אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינסטגרם משיקה גרסה חדשה: מאפשרת למשתמשים לתייג אחד את השני

אינסטגרם משיקה גרסה חדשה: מאפשרת למשתמשים לתייג אחד את השני

אחת התכונות הנפוצות והאהובות ביותר בפייסבוק, תיוג משתמשים בתמונות, מוצאת את דרכה לחברת הבת - שנה לאחר שנרכשה עבור כמעט מיליארד דולר

05.05.2013, 14:05 | נמרוד צוק

שנתיים אחרי שפייסבוק שילבה באלבומי התמונות שלה את האפשרות לתייג משתמשים או מותגים, השיקה אינסטגרם בסוף השבוע האחרון את גרסה 3.5 של אפליקציית הצילום החברתית - הכוללת תכונה דומה. אינסטגרם נמצאת בבעלות פייסבוק מאז אפריל אשתקד.

קראו עוד בכלכליסט

החל מגרסה 3.5, בעת העלת תמונה חדשה לשרתי אינסטגרם יופיע עם מסך תיוג, בו ניתן לתייג פרצופים או עצמים אחרים המופיעים בתמונה ולשייך אותם לכל חשבון רשום ברשת החברתית הסלולרית. בנוסף, אפשר לחזור לתמונות ישנות ולתייג בהן אנשים. כמו כן, משתמשים יכולים לבחור האם משתמשים אחרים יכולים לתייג אותכם באופן חופשי, או שכל תיוג צריך לעבור אישור ידני.

אינסטגרם - משתדרגת עם תיוג תמונות אינסטגרם - משתדרגת עם תיוג תמונות אינסטגרם - משתדרגת עם תיוג תמונות

בניגוד לפייסבוק, כל משתמש יכול לתייג רק את התמונות שלו ואפשר לשייך אותן אך ורק למשתמשים אמיתיים, ללא אופציה להשתמש בטקסט חופשי בתגית. משתמשים יוכלו לצפות בגלריות המכילות את כל התמונות שמשתמש מסוים תויג בהן תחת דף חדש בעמד הפרופיל בשם "Photos of You". הדף ייפתח לכל המשתמשים החל מה-16 למאי, אם כי ניתן להפעיל אותו ידנית כעת.

ככל הנראה, פייסבוק מקווה להגדיל את שיעורי האינטראקציה באתר בעזרת התכונ החדש. כל תיוג גם יוצר התראה, מה שמגדיל את הסיכוי שהמשתמש יכנס לשירות ויבדוק אותה. מהלך זה מצטרף לצעד שביצעה החברה בפברואר - פתיחת פיד התמונות לצפיה גם דרך המחשב האישי, ולא רק באמצעות אפליקציות המובייל כפי שהיה עד כה.

לפי ההערכות, הצעדים האלו הם חלק מהיערכות לקראת שילוב פרסומות בשירות. כרגע, עם זאת, אין בפיד מודעות בתשלום ולא ברור מתי או איך פייסבוק מתכננת להתחיל להפיק ממנו הכנסות.

תגיות