אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
החל שיווק הונדה אינסייט

החל שיווק הונדה אינסייט

המחיר הרשמי של הדגם ההיברידי הופחת ביממה האחרונה עקב שינויים בשערי המטבע

07.04.2009, 11:27 | ליאור גוטמן

מאיר, יבואנית הונדה, החלה הבוקר (ג') בשיווקה הרשמי של הונדה אינסייט ההיברידית. הרכב מצויד במנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר ובמנוע עזר חשמלי שמפיקים יחדיו 98 כוחות סוס. הדגם ישווק בישראל בשתי רמות גימור שמחיריהן 130 אלף שקל  ו-140 אלף שקל בהתאמה.

ל"כלכליסט" נודע שמחירה של האינסייט הוזל ביממה האחרונה וזאת עקב בשינווים בשערי המטבע. על פי מאיר, יעד המכירות השנתי של אינסייט נקבע על כ-1,000 מכוניות.

מאיר חשפה אתמול רשמית את האינסייט במהלך אירוע סגור למנהלי תחבורה שהתקיים בראשון לציון. החשיפה באירוע סגור שכזה עוד לפני חשיפה רשמית לציבור הרחב מעיד על כוונותיה של חברת מאיר למכור את האינסייט לציי רכב.

תגיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
עם אינסייט לא חוסכים, להפך- קורעת את הכיס בטיפולים!-ראו מחירון:
מחירון הטיפולים של האינסייט (ואגב, גם של הסיוויק היבריד) קורע את הכיס של הלקוח הפרטי. אז כמה עולה לנו לחסוך? ראו מחירון טיפולים באתר הונדה ישראל: עד וכולל טיפול 90000 ק"מ ניפרד מ 8500 שקלים! לא כולל בלמים ורפידות. רק טיפול 90000 ק"מ לבדו עולה 4051.74 שקלים כולל מע"מ!!! אז מה הועילו חכמים אם עולה כל כך הרבה לחסוך? הרי שמעבר לאידאולוגיה הצרכן מעוניין להקטין הוצאות דלק והונדה מפרסמת זאת בכל הזדמנות "הרכב החסכוני" אבל בפועל-הרכב חסכוני בדלק ולא בכסף! שאלת הכדאיות נותרת בידי הצרכן. מבלי להכנס לפרטים, ברכב היברידי של חברה אחרת אין טיפולים יקרים. הונדה-תדאגו לצרכנים שלכם ותוזילו את מחיר הטיפולים היקרים- הקהל יגיע!
יהודה , ירושלים  |  19.04.09
11.
מי הפראייר שיקנה סופרמיני במחיר של משפחתית גדולה?
ונניח אפילו שיש קונה שרוצה לרכוש סופרמיני במחיר של 130,000 ש"ח. ונניח אפילו שהלז החליט שהוא רוצה דווקא לרכוש את הסופרמיני הנ"ל מהונדה. הרי באותו מחיר הוא יכול לקבל הונדה ג'אז, מרווחת יותר, מאובזרת יותר, עם ביצועים עדיפים, ועם צריכת דלק זהה (בגיר הידני או הרציף). האינסייט הזאת היא גימיק "ירוק" ותו לא!
13.04.09
לכל התגובות