אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שקדי: "אני מוביל את אל על 8 חודשים, וזה נראה לי כמו 30 שנה" צילום: בלומברג

שקדי: "אני מוביל את אל על 8 חודשים, וזה נראה לי כמו 30 שנה"

מנכ"ל אל על הגדיר את החברה בראשה הוא עומד כ"קבוצת קומנדו שנלחמת בקרב קשה מול קבוצות אדירות בכל העולם"

02.09.2010, 18:00 | יסמין גיל

"אל על פועלת לפיתוח מנועי צמיחה, אין לנו אלטרנטיבה אחרת", כך אמר היום מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, בכנס של התאחדות סוכני הנסיעות לקראת השנה החדשה שנערך בתל אביב.

שקדי התייחס לברית התעופה סטאר, המאגדת 28 חברות תעופה בעולם, ואמר: "אנו קבוצה של 39 מטוסים שמתמודדת מול 3,993 מטוסים של הסטאר. אנו קבוצת קומנדו שנלחמת בקרב קשה מול קבוצות אדירות בכל העולם. לכן אנו מפתחים מנועי צמיחה עם רעיונות כאלה ואחרים באמריקה ואני מקווה שיבשילו דברים גם ברוסיה ובהודו".

"שמונה חודשים ויומיים שאני מוביל את אל על", המשיך שקדי, "וזה נראה לי כמו 30 שנה. יחד עם זאת, אני מוצא את הענף הזה - מרתק. בעבר תיארתי את ההתלבטות שהיתה לי להוביל את אל על אחרי שנתיים מאוד קשות לחברה, ואמרתי אז שיש לי שתי משימות מיידיות: לייצב את המצב, ואני חושב שהצלחנו לעשות זאת, ולשנות את הכיוון, ואני מרגיש שאנו מצליחים לשנות את המגמה כלפי מעלה. ועדיין שלא נטעה, אמנם הרבעון השני היה חיובי, אבל עדיין בחציון הראשון של 2010 אנחנו לא במצב שהרווחנו כסף. אני מקווה שנגיע למצב כזה בסוף השנה".

"אנו משקיעים באיכות המוצר את נשמתנו", אמר שקדי, "ברור לנו שמבחינת הלקוח הדבר הזה קריטי. מספר מכתבי השבח שמגיעים לחברת אל על גדול יותר ועמוק יותר בתוכן, ממספר מכתבי התלונה, וזה מחמם לי את הלב".

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, פנה לסוכנים ואמר: "יש לנו בעיה תדמיתית לא מבוטלת. אנחנו כמו מטבע מתחת לפנס, בכל הזדמנות שמישהו רוצה לקטר בנושא התיירות, הוא מאשים את הסוכן. אני מחכה לקרוא כתבה אחת בעיתונים על השירות הטוב שהסוכנים נותנים. בינתיים כל מה שאני מצליח לקרוא אלו תלונות צרכניות. כל זה בטל בשישים לעומת הפעילות השוטפת שלנו מול הצרכנים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
תרבות
תרבות התנהגותית , חלק לא קטן מהציבור הישראלי אינו יודע כיצד לקבל שרות הכל מגיע לו , ניצול של נותני השרות ,ניסיון לתכמן פניה לנותני השרות באופן בוטה ולעיתים משפיל ,בחברות תעופה אחרות אותו ישראלי ולא אחר מתנהג אחרת ואם לא מעמידים אותו במקומו מייד ולעיתים בצורה בוטה לכן כל התלוננים תחשבו חיובי תנו כבוד וחיוך לנותן השרות הוא יקבל את זה בחיוך והטיסה תעבור לשניכם בנעימות תרדו מהטיסה בהרגשה נהדרת מתכון בדוק מניסיון טיסות נעימות לכולם !
חסלר יוסי , חיפה  |  18.11.10
5.
אולי ביגלל המזוזה הגדוללללללללללהההה.
אני היתי כותבת את המזוזה בחמש שעות ולא שלוש שנים . איך אפשר לסבן אנשים במדינה הזאת.השם ישמור... מה ההבדל בין מזוזה קטנה שלוקח שעתיים לבין מזוזה שהיא פיעשר נניח .אותם אותיות אותו קלף רק יותר גדול .אז לא שעתיים אלא ים שלם .אבל שלוש שנים????מוזר. שנה טובה.
הילדה  |  03.09.10
לכל התגובות