אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוף עידן בדפי זהב: לא יופץ עוד המדריך המודפס של ת"א והסביבה

סוף עידן בדפי זהב: לא יופץ עוד המדריך המודפס של ת"א והסביבה

זאת, אחרי המיתוג מחדש של הקבוצה תחת המותג זאפ, מהלך שכולל את העברת עיקר הפעילות של החברה לעולם האינטרנט

09.12.2012, 11:04 | גיל קליאן

סוף עידן בדפי זהב: החברה תפסיק להפיץ את המדריך המודפס שלה באזור חיוג 03 (תל אביב והסביבה). זאת, אחרי המיתוג מחדש של הקבוצה תחת המותג זאפ, מהלך שכולל את העברת עיקר הפעילות של החברה לעולם האינטרנט.  

קראו עוד בכלכליסט

המדריך של תל אביב הוא סנונית ראשונה במהלך שבסופו של דבר יהווה הפסקה מוחלטת של פרסום המדריכים המודפסים של דפי זהב. בחברה מדפיסים את המדריכים לאורך כל השנה, והתכנון כעת הוא לבחון לפני כל הדפסת מהדורה חדשה בכל אזור האם קצב חדירת השימוש באתר החברה או באפליקצית הסלולר שלה מצדיק את הפסקת הדפסת המדריך. כמו כן, ניתן להניח כי החברה תמשיך להדפיס מדריכים רווחיים ותפסיק להדפיס מדריכים הפסדיים.

בעקבות הירידה בהכנסות ממדריכי הטלפון המודפסים, נאלצה דפי זהב להמציא את עצמה מחדש ולמצוא מקורות רווח חדשים בתחום הדיגיטל. בשנים האחרונות רכשה החברה כמה אתרי תוכן, בהם זאפ ומתחתנים. נכון ל־2011, 80% מההכנסות של הקבוצה (180 מיליון שקל מתוך 230 מיליון בסך הכל) מגיעות מתחום הדיגיטל.

תגיות