אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: בטר פלייס החלה בשיווק ראשוני של המכונית החשמלית

פרסום ראשון: בטר פלייס החלה בשיווק ראשוני של המכונית החשמלית

בדואר אלקטרוני שנשלח ללקוחות שנרשמו למאגר הנתונים של החברה הצהירה בטר פלייס כי בקרוב תחל במכירת המכונית ואף החלה באיפיון הלקוחות דרך שאלון שיאפשר לה "לתפור" חבילות מנוי לצרכיהם

11.05.2011, 16:40 | תומר הדר

בטר פלייס החלה בשיווק ראשוני של המכונית החשמלית ללקוחות אשר נרשמו למאגר הנתונים של החברה לאחר שביקרו במרכז המבקרים שלה - כך עולה מתוכנו של דוא"ל אשר הופץ היום (ד') בקרב אותם לקוחות. על פי תוכנו של הדוא"ל מצהירה בטר פלייס כי "בקרוב אנו צפויים להתחיל במכירת המכונית החשמלית בישראל" ומזמינה את לקוחותיה למלא את פרטיהם על מנת שתוכל "לתפור" חבילת מנוי לצרכיהם.

השאלון עצמו נוגע לשאלות כלליות כגון "באיזו מידה אתה מסכים עם המשפט 'הפיתרון של בטר פלייס ישים'", אך גם לנושאים קריטיים כגון נכונותו של הלקוח לרכוש או להחליף מכונית בשנתיים הקרובות, למספר הרכבים אשר מצויים כיום בביתו של המנוי הפוטנציאלי ולשאלה אשר נחשבת לקריטית ביותר - האם המנוי הפוטנציאלי מתגורר בבניין משותף (כיום ברובם המכריע של הבניינים המשותפים בישראל אין כלל עמדות טעינה לרכב חשמלי), האם הוא גר בבניין בשכירות (דבר המצמצם באופן ניכר את סיכויי המנוי להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה) שאו שמא הוא מתגורר בבניין פרטי (מה שמעלה את הסיכוי להקמת עמדת טעינה).

תגיות

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
הבדל בין הברידית לרכב חשמלי
פריוס שוקלת 1300 ק"ג שכולל מנוע בנזין ללא הגבלת טווח (תחנות דלק לא חסרות) המכונית החשמלית שוקלת 1300 ק"ג ללא מנוע בנזין עם הגבלת טווח של 150 ק"מ מה קורה שעומדים ביום חם בפקק של שעה ? מי יחלץ אותי ? ולכן הפתרון ההיברידי עדיף כל זמן שאין פתרון למצברים במשקל סביר ( במכונית החשמלית המצבר שוקל 300 ק"ג ) הכוח המשולב של פריוס הינו 150 כ"ס לרכב ההיברידי רק 95 כ"ס וזה הבדל גדול מאוד בעליות . לגבי הקרינה - ממצבר בזרם ישר אין בעיית קרינה אין לי כל קשר לטויוטה
מאיר , מרכז  |  12.05.11
לכל התגובות