה המתחרות: לאחר שאתמול (ד') שלח מנכ"ל לופטהנזה בישראל, עפר קיש, מכתב לסוכני הנסיעות והזהיר אותם שלא יעבירו מידע לאל על בנוגע ללקוחות המתמידים של החברה הגרמנית - יוצאת היום אל על, במקרה או שלא, במבצע ממוקד מטרה: לקוחות היוקרה של לופטהנזה.

ההתחלה בשבוע שעבר, כשהודיעה אל על על תכנית הטבות לנוסעים מתמידים שיעברו אליה מחברות התעופה בריטיש איירווייז, לופטהנזה, דלתא, קונטיננטל וטורקיש איירליינס. 

בעקבות הודעה זו, העביר אתמול קיש מכתב לסוכני הנסיעות בו הזהירם מהעברת מידע על חברי מועדוני היוקרה של לופטהנזה, וציין כי "כל העברה או גילוי מידע מסחרי בתמורה או שלא בתמורה, בנוגע למועדוני הלקוחות, הינה הפרת הוראות הדין בקשר עם גזל סודות מסחריים, דיני השליחות וכן דיני הגנת הפרטיות".

ואילו היום ממקדת אל על את המבצע ומציעה לסוכנים תלושים בסך 500 שקל לקניות ברשת פוקס, למי שיגייס בימים חמישי, שישי וראשון לפחות שישה לקוחות יוקרה של לופטהנזה. מבצע הטבות זהה פרסמה אל על בתחילת השבוע בנוגע ללקוחות טורקיש איירליינס.

בתוך כך, גם מנכ"ל קונטיננטל בישראל, אבי פרידמן, שלח היום מכתב לסוכני הנסיעות, בו כתב: "לחברתנו נודע כי חברת תעופה מתחרה הציעה לכם תמורה כספית, כנגד גילוי מידע בנוגע להזמנות ופרטים אחרים הקשורים לנוסעי היוקרה של קונטיננטל איירליינס. אנו מודיעים לכם, כי השתתפות בכל מבצע שכזה יכולה להוות הפרה של מספר חוקים".

תגיות