אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תאגיד הפרסום WPP משקיע בסטארט-אפ ישראלי להשוואת מחירים צילום: בלומברג

תאגיד הפרסום WPP משקיע בסטארט-אפ ישראלי להשוואת מחירים

שירות מייסופרמרקט, המאפשר לבחור את המוצרים הזולים ביותר ולבצע רכישות ברשתות שיווק, גייס 10 מיליון דולר מתאגיד הפרסום הגדול בעולם

19.04.2012, 15:59 | שלי פריצקר

WPP, תאגיד הפרסום הגדול בעולם, הודיע היום (ה') כי ישקיע 10 מיליון דולר בחברת הסטארט-אפ הישראלית מייסופרמרקט (mySupermarket), שפיתחה אתר השוואת מחירים של סלי קניות. הסכום מצטרף ללמעלה מ-20 מיליון דולר שכבר גייסה החברה, שבין משקיעיה גם קרנות ההון סיכון פיטנגו וגריילוק.

שירות מייסופרמרקט מאפשר להשוות סלי מוצר שאינם זהים, ולבחור את המוצרים הזולים ביותר. כל לקוח יכול לקבל בזמן אמת את כל המבצעים וההנחות תוך הדגשת המבצעים הכדאיים ביותר עבורו, וגם לפצל קניה בין הסופרמרקטים השונים בהתאם למחירי הסל (לדוגמה מוצרי חלב במקום אחד וחומרי ניקוי אחר). בסיום התהליך ניתן לבצע קנייה מיידית ברשתות השיווק שבהן בחר הצרכן.

מייסופרמרקט הוקמה ב-2006 על ידי היזמים עופר בר ואמיר עופר. היא מנוהלת בעולם בידי אלון בלוך, ומנכ"ל החברה בישראל הוא גלעד שמחוני. בחברה מועסקים כ-60 עובדים ויש לה משרדים בלונדון, ניו יורק וטוקיו. מרכז הפיתוח שלה נמצא בלוד. לדברי החברה, לגרסה הבריטית של השירות יש יותר מ-2 מיליון מבקרים מדי חודש. לפני כחודש החלה לפעול גרסת הרצה של השירות גם בישראל. לפני כחודש עלה השירות גם בישראל.

WPP מחזיק בחברות פרסום, מחקרי שוק ויחסי ציבור דוגמת Y&R, GREY, JWT, TNS. החברה נסחרת בבורסת לונדון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
אל תתלהבו ממייסופרמרקט. אין צדיקים בסדום!
היום, 10 במרס 2016, אחרי יממה וחצי נודעה האמת וההתנהלות האנטי צרכנית של מייסופרמרקט בשיתוף יינות ביתן (לא יודעת מה לגבי רשתות אחרות): הייתה תקלה משלשום בערב ועד היום בבוקר, אבל מייסופרמרקט ויינות ביתן הסתירו אותה. לא רק שלא טרחו להודיע ללקוחות באמצעות האתר שאי אפשר לבצע הזמנות (יינות ביתן מוכרים רק דרך מייסופרמרקט). אפשר היה לקבל את פני הנכנסים לאתר בהודעת התנצלות למשל, שמסבירה שעקב תקלה במחשבים ברשת יינות ביתן אי אפשר לעשות הזמנות. אבל, במקום זה, וביודעין, החליטו במייסופרמרקט וביינות ביתן לאפשר ללקוחות רבים להשחית את זמנם לשווא, ולחשוב שיש איזו תקלה בסליקת כרטיס האשראי שלהם. פניות שנעשו עוד אתמול למייסופרמרקט וליינות ביתן בדפי הפייסבוק שלהם ובטלפון לא נענו. ביינות ביתן בטלפון התנערו בבוטות ולא חשפו את האמת. כל הניסיונות שלי ושל האחרים לשלם עבור הסל נראים במחשבים של מייסופרמרקט, הם מודים בכך, ונראה שמתוך אינטרס כלכלי שלהם פגעו ביודעין בצרכנים. במייסופרמרקט, שלא רצו להפסיד לקוחות עקב חשיפת האמת, נאמר לי היום: "יכולת לקנות ברשת אחרת". אז לא, אתם לא תנהלו לי את הבחירות. כל המידע על התקלה וההתנהלות המבישה של מייסופרמרקט ושל רשת יינות ביתן בהסתרת התקלה הארוכה מהלקוחות, גובלת בהונאה צרכנית לכאורה, מוקלטת. כל גורם בתקשורת יכול לקבל אותה. זה ראוי לפרסום, לגינוי, וייתכן שלתביעה צרכנית. אין צדיקים בסדום. אז אל תתלהבו ממייסופרמרקט.
ישראלה  |  10.03.16