טעינת רכב חשמלי תהיה יקרה יותר בשעות העומס
משרד התשתיות פרסם את התקנות לטעינת רכב חשמלי. בין היתר נקבע כי ספק הטעינה לא יגביל את לקוחותיו לקבלת שירותיו בלבד
"טעינה שלא במסגרת מגבלות האספקה ברשת תיעשה בתנאי שלא תיפגע טעינת כלי רכב חשמליים אחרים, ועל פי תעריף יקר יותר שיוגדר ויפורסם מראש" – כך קובע היום (א') משרד התשתיות הלאומיות, עם פרסום התקנות הרשמיות לטעינת רכב חשמלי בישראל.
לפני כחודשיים פרסם המשרד טיוטת תקנות לשימוע, שבעקבותיו התקבלו קרוב ל-60 השגות מגופים ציבוריים ולקוחות פרטיים. בעקבות ההערות שהופנו אליו שיפר משרד התשתיות את ניהול המערכת, וקבע מתווה אחיד להכנת המיזם לישראל.
"כל ההסדרה שלנו מכוונת להעניק את הכוח המשמעותי ביותר לגורם אחד – הצרכן, שיוכל לרכוש לעצמו רכב, לטעון אותו משקע פרטי ומאובטח בחצר ביתו והוא יוכל, ככל שירצה, לרכוש לעצמו מנוי לשירותי אחת החברות", אמר שר התשתיות עוזי לנדאו, והוסיף שמשרדו מתייחס אל הנושא כאל משימה לאומית, שתסייע להפחתת התלות של ישראל בנפט, ותתרום לאיכות החיים והסביבה.
8 תגובות לכתיבת תגובה