אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": ברנד פור יו ממתגת מחדש את "המותג" צילום: איל פישר

בלעדי ל"כלכליסט": ברנד פור יו ממתגת מחדש את "המותג"

תשקיע במהלך כ־5 מיליון שקל. החברה תשנה את אריזות המותג הפרטי של הרשת הרביעית כדי לצמצם פערים מול המתחרות ולפנות לקהל בחו"ל

23.06.2010, 09:17 | אורנה יפת

ארבע שנים לאחר שהשיקה לראשונה את מוצרי המותג הפרטי של הרשת הרביעית, יוצאת ברנד פור יו במהלך לרענון "המותג" של הרשתות הפרטיות. ל"כלכליסט" נודע כי החברה משנה את כל אריזות המוצרים ואת השפה העיצובית, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל.

מהלך זה נועד לתת מענה למותג הפרטי המושקע של הרשתות המאורגנות, המעוצב בידי מעצבי־העל פיליפ בולקייה וברוך נאה. כאשר הושק המותג הפרטי של הרשתות הנמנות עם הרשת הרביעית הוא הותאם במראה ובמחיר שלו למותגי הארד דיסקאונט ופנה לצרכנים הרוכשים בחנויות מסוג זה. באותה תקופה השיקה שופרסל את המותג הפרטי החדש שלה תחת השם "שופרסל", ורבוע כחול השיקה את המותג "מגה" בשנת 2008. שתי הרשתות מציבות על המדפים מותג פרטי בשפה עיצובית ובנראות המזכירה מותגים מובילים בעולם.

 

כעת החליטה גם ברנד פור יו לצמצם פערים מול המתחרות הגדולות ולשפר את הנראות של המותג הפרטי שלה. כחלק מהשינוי ובניגוד לאריזות הקודמות, ישווקו המוצרים החדשים עם שם המוצר באנגלית בגוף האריזה, נוסף על הכיתוב בעברית. כמו כן, בגב האריזה יופיעו רשימת הרכיבים והמלצות לשימוש גם בשפה הערבית.

 

"אנחנו מייצאים לבלגיה, לאנגליה ובסוף השנה נייצא גם לארה"ב", מסביר רפי שפר, מנכ"ל ברנד פור יו. "בעקבות הביקושים החלטנו להתאים את המוצרים לקהל בחו"ל ולהוסיף כיתובים באנגלית ובערבית. המותג בעיצוב החדש נותן מענה לרמת העיצוב של שופרסל ורבוע כחול וגם נותן מענה לביקושים בשוק הבינלאומי". החברה תעלה קמפיין פרסומי בהיקף 3 מיליון שקל נוספים בתוכנית "כוכב נולד". מהיום יעלו ספוטים של מוצרים ושל הרשתות שבהן הם נמכרים, במהלך שידורי התוכנית.

תגיות