אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: מנכ"ל קולגייט פלמוליב פורש

בלעדי: מנכ"ל קולגייט פלמוליב פורש

ארז בהט יפנה לתחום מדידת רייטינג באינטרנט שבו עסק בעבר. גורמים בשוק צופים: בשסטוביץ' יהיו עוד פרישות

05.10.2009, 09:06 | גלי ברגר

ארז בהט, מנכ"ל חטיבת קולגייט פלמוליב בחברת שסטוביץ', הודיע על עזיבתו את התפקיד - כך נודע ל"כלכליסט". חטיבת קולגייט פלמוליב היא החטיבה המרכזית בשסטוביץ', ובהט עמד בראשה במשך כשנתיים. עוד נודע ל"כלכליסט" שמחליפו של בהט יהיה מיקי גינצברג, עד לאחרונה סמנכ"ל השיווק של חברת הליסינג ניו קופל. בשבוע הבא יחלו השניים בחפיפה.

חטיבת קולגייט פלמוליב כוללת את המותג קולגייט, השולט בשוק משחות השיניים בישראל וכולל גם מוצרים נלווים להיגיינת הפה. כמו כן, החטיבה כוללת את סבוני הכלים והגוף פלמוליב, את דאודורנט ספיד סטיק ועוד. לאחרונה השיקה החטיבה גם דיאודורנט ספריי של ספיד סטיק, מהלך שנחשב מוצלח.

חברת שסטוביץ', העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מותגים רבים בישראל הוקמה בשנת 1954 על ידי שמעון שסטוביץ', שנפטר ביולי 2007. בניו של שסטוביץ', יוני ומיקי, מחזיקים לפי רשם החברות ב־47% מהחברה, שמחזור המכירות שלה מוערך בכ־750 מיליון שקל בשנה.

לאחר פרישתו מתכוון בהט לחזור ולעסוק במדידת רייטינג באינטרנט. לפני כשנתיים זכה בהט עם אבינועם ברוג, מבעלי חברת מרקט ווטצ', במכרז למדידת רייטינג באינטרנט. השניים ייצגו את חברת גמיוז, ואף שזכו במכרז בדצמבר 2007, כיום המדידה אינה מתבצעת בפועל, בעיקר בשל סירובם של ynet וואללה להשתתף בה. על רקע זה הצטרף בהט לשסטוביץ', כשהבין שהפעילות אינה קורמת עור וגידים.

לפני כחודש אישרו חברי הוועדה למדרוג את תקנון מערכת המדידה שעתידה למדוד את הרייטינג של אתרי האינטרנט גם בלי השתתפותם של ynet וואללה. נראה שבהט מבקש לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר בתחום זה.

אין מדובר בעזיבה ראשונה של בכיר בחברה: לאחרונה עזבה את שסטוביץ' גם סמנכ"לית הכספים של החברה, ענת פלד. לדברי גורמים בשוק, חברת שסטוביץ' מעולם לא נחשבה מקום עבודה קל, ועל רקע הפרידה בין האחים יוני ומיקי שסטוביץ', המחזיקים בחברת השיווק וההפצה, מתבצעים שינויים ארגוניים בחברה.

כפי שנחשף לראשונה ב"כלכליסט" באפריל, החליטו האחים שסטוביץ' "להפריד כוחות". תחילה דובר כי יוני, האח הגדול שניהל את פעילות המזון והטואלטיקה של שסטוביץ', יקנה את מניותיו של מיקי, שניהל את פעילות הקוסמטיקה של החברה. לבסוף החליטו שמיקי יפרוש מניהול החברה, ויקנה את המניות בשלב מאוחר יותר. "מאז שמיקי פרש, יוני רוצה לשים את האנשים שמתאימים לו בראש החטיבות", אמר גורם בשוק. "סביר להניח שנראה בקרוב עוד עזיבות ושינויים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות