תאגיד הפרסום WPP משקיע בסטארט-אפ ישראלי להשוואת מחירים
שירות מייסופרמרקט, המאפשר לבחור את המוצרים הזולים ביותר ולבצע רכישות ברשתות שיווק, גייס 10 מיליון דולר מתאגיד הפרסום הגדול בעולם
WPP, תאגיד הפרסום הגדול בעולם, הודיע היום (ה') כי ישקיע 10 מיליון דולר בחברת הסטארט-אפ הישראלית מייסופרמרקט (mySupermarket), שפיתחה אתר השוואת מחירים של סלי קניות. הסכום מצטרף ללמעלה מ-20 מיליון דולר שכבר גייסה החברה, שבין משקיעיה גם קרנות ההון סיכון פיטנגו וגריילוק.
שירות מייסופרמרקט מאפשר להשוות סלי מוצר שאינם זהים, ולבחור את המוצרים הזולים ביותר. כל לקוח יכול לקבל בזמן אמת את כל המבצעים וההנחות תוך הדגשת המבצעים הכדאיים ביותר עבורו, וגם לפצל קניה בין הסופרמרקטים השונים בהתאם למחירי הסל (לדוגמה מוצרי חלב במקום אחד וחומרי ניקוי אחר). בסיום התהליך ניתן לבצע קנייה מיידית ברשתות השיווק שבהן בחר הצרכן.
מייסופרמרקט הוקמה ב-2006 על ידי היזמים עופר בר ואמיר עופר. היא מנוהלת בעולם בידי אלון בלוך, ומנכ"ל החברה בישראל הוא גלעד שמחוני. בחברה מועסקים כ-60 עובדים ויש לה משרדים בלונדון, ניו יורק וטוקיו. מרכז הפיתוח שלה נמצא בלוד. לדברי החברה, לגרסה הבריטית של השירות יש יותר מ-2 מיליון מבקרים מדי חודש. לפני כחודש החלה לפעול גרסת הרצה של השירות גם בישראל. לפני כחודש עלה השירות גם בישראל.
WPP מחזיק בחברות פרסום, מחקרי שוק ויחסי ציבור דוגמת Y&R, GREY, JWT, TNS. החברה נסחרת בבורסת לונדון.
2 תגובות לכתיבת תגובה