גולן טלקום מאשימה: פלאפון לא מאפשרת ללקוחותיה לנייד המספר אלינו
חברת הסלולר טוענת כי החסימה נעשית במכוון. פלאפון בתגובה: הפסקנו הניודים לאחר קבלת תלונות על ניודים כפויים לגולן
הקרב על לקוחות הסלולר מגיע לטונים צורמים – גולן טלקום מאשימה את רשת פלאפון כי היא מסרבת לאפשר ללקוחות המעוניינים לנייד את מספרם מפלאפון לגולן טלקום לעשות כך.
בפלאפון החליטו על חסימת הניודים, לאחר שלטענתם לא קיבלו מגולן טלקום פרטים מאמתים לגבי האנשים שביקשו לעבור אליה. בגולן טלקום לא מכחישים זאת - אך טוענים כי ההתעקשות של פלאפון היא ביורוקרטית.
"אנו קוראים לחברת פלאפון לחדול לאלתר מחסימת הניוד ולתאם מולנו פתרון עבור כל בעיה שצפה, כמקובל בין חברות תקשורת", נמסר מגולן טלקום.
מפלאפון נמסר בתגובה כי הניידות הופסקה לאחר שלטענתה גולן טלקום הפרה את הכללים הכרוכים בניוד לקוחות, הדורשים אימות של זהות בעל הקו באמצעות בדיקת תעודת זהות או חשבונית המעידים על היותו בעל הקו. "בשבוע האחרון התקבלו בחברתנו עשרות תלונות בגין ניודים כפולים מצד גולן", נמסר מפלאפון, "ולאחר שפנינו במהלך השבוע למשרד התקשורת וביקשנו שההפרות יתוקנו, נאלצנו אתמול לעצור את הניודים מול גולן טלקום עד לסיום ההפרות, ואף הודענו על כך למשרד התקשורת. אנו מצפים כי המשרד יפעל בנחישות לאכוף על גולן טלקום את קיום כללי ניידות המספרים, כפי שהוא אוכף אותם על המפעילים הוותיקים". טרם התקבלה תגובת משרד התקשורת.
מאז החלה ניידות המספרים בסוף שנת 2007 נדרש המנוי להציג מסמכים נוספים ולהמתין לאימות, אולם לחץ של צרכנים על משרד התקשורת הביא את המשרד לצמצם בהמשך את פריטי האימות שהלקוח נדרש להציג. אולם מאז גילו לקוחות כי מספריהם מנוידים בטעות בעקבות התחזות של לקוח אחר או טעויות הקלדה ואימות. בהתחשב בגידול שנרשם בשבוע האחרון במספר הניודים עקב כניסת התחרות החדשה, גדל בהתאם גם מספרם של טעויות אימות אלו.
15 תגובות לכתיבת תגובה